14,769 +15587 -818
Kudos
#4961 (Top 1.5523%)
| Kudos/dag | 4.38 |
| Kudos/reaguursel | 26.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3407 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -256 |
14,769 +15587 -818
Kudos
#4961 (Top 1.5523%)
| Kudos/dag | 4.38 |
| Kudos/reaguursel | 26.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3407 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -256 |
548
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.16 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 11.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 13-10-2009 |
| Eerste reactie op | 01-04-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-25 11:42:02 door Freddie M op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
@Skyline | 25-06-26 | 13:02: dit komt echt niet meer goed. En nee, we hebben de Amerikanen niet nodig, we moeten nodig eens onze eigen broek gaan ophouden. Misschien moeten we ook eens stoppen bang te zijn voor Rusland. Die kunnen al jaren niet Oekraïne veroveren.
-3 kudos 2026-06-25 11:19:18 door Master_T op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
zo heeft hij hier ons ook bespeeld en genaaid.
10 kudos 2026-06-25 11:02:22 door Skyline op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
Ik zie inderdaad heel veel kommentaar dat ze rutte zien als een hielenlikker, maar hij speelt 4d chess. Trump is een kleuter. Met dingen als "trump trillion" met gouden letters maak je hem helemaal lekker. Als rutte hem een paar veren in de reet steekt voor de amerikaanse pers, krijgt hij achter de schermen veel meer voor elkaar. We hebben amerika heel hard nodig bij de navo, als dit voorkomt dat trump amerika uit de navo terugtrekt dan is dat wat nodig is. We moeten deze periode met deze kleuter uitzingen, met een beetje geluk krijgen de democraten de overhand na de midterms en zijn we voor het einde van het jaar van trump af. Maar tot die tijd moet hij in de waan blijven dat hij geweldig is als we iets voor elkaar willen krijgen. Rutte doet dit gewoon heel slim, wellicht ten koste van zijn eigen reputatie.
4 kudos 2026-06-25 10:42:35 door Richard83 op ECHTE Belgische chocolade?
misschien toch eens een beetje googlen: Belgische chocolade mag alleen zo heten als het in België is geproduceerd. het zegt niks over kwaliteit.
-1 kudos 2026-06-19 13:29:32 door Sybjap op Ondiep varen
dat doe ik ook als de brug weer eens omhoog gaat voor 1 ... zeilboot die te luo is om zijn mast te laten zakken. (maarja ik heb dan ook geen zeilboot.
-2 kudos 2026-06-19 13:25:10 door SimonMc op Dumpert Hitteplan #5
@BertHoeMeinWille | 19-06-26 | 12:33: *dat
3 kudos 2026-06-19 12:17:59 door BaLLoS op Ondiep varen
De beste stuurlui staan aan wal bedoel je?
13 kudos 2026-06-19 12:00:31 door ikvindhelemaalmooi op Ondiep varen
*bemoeit
1 kudos 2026-06-19 10:33:47 door BertHoeMeinWille op Dumpert Hitteplan #5
Ja, er is iets raars met die rechter tepelhof.
3 kudos 2026-06-13 22:36:14 door Rondingen op Feestje van de winst van Mexico
Harry Jekkers!
-8 kudos 2026-06-09 04:29:09 door Madco3 op Kim Kardashian gapt handdoekje van Kimi Antonelli
*driver
0 kudos 2026-06-05 14:38:21 door Vwiend op Ff sprintwedstrijdje
Zwakzinnigliaans.
-1 kudos 2026-06-05 12:26:57 door Diwa88 op Ff sprintwedstrijdje
Almeers
7 kudos 2026-06-05 11:59:40 door Pikkestrijder op Ff sprintwedstrijdje
Broccoli.
2 kudos 2026-06-04 19:59:35 door Zwijgendeminderheid op Haha mis
Mooie vergoedelijking: beter een harde klap dan 50 zachtere. Beetje hetzelfde als liever een groot herseninfarct dan 10 kleinere…. Mocht je de nuance missen: ik ben het er niet mee eens. Allebeide knut
0 kudos 2026-06-04 14:20:43 door SnotYoung op Een MV Agusta starten
Mooi he?
Die motor ook trouwens.
69 kudos 2026-06-04 11:03:40 door banditoz op Haha mis
Je laatste zin doet anders vermoeden!
14 kudos 2026-06-04 10:21:14 door ikdenkwat op Een MV Agusta starten
Ja zei je vrouw ook vannacht.
0 kudos 2026-05-01 15:49:16 door Loosecanon op Extreem touwtjespringen
De knoppen waren in elk geval wel aanwezig.
6 kudos 2026-05-01 11:12:44 door Rene6538 op Extreem touwtjespringen
helemaal eens
2 kudos 2026-03-22 17:40:35 door qlitlikker op Speciale dragrace
Mutley!!! Do something!!!
