334,795 +353276 -18481
Kudos
#71 (Top 0.0222%)
| Kudos/dag | 49.41 |
| Kudos/reaguursel | 52.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4712 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -973 |
334,795 +353276 -18481
Kudos
#71 (Top 0.0222%)
| Kudos/dag | 49.41 |
| Kudos/reaguursel | 52.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4712 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -973 |
6,434
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.95 |
| Topreaguursels | 95 |
| Woorden per reaguursel | 20.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 21 |
| Aantal x weggejorist | 109 |
| Geregistreerd op | 05-12-2007 |
| Eerste reactie op | 05-12-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
23 kudos 2026-06-24 15:01:17 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Het was vooral nog RAL 9010 op de stranden.
244 kudos 2026-06-24 13:52:01 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
"Ik kan je tegemoetkomen, want dit is wel heel kut voor mij". Sommige mensen verdienen echt geen zuurstof.
2 kudos 2026-06-22 23:22:51 op En daar is nummer 18
Je moet maar eens opzoeken waarom het Argentijnse elftal nooit spelers van kleur in hun elftal heeft en landen zoals Colombia, Brazilië (en eigenlijke alle andere omringende landen) dat wel hebben. Kijk maar eens naar de elftal foto's van de afgelopen tig toernooien, je gaat er geen een vinden.
3 kudos 2026-06-22 19:30:01 op Zieke wolkformatie boven Zeeland
Daar zijn wel een paar filtertjes overheen gegaan zo te zien.
0 kudos 2026-06-20 00:12:47 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@Clemensa Je schoenen worden nu nooit nat in de regen? Hier zitten er nog 2 dozen en papier omheen.
44 kudos 2026-06-19 21:35:18 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Een paar schoenen van New Balance zo te zien kun je prima zo over de schutting "gooien", niet aanstellen.
1 kudos 2026-06-19 21:33:49 op Bezorger gooit pakket over het hek
@onbelangrijkemening Alles valt niet "even snel" naar beneden. Als ik een tennisbal van het dak laat vallen of een vel papier is de tennisbal toch echt sneller beneden.
27 kudos 2026-06-19 21:25:18 op Wel lange relatie gehad
keukenrolbevestigend*
2 kudos 2026-06-19 21:23:00 op Bezorger gooit pakket over het hek
Niet netjes. Gezien hoe licht het pakketje is, het zweeft bijna naar beneden, zal de schade best meevallen.
-5 kudos 2026-06-18 22:06:20 op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
@DJBuddyFoxy Ja, dat moet je accepteren. Wat je ook moet accepteren is dat jij géén autoriteit bent in het verkeer en dus anderen niet behoort te corrigeren. Je hebt echt helemaal niks te zeggen over andermans rijgedrag, hoe idioot het ook is.
57 kudos 2026-06-18 22:03:53 op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Kritiek op de FIFA? Engeland kan fluiten naar de titel dus.
3 kudos 2026-06-18 21:52:36 op Pas op: hittegolf op je scherm!
De tandjes.. die zou ik echt 3 seconden teleurstellen.
114 kudos 2026-06-18 09:59:22 op Moeder natuur gaf een showtje
Op Youtube staan nog meer video's, zonder filters. Nog steeds spectaculair natuurlijk, maar hier is de saturatie behoorlijk bijgesteld. Ik ben niet leuk op feestjes.
1 kudos 2026-06-17 16:21:42 op Popo mag het wel
Gewoon moeite met autoriteit hebben, dan kom je al een heel eind.
29 kudos 2026-06-17 15:23:45 op Feesten, zuipen en zoenen..
Ik hoop voor die meid dat ze de reaguursels hier niet leest..
13 kudos 2026-06-16 19:07:23 op Nederlandse kitesurfer waagt een sprongetje
Matige landing.
13 kudos 2026-06-14 11:29:27 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Nederlandse ambtenaren.. op z'n smalst.
5 kudos 2026-06-14 10:01:26 op Weet u wat internet is?
Inbellen met Netscape Navigator en als je thuis ISDN had was je wel het mannetje!
9 kudos 2026-06-12 16:47:44 op Welkom in Brabant!
Het filmpje is niet voor niets zo geknipt aan het begin. Dan had iedereen de vaart van de bus kunnen zien en dat de uploader gewoon kut heeft geanticipeerd. Maar hé, anders geen video natuurlijk!
6 kudos 2026-06-12 13:13:02 op Potje matten op de tribune
Die rooie dacht even voordeel te hebben van boven maar krijgt daarna gewoon een paar goeie tikken.
4 kudos 2026-06-10 09:31:41 op Ex niet helemaal tevreden met nieuwe verloving
Jullje is wel een vreeemde naam.
-2 kudos 2026-06-10 09:28:50 op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
Wat doet Kobe Bryant in dat rijtje?
4 kudos 2026-06-05 20:36:22 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Anna is vooral gewoon een narcist.
6 kudos 2026-06-04 10:39:37 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Totaalgebrek aan intellect.
146 kudos 2026-06-02 21:25:00 op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
En Nu.nl gooit de reacties voor het gemak maar even dicht, dit past natuurlijk niet in hun straatje. Linkse huichelaar.
