DumpStats voor Koeienstront

11,003 +11835 -832

Kudos

#6799 (Top 2.1275%)

Kudos/dag 6.86
Kudos/reaguursel 28.43
Meeste kudos op 1 reaguursel 1889
Minste kudos op 1 reaguursel -262

387

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.24
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 30.3
Reacties per reaguursel 0.63
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 02-02-2022
Eerste reactie op 02-02-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

44 kudos 2026-06-22 09:58:34 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Tijd om heel de publieke omroepen af te schaffen. Als ons belastinggeld wordt gebruikt voor dit soort meuk hoeft er van mij geen cent meer naartoe!

7 kudos 2026-06-21 10:42:08 op WK kijken zonder de vrouwen
Ik heb niet zo veel met voetbal. Maar als ik wel zou kijken zou ik toch kiezen voor het café of een bankstel met een fles bier erbij in plaats van met 4 mannen in een bad!

5 kudos 2026-06-20 20:12:35 op Verkeerde afslag
Ik weet niet zeker of het bij deze klasse ook is. Maar bij de rally1 hebben de auto's rondom groene lampen die aangeven of de auto veilig is om vast te houden. Publiek wil regelmatig de auto's helpen wanneer ze vast komen te zitten of omrollen. Als de accu van het hybride systeem de auto onder stroom zet kan dat gevaarlijk zijn. Dus wellicht iemand die kan vertellen of de groene lamp voorop daarvoor dient!

2 kudos 2026-06-15 18:03:49 op Fed Ex! Goede middag.
Mijn ervaring is anders. FedEx begint al met toeteren een kilometer voor het huis. Aanbellen kost schijnbaar moeite. En zet het dan gerust op een rennen, want na 12 seconden rijdt hij weer weer weg als je niet naast zijn auto staat. De bezorgers van PostNL zijn hier juist altijd heel vriendelijk met tijd voor een praatje.

11 kudos 2026-06-15 13:46:24 op Snelrecht op zijn best!
Honden die een muilkorf nodig hebben moet je gewoon niet willen hebben. Dit soort Honden zijn gefokt om te bijten en vechten. Gewoon een fokverbod er op en van valse exemplaren direct afscheid nemen. Een muilkorf kan los komen en dan kan de hond alsnog iemand dood bijten.

34 kudos 2026-05-30 18:15:09 op Niks aan de hand
Zouden ze de gifklieren verwijderen om deze 'trucjes' mee te kunnen doen?

6 kudos 2026-05-22 22:47:39 op Ze mogen weer de wei in
Duidelijk een opmerking van iemand die niet gehinderd word door enige vorm van kennis! Er mag maar de helft van de mest meer uitgereden worden ten opzichte van 15 jaar geleden. Er word ook steeds strenger gecontroleerd of alle boeren daar aan voldoen. Het probleem op onze boerderij is dat we zo weinig mest meer mogen gebruiken op ons land dat er nauwelijks gras meer groeit tov van 20 jaar geleden. Dit maakt weidegang wel moeilijker. Maar onze koeien liepen vandaag voor de 62e dag buiten dit jaar!

5 kudos 2026-05-22 22:45:01 op Ze mogen weer de wei in
Onze koeien liepen vandaag voor de 62e dag buiten dit jaar. Maar ik vrees ook heel erg voor de toekomst. Er blijft met dit kabinet alleen ruimte voor de hele grote bedrijven die schijt hebben aan alles. De kleine gezinsbedrijven die de koeien buiten laten omdat ze er zelf hobby in hebben of vinden dat het zo hoort word het heel lastig gemaakt door alle regelgeving. Alleen de grote bedrijven die het voor het geld doen en juristen kunnen betalen blijven bestaan op deze manier. De lol van het zorgen voor je dieren gaat er af.

15 kudos 2026-05-19 18:01:03 op Kleien met Klara
Wanneer ik zit te kleien wil niemand dat zien.

45 kudos 2026-05-11 14:26:19 op Knoopdiefstal
Dit is een typisch verzonnen facebook bericht om reacties uit te lokken. Veel boomers die er intrappen waardoor er nog meer van dit soort troep op de tijdlijn verschijnt.

