DumpStats voor TrampolineVeer

1,854 +2245 -391

Kudos

#26617 (Top 8.3287%)

Kudos/dag 4.69
Kudos/reaguursel 7.02
Meeste kudos op 1 reaguursel 155
Minste kudos op 1 reaguursel -42

264

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.67
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 8
Reacties per reaguursel 0.29
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 18
Geregistreerd op 22-05-2025
Eerste reactie op 26-05-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-7 kudos 2026-06-24 07:28:39 op Dames hebben een mening
Normale meiden +1
Wel beetje hoog Anne-Fleur gehalte -1.

score: neutraal.

1 kudos 2026-06-23 21:02:45 op Engvis is eng
Mannen dragen geen croqs

4 kudos 2026-06-23 14:48:47 op Perfectie
werkstuk ff afkoelen... is ie weer goed

-2 kudos 2026-06-21 18:25:43 op Agent doet beenveeg
ja... JoJoJoost.... maar wat vind je er nou van?

-5 kudos 2026-06-08 16:23:28 op Gek klimt in de tent bij Intents
lp blijft hangen... stof op de naald of een krasje.

ff een pluisvrije doek over de plaat, naald ff controleren, stofje eraf blazen. ( en niet met je vingers aanzitten!) en dan opnieuw proberen.

11 kudos 2026-06-07 21:49:37 op Burenruzie gaat verkeerd
maar.... ik hoor Bianca. Nu wil ik weten of Plien en postbode Siem er ook bij betrokken zijn!

Friesland is nooit Zaai!

14 kudos 2026-05-29 12:26:18 op Fatbikert zit op telefoon
Hij zit op zijn fatbike en kijkt op z'n telefoon.

En nu ligt hij op de grond.

HaHa. sukkel.

mooie klapper wel..

7 kudos 2026-05-28 15:16:12 op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
zie het al.... lage suikerspiegel.

Komt goed (besneden) pik!
Blikkie Redbull, peukie ff chillen op het popo-bureau en je voelt je snel weer helemaal opgeblazen.

*ik bedoel opgeladen.

-1 kudos 2026-05-03 12:38:16 op Dijenkletsers
@dodgeC
heeft niks met nazi's te maken.

-4 kudos 2026-04-29 21:01:36 op KO-ningsdag
en....hersenledsel.
die gozer die slaat (wat wel lijkt op zelfverdediging) is een geoefende vechtsporter. en zou beter moeten weten....

succes bij de rechter..... dat wordt een strafblad.