-2 kudos 2026-03-10 21:44:55 door AnoniemeAlcoholist op Vrouwmensch uit Murica heeft een flinke attitude
Men is meervoud. Mannen
-2 kudos 2026-03-06 11:43:55 door Vwiend op Ik ben Carolina, 25 jaar en ik doe een hydraulische pers na
+2 voor het woord vleesperen. leuk woord haha
-3 kudos 2026-03-05 19:36:38 door Kreezielepiet op Oudjes hebben mot in de kroeg
*Boks
10 kudos 2026-03-02 23:40:05 door GraafSteno op Shahed vliegt Amerikaanse basis in Koeweit in
Schoonenberg: Horen zoals je nog nooit hebt gezien.
-3 kudos 2026-03-02 10:28:03 door Dee Miller op Hoogwerker stond niet op slot in hartje Utrecht
Sinds Hans Teeuwen dat benoemd heeft kan ik niet meer normaal naar die naam kijken.
3 kudos 2026-01-15 14:16:07 door Dirk-teur op RIP. Robert Jensen overleden
@Geile-Gum | 15-01-26 | 14:56: Koekje van eigen deeg doet zeer? Gekkie
7 kudos 2026-01-15 14:09:04 door Doorsneeburger op RIP. Robert Jensen overleden
@Geile-Gum | 15-01-26 | 14:56: Rustuggg, welkom op Dumpert!!
0 kudos 2026-01-15 13:56:31 door Geile-Gum op RIP. Robert Jensen overleden
-weggejorist-
0 kudos 2026-01-15 13:22:01 door mitchell1991 op RIP. Robert Jensen overleden
-weggejorist-
59 kudos 2026-01-15 13:21:34 door Toompie888 op RIP. Robert Jensen overleden
Chemische sneeuw.
0 kudos 2026-01-15 13:13:19 door Delight75 op RIP. Robert Jensen overleden
-weggejorist-
92 kudos 2026-01-15 13:09:28 door Dikkejannes op RIP. Robert Jensen overleden
Eerder prikje te weinig gehad
-2 kudos 2025-12-23 13:53:48 door Belezendgrijpen op Ferarri crash Vince Zampella op beeld
@onkl | 23-12-25 | 13:43: Die zwartgeblakerde is degene die is verbrand.
18 kudos 2025-12-23 13:32:37 door Breuk78 op Ferarri crash Vince Zampella op beeld
@onkl | 23-12-25 | 15:43: Zampella zat in de auto, de bijrijder is eruit geslingerd.
22 kudos 2025-12-23 12:43:39 door onkl op Ferarri crash Vince Zampella op beeld
Ze zaten met z'n tweeën in de auto. Een is eruit geslingerd en later overleden, de andere is in de auto verbrand. Mij werd niet duidelijk wie wie is.
32 kudos 2025-12-23 12:31:54 door nten355 op Ferarri crash Vince Zampella op beeld
Ja.
4 kudos 2025-12-18 13:06:21 door NiCeY op Dagje naar het strand geweest
Lekker is dat hoor. En van die halve appeltje dr op.
Grrr.
3 kudos 2025-12-12 15:05:52 door Randy.marsh op Iemand?
Vast niet meer als mijn bono
7 kudos 2025-12-01 15:37:48 door Gekkegeit op Zondagavond: lingeriereview
Pak dan ook gelijk het juiste linkje van haar hele pagina, scheelt weer een klik https://www.redgifs.com/users/...
3 kudos 2025-12-01 11:25:23 door Vrouwenscout op Zondagavond: lingeriereview
https://www.redgifs.com/watch/... ik prefereer redgifs over Reddit. Minder clicks en sneller resultaat.
4 kudos 2025-11-30 21:05:00 door JP8926 op Zondagavond: lingeriereview
Echt heel erg lekker.
0 kudos 2025-11-28 11:30:57 door Brutus1984 op Wanneer de muziek een verschil maakt
heb echt lang moeten zoeken maar idd je hebt gelijk vanaf 0:30 seconden komt ze best prima in beeld :D
4 kudos 2025-11-28 09:35:42 door amahhoela op Wanneer de muziek een verschil maakt
Nog wel? Dat is een gierend lekkere dansmarieke!
10 kudos 2025-11-28 08:49:33 door Kinderbrommer op Dumpert een NSB pagina?
Zie het onderschrift. Een laserpen meenemen naar Feyenoord - Celtic (gisteren) en daarmee schijnen op de tegenstander. Gewoon een kansloze trekvlek dus.
4 kudos 2025-11-28 08:49:23 door Dumpmijmaarlek op Dumpert een NSB pagina?
Ja hoor.
9 kudos 2025-11-27 20:20:54 door DeSpuitendeZuiger op Wanneer de muziek een verschil maakt
Daar ga ik graag mee dansen!
0 kudos 2025-11-26 15:15:41 door Vandekaartman op De koppen rollen in Hilversum
-weggejorist-
0 kudos 2025-11-09 17:35:23 door Moby_Dick op Ka-226 helikopter crash in Rusland
In widescreen gefilmd, op tiktok-maat geknipt.
3 kudos 2025-10-11 17:20:26 door Hakdaas op Papa trollen
Whats updog?