16 kudos 2026-04-28 17:37:21 op Goeiemorgen
Toch kun je beter hiermee in bed liggen dan met 40 graden koorts!

13 kudos 2026-04-28 16:57:09 op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
@be-neb | 28-04-26 | 07:33: dat zie je aan het feit dat ze op andermans auto staan. Als ze enig benul van waarde of respect hadden stonden ze daar niet. Dus ja, dat zie je aan de foto!

27 kudos 2026-03-22 20:44:53 op Sneeuw is overbodig
De kans om in een lawine te overlijden is wel een stuk kleiner zo!

4 kudos 2026-03-01 07:48:05 op Breeek! Ali Khamenei deaud
@ballenvanstijl | 28-02-26 | 21:33: je wachtte liever af tot dat het 100%zeker is dat Iran atoombommen op andere landen af kan vuren?

-4 kudos 2026-02-28 19:52:21 op BIEM!
Zonne gróte vuurbal jonge, BAM!

1 kudos 2026-02-07 15:40:52 op it's friday boys!
@Doctor46 | 06-02-26 | 21:52: geen zorgen, die tepels gaan vanzelf naar beneden hangen na 10 jaar en 2 kinderen!

39 kudos 2026-01-30 20:42:32 op Dit herhaalrecept gaat gelukkig niet van je eigen risico
Je koopt een witte jas en een stethoscoop in een carnavalswinkel en je kunt allerlei onzin verkondigen terwijl mensen het geloven. Ik kan echter nog niet een dag zonder te masturberen, dus ik zal nooit kunnen bevestigen of ontkennen of deze persoon gelijk heeft.

188 kudos 2026-01-29 17:50:30 op Pan nodig?
De pagina heet "weggeefhoek".

Deze persoon probeert niks te verkopen. Hij kijkt even of hij er misschien iemand die weinig te besteden heeft blij mee kan maken, voordat hij het weggooit. Triest dat hij daarmee belachelijk wordt gemaakt. Ik zou die zooi van een ander niet hoeven hebben. Maar er zijn mensen die om diverse redenen niet heel veel te besteden hebben die misschien wel blij zijn met (een gedeelte van) wat hij hier weg wil geven, al geldt dat niet voor alle pannen op de foto waarschijnlijk.

4 kudos 2026-01-14 20:16:20 op Komt een uberhelikopter over!
Als je het even aan google had gevraagd kreeg je dit antwoord; De Nederlandse defensie beschikt over 28 Apache-gevechtshelikopters.

-6 kudos 2026-01-14 17:28:41 op Komt een uberhelikopter over!
Iedereen weet dat 100% organische koeienstront de grootste veroorzaken is voor alles wat negatief is voor het klimaat en milieu! Volgens sommige mensen dan toch.

On topic; blijft gaaf om te zien die apache helikopters! Ze komen hier ook regelmatig over. Maar niet zo laag!

9 kudos 2026-01-11 17:23:16 op Wolven van de ZW-Veluwe roedel in de sneeuw
In Scandinavië (en met name Finland) word er op wolven gejaagd om een gezonde populatie te houden. Dus die zitten niet te wachten op meer wolven en snappen wel dat te veel wolven vragen is om problemen.

10 kudos 2026-01-08 17:58:33 op Wat doe je nou toch kerel?
Maar wij willen geen randstedelingen op het platteland. Dus blijf toch maar daar. We willen graag dat het zo blijft zoals het is.

1 kudos 2026-01-06 22:27:09 op Politie wil ook driften
@Wat is deze G? | 06-01-26 | 20:06: de heffing er op is duur bedoel je. Er gaat maar een klein deel van dat bedrag naar Toyota. Grootste deel is belasting.

11 kudos 2026-01-06 18:07:59 op Politie wil ook driften
Kan die auto wel hebben! Is toch de Nokia 3310 onder de auto's.

