DumpStats voor Onno_no

9,679 +10765 -1086

Kudos

#7708 (Top 2.4119%)

Kudos/dag 3.89
Kudos/reaguursel 9.24
Meeste kudos op 1 reaguursel 246
Minste kudos op 1 reaguursel -83

1,048

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.42
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 7.8
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 27
Geregistreerd op 04-09-2019
Eerste reactie op 04-09-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-07 17:58:14 door Superjeap op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
@John McClane | 07-06-26 | 17:15: Ernstig? Jankhoofd.
Een verkeersovertreding is ernstig wanneer deze direct levensgevaarlijk rijgedrag inhoudt, aanzienlijk letsel of overlijden veroorzaakt. Dit soort gedrag wordt bestraft via het strafrecht in plaats van met een standaard boete. (justid.nl)

6 kudos 2026-06-07 15:29:54 door Goorpijp op Vechten in Mallorca
Offtopic (terwijl het over het topic gaat), text met een x en "supercunt". Weet niet welke generatie jij bent, maar in ieder geval ook geen hoogvlieger.

-2 kudos 2026-05-23 18:03:41 door Onno_no op Powerbank knalt in de lift
Vooruit, was ook sarcastisch bedoeld...wij hier van het brandweerkorps zouden toch altijd een poging doen...

25 kudos 2026-05-23 16:40:22 door Jiggle_Physics op Powerbank knalt in de lift
Ja hoor, even een brandende accu uitstampen. Mevrouw wappert met de handjes omdat ze in paniek is; iets met opgesloten zitten in een lift vol giftige rook.

0 kudos 2026-04-22 08:10:51 door Onno_no op Toeristen slopen bollenvelden
@menniehoennie, maat? Oke, puber, ik woon tussen zulke velden...de boeren en telers hebben enorm veel overlast hierdoor.Nagaan dat dit je broodwinning is, en dan daarbij mensen ongeoorloofd op jouw terrein komen. Respectloos!

18 kudos 2026-04-14 20:39:13 door Bokkie Bèh op Elektricien is lekker bezig geweest
Klopt lampje brand ook door inductieve spanning. Als je 'm op de nul-draad houdt brandt het lampje ook. Je kunt echt beter een Duspol (merk net als baco) kopen.

-1 kudos 2026-04-08 10:51:50 door Rikkert223 op 85 rijden op de rechterbaan
@Onno_no | 08-04-26 | 09:51: en dat is ingevoerd omdat vrachtwagens altijd te hard rijden (begrenzer), en nu zeurt zo'n chauffeur......

4 kudos 2026-04-08 07:51:50 door Onno_no op 85 rijden op de rechterbaan
@Bluhmpt owja je hebt gelijk, ik heb overigens nog voor m'n E rijbewijs geleerd 80 te moeten rijden. Later is dat aangepast.

-2 kudos 2026-04-04 11:38:38 door darkracer125 op Artikel 5 dashcam breda
@Onno_no | 04-04-26 | 09:34:
er zit een verschil in zo ver mogelijk doorrijden.
en vol gas zo ver mogelijk doorrijden terwijl je 5 auto's in haalt.

blijf tot het einde op die linkerbaan maar rijdt op gelijke snelheid met de auto's rechts van je.
kies dus 2 auto's uit waar je voor en achter blijft en zet je knipperlicht aan. dan maken hun netjes ruimte voor je. en kun je aan het einde invoegen.. en als ze geen ruimte maken kies je de volgende of vorige twee

DAT is ritsen.

4 kudos 2026-04-04 07:34:11 door Onno_no op Artikel 5 dashcam breda
Daar heb je helemaal gelijk in, enkel mijn ervaring is dat áls je doorrijd, men dan vind dat je perse zo ver mogelijk wilt doorrijden en voor kruipt en dat kan ook niemand hebben...

0 kudos 2026-04-03 20:24:50 door vanonder op Dat is dan 14 euro 10
@lulhaas | 03-04-26 | 11:55: daarom moet hij er ook een portie van nemen zodat hij er 1 uitschijt.