DumpStats voor gooische_ninja

2,797 +2841 -44

Kudos

#20852 (Top 6.5248%)

Kudos/dag 0.76
Kudos/reaguursel 24.54
Meeste kudos op 1 reaguursel 243
Minste kudos op 1 reaguursel -13

114

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 15.1
Reacties per reaguursel 0.45
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 21-05-2016
Eerste reactie op 02-06-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

72 kudos 2026-06-22 16:54:50 op Donkere dagen voor HalperNL
holy fuck, die laatste zin van hem.. wat een verrotte wereld dat dit mogelijk is.

12 kudos 2026-06-19 10:41:48 op Zingende zaag
Kom maar op met die afgezaagde reaguursels.

21 kudos 2026-06-17 16:17:32 op Heldere boodschap
"Ben je soms levensmoe?"
-"Nee, alleen maar doodmoe."

Wim T. Schippers

13 kudos 2026-06-05 09:24:55 op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Als emo-sukkel schrik ik wel een beetje van de reacties. Zou het kunnen dat wat zij heeft gedaan oneindig verschrikkelijk slecht is, maar dat het voortkomt uit een vicieuze cirkel waarin zij ongevraagd terecht is gekomen? Denk aan misbruik op jonge leeftijd, iets waar niemand voor kiest en dat vaak diepe schade achterlaat. Zou het kunnen dat haar extreem wrede daad haar de ogen heeft geopend, en dat zij nu de rest van haar leven probeert die cirkel te doorbreken? En dat zij daarmee is begonnen door zich dienstbaar te maken aan de maatschappij, bijvoorbeeld door die vervuilde huizen gratis schoon te maken? Dat zij daarmee bewust boetedoening probeert te doen? En dat het - hoe lastig ook - het misschien te zien als sprankje hoop? Ze verwoord het nogal beroerd (ik! ik! ik!), maar het is dan ook een gewoon een kapot jong mens.

25 kudos 2026-05-26 21:45:18 op Voetfetisj 2.0
Die knul op die stoel lacht zijn ballen uit zijn broekje!

-2 kudos 2026-03-06 21:10:55 op Inloggen in 2026
Waarom zouden we niet gewoon stoppen met het gebruik van wachtwoorden? Nergens een wachtwoord hoeven intypen, alleen je username of mailadres. Als we afspreken om ons daar allemaal netjes aan houden en niet stiekem bij elkaar inloggen, dan moet dan kunnen. - Ja godver, wie zit er nou onder mijn naam te reageren?

154 kudos 2025-12-04 10:51:51 op Russische dronelancering
Misschien ben ik een emo sukkel, maar ik vind het altijd wel treurig om te zien hoe al die huizen en appartementen kapot zijn. Daar woonde ooit iemand, lekker warm binnen. En nu alles kapot, raam eruit, energielabel Z.

31 kudos 2025-11-26 21:17:32 op Jan Hammer live in actie
GTA Vice City Emotion 98.3 Radio met Fernando Martinez herinnering. 'Oh that was magnificent, like a beautiful woman, or a group of ugly desperate ones.'

1 kudos 2025-11-07 21:18:28 op Helling af met de vorklift
Zal je net zien, alleen de witte rijst en de bami hebben het overleefd.

5 kudos 2025-11-06 14:03:12 op Honger
De helft van het zaad komt er weer uit.

16 kudos 2025-10-03 11:02:02 op Tijd voor koffie!
Er staat dat het water is van 60° (Celsius neem ik aan)

3 kudos 2025-09-30 09:55:10 op Blikopeners door de jaren heen
Het klopt deels wat je zegt hoor. Patent op conservenblik komt uit 1810. En pas in 1855 werd de eerste blikopener uitgevonden. Voor die tijd was het moeilijk gedoe met een mes of beitel. Mand.

3 kudos 2025-09-25 08:57:53 op Kom die klap
Is dit nou de klassieke 'Boks auw!'?

223 kudos 2025-09-24 22:17:13 op Nog ff snel afmaken
Gelukkig hebben ze wel een veiligheidsjurk aan.

7 kudos 2025-09-12 16:12:21 op Dit komt er uit een worm
Ik zou het hele huis thermisch reinigen. Ofwel: Burn it with fire!

243 kudos 2025-09-05 20:54:29 op Ballenjongen pakt bal
Ik word te oud denk ik? Deze hippe montages zijn toch ruk? In de eerste 3 seconde de actie in slow-motion laten zien, want stel je voor dat ik dat ik het niet vol hou om een kleine introductie met de context van de video te zien. Je spuugt er toch ook eerst een beetje op voordat je 'm erin stopt?? Mooie vangbal, dat wel!