84,533 +88599 -4066
Kudos
#577 (Top 0.1805%)
| Kudos/dag | 27.39 |
| Kudos/reaguursel | 23.57 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2676 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -480 |
84,533 +88599 -4066
Kudos
#577 (Top 0.1805%)
| Kudos/dag | 27.39 |
| Kudos/reaguursel | 23.57 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2676 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -480 |
3,587
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.16 |
| Topreaguursels | 17 |
| Woorden per reaguursel | 10.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 45 |
| Geregistreerd op | 30-12-2017 |
| Eerste reactie op | 11-01-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 16:29:33 door LinkseRukker43 op Closeup eekhoorn die paardenbloem eet
@Poedeliewoepsie | 23-06-26 | 22:15: en een prairie dog heet een grondEEKHOORN in het Nederlands
0 kudos 2026-06-24 10:07:52 door Uhm_ok op 121 jaar geleden..
Bom erop.
2 kudos 2026-06-24 07:16:06 door Internetriddert op Closeup eekhoorn die paardenbloem eet
@Runnel | 23-06-26 | 23:09: En vreten paardebloemen.
9 kudos 2026-06-23 21:09:03 door Runnel op Closeup eekhoorn die paardenbloem eet
@Poedeliewoepsie | 23-06-26 | 22:15: Nou, het is toch meer een eekhoorn. Een grondeekhoorn om precies te zijn. Deze lijken qua bouw en kleur wel wat op een prairiehond maar deze laatste is veel groter, hebben in verhouding veel kleinere ogen en een grovere kop.
24 kudos 2026-06-23 20:15:39 door Poedeliewoepsie op Closeup eekhoorn die paardenbloem eet
klopt, het is een prairie dog
-6 kudos 2026-06-21 14:24:01 door Kalmaanenrap op Man staart in trein Den Haag
Als hij dat zo kant typen dan magt hij dat toch zelf weten?
5 kudos 2026-06-21 10:27:47 door Kannone op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Inderdaad. En het zijn ook 18-jarigeN.
3 kudos 2026-06-19 20:14:09 door Geniraal op BMW van 30 K naar de kleaute
Dan komt die emmer op je kop goed van pas om de rode kop te bedekken
-3 kudos 2026-06-17 09:35:12 door Farthdater op Mooie stok gevonden
Ze moest toch dekking zoeken
3 kudos 2026-06-11 18:58:44 door De_GBS op Helemaal klaar mee
Oei, nu begin ik me zorgen te maken over m'n eigen staartje. Ik hoop zo hard dat ze hem nooit moeten amputeren. Geen leuke gedachte.
5 kudos 2026-06-10 20:33:26 door ja, of niet op Goeiemorgen vrienden
voel je niks van
32 kudos 2026-06-07 12:13:41 door Plofcavia op Amerikaan leert van bestaan Amerika
Vind je hem zo leuk ja?
1 kudos 2026-06-03 06:25:59 door SchuivendePanelen op Hoeveel bordjes heb je nodig om niet onder bijna een trein te parkeren?
Ja, het is soms moeilijk de volgorde van de woorden goed te plaatsen.
-8 kudos 2026-06-02 19:52:42 door Shigoya op Geredde kitten wordt voor het eerst geaaid
Bij dit soort filmpjes is het altijd verdacht als de filmer zijn/haar smoel niet in beeld brengt.
-1 kudos 2026-05-31 14:30:27 door Aleksandr op Motorrijder speelt klaarover
Zo gaat dat helaas.
En het valt de moedereend nauwelijks op, een eend telt 1, 2, veel en gaat dus pas opletten als er nog maar 2 over zijn.
0 kudos 2026-05-31 13:45:22 door Boeliez op Motorrijder speelt klaarover
Ja en nee. De natuur heeft ook zo zijn weg. Survival of the fittest
7 kudos 2026-05-31 13:45:14 door Mentale Retardatie op Motorrijder speelt klaarover
Ik heb dat met kratten bier.
21 kudos 2026-05-24 13:19:30 door Zwetsal op Ik wil naar de opvang rennen
Heb je het laatste stukje niet gezien? Ze was er al.
