DumpStats voor Krokobillen

12,910 +16402 -3492

Kudos

#5735 (Top 1.7945%)

Kudos/dag 3.76
Kudos/reaguursel 6.03
Meeste kudos op 1 reaguursel 526
Minste kudos op 1 reaguursel -134

2,140

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.62
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 8.8
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 49
Geregistreerd op 19-01-2017
Eerste reactie op 27-01-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-20 15:00:22 door Kwaaie tor op Vanavond afgelast
@Sybjap | 20-06-26 | 14:10: Maar zij kunnen jou wel weer uitlachen en neerkijken om dat je geen hoofdletters gebruikt!

1 kudos 2026-06-20 12:10:22 door Sybjap op Vanavond afgelast
ik werk met mijn handen en kan door onkundig nederland er heel leuk aan verdienen tegenwoordig. ik denk dat 80% van de Nederlanders geen schroevendraaier meer kan vinden. laat staan een ikea kast in elkaar zetten.

4 kudos 2026-06-20 12:02:15 door lievhebbert op Vanavond afgelast
Peerke16, je moest eens weten hoeveel onhandigen we hier in Nederland hebben.

24 kudos 2026-06-20 11:37:51 door Peerke16 op Vanavond afgelast
Ik verbaas me altijd over mensen die zo'n moeite hebben met Ikeameubels. Dan heb je toch ook wel echt twee linkerhanden?

3 kudos 2026-05-31 14:19:05 door Fox88 op PSG wint de Champions League
Dit zijn geen voetbalfans of hooligans. Dit is islamitisch tuig dat een CL finale aangrijpt om te rellen. 90% van deze gasten zijn nog nooit in het stadion geweest, weten niet eens tegen wie PSG speelde. Binnenkort zien we deze beelden opnieuw als Marokko wint of verliest.

1 kudos 2026-05-19 08:17:20 door Kabaalscholver op Stuur hulp!
Ik wilde hetzelfde zeggen. Wel in een ander taalgebruik, want dit is niet serieus te nemen...

-3 kudos 2026-04-04 15:15:04 door Hennisofstennis op Je rijdt te langzaam
En door dit gedoe ben ik als kind mijn moder kwijtgeraakt. Ik wens jou dat je me nooit tegenkomt want dan maak ik je af. Op een heel lelijke manier! Vieze, vieze rat, wat je bent!

3 kudos 2026-03-30 05:10:59 door BankOveral op Teamwork 2.0
Moet goedkoop hé, die tornado of orkaan komt toch wel.

-1 kudos 2025-12-14 23:44:34 door TuurlijkNiet op Smerissen krijgen de deur niet open
@MR.Crumble | 14-12-25 | 19:01: Huh? Enig hoeveel ramen er vervangen moesten worden als wij gingen voetballen omdat wij het richtings gevoel van een windhaan hadden? Slaapkamer ramen, woonkamer ramen, autoramen, alles ging bij ons kapot!

0 kudos 2025-10-31 19:22:22 door Erwaseenseen op Geertje is wakker
Kan nog leuk worden met de Taliban, IS en de rest van de moslimwereld. Ik zie een fatwa aankomen.