0 kudos 2026-06-02 20:01:02 op Het was een geweldige dag
En Nu.nl sluit liever de reacties want dit nieuws past natuurlijk niet in hun straatje over linkse huichelaars.
0 kudos 2026-06-01 12:03:19 op Dikke vuurwerkbiem op Malta
Voor mensen in India is zoiets altijd een reden om nóg dichter bij het gevaar te gaan staan. Explosie? Daar moet ik heen!
8 kudos 2026-05-29 17:29:40 op Walter versus Francisca
+1 voor de timing.
8 kudos 2026-05-28 12:22:40 op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
Ik zweerrr, letterlijk! En daarom moet ik constant me smoel in beeld brengennn
5 kudos 2026-05-27 13:52:12 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Geef mij maar een reden waarom vrouwelijke agenten op straat zinvol is. Prima voor andere taken maar niet voor dit. Zonder die mannelijke agent hadden zij deze arrestatie simpelweg niet kunnen verrichten. Zelfs zo'n dronken vervelio kunnen ze niet aan. Stel je voor dat hem om leven en dood gaat, wat moet je dan in hemelsnaam met twee van dit soort vrouwen. De politie is er om autoriteit uit te stralen en dat lukt op deze manier totaal niet.
-4 kudos 2026-05-27 12:43:44 op Rukker kan niet ritsen
Niks. De auto die er daarna nog links langskomst is wel op/over het randje. Vaak komt bij mensen de frustratie naar boven als er verder naar achteren ook genoeg ruimte is om in te voeren. Maar mensen doen dan natuurlijk liever helemaal vooraan.
5 kudos 2026-05-26 18:33:09 op HALT!STOP!HO!
https://www.instagram.com/tris...
10 kudos 2026-05-26 18:25:52 op Noor die als kind door z'n ouders in India is achtergelaten
Iets aan dit zaakje stinkt. En dan bedoel ik niet India.
14 kudos 2026-05-26 18:22:13 op Zoek je ruzie?!
Sommige mensen moeten gewoon geen kinderen mogen krijgen.
48 kudos 2026-05-24 20:36:24 op Fatbikert midden op de weg
Gebrek aan intellect, cognitief vermogen en nog een aantal. Zeg maar de nette benaming voor "kankerdom".
-1 kudos 2026-05-24 12:16:56 op Goedemorgen op deze warme dag
Omdat ik erachter stond.
29 kudos 2026-05-24 12:16:04 op Zoldervondst Pokemonkaarten
Je weet op voorhand al dat dit soort videos geënsceneerd zijn, waarom helpen we er dan allemaal aan mee om dit soort meuk online te blijven gooien..
32 kudos 2026-05-24 10:00:57 op Broer ben je politie?
Alleen omdat je een dashcam hebt maakt je dat nog geen autoriteit in het verkeer. Je hebt echt helemaal niets te vertellen. Het enige wat je voor elkaar hebt gekregen is een aantal nog gevaarlijkere situaties creëren.
72 kudos 2026-05-23 11:14:49 op Welkom bij de afkickkliniek, tap zit links
Blokkeren? Je kan er toch gewoon langs lopen.
2 kudos 2026-05-23 11:13:11 op ‘Privé’ publieke parkeerplek
Dikke high kick jonge!
3 kudos 2026-05-23 11:08:30 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Met zo'n karakter heb je ook geen anticonceptie nodig als feminist zijnde.
0 kudos 2026-05-20 22:08:38 op Vol moppie neemt ons mee
@Jorisdeugridder Volgens mij heeft ze driekwart gelopen ipv gerend.
81 kudos 2026-05-18 20:42:30 op Buurvrouw opent per ongeluk expres pakketje
Dit is natuurlijk niet gebeurd. Dit heeft ze wel degelijk besteld. En met als doel het voor likes online te gooien. Want het is belangrijk om ook de hele tijd je gezicht in beeld te brengen.
3 kudos 2026-05-16 19:01:53 op Polariseren kan je leren
Timmetje zit vooral in een echokamer.
8 kudos 2026-05-15 20:02:53 op Kramp in je kuit
Magnesium te kort.
37 kudos 2026-05-15 09:55:00 op Geen vuur maar toch peukie willen roken
Als je goed luistert hoor je pa-pa-pa-pa-pauperrr
4 kudos 2026-05-14 17:29:43 op Respectmomentje van de dag
Maar ik kom wel gewoon boven de bar uit.
4 kudos 2026-05-13 15:39:17 op Formele discussie op niveau in Loosdrecht
Een hele lange N=1 discussie.
74 kudos 2026-05-11 15:43:51 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
"Als die regelaar ons op een normale manier had aangesproken". Zelfs al had de verkeersregelaar je ontzettend onbeschoft benaderd dan nog heb je op dat moment naar die persoon te luisteren. Maar blijkbaar zal omgaan met autoriteit wel een dingetje voor ze zijn.
6 kudos 2026-05-10 21:44:46 op Koningsdag Ridderkerk, schildertje gaat KO
Op 0:22 scheurt die dikke overduidelijk d'r kruisbanden