-1 kudos 2026-05-15 22:09:44 door grotgraver op Dit is mijn huis
Ik vind jouw reaguursel ook behoorlijk weinig toevoegen aan de maatschappij. Maar je zit wel energie te verspillen van een datacenter.
Heb ik het nog niet eens over je medereaguurders die de tijd hebben genomen om het te lezen. Ook allemaal verspilde tijd. Ga nu maar wat nuttigs met je leven doen, dan reaguren wij wel verder hier.
0 kudos 2026-05-15 17:08:23 door Kwaaie tor op Dit is mijn huis
Leuk voor je dat je op in een flatje woont. Doen we niks mee.
0 kudos 2026-05-14 09:27:10 door Hobaheemskerk op Stoomtrein langs station Houten-Castellum
@Kniptang | 14-05-26 | 09:11: Honderdzas
-3 kudos 2026-05-14 07:11:24 door Kniptang op Stoomtrein langs station Houten-Castellum
@flutpuppy | 14-05-26 | 09:06: 108
15 kudos 2026-05-14 07:06:20 door flutpuppy op Stoomtrein langs station Houten-Castellum
Ik rij meestal 104
3 kudos 2026-05-09 23:08:27 door Blackov op Man wil pauperfiets jatten
@Naregeit | 09-05-26 | 20:31: Je slijpschijf kan in beslag genomen worden.
42 kudos 2026-05-09 18:31:36 door Naregeit op Man wil pauperfiets jatten
Wat zijn de consequenties dan? Daar vindt je het antwoord.
8 kudos 2026-04-28 13:41:57 door Pipo der Clown op Hoe de bazen bowlen
Hou eens op over mijn schoeisel.
22 kudos 2026-04-28 12:46:28 door Airbus747 op Hoe de bazen bowlen
Als die schoenen er wel knap uit zouden zien dan zou half Nederland ze mee naar huis nemen
23 kudos 2026-04-28 12:02:26 door A.tractie op Hoe de bazen bowlen
Deze manen hebben genoeg geld verdiend met bowlen om mooie clownsschoenen te kopen.
1 kudos 2026-04-25 11:29:57 door nuttert op Jager vs Olifant
@Wakemeister | 25-04-26 | 12:42: ik heb nog wat extra's opgezocht op de website waar je als toerist dit soort trips kunt kopen. Kosten van zo'n lokale jacht start rond de 25.000usd.
The country also has Gorillas and Black Panthers (hunting them is illegal)
-9 kudos 2026-04-25 11:26:41 door Hornoks op Jager vs Olifant
@Jopestein | 25-04-26 | 12:01:
Net het hele verhaal opgezocht en je hebt gelijk.
Hij moest wel noodgedwongen op die antilope jagen, want van de hoorn van die antilope kan een specifiek geneesmiddel gemaakt worden waarmee zijn kleindochter, die lijdt aan een zeer zeldzame ziekte, genezen kan worden.
Na het schieten van een antilope en genezen van zijn kleindochter had hij beloofd zijn vermogen te schenken aan het verdere behoud van de antilopesoort en het helpen van de lokale bevolking.
Of nee, toch niet...
-8 kudos 2026-04-25 11:20:39 door ViezeFreddie2.1 op Jager vs Olifant
"Goede doelen Dosio zette zich in voor goede doelen. Zo organiseerde hij maandelijks een liefdadigheidsevenement om de meest kwetsbaren in de maatschappij te helpen. "Er kwamen rechters, advocaten en grote namen uit de industrie en de handelswereld op af", aldus een familievriend. "Het was de ideale plek om te netwerken. Het ingezamelde geld ging naar mensen die het konden gebruiken, zoals gewonde oorlogsveteranen of kinderen met een handicap. Hij was heel rijk, maar pakte er nooit mee uit. Een luxueus huis of een blitse wagen was niets voor hem. Als hij mocht jagen of vissen, was hij al tevreden." Zoiets?
10 kudos 2026-04-25 11:19:35 door nuttert op Jager vs Olifant
@Wakemeister | 25-04-26 | 12:42:
Dat kan wel…
Jagen is in Gabon onder strikte voorwaarden toegestaan. Het is verboden om te jagen op jonge of vrouwelijke dieren. Beschermde diersoorten mogen niet bejaagd worden. De geelrugduiker is zeldzaam maar niet bedreigd. Dat betekent dat als je heel veel geld betaalt, je er 1 mag schieten.
