8,833 +9117 -284
Kudos
#8420 (Top 2.6347%)
| Kudos/dag | 1.79 |
| Kudos/reaguursel | 21.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 899 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -39 |
8,833 +9117 -284
Kudos
#8420 (Top 2.6347%)
| Kudos/dag | 1.79 |
| Kudos/reaguursel | 21.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 899 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -39 |
419
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.08 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 14.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.45 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 12-12-2012 |
| Eerste reactie op | 19-12-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-20 06:47:07 door Assenpoetser op Mannen zijn mannen
@Maxima_Hartman | 19-06-26 | 17:42: Dat is inmiddels alweer ruim 10 jaar hoor. Heb t ook nooit begrepen, ze doneren er zelfs geld voor om te kijken.
Maar als je samen thuis gamet en meekijkt is iets heel anders natuurlijk.
0 kudos 2026-06-19 17:02:40 door hanskanznashhss op Mannen zijn mannen
@Maxima_Hartman | 19-06-26 | 17:42: die speedruns met commentaar terugkijken zijn soms best wel entertainend. Zeker voor spellen die je ooit helemaal dood hebt gespeeld.
2 kudos 2026-06-19 16:25:40 door Geen jeweetwel op Mannen zijn mannen
@Maxima_Hartman | 19-06-26 | 17:42: Ja idd. Iemand speelt een spelletje, vervolgens filmt iemand dat hij reaguurt op dat filmpje, en daar kijken dan weer mensen naar die daar weer op reaguren, hoezo uitmelken.
1 kudos 2026-06-19 15:42:20 door Maxima_Hartman op Mannen zijn mannen
Ik snap dat ook niet, af en toe een spelletje spelen oke. Maar er zijn nu zelfs filmpjes op youtube waarbij je iemand een spelletje ziet spelen en daar heel overdreven commentaar bij geeft en daar kijken dan mensen naar.
2 kudos 2026-06-11 06:44:08 door oekieboekie6789 op Content creator zijn is kei en keihard werken
Veel content creators zijn meestal niet anders dan een tv persoonlijkheid. Iemand als 'itchy boots' die motor reizen maakt en filmt, of een gamer, of iemand die nieuwe telefoons test. Allemaal content waar vraag naar is en wat prima als baan gedaan kan worden. Influencers daarentegen die alleen maar reclame aan het maken zijn, daar heb je inderdaad niks aan.
1 kudos 2026-06-10 18:09:20 door dikkejenkie op Content creator zijn is kei en keihard werken
Marktwerking.
3 kudos 2026-06-10 15:26:38 door Siks7Ate9 op Content creator zijn is kei en keihard werken
@naregeit, nee die weten dat ze niet werken.
16 kudos 2026-06-10 14:54:25 door Blackov op Content creator zijn is kei en keihard werken
Ik moet er nog steeds aan wennen dat de influencers belachelijk veel geld krijgen (bewust niet "verdienen" geschreven)
-10 kudos 2026-06-10 14:16:31 door Naregeit op Content creator zijn is kei en keihard werken
Beetje hetzelfde dat een uitkeringsgerechtigde de gemeente of het UWV belt wanneer zijn salaris gestort wordt.
84 kudos 2026-06-10 14:09:38 door Jiggle_Physics op Content creator zijn is kei en keihard werken
De echte boosdoeners zijn de mensen die er naar kijken, anders was het niet lucratief.
-1 kudos 2026-03-27 14:30:12 door Stummy op Ook voor hem bijna weekend
Vraag het je moeder eens.
6 kudos 2026-03-26 11:53:41 door Stevie_ op Famke Louise legt je even uit hoe de wereld werkt
Dit lijkt een teaser voor 'boek nu mijn circus en jij wordt ook rijk'. Net zoals al die andere dropshippingpaupersdubai wannabe's.
2 kudos 2026-03-20 21:26:34 door henkslaaf op Trailer - Titty Killer 5: Zero G
Deel 4, https://youtu.be/AlNdogQRyjE?s...
