DumpStats voor Pernambuco

8,833 +9117 -284

Kudos

#8420 (Top 2.6347%)

Kudos/dag 1.79
Kudos/reaguursel 21.08
Meeste kudos op 1 reaguursel 899
Minste kudos op 1 reaguursel -39

419

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 14.1
Reacties per reaguursel 0.45
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 12-12-2012
Eerste reactie op 19-12-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-20 06:47:07 door Assenpoetser op Mannen zijn mannen
@Maxima_Hartman | 19-06-26 | 17:42: Dat is inmiddels alweer ruim 10 jaar hoor. Heb t ook nooit begrepen, ze doneren er zelfs geld voor om te kijken.

Maar als je samen thuis gamet en meekijkt is iets heel anders natuurlijk.

0 kudos 2026-06-19 17:02:40 door hanskanznashhss op Mannen zijn mannen
@Maxima_Hartman | 19-06-26 | 17:42: die speedruns met commentaar terugkijken zijn soms best wel entertainend. Zeker voor spellen die je ooit helemaal dood hebt gespeeld.

2 kudos 2026-06-19 16:25:40 door Geen jeweetwel op Mannen zijn mannen
@Maxima_Hartman | 19-06-26 | 17:42: Ja idd. Iemand speelt een spelletje, vervolgens filmt iemand dat hij reaguurt op dat filmpje, en daar kijken dan weer mensen naar die daar weer op reaguren, hoezo uitmelken.

1 kudos 2026-06-19 15:42:20 door Maxima_Hartman op Mannen zijn mannen
Ik snap dat ook niet, af en toe een spelletje spelen oke. Maar er zijn nu zelfs filmpjes op youtube waarbij je iemand een spelletje ziet spelen en daar heel overdreven commentaar bij geeft en daar kijken dan mensen naar.

2 kudos 2026-06-11 06:44:08 door oekieboekie6789 op Content creator zijn is kei en keihard werken
Veel content creators zijn meestal niet anders dan een tv persoonlijkheid. Iemand als 'itchy boots' die motor reizen maakt en filmt, of een gamer, of iemand die nieuwe telefoons test. Allemaal content waar vraag naar is en wat prima als baan gedaan kan worden. Influencers daarentegen die alleen maar reclame aan het maken zijn, daar heb je inderdaad niks aan.

8 kudos 2026-01-09 14:39:05 door Balloze binnenkater op Geen pakketje vandaag
Die van mij rijdt voor UPS, zelfde verhaal. Telefoontjes van "Ik heb nog niets gehad" werden afgedaan met "Kijkt u eens naar buiten mevrouw".

8 kudos 2025-12-18 16:58:52 door MojoNL op Oma oneens met vrachtverkeer in binnenstad
Ik ben ook vrachtwagenchauffeur. Mijn tip aan andere vrachtwagenchauffeurs, gewoon zeggen dat je een foutje hebt gemaakt. Maar dat ik er toch nog uit moet, dus tja. Kan er niet vliegend uit natuurlijk. Zo kun je toch nog effe door zo'n dorpje sjeesen. Scheelt minuten joh.

1 kudos 2025-12-09 15:01:18 door DwarsLezer op Rallyraggen met een Volvo
@Luchtbakker | 09-12-25 | 15:14: precies. De tijd dat auto's nog merk loyaal waren, is reeds voorbij. Het is tegenwoordig óf VW-groep van een paar onderbetaalde "Duitsers", óf China. En dan heb je nog een klein stukje Mexicanen onder het mom "Amerikaanse makelarij".

-2 kudos 2025-11-09 14:42:50 door Droogvisser op hou je vast!
Toen ze met AI heel lui in elkaar werd gezet? Vreemde tijd was dat

-2 kudos 2025-05-14 17:59:34 door DiePanzerVorwaerts op Op de juiste plek
Vroeger was alles beter en conservatief christelijk rechts heeft in Amerika Trump aan de macht geholpen dus we gaan op z'n minst terug naar de jaren '50. Hier in Nederland worden clubjes als Civitas Christiana ook steeds luidruchtiger tetwijl Forum voor Democratie ook pleit voor "familiewaarden" en lekker tegen de conservatieve Islam aanschurkt. De goeie ouwe tijd waarin vrouwen en negers nog hun plek wisten en flikkers nog metersdiep de kast in werden getteiterd.

9 kudos 2025-05-14 11:52:27 door Tisnetniks op Sunderland commentatort is grote blij
Je zit niet eens in de buurt. BBC News: The winners of the 2024-25 Championship play-off final are set to receive a minimum of £220m in extra income.