66,850 +85993 -19143
Kudos
#750 (Top 0.2347%)
| Kudos/dag | 19.34 |
| Kudos/reaguursel | 9.76 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2700 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -478 |
66,850 +85993 -19143
Kudos
#750 (Top 0.2347%)
| Kudos/dag | 19.34 |
| Kudos/reaguursel | 9.76 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2700 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -478 |
6,850
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.98 |
| Topreaguursels | 11 |
| Woorden per reaguursel | 15.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.13 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 27 |
| Aantal x weggejorist | 78 |
| Geregistreerd op | 06-01-2017 |
| Eerste reactie op | 06-01-2017 |
Shop via onze link โ jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2026-06-24 10:02:18 op Nationaal Hitteplan
Het werkt wel. Voordat er electriciteit was werden er hele paleizen gekoeld volgens dit principe.
-4 kudos 2026-06-24 09:29:40 op Kids moeten toch op tijd naar school?
Das er een van Tempoteam.
5 kudos 2026-06-23 23:29:44 op Hond uitlaten in Amsterdam
Ik zou haar wel doen, maar zonder dat gedoe met die ketting. Dat hoeft voor mij niet.
8 kudos 2026-06-17 18:48:52 op Misbruikmeisje Thijs Rรถmer snapt niks van theatertour
wat ik me wel afvraag: waarom zou je hier naaktfoto's van willen zien.
11 kudos 2026-06-17 15:44:00 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
De intelligentie straalt hier niet vanaf hoor. Eerder afgunst.
6 kudos 2026-06-17 15:42:51 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
wat is dit voor lul joh, misschien is dit juist wel wat hij leuk vindt om te doen. Bemoei je met je eigen zaken!
2 kudos 2026-06-16 08:43:03 op De dag van de ouderen
Axe is vooral duur.
0 kudos 2026-06-14 20:22:29 op Andre Hazes Jr Plaspauze
Je kan ook zeggen hem persoonlijk, dus nee dit is geen pleonasme.
0 kudos 2026-06-11 16:35:08 op Auto ff goed testen
Daar is een SUV helemaal niet voor bedoeld. De meeste SUV's hebben geeneens vierwiel aandrijving.
-3 kudos 2026-06-11 16:32:30 op Auto ff goed testen
Deze auto is gemaakt om anderen te laten zien dat je hem kan betalen. Dat geldt voor alle auto's met een Mercedes logo overigens.
1 kudos 2026-06-11 16:25:12 op Dries heeft een vergelijking
Niks mis met River cola. Kost de helft van Coca Cola en is best te drinken..
24 kudos 2026-06-11 16:23:18 op Rellen kijken in Noord-Ierland
Wat er gebeurt is niet goed natuurlijk, maar het is wel een gevolg van. Men is het gewoon zat, autoriteiten hebben kansen genoeg gehad iets te doen. Maar men bleef wegkijken en mensen die dat niet deden voor racist uitmaken. Daar is dit nu een gevolg van.
0 kudos 2026-06-09 22:31:22 op De Stelvio opjakkeren
Ik vond de furka pass mooier. Beter weer ook.
4 kudos 2026-06-08 20:44:47 op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Echt wel, ik zou dr gewoon doen hoor.
14 kudos 2026-06-08 12:10:44 op Aftermath burenruzie Burgum
Geen vragen over Bianca?
-10 kudos 2026-06-02 20:15:59 op Bus in China blokkeert zicht op stoplichten
In veel landen kun je inmiddels precies zien hoe lang je nog moet wachten. Waarom hebben we dat in Nederland niet vroeg ik me altijd af. Tegenwoordig zie je het hier ook steeds vaker. Alleen....... pas 3 seconden voor het groen wordt, begint het tellen. Compleet nutteloos dus weer. Wel duur waarschijnlijk, dat dan weer wel.
-4 kudos 2026-05-31 02:33:59 op Politie uitdagen is klappen vragen
wat een sukkels, degene die die mongool onder controle proberen te houden, krijgen uiteindelijk de klappen. zo escaleert de boel wel weer.
2 kudos 2026-05-30 14:17:12 op Alexia doet dansje
ik ben benieuwd hoe mijn dansskills dan zijn. Als dit een 2 is dan heb ik -50 denk ik.
2 kudos 2026-05-23 12:30:22 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Hij bepaalt niks. bel de politie maar, aso. ik had rustig door gegeten.
5 kudos 2026-05-17 22:14:46 op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
Dit gebeurt in Loodrecht. Onder andere daarom loopt het uit de hand daar.
1 kudos 2026-05-14 12:34:48 op Baba mag blijven!
De onrust in Loosdrecht gaat niet om het feit รณf er een azc komt, maar over de manier waarop het is gegaan. Zonder overleg door een burgermeester die er toch al een bende van maakt.
11 kudos 2026-05-13 22:56:41 op Ik ben boerin
Stiekem? ik kom er gewoon voor uit hoor. ik zou dr doen, ik hou hier wel van.
89 kudos 2026-05-04 12:45:43 op Gekkie gooit bijl door voorruit
Interpunctie is iets moois. Omarm het nou gewoon.
