12,966 +14454 -1488
Kudos
#5705 (Top 1.7851%)
| Kudos/dag | 4.08 |
| Kudos/reaguursel | 11.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1221 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -52 |
12,966 +14454 -1488
Kudos
#5705 (Top 1.7851%)
| Kudos/dag | 4.08 |
| Kudos/reaguursel | 11.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1221 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -52 |
1,178
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.37 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 11.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.29 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 16 |
| Geregistreerd op | 10-10-2017 |
| Eerste reactie op | 10-10-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-4 kudos 2026-06-23 15:35:04 door RGBHeroes2 op Heethoofd op de weg
Nee
Nee
Nee
2 kudos 2026-06-20 17:03:03 door Sjors1963 op Ben je gek geworden of zo?!
Ik heb toch wel het idee dat bij de geweldsinstructie sprake is van ongelijkheid. prima dat de politie optreedt maar doe dat dan wel bij alle etniciteiten die we "rijk" zijn.
-13 kudos 2026-06-18 18:29:38 door Hobbelpaardenpoep op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
Gekneusde kut
7 kudos 2026-06-18 18:20:34 door Kannone op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
Gebroken kaak
1 kudos 2026-06-18 05:59:06 door DeSpuitendeZuiger op Oma gaat boodschappen doen
Waarschijnlijk gebeurt dit iedere dag.
0 kudos 2026-06-14 22:49:58 door Couscousmetappelmoes op Opstelling Oranje tegen Japan
8-4-7 lijkt mij beter, maar ik heb geen verstand van voetjebal gelukkig
0 kudos 2026-06-14 19:34:51 door PatrickHatrick op Opstelling Oranje tegen Japan
Kluivert erbij op het middenveld dan?
12 kudos 2026-06-14 19:18:27 door zwavelzuursaus op Opstelling Oranje tegen Japan
Ik zou zelf 5-4-2 spelen. heb je toch een mannetje extra op het middenveld
1 kudos 2026-06-04 22:20:09 door Superhamster op Bijna weekend!
Ik denk vooral dat jij het graag zou willen. Dit is overigens Indonesië, geen Thailand.
5 kudos 2026-05-30 07:38:47 door Lucio_Fulci op Humor van vroeger
@Wateenaccountnaamzeg | 30-05-26 | 09:34: Key & Peel.
6 kudos 2026-05-30 07:34:04 door Wateenaccountnaamzeg op Humor van vroeger
Eigenlijk moeten we een soort kamp maken ofzo voor mensen zonder humor, heeft iemand al eens zo'n idee geopperd?
2 kudos 2026-05-29 22:06:16 door Naamzonderspaties op Ginger Mercury
@verknift | 29-05-26 | 19:13: is natuurlijk geen flashmob, 90% van dat plein hoorde erbij en de rest zou het opzetten van de drumkit, piano, de tientallen camera's etc etc hebben gemist? Gewoon een grote productie voor het joetoepkanaal van die pianist met die irritante kop.
9 kudos 2026-05-29 17:13:38 door verknift op Ginger Mercury
Ben niet zo van de covers en flashmobs maar dit is toch wel bijzonder goed gedaan +veel
7 kudos 2026-05-29 16:51:41 door ADR001 op Ginger Mercury
geweldig
2 kudos 2026-05-15 20:18:56 door Kachelkwakje op Creatief met pijpen
Mevrouw Neuteboom, ook het eerste waar ik aan dacht na het horen van die stem.
11 kudos 2026-05-15 13:13:13 door taekwondodert op Zit wat op je hoofd
Nee die meeuw heeft nieuwe schoenen.
0 kudos 2026-04-16 11:19:34 door DiePanzerVorwaerts3 op Poeskat redden
@Tomme_Pelg | 16-04-26 | 08:46:
Informeer je en lees je in wat een bevalling sowieso doet met een vrouwenlichaam.
-1 kudos 2026-04-16 06:46:58 door Tomme_Pelg op Poeskat redden
@Broodjeboerenkool | 15-04-26 | 20:08: Informeer jullie vooraf en ga bevallen in een ziekenhuis waar ze alleen knippen als het echt moet.
