2,600 +4476 -1876
Kudos
#21794 (Top 6.8195%)
| Kudos/dag | 9.77 |
| Kudos/reaguursel | 3.81 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 287 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -109 |
2,600 +4476 -1876
Kudos
#21794 (Top 6.8195%)
| Kudos/dag | 9.77 |
| Kudos/reaguursel | 3.81 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 287 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -109 |
682
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.56 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 14.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 18 |
| Aantal x weggejorist | 15 |
| Geregistreerd op | 01-10-2025 |
| Eerste reactie op | 01-10-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-25 06:44:38 door Grote Mufti op Wat is het heet hè?!
Ga lekker een bakje thee doen met Femke H. Daar ben jij het juiste type voor.
4 kudos 2026-06-24 20:07:36 door Nozemans op Rood kruis weg afgesloten
Geld is zeker niet voor iedereen, ik moet er zelf best hard voor werken.
2 kudos 2026-06-24 20:03:32 door Edsel12345 op Rood kruis weg afgesloten
Misschien was het gewoon een enorme oetlul.
1 kudos 2026-06-24 18:55:55 door Kameleon4 op Waar blijf je nou?
die is 'm gesmeerd
-3 kudos 2026-06-23 17:41:42 door Fliepfloepfloep op Hond uitlaten in Amsterdam
dom
0 kudos 2026-06-22 14:46:37 door Janusz_Korwin_Mikke op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Hij is al weg bij FVD, zit nu bij BVNL.
0 kudos 2026-06-22 14:19:00 door Forza_Ruud_Krol op Wat denkt je kat
Maar als ze er zijn, zitten ze op Dumpert.
0 kudos 2026-06-22 07:42:46 door NeushoornPaard op Agent doet beenveeg
makkelijker roepen vanaf je toetsenbordje hahahaha.
0 kudos 2026-06-22 05:23:59 door Jayuitneegeneegetig op Agent doet beenveeg
De britse politie heeft daar recent de perfecte oneline voor gepubliceerd: 'I don't think so mate'.
10 kudos 2026-06-21 21:16:53 door Clowns op Agent doet beenveeg
Dom en beledigend geklets. Deze agent heeft alles onder controle. Met goede kans dat hij niet alleen is en dat er buiten beeld nog meer politie aanwezig is of al in aantocht is.
28 kudos 2026-06-21 20:39:29 door Kondtenman op Agent doet beenveeg
Waarmee moeten ze helpen dan? Agent heeft de situatie prima onder controle en heeft niks aan één of andere wijsneus die het papierwerk verdubbelt en de arrestatie riskanter maakt. Als een agent hulp kan gebruiken, geeft hij of zij dat vast wel aan, en tot die tijd blijf je beter gewoon uit de weg.
67 kudos 2026-06-21 20:39:22 door Tiszoalstis op Agent doet beenveeg
Deze agent heeft niemand nodig, hij kan het zelf prima af.
9 kudos 2026-06-21 12:55:00 door Strumpfenpfeiffer op Uitsloven voor vol terras gaat mis
Ja, straks mag je niet eens meer een vol terras over wheelieën met je motor. Belachelijk!11!!1!
2 kudos 2026-06-21 12:16:03 door Het Vragevuur op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Jij wordt boos. Ik word zelf wel vrolijk van Summerville, Gakpo, Gravenberch, de Jong en Verbruggen.
2 kudos 2026-06-17 22:47:30 door DominiqueWeesie op Kosso niet goed begrijpen
Dan moeten we snel zijn want zoveel van die gebieden zijn er niet meer. Gelukkig.
1 kudos 2026-06-15 18:54:38 door DumpyShot op DSI pakt 2 mannen op
ze hebben wel dezelfde schoenen-smaak
6 kudos 2026-06-14 19:13:44 door NiCeY op Concessies doen
Groenlinks heeft PvdA definitief verteerd in hun maagzuur, en nou gaan die over het moraalpaard getilde tegennatuurlijke wensdenkers met een nieuwe baggernaam even de boel sturen. Met Yasser klarafat. Rrright.
12 kudos 2026-06-14 18:42:01 door Creatieloos op Concessies doen
Zou je als nick kunnen gebruiken, ipv Janmetdezepetje.
-1 kudos 2026-06-14 18:08:02 door simvastatien op Van links naar rechts in Dallas!
Yep, dat weet ik. En ik vind het jammer dat de voetbalfans merendeels veel verstand tekort komen en fanatieke hormoonexploiteurs zijn. En als ze hun agressie niet genoeg kwijt kunnen, zul je ze vinden bij betogingen, of protestdemonstraties, om de boel te vernielen.
We leven in een democratie en moeten derhalve toezien hoe die gasten de hulpdiensten bezig houden en de zorgkosten opdrijven.
Uiteraard zijn er ook velen die hier profijt van hebben en hun zakken goed vullen. Ik hoop van ganse harte dat Nederland er vlot uitgewipt wordt.
0 kudos 2026-06-14 17:55:54 door JPR7019 op Van links naar rechts in Dallas!
Ik geef er ook niets om.. En toch kijk ik af en toe zo'n filmpje.. Als ze t daar naar hun zin hebben, prima. En verder volg ik het absoluut niet. Maar ieder z'n ding hé..
0 kudos 2026-06-14 17:45:04 door Forza_Ruud_Krol op Van links naar rechts in Dallas!
@Geheelnaarwaarheid | 14-06-26 | 19:35:
En dat is je goed recht.
Ik heb precies het tegenovergestelde: ik kan hele dagen achtereen voetbal kijken, ik vind het een heerlijke sport die me vrijwel nooit verveelt - maar dat hele bus- en linksrechtsgebeuren kan me gestolen worden.
Ieder zijn meug.
5 kudos 2026-06-14 17:35:09 door Geheelnaarwaarheid op Van links naar rechts in Dallas!
Ik als niet liefhebber kan dan ook heel makkelijk het voetballen en alle praatjes er om heen ontwijken, ik zie alleen wat ik wil zien aan randgebeuren en als het vermakelijk is dan kan ik toch een beetje genieten.
1 kudos 2026-06-14 07:53:53 door Creatieloos op Het manoeuvreren van een schip is een kunst
Jij bent dan ook een van de betere, zo niet de beste.
1 kudos 2026-06-14 07:36:06 door Source op Faalhaaskarma
@Peerke16 | 13-06-26 | 19:08:
Wellicht werkt hij in de Jumbo, met vierde in de rij; gratis boodschappen?
-3 kudos 2026-06-14 00:55:26 door Ikenmijnmening op Schans pakken
Gaat het?
28 kudos 2026-06-13 21:45:24 door tjadatbenik op Het is weekend!
Dan ben je waarschijnlijk te oud
6 kudos 2026-06-13 20:50:38 door FreddyboyK op Schans pakken
Inderdaad, bhie.
16 kudos 2026-06-13 17:08:01 door Peerke16 op Faalhaaskarma
Gast, wat is dit voor onwijs domme vraag. Werkt dat ook zo als je bij de supermarkt staat? Ik snap dat ik mijn boodschappen op de band moet leggen en moet afrekenen, maar wat als er meer mensen zijn en er een rij ontstaat? Ja dan moet je dus even wachten en gewoon in de rij aansluiten.
19 kudos 2026-06-13 16:27:59 door ioozereoh op Faalhaaskarma
invoegen
28 kudos 2026-06-13 16:27:09 door Dr. Klatergoud op Faalhaaskarma
In jouw geval even wat extra rijlessen nemen
10 kudos 2026-06-11 20:56:29 door Joeptroep69 op Wheeliemannetje heeft slechte dag
Doe eens ff een paar leestekens zeg!
12 kudos 2026-06-11 18:53:18 door Smoke my pipe op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Leer rijden, dan gebeurt het ook niet
-1 kudos 2026-06-11 18:37:02 door KnockKnockWhosthere op Voor en na de operatie
Heerlijk he!
2 kudos 2026-06-10 22:28:29 door J86 op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
Kan je deze zin even uitleggen misschien?...
7 kudos 2026-06-10 21:48:35 door Uhoortnogvanons op Slalommen op de snelweg
*Zijn dat computerstemmen?
21 kudos 2026-06-10 17:36:51 door Farfallus op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
En Trump is ook niet best.
-2 kudos 2026-06-10 16:34:17 door nieuwsgierige pelg op Content creator zijn is kei en keihard werken
@ohneetochniet | 10-06-26 | 18:02: Niet akkoord.
11 kudos 2026-06-10 16:02:49 door ohneetochniet op Content creator zijn is kei en keihard werken
....dan jij
-4 kudos 2026-06-09 23:44:34 door IetsMetFiets op Kajakker redt een leven
@ochtendkoffie | 09-06-26 | 23:24: Je denkt niet dat het je geen reet boeit? Dus het boeit je wel?
5 kudos 2026-06-09 21:24:21 door ochtendkoffie op Kajakker redt een leven
Ik denk niet dat als ik me in die situatie zou bevinden me het geen reet boeit welke taal mijn redders spreken.
9 kudos 2026-06-09 17:02:15 door SuqMadiq op Jij gaat de