Alhoewel voor velen hier deze hobby verwerpelijk is, zijn dit soort rijke mannen die een deel van hun vermogen in Afrika uitgeven niet het probleem van de diersoorten. Dat zijn de stropers en boeren.
19 kudos 2026-04-25 10:42:25 door Wakemeister op Jager vs Olifant
@Jopestein | 25-04-26 | 12:01: Neem ons anders even mee in jouw verhaal en gedachtegangen, ben nu wel nieuwsgierig geworden.
-41 kudos 2026-04-25 10:01:24 door Jopestein op Jager vs Olifant
Echt weer zo'n Disney feel good reaguursel. Lees het hele verhaal eerst eens voordat je met je onderbuik gaat reaguren.
20 kudos 2026-04-18 16:59:07 door Zebulon_5 op Meisje raakt gevoelige snaar bij family values gristenfundi
Die kerel kunnen we heel goed missen. Zij reageert heel kalm en legt haarfijn zijn hypocrisie bloot.
0 kudos 2026-04-17 07:13:21 door vansuyle.com op Twee dames versus politie
Er is tuig te vinden op ieder niveau. Van trainingspak tot driedelig pak. Jij ziet alleen de eerste groep, de mensen bij de kassa alleen de tweede.
-12 kudos 2026-04-17 05:56:55 door jeroennus op Twee dames versus politie
tja, ik weet niet of jij in de gaten hebt wie jou zuur verdiende centjes maar wat graag uitgeeft .btw en accijns etc. wij moeten werken voor wat centen en zouden graag wat meer bezuinigingen zien bij de overheid zodat wij wat meer kunnen overhouden. dat geld dan voor de werkende mensen die ook wel eens buiten komen. geen zolderkamer zittende uitkeringstrekkers
-5 kudos 2026-04-16 14:41:55 door pietpvv op Dat wordt krabben vandaag
Jankerd.
1 kudos 2026-04-16 06:31:03 door Tomme_Pelg op Perfecte plek
Ik krijg ook een zwelling van poezen.
1 kudos 2026-04-01 04:46:56 door John McClane op Uitsloven met je Corvette
Ik wilt het nét zeggen.
0 kudos 2026-03-31 19:32:15 door Barchimes op Uitsloven met je Corvette
Ik was het ook gezien inderdaad.
12 kudos 2026-03-30 21:49:39 door Driverofthedqy op Vraagje voor de autokenners
Dat valt nog wel mee, die mensen die de zomerlucht er in de winter in laten zitten, dat is gewoon gevaarlijk hè
57 kudos 2026-03-29 07:55:33 door HitsigeHenri op Wedstrijdje survivallen
Ik zag vooral gevoelens bij de mannen: euforie, vreugde, enthousiasme, vertoond in overduidelijke onderlinge verbondenheid
2 kudos 2026-03-28 18:57:41 door DeSerafijn op Verder niks aan de hand hoor..
@bleached | 28-03-26 | 17:19: In Europa gaat het anders best goed vergeleken bij de US.
-1 kudos 2026-03-28 16:19:19 door bleached op Verder niks aan de hand hoor..
Ondergang van de Europese beschaving - de rest is in de marge.
4 kudos 2026-03-28 13:46:19 door Shestov op Verder niks aan de hand hoor..
@Kenny0031 | 28-03-26 | 12:29:
"The new Dork Ages" lijkt me nog beter.
-2 kudos 2026-03-28 11:29:32 door Kenny0031 op Verder niks aan de hand hoor..
The "new Dark Ages".
18 kudos 2026-03-28 08:11:41 door DiePanzerVorwaerts3 op Verder niks aan de hand hoor..
Het einde van de Pax Americana en de opkomst van China als weteldmacht.
-19 kudos 2026-03-28 08:06:08 door threeheadedmonkey op Verder niks aan de hand hoor..
Niet. De westerse beschaving (en haar geschiedenis) zal verdwijnen. En dat hebben we zelf veroorzaakt.
-2 kudos 2026-03-23 09:47:00 door ZuignapjeZuid op Band oppompen
Heb je het nu over de berijdster?