7 kudos 2026-04-15 18:10:42 door BlauwePlatvink op Poeskat redden
@Broodjeboerenkool | 15-04-26 | 20:08: dan praat je niet meer over poezen maar over wagenschuren.
11 kudos 2026-04-15 18:08:22 door Broodjeboerenkool op Poeskat redden
Sommige poezen zijn niet meer te redden hoor, zeker niet als je 10 kinderen hebt.
2 kudos 2026-04-10 17:47:48 door Niebang op Erik de held van het dorp
@WateenKutzooiisdit | 10-04-26 | 19:18: *opeet
3 kudos 2026-04-10 17:18:25 door WateenKutzooiisdit op Erik de held van het dorp
Als je hem levend op eet, dan is het spannend als je gaat poepen
0 kudos 2026-04-04 17:38:23 door Liegebeest op Ik zag het opstapje niet...
Hij heeft twee kratjes Rivella vast...
0 kudos 2026-04-03 13:46:11 door Kanhetnietlatensorry op Waarom wil je hier zijn?
Kijk even wat er toen allemaal aan vooraf ging:
https://en.wikipedia.org/wiki/...
0 kudos 2026-04-03 08:44:09 door Gimobe op Waarom wil je hier zijn?
Het lukte 50 jaar geleden omdat de VS er onbeperkt geld, mankracht en risico's in stopte vanwege de Koude Oorlog.
Nu moet NASA het doen met veel minder budget, strengere veiligheidseisen, nieuwe technologie die eerst 100% getest moet worden, én een compleet opnieuw opgebouwd ruimteprogramma. Daarom duurt het nu langer, niet omdat het niet meer kan.
0 kudos 2026-04-02 18:44:52 door curryworstspecial op Waarom wil je hier zijn?
50 jaar geleden was het een wereldwijde race naar de maan, het was ook volgens onze era de eerste mensen die de maan bezochten. het kwam er op neer dat het land dat eerst naar de maan geraakte de vooruitgang boekte in technologie en ruimtewetenschappen en daar bovenop een prestige overwinning maakte.
3 kudos 2026-04-02 18:03:37 door Lateraal op Waarom wil je hier zijn?
Het moet gewoon in één keer lukken i.v.m. de hoge brandstofprijzen. Dus ff een extra test.
8 kudos 2026-04-02 17:59:35 door Testcase-1980 op Waarom wil je hier zijn?
Ze moeten nu eerst een visum aanvragen
-3 kudos 2026-04-02 17:46:12 door NatteKiwi op Waarom wil je hier zijn?
Nu doen ze het echt. Destijds was het staged. Zullen sommigen beweren. Maar er is een goede uitleg voor, namelijk dat kennis overdraagbaar is maar wijsheid niet. De mensen die er destijds aan werkten zijn langzamerhand kassiewijle aan het gaan. Plus dat moderne techniek soms beter is, maar wel eerst goed getest moet worden.
9 kudos 2026-04-02 17:42:02 door Slip op Waarom wil je hier zijn?
Wil je de waarheid of een wappie verhaal om je goed te voelen?
-1 kudos 2026-04-01 11:14:32 door Rest in privacy op Kleine meid wil ook meedoen met de karaoke
@Koenraadkleefpasta | 01-04-26 | 11:27: Schrikbarend dat jij de correcte termen niet kent. We spreken over Pedofilie wanneer het gaat om seksuele aantrekkingskracht tot een kind dat maximaal elf jaar oud is. Seksuele aantrekkingskracht tot kinderen vanaf twaalf jaar tot en met vijftien jaar noemen we Hebefilie. Seksuele aantrekkingskracht bij kinderen vanaf zestien tot en met zeventien jaar noemen we Efebofilie. Efebofilie is niet verboden in Nederland omdat de minimale leeftijd voor seksueel contact in Nederland zestien jaar is. Komt mijn studie Strafrecht toch een keer van pas op Dumpert.
