22,258 +23344 -1086
Kudos
#3110 (Top 0.9731%)
| Kudos/dag | 3.82 |
| Kudos/reaguursel | 20.05 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 901 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -87 |
22,258 +23344 -1086
Kudos
#3110 (Top 0.9731%)
| Kudos/dag | 3.82 |
| Kudos/reaguursel | 20.05 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 901 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -87 |
1,110
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.19 |
| Topreaguursels | 12 |
| Woorden per reaguursel | 13.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.3 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 21 |
| Aantal x weggejorist | 17 |
| Geregistreerd op | 06-07-2010 |
| Eerste reactie op | 06-07-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-16 08:16:44 door Miel98 op Bijna boven
De schade aan het leidingwerk bedoel je?
1 kudos 2026-06-14 19:31:06 door NiCeY op Mega heftige crash op dashcam
Een richtingaanwijzer ljkt voor sommigen idd een breekijzer.
0 kudos 2026-06-14 18:31:27 door Uhoortnogvanons op Mega heftige crash op dashcam
Bestaan er ook groene stoplichten eigenlijk?
2 kudos 2026-06-10 16:51:08 door nieuwsgierige pelg op Doe maar een tunneltje
@Laag-Bij-De-Grond | 10-06-26 | 15:38: In Vlaanderen was er het Belfortmodel (van sociaal overleg), maar dat is het moskee-model geworden.
9 kudos 2026-06-10 13:38:22 door Laag-Bij-De-Grond op Doe maar een tunneltje
@De_Bonobo | 10-06-26 | 15:20: NL stond vroeger idd bekend om het poldermodel. Tegenwoordig is het steeds meer een woestijnmodel.
13 kudos 2026-06-10 13:20:26 door De_Bonobo op Doe maar een tunneltje
Nee precies, Nederland is kut, overleggen en compromissen sluiten doen we nooit, we hebben niet een wereldberoemd poldermodel. Weg met ons!
0 kudos 2026-06-10 12:07:35 door Loosecanon op Niks aan het handje..
Dat rijmt op bitch.
0 kudos 2026-06-06 22:20:05 door Pilslikker op Graag jullie mening
Paardje rijden jiiiie haaaa.
-3 kudos 2026-06-06 20:58:18 door Lelijke_aap op Graag jullie mening
Een beetje zoals Max hardcore?
1 kudos 2026-06-04 19:33:56 door Private_Henk op Met je boot een waterval af
Davilex Grachtenracer, mooi spel was dat
-2 kudos 2026-05-06 20:14:13 door FreddyboyK op Het campinggevoel
Waarmee zat ie eraan?
1 kudos 2026-05-06 20:07:12 door Styllurt op Het campinggevoel
racekak, sproeipoep, spetterdrek, etc,etc
6 kudos 2026-05-02 08:53:01 door darkracer125 op Zieke downhill op skates
het is iig beter dan geen kniebeschermers.
0 kudos 2026-04-27 12:07:47 door pannekoekmetmosterd op Koningsdag
@bamibami123 | 27-04-26 | 13:45: On it!
7 kudos 2026-04-27 11:45:07 door bamibami123 op Koningsdag
Domein is nog beschikbaar. Wat let je?
-1 kudos 2026-04-25 10:39:56 door zusje v Christina op Oprotten kudtwielrenners!!!
Ik vind dit ook niet kunnen. En toch heb ik het filmpje geplust.
0 kudos 2026-04-24 15:59:30 door DiePanzerVorwaerts3 op Beetje druk opgebouwd
Squirten is gewoon pissen. En door.
-1 kudos 2026-04-24 15:42:05 door nergens_goed_voor op Beetje druk opgebouwd
Ik heb een vrij zieke geest qua seks, maar hier had ik nog niet eens aan gedacht. Bedankt!
-4 kudos 2026-04-24 09:07:25 door Gimobe op Beetje druk opgebouwd
Lekker hoor.
-11 kudos 2026-04-23 18:38:03 door Poopulist op Emotioneel nummertje bij Idols
Je kunt beter je naam veranderen naar Laag-Bij-De-Nul
-1 kudos 2026-04-23 11:47:07 door DwarsLezer op Reservebril meegenomen
@owikzegmaarwat | 23-04-26 | 09:34: de poepbacteriën denken daar anders over.
-6 kudos 2026-04-23 09:52:24 door Orichinals op Ah zie het probleem al
Als je het in snippers probeert, kom je een heel eind.
-5 kudos 2026-04-23 07:34:38 door owikzegmaarwat op Reservebril meegenomen
wat een zwakke maag heb je wel niet als je daar niet tegen kan
-1 kudos 2026-04-16 13:15:21 door Arie Boom-SWA op Breek de week
Ik heb hem in het roze, voor als ik naar de reguliers ga.
