DumpStats voor Janmetpet 👶

2,600 +4476 -1876

Kudos

#21794 (Top 6.8195%)

Kudos/dag 9.77
Kudos/reaguursel 3.81
Meeste kudos op 1 reaguursel 287
Minste kudos op 1 reaguursel -109

682

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.56
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 14.2
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 18
Aantal x weggejorist 15
Geregistreerd op 01-10-2025
Eerste reactie op 01-10-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

10 kudos 2026-06-21 21:16:53 door Clowns op Agent doet beenveeg
Dom en beledigend geklets. Deze agent heeft alles onder controle. Met goede kans dat hij niet alleen is en dat er buiten beeld nog meer politie aanwezig is of al in aantocht is.

28 kudos 2026-06-21 20:39:29 door Kondtenman op Agent doet beenveeg
Waarmee moeten ze helpen dan? Agent heeft de situatie prima onder controle en heeft niks aan één of andere wijsneus die het papierwerk verdubbelt en de arrestatie riskanter maakt. Als een agent hulp kan gebruiken, geeft hij of zij dat vast wel aan, en tot die tijd blijf je beter gewoon uit de weg.

6 kudos 2026-06-14 19:13:44 door NiCeY op Concessies doen
Groenlinks heeft PvdA definitief verteerd in hun maagzuur, en nou gaan die over het moraalpaard getilde tegennatuurlijke wensdenkers met een nieuwe baggernaam even de boel sturen. Met Yasser klarafat. Rrright.

-1 kudos 2026-06-14 18:08:02 door simvastatien op Van links naar rechts in Dallas!
Yep, dat weet ik. En ik vind het jammer dat de voetbalfans merendeels veel verstand tekort komen en fanatieke hormoonexploiteurs zijn. En als ze hun agressie niet genoeg kwijt kunnen, zul je ze vinden bij betogingen, of protestdemonstraties, om de boel te vernielen.
We leven in een democratie en moeten derhalve toezien hoe die gasten de hulpdiensten bezig houden en de zorgkosten opdrijven.
Uiteraard zijn er ook velen die hier profijt van hebben en hun zakken goed vullen. Ik hoop van ganse harte dat Nederland er vlot uitgewipt wordt.

0 kudos 2026-06-14 17:55:54 door JPR7019 op Van links naar rechts in Dallas!
Ik geef er ook niets om.. En toch kijk ik af en toe zo'n filmpje.. Als ze t daar naar hun zin hebben, prima. En verder volg ik het absoluut niet. Maar ieder z'n ding hé..

0 kudos 2026-06-14 17:45:04 door Forza_Ruud_Krol op Van links naar rechts in Dallas!
@Geheelnaarwaarheid | 14-06-26 | 19:35:
En dat is je goed recht.
Ik heb precies het tegenovergestelde: ik kan hele dagen achtereen voetbal kijken, ik vind het een heerlijke sport die me vrijwel nooit verveelt - maar dat hele bus- en linksrechtsgebeuren kan me gestolen worden.
Ieder zijn meug.

5 kudos 2026-06-14 17:35:09 door Geheelnaarwaarheid op Van links naar rechts in Dallas!
Ik als niet liefhebber kan dan ook heel makkelijk het voetballen en alle praatjes er om heen ontwijken, ik zie alleen wat ik wil zien aan randgebeuren en als het vermakelijk is dan kan ik toch een beetje genieten.

1 kudos 2026-06-14 07:36:06 door Source op Faalhaaskarma
@Peerke16 | 13-06-26 | 19:08:
Wellicht werkt hij in de Jumbo, met vierde in de rij; gratis boodschappen?

16 kudos 2026-06-13 17:08:01 door Peerke16 op Faalhaaskarma
Gast, wat is dit voor onwijs domme vraag. Werkt dat ook zo als je bij de supermarkt staat? Ik snap dat ik mijn boodschappen op de band moet leggen en moet afrekenen, maar wat als er meer mensen zijn en er een rij ontstaat? Ja dan moet je dus even wachten en gewoon in de rij aansluiten.

5 kudos 2026-06-09 21:24:21 door ochtendkoffie op Kajakker redt een leven
Ik denk niet dat als ik me in die situatie zou bevinden me het geen reet boeit welke taal mijn redders spreken.

0 kudos 2026-06-05 11:28:39 door Koning Veritas op Praktijkles natuurkunde
A.tractie sterft samen met Janmetpet snel uit als we Jan moeten geloven. Het is 'meeontwikkelt'. Gewoon tegenwoordige tijd.

2 kudos 2026-06-05 11:15:47 door LaidBack op Vrouw achter het stuur
Is het ook niet. Je moet de snelheid hoog genoeg houden en dan stelt het niets voor.

0 kudos 2026-06-03 23:33:42 door RTGennin op Dashboard van de dag
op de juiste manier ritsen werkt niet beter of slechter door eventuele wetgeving...