1 kudos 2026-01-06 17:29:47 op Nederland in een notendop!
@Vochtige.vaatdoek | 06-01-26 | 12:51: België heeft 160 meer treinstations dan Nederland. Ook heeft het 600 kilometer meer spoor. Terwijl het land half zo groot is. Dus wat je zegt is gewoon onzin. De treinen gaan wat minder snel en ogen soms verouderd. Maar je kunt betaalbaar op veel meer plaatsten komen!

2 kudos 2026-01-06 12:02:28 op Nederland in een notendop!
Ik woon kort aan de grens met België. Maar de trein in Belgische kleuren komt hier wel probleemloos Nederland binnenrijden om bij het eerste station weer om te draaien terug richting België. Voor zo ver ik weet is het klimaat hier een paarhonderd meter verderop exact hetzelfde. Nog een groot verschil. Daar is met de trein gaan wel betaalbaar!

29 kudos 2026-01-04 12:16:43 op Alternatief voor het vuurwerkverbod
In de dorpen buiten de randstad is ook geen geld voor voldoende politie. Dus ik denk dat er de komende jaren daar nog meer dan voldoende vuurwerk te zien is. Vooral langs de grenzen.

47 kudos 2026-01-03 12:18:09 op Jongens ruimen de kerstboom alvast op
Wisten jouw ouders altijd waar je uithing toen je 17 was? Die van mij in iedergeval niet. Maar ze hoefde zich geen zorgen te maken dat ik andermans bezittingen aan het vernielen was.

99 kudos 2026-01-02 22:11:37 op Je pakketje wordt verzonden
De bezorger die bij ons komt heeft ook bijna altijd wel tijd voor een praatje. Ik denk dat het verschil hierin tussen stad en platteland groot is.

-1 kudos 2026-01-01 02:28:25 op Vondelkerk in brand
Die is/was wel iets mooier dan de vondelkerk. Deze kunnen ze vast wel herstellen voor een iets lager bedrag!

3 kudos 2025-12-28 14:37:59 op Nitraatje d'rbij?
@nlnoob | 28-12-25 | 14:23: waar zie jij precies Cobra's in dit bericht?

16 kudos 2025-12-28 13:46:08 op Nitraatje d'rbij?
Ik snap dat het onwenselijk is dat mensen Nitraten afsteken. In vind het ook terrecht dat ze in Nederland niet verkocht mogen worden. Maar ze doen soms alsof iemand met handgranaten in de auto rond reed in plaats van wat (redelijk onschuldig) vuurwerk.

4 kudos 2025-12-28 13:43:13 op Volgend jaar met een bewapende Reaper Drone!
Je blaast geen bushokje op met het vuurwerk wat je bij de Aldi koopt net over de grens in België. Dat is wel echt illegaal vuurwerk wat wel aangepakt moet worden!

43 kudos 2025-12-28 13:34:18 op Volgend jaar met een bewapende Reaper Drone!
Ik heb zelf nauwelijks tot niets met vuurwerk. Maar het filmen van mensen met drones om te kijken wat ze in de supermarkt in België halen om ze aan te kunnen houden als ze de grens over komen vind ik heel ver gaan. Het zijn geen drugs of explosieven die ze over de grens proberen proberen te smokkelen. Het gaat over een beetje consumentenvuurwerk wat in een heleboel legale winkels gewoon in het schap te vinden is van ons buurland. Dat de politie zichzelf gaat bezig houden met echte criminaliteit in plaats van met burgers die met de jaarwisseling wat vuurwerk willen afsteken om dit te vieren.

5 kudos 2025-12-28 11:16:12 op Vandaag in de achtertuin van Travis Pastrana
Een Amerikaan waarvan het een wonder is dat hij nog leeft gezien alle gekke en levensgevaarlijke stunts die hij heel zijn leven al uitvoert. Als kind had ik al een videoband waarin hij de eerste was die een backflip maakte op een motor en nog meer gekke dingen uithaalde.

4 kudos 2025-12-28 09:42:58 op Door het ijs gezakt
Zo te zien pakken ze het juist heel slim en effectief aan.

6 kudos 2025-12-28 09:08:22 op Worstje van de slager
Of rechtstreeks bij de boer! Dan heb het een nog betere prijs-kwaliteit verhouding en weet je écht waar het vandaan komt!