3 kudos 2026-03-20 21:22:28 door henkslaaf op Trailer - Titty Killer 5: Zero G
Samenvattinkje van 1-3, https://youtu.be/SzDMYFSlUOk?i...
-1 kudos 2026-02-25 17:10:09 door van_Sukkelenburg op Karen is klaar met die exotische knalbakken!
U schrijft 'rijden' verkeerd.
10 kudos 2026-02-25 15:08:21 door zusje v Christina op Karen is klaar met die exotische knalbakken!
Ja. Wie gaat er nou plezier hebben terwijl je weet dat je overlast geeft. Idioot.
14 kudos 2026-02-18 11:44:40 door Wakemeister op Qbuzz naar Tokio?
De vraag is: 'wil je overstappen of niet?'
-2 kudos 2026-02-03 12:02:26 door Jopie drieten op Normale dag in 't Zuid-Amerikaanse voetbal
Echte kerels wel ja.. maar kijk eens naar oranje...
8 kudos 2026-01-23 17:09:04 door threeheadedmonkey op OGC Nice fans en GAE fans hebben lol
I fart in your general direction.
7 kudos 2026-01-23 14:03:02 door WandelendeWoede op OGC Nice fans en GAE fans hebben lol
Fetchez la vache!
0 kudos 2026-01-21 18:16:58 door Loosecanon op Niet raar dat reserveren niet nodig is.
Dan hoef je geen eigen Wifikabel mee te nemen.
8 kudos 2026-01-09 14:39:05 door Balloze binnenkater op Geen pakketje vandaag
Die van mij rijdt voor UPS, zelfde verhaal. Telefoontjes van "Ik heb nog niets gehad" werden afgedaan met "Kijkt u eens naar buiten mevrouw".
0 kudos 2025-12-18 17:12:04 door Greenhorn op Oma oneens met vrachtverkeer in binnenstad
Wat nou als die vrachtwagenchauffeur parttimer is bij de gemeente?
8 kudos 2025-12-18 16:58:52 door MojoNL op Oma oneens met vrachtverkeer in binnenstad
Ik ben ook vrachtwagenchauffeur. Mijn tip aan andere vrachtwagenchauffeurs, gewoon zeggen dat je een foutje hebt gemaakt. Maar dat ik er toch nog uit moet, dus tja. Kan er niet vliegend uit natuurlijk. Zo kun je toch nog effe door zo'n dorpje sjeesen. Scheelt minuten joh.
14 kudos 2025-12-18 16:34:17 door deadrabbits op Oma oneens met vrachtverkeer in binnenstad
Hij kan dan moeilijk terug he.
-1 kudos 2025-12-18 16:02:48 door Zolderkamervragen op Geitenparkour
Zou dat dan hoogtefiel heten?
68 kudos 2025-12-18 15:41:49 door zoutzuurkanon op Oma oneens met vrachtverkeer in binnenstad
@pottedikkie | 18-12-25 | 16:39: dan is er best een grote kans dat het een foutje is geweest, maarja hij zal er toch uit moeten. Dat doet 'ie niet vliegend.
-17 kudos 2025-12-18 15:39:05 door pottedikkie op Oma oneens met vrachtverkeer in binnenstad
En wat als de chauffeur het bij het verkeerde eind heeft?
101 kudos 2025-12-15 14:03:00 door Wakemeister op Texans NFL clubeigenaar wil een high five
Lijkt me prachtig om te zijn, ik zou me er ontzettend in vastbijten.
-1 kudos 2025-12-09 20:11:30 door ArjanF op Rallyraggen met een Volvo
Klopt
0 kudos 2025-12-09 18:48:08 door Superjeap op Rallyraggen met een Volvo
@DwarsLezer | 09-12-25 | 16:01: Je vergeet voor het gemak de Japanners?
1 kudos 2025-12-09 15:01:18 door DwarsLezer op Rallyraggen met een Volvo
@Luchtbakker | 09-12-25 | 15:14: precies. De tijd dat auto's nog merk loyaal waren, is reeds voorbij. Het is tegenwoordig óf VW-groep van een paar onderbetaalde "Duitsers", óf China. En dan heb je nog een klein stukje Mexicanen onder het mom "Amerikaanse makelarij".