-1 kudos 2026-04-16 07:31:41 door dirrrk op Begin je dag met een truc
en daarna loopt ie super relaxed met blote voeten door het glas
3 kudos 2026-04-16 07:27:25 door altijd-guus op Begin je dag met een truc
Ik kan het wel verklaren, maar ik ben geen illusionist....dus helaas.
1 kudos 2026-04-14 22:52:25 door GwoonAmber op Man in elektrische rolstoel in brand gestoken in Utrecht
Graag een gewone ouderwetse piepende roestige rolstoel zonder elektrische motor.
3 kudos 2026-04-14 20:49:12 door Wakemeister op Man in elektrische rolstoel in brand gestoken in Utrecht
Vroeger dacht men dat een frontale lobotomie hielp om hardnekkige psychiatrische problematiek te verminderen, maar dat 'met een breinaald in de hersenen poeren' bleek toch wat genuanceerder te liggen dan men toen dacht.
-22 kudos 2026-04-01 08:57:33 door Athene_Noctua op Wandelen op woensdag
1 apbil!
-4 kudos 2025-12-08 10:46:46 door noemphatie op Vervelend zo'n crash
@PeterPandemie | 08-12-25 | 11:01: Dat Chinezen ?
3 kudos 2025-12-08 10:01:50 door PeterPandemie op Vervelend zo'n crash
'Een zicht dat', niet 'die'.
9 kudos 2025-12-07 19:49:37 door Hik99 op Hole in one
Asstonistring
4 kudos 2025-12-07 09:00:28 door Bumar op Hoge hakken maken sexy
Een soort betaalde casting met een keurig geklede vriend/ bodyguard die haar brengt en weer komt ophalen..
2 kudos 2025-12-04 20:54:56 door dikkejenkie op Natsjonaal protest!
Die van jou hangen zeker laag bij de grond?
-3 kudos 2025-12-04 20:33:00 door HoiPiepeloi op Natsjonaal protest!
Inderdaad. Echt een bloedirritant ventje.
-3 kudos 2025-12-04 20:31:44 door FreddyboyK op Natsjonaal protest!
Ik heb hem al vaker gezien, elke keer zit ie aan de helium.
8 kudos 2025-12-04 20:30:46 door Dweeziltje op Natsjonaal protest!
@Greenhorn | 04-12-25 | 21:29: Vraag je dat aan mij?
7 kudos 2025-12-04 20:29:49 door Greenhorn op Natsjonaal protest!
Gaan we hier allemaal vragen stellen?
13 kudos 2025-12-04 20:27:12 door Dweeziltje op Natsjonaal protest!
Jij ziet Bender voor het eerst?
-4 kudos 2025-11-27 21:30:36 door Multistone op Dunkje oefenen
Jij adviseert hiermee, afwachten tot de brandweer komt die op 6 uur rijden daar vandaan is?
7 kudos 2025-11-27 20:51:00 door BertHoeMeinWille op Dunkje oefenen
Ja, ik vind ook dat metaalmoeie basketbalpalen meegenomen moeten worden bij de ehbo-opleidingen.
4 kudos 2025-11-27 20:50:27 door Regtzodiegaat op Dunkje oefenen
Wees toch een bertje dunkbaar
3 kudos 2025-11-16 22:34:11 door Orichinals op Broerlief heeft nieuwe gadget
Toch gaat je geld in rook op.
1 kudos 2025-11-16 16:15:02 door BertHoeMeinWille op Schuiven van de railing
Maarja, ze zijn hier al eerder bezig geweest: https://www.dumpert.nl/item/10...
6 kudos 2025-11-16 12:07:38 door Uhm_ok op Momentje stilte in Sintjournaal
En wij ook, toen we nog kind waren tot vorig jaar aan toe
0 kudos 2025-11-16 10:34:32 door Olliesnieuweacc op Schuiven van de railing
Echte vrienden praten het uit je hoofd, vooral als je wat gezopen hebt.
3 kudos 2025-11-16 09:53:56 door heinzel op Jake Paul ziet zijn moppie winnen
Wat dat betreft passen ze goed bij elkaar
-39 kudos 2025-11-16 08:32:44 door KontRabat op Momentje stilte in Sintjournaal
Mijn zoon (nu 11) was verdrietiger ook Dieuwke dan om mensen die dichter bij hem stonden
74 kudos 2025-11-16 08:15:18 door Laag-Bij-De-Grond op Momentje stilte in Sintjournaal
@AccountNodigVoorNSFW | 16-11-25 | 09:10: zeker. En ik moet zeggen dat Merel een waardig opvolgster is.
134 kudos 2025-11-16 08:10:42 door AccountNodigVoorNSFW op Momentje stilte in Sintjournaal
En de grote mensen stiekem net zo veel.