1 kudos 2026-05-03 12:12:37 op Tanken bij de oosterburen op je zondagochtend
150 liter x 50 cent. 5 euro benzine verstoken om er te komen. ik ga rond 23:30 dan staat er niemand in de rij.
16 kudos 2026-05-03 10:44:15 op Troepgooiers willen aandacht
bijzonder weinig eigenlijk.
-4 kudos 2026-04-24 11:07:25 op Beetje druk opgebouwd
Lekker hoor.
0 kudos 2026-04-03 11:35:48 op Discussie in de trein
@Archi.tect | 03-04-26 | 11:17: Zoek jij maar even op wat ironie is dan.....
3 kudos 2026-04-03 11:06:05 op Discussie in de trein
Ik verdien ook niet super veel, maar ik vind wat dat betreft een eigen auto een net iets betere investering.
0 kudos 2026-04-03 10:46:39 op Waarom wil je hier zijn?
@GwoonAmber | 03-04-26 | 02:18: DIt is denk ik een gevalletje 'don't feed the troll'. Of hij is gewoon echt dom, dat kan natuurlijk ook.
0 kudos 2026-04-03 10:44:09 op Waarom wil je hier zijn?
Het lukte 50 jaar geleden omdat de VS er onbeperkt geld, mankracht en risico's in stopte vanwege de Koude Oorlog.
Nu moet NASA het doen met veel minder budget, strengere veiligheidseisen, nieuwe technologie die eerst 100% getest moet worden, รฉn een compleet opnieuw opgebouwd ruimteprogramma. Daarom duurt het nu langer, niet omdat het niet meer kan.
0 kudos 2026-04-03 10:32:04 op Discussie in de trein
-weggejorist-
11 kudos 2026-04-03 10:30:17 op Mevrouw zat ff niet op te letten
Officiele motorkleding is tegenwoordig niet meer te onderscheiden van normale kleding. Daarnaast moet iemand dat zelf weten.
-3 kudos 2026-04-03 10:27:15 op Ruzie tussen van Veen en Littler
Nee hoor, bij kroegspelletjes kan je ook gewoon onsportief gedrag vertonen.
0 kudos 2026-04-03 10:10:57 op Naaktloper in Eindhoven
Ik heb in het verleden heel wat verschillende soorten achter mijn kiezen gehad maar nooit de behoefte gevoeld om op klaarlichte dag in mijn blote reet over straat te lopen.
-1 kudos 2026-04-03 10:08:04 op Naaktloper in Eindhoven
Iemand van 17 is ook minderjarig. Zoek even op wat een pedo is, want wat jij zegt klopt gewoon niet. Het is wel degelijk een stoornis.
1 kudos 2026-04-03 10:02:58 op Naaktloper in Eindhoven
Het woord pedo begint, net als het woord racisme, een beetje zijn betekenis te verliezen omdat het vooral te onpas overal gebruikt wordt.
-16 kudos 2026-03-09 01:31:59 op De spannendste vlucht van meisje haar leven!
De belastingdruk kan hier best wel aan de hoge kant zijn. Dus zo raar vind ik het nou ook weer niet.
6 kudos 2026-02-25 00:20:59 op POV: Reaguurders op woensdag
POV van de cameraman zeker.
10 kudos 2026-02-19 10:40:25 op Handige dingen in mijn appartement
No shit Sherlock.
0 kudos 2026-02-18 08:25:51 op Grote Twentse Carnavalsoptocht Oldenzaal
Wat komt er nog dan?
5 kudos 2026-02-18 08:24:37 op Grote Twentse Carnavalsoptocht Oldenzaal
Nou het staat wel onder druk. Door, je raadt het waarschijnlijk al, compleet doorgeslagen regelgeving en steeds verder oplopende kosten.
47 kudos 2026-02-16 16:01:43 op Sla me dan!
Hij moet zijn frustratie ook kwijt. Beter wat naschreeuwen dan na schoppen denk ik dan maar. Netjes gedaan.
5 kudos 2026-02-13 21:03:28 op Man kent zijn voorrang borden niet
Waarschijnlijk een verkeerswethouder van Groen-Links
0 kudos 2026-02-13 20:58:58 op De carnavalsprijzen 2026
Vergeet de energieprijzen niet. Ook met dank aan de overheid.
5 kudos 2026-02-13 20:56:21 op De carnavalsprijzen 2026
Ja. En aan de prijs te zien krijg je een kilo hier.
-4 kudos 2026-02-12 19:12:28 op Foutje bedankt?
Houdt is gebiedende wijs hier.
9 kudos 2026-02-12 19:10:37 op Lubach over de boycot van FvD
Video niet beschikbaar. Wat een drama weer.
1 kudos 2026-02-12 19:04:02 op Flinke postzakken
Toch zou ik ze best eens willen proberen.
2 kudos 2026-02-12 17:02:47 op He weggooien!
Ze doen juist hun werk.
0 kudos 2026-02-10 00:13:39 op Kijk, dit zijn mieren
Nee dat zijn geen kogelmieren. Die zijn zwart, veel groter en maken hun nest in de grond.