-5 kudos 2026-04-01 09:27:55 door Koenraadkleefpasta op Kleine meid wil ook meedoen met de karaoke
@brie-de-penis | 01-04-26 | 10:23: Uitdrukkingen hebben geen houdbaarheid. Maar ik ben inderdaad oud genoeg om niet te geilen op 15 jarige tietjes. Wordt tijd voor een pedo knop op Dumpert. Schrikbarend gedrag hier.
0 kudos 2026-04-01 08:23:48 door brie-de-penis op Kleine meid wil ook meedoen met de karaoke
@Koenraadkleefpasta | 31-03-26 | 20:31: Maar wel het guldentijdperk bewust meegemaakt anders heb je het niet over stuivers.
-14 kudos 2026-03-31 18:31:52 door Koenraadkleefpasta op Kleine meid wil ook meedoen met de karaoke
@rcls89 | 31-03-26 | 20:15: Ik ben niet zo oud, ondanks al mijn wijsheden. Pedo reaguurdertjes hier veroordelen Marco Borsato maar zijn zelf geen stuiver meer waard.
0 kudos 2026-03-31 18:17:04 door Yabadabedoe op Kleine meid wil ook meedoen met de karaoke
De kinder voedselbanken?
17 kudos 2026-03-31 18:15:48 door rcls89 op Kleine meid wil ook meedoen met de karaoke
@Koenraadkleefpasta | 31-03-26 | 19:51: Is je kunstgebit wel blijven plakken tijdens het typen?
-54 kudos 2026-03-31 17:51:34 door Koenraadkleefpasta op Kleine meid wil ook meedoen met de karaoke
Dan ben je bijna 50 ('78)? Het zou je dochter kunnen zijn van 15, 16 en dan kun je geile opmerkingen niet bedwingen? Ik snap de plusjes dan ook totaal niet.
-6 kudos 2026-03-24 16:08:40 door Linkin op Flatgebouw gaat tegen de grond
Sadist
2 kudos 2026-03-24 14:42:04 door jan1000001 op Flatgebouw gaat tegen de grond
Sja, gemiste kans zou je zeggen. Misschien bij de volgende demolitiesloop dan maar plaatsen...
-8 kudos 2026-03-24 14:37:59 door TJ070 op Flatgebouw gaat tegen de grond
In dat water ervoor idd
51 kudos 2026-03-24 14:29:28 door roger1122 op Flatgebouw gaat tegen de grond
Voor of tijdens?
2 kudos 2026-03-08 12:17:45 door 19EK116 op Goedemorgen iedereen
Vast niet, maar boeien! #thuisbezord
2 kudos 2026-02-28 12:25:42 door nergens_goed_voor op Ferrari gekocht op Temu
@Dee Miller | 28-02-26 | 10:01: Sterf, met je 'imho'
-5 kudos 2026-02-28 10:23:09 door PinkFloydd op Ferrari gekocht op Temu
@Dee Miller | 28-02-26 | 10:01: jaloers
7 kudos 2026-02-28 09:07:05 door Satria op Ferrari gekocht op Temu
@Dee Miller | 28-02-26 | 10:01: plek van de motor was ook wel een weggevertje
0 kudos 2026-02-28 09:01:40 door Dee Miller op Ferrari gekocht op Temu
Wat heeft hij?
Een replica op basis van een Peugeot 406 ja.
Ziet er niet uit imho....
Het geluid gaf het natuurlijk allang weg want zo klinkt een Ferrari F430 V8 niet.
https://www.facebook.com/share...
6 kudos 2026-01-31 22:40:18 door Keylogger op Tijd voor een knuffel
Red rocket?
10 kudos 2026-01-24 13:06:46 door OomSteven op Op juiste moment langs de bar
Kijken om te doen dat mensen proberen te komen ja!
2 kudos 2025-12-23 20:51:20 door Deschuldvandelinkseelite op Pitbull grijpt moeder en kind in NYC
Een rondje zoeken levert nog weinig op. Hij zou zijn gestabiliseerd, niet in levensgevaar en behandeld worden voor bijtwonden (duh).
0 kudos 2025-12-14 14:07:16 door Crudeaux op Terrorist overmeesterd door omstander Bondi beach
En dan hopen dat de politie jou niet ziet als potentiele schutter ziet