17 kudos 2025-12-09 14:14:14 door Luchtbakker op Rallyraggen met een Volvo
Het enige echte aan een Volvo van nu is het merkplaatje.
-2 kudos 2025-11-09 14:42:50 door Droogvisser op hou je vast!
Toen ze met AI heel lui in elkaar werd gezet? Vreemde tijd was dat
0 kudos 2025-11-05 18:02:31 door deadrabbits op Loont het om naar Duitsland te rijden
Ja laten we dat gauw afvlakken met de rest van Europa.
-7 kudos 2025-11-05 14:13:09 door Batsheadshot op Loont het om naar Duitsland te rijden
Dit is dus totaal niet waar
2 kudos 2025-11-05 12:16:24 door Ioergidur op Doorfilmen, +1
Volgens mij de brandstof.
6 kudos 2025-09-23 10:43:00 door Ed-Random op Van ondereeeee
Gewoon door iedereen heen, zeg maar?
5 kudos 2025-07-02 10:26:07 door Jopie drieten op Suppergolven met de boot
Welk vaarbewijs?
2 kudos 2025-06-26 20:14:41 door 0nzin op Lulletje motorrijder heeft geen zelfinzicht
@Uiersalade | 26-06-25 | 13:53: Valt niets meer te doneren. Blijft niet vrel van over, mss nog net voor een slush puppy.
7 kudos 2025-06-26 12:27:26 door PopkoZoektTammo op Lulletje motorrijder heeft geen zelfinzicht
Met een motorpak vol met brij valt weinig te doneren
38 kudos 2025-06-26 11:53:03 door Uiersalade op Lulletje motorrijder heeft geen zelfinzicht
Het zijn weer de donordagen!
7 kudos 2025-06-25 18:48:42 door Sensei op Vanavond wordt er niet geneuqt
Is aftrekbaar..
0 kudos 2025-06-25 11:02:48 door Kwaaie tor op Vliegtuigspotters staan op de verkeerde plek voor Air Force One
Niet iedereen werkt van 900 tot 1700 en ook niet iedereen werkt full-time met dit (zeker met een werknemerstekort) achterlijke belastingstelsel.
-2 kudos 2025-05-14 17:59:34 door DiePanzerVorwaerts op Op de juiste plek
Vroeger was alles beter en conservatief christelijk rechts heeft in Amerika Trump aan de macht geholpen dus we gaan op z'n minst terug naar de jaren '50. Hier in Nederland worden clubjes als Civitas Christiana ook steeds luidruchtiger tetwijl Forum voor Democratie ook pleit voor "familiewaarden" en lekker tegen de conservatieve Islam aanschurkt. De goeie ouwe tijd waarin vrouwen en negers nog hun plek wisten en flikkers nog metersdiep de kast in werden getteiterd.
1 kudos 2025-05-14 12:38:43 door Jopie drieten op Sunderland commentatort is grote blij
Wst krijgt die verslaggever daarvan? Niks of nog minder?
0 kudos 2025-05-14 12:26:53 door terpletter op Grote blij! Claude door naar de Songfestival finale
@Pernambuco | 14-05-25 | 14:18: "Wel best", Daar is een twijfel, wees een man en kom voor je eigen werksfeer op.
-1 kudos 2025-05-14 12:18:44 door Pernambuco op Grote blij! Claude door naar de Songfestival finale
Helaas werk ik met collega's die Radio 2 wel best vinden
5 kudos 2025-05-14 11:54:32 door Timberlake op Grote blij! Claude door naar de Songfestival finale
Was er maar een knop waarmee je naar een andere zender kon. Of nog beter een platform waarbij je gewoon zelf een playlist kan maken. Dat zou wat zijn.
9 kudos 2025-05-14 11:52:27 door Tisnetniks op Sunderland commentatort is grote blij
Je zit niet eens in de buurt. BBC News: The winners of the 2024-25 Championship play-off final are set to receive a minimum of £220m in extra income.