DumpStats voor Gimobe

66,850 +85993 -19143

Kudos

#750 (Top 0.2347%)

Kudos/dag 19.34
Kudos/reaguursel 9.76
Meeste kudos op 1 reaguursel 2700
Minste kudos op 1 reaguursel -478

6,850

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.98
Topreaguursels 11
Woorden per reaguursel 15.9
Reacties per reaguursel 0.13
Meeste reaguursels op 1 dag 27
Aantal x weggejorist 78
Geregistreerd op 06-01-2017
Eerste reactie op 06-01-2017

Scherpe Amazon Deals โšก

Shop via onze link โ€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐Ÿ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

6 kudos 2026-06-24 10:02:18 op Nationaal Hitteplan
Het werkt wel. Voordat er electriciteit was werden er hele paleizen gekoeld volgens dit principe.

5 kudos 2026-06-23 23:29:44 op Hond uitlaten in Amsterdam
Ik zou haar wel doen, maar zonder dat gedoe met die ketting. Dat hoeft voor mij niet.

6 kudos 2026-06-17 15:42:51 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
wat is dit voor lul joh, misschien is dit juist wel wat hij leuk vindt om te doen. Bemoei je met je eigen zaken!

0 kudos 2026-06-14 20:22:29 op Andre Hazes Jr Plaspauze
Je kan ook zeggen hem persoonlijk, dus nee dit is geen pleonasme.

0 kudos 2026-06-11 16:35:08 op Auto ff goed testen
Daar is een SUV helemaal niet voor bedoeld. De meeste SUV's hebben geeneens vierwiel aandrijving.

-3 kudos 2026-06-11 16:32:30 op Auto ff goed testen
Deze auto is gemaakt om anderen te laten zien dat je hem kan betalen. Dat geldt voor alle auto's met een Mercedes logo overigens.

24 kudos 2026-06-11 16:23:18 op Rellen kijken in Noord-Ierland
Wat er gebeurt is niet goed natuurlijk, maar het is wel een gevolg van. Men is het gewoon zat, autoriteiten hebben kansen genoeg gehad iets te doen. Maar men bleef wegkijken en mensen die dat niet deden voor racist uitmaken. Daar is dit nu een gevolg van.

-10 kudos 2026-06-02 20:15:59 op Bus in China blokkeert zicht op stoplichten
In veel landen kun je inmiddels precies zien hoe lang je nog moet wachten. Waarom hebben we dat in Nederland niet vroeg ik me altijd af. Tegenwoordig zie je het hier ook steeds vaker. Alleen....... pas 3 seconden voor het groen wordt, begint het tellen. Compleet nutteloos dus weer. Wel duur waarschijnlijk, dat dan weer wel.

-4 kudos 2026-05-31 02:33:59 op Politie uitdagen is klappen vragen
wat een sukkels, degene die die mongool onder controle proberen te houden, krijgen uiteindelijk de klappen. zo escaleert de boel wel weer.

2 kudos 2026-05-30 14:17:12 op Alexia doet dansje
ik ben benieuwd hoe mijn dansskills dan zijn. Als dit een 2 is dan heb ik -50 denk ik.

1 kudos 2026-05-14 12:34:48 op Baba mag blijven!
De onrust in Loosdrecht gaat niet om het feit รณf er een azc komt, maar over de manier waarop het is gegaan. Zonder overleg door een burgermeester die er toch al een bende van maakt.

11 kudos 2026-05-13 22:56:41 op Ik ben boerin
Stiekem? ik kom er gewoon voor uit hoor. ik zou dr doen, ik hou hier wel van.

0 kudos 2026-04-03 11:35:48 op Discussie in de trein
@Archi.tect | 03-04-26 | 11:17: Zoek jij maar even op wat ironie is dan.....

3 kudos 2026-04-03 11:06:05 op Discussie in de trein
Ik verdien ook niet super veel, maar ik vind wat dat betreft een eigen auto een net iets betere investering.

0 kudos 2026-04-03 10:46:39 op Waarom wil je hier zijn?
@GwoonAmber | 03-04-26 | 02:18: DIt is denk ik een gevalletje 'don't feed the troll'. Of hij is gewoon echt dom, dat kan natuurlijk ook.

0 kudos 2026-04-03 10:44:09 op Waarom wil je hier zijn?
Het lukte 50 jaar geleden omdat de VS er onbeperkt geld, mankracht en risico's in stopte vanwege de Koude Oorlog.
Nu moet NASA het doen met veel minder budget, strengere veiligheidseisen, nieuwe technologie die eerst 100% getest moet worden, รฉn een compleet opnieuw opgebouwd ruimteprogramma. Daarom duurt het nu langer, niet omdat het niet meer kan.

11 kudos 2026-04-03 10:30:17 op Mevrouw zat ff niet op te letten
Officiele motorkleding is tegenwoordig niet meer te onderscheiden van normale kleding. Daarnaast moet iemand dat zelf weten.

0 kudos 2026-04-03 10:10:57 op Naaktloper in Eindhoven
Ik heb in het verleden heel wat verschillende soorten achter mijn kiezen gehad maar nooit de behoefte gevoeld om op klaarlichte dag in mijn blote reet over straat te lopen.

-1 kudos 2026-04-03 10:08:04 op Naaktloper in Eindhoven
Iemand van 17 is ook minderjarig. Zoek even op wat een pedo is, want wat jij zegt klopt gewoon niet. Het is wel degelijk een stoornis.

1 kudos 2026-04-03 10:02:58 op Naaktloper in Eindhoven
Het woord pedo begint, net als het woord racisme, een beetje zijn betekenis te verliezen omdat het vooral te onpas overal gebruikt wordt.

5 kudos 2026-02-18 08:24:37 op Grote Twentse Carnavalsoptocht Oldenzaal
Nou het staat wel onder druk. Door, je raadt het waarschijnlijk al, compleet doorgeslagen regelgeving en steeds verder oplopende kosten.

47 kudos 2026-02-16 16:01:43 op Sla me dan!
Hij moet zijn frustratie ook kwijt. Beter wat naschreeuwen dan na schoppen denk ik dan maar. Netjes gedaan.

-4 kudos 2026-02-12 19:12:28 op Foutje bedankt?
Houdt is gebiedende wijs hier.

1 kudos 2026-02-12 19:04:02 op Flinke postzakken
Toch zou ik ze best eens willen proberen.

2 kudos 2026-02-12 17:02:47 op He weggooien!
Ze doen juist hun werk.

0 kudos 2026-02-10 00:13:39 op Kijk, dit zijn mieren
Nee dat zijn geen kogelmieren. Die zijn zwart, veel groter en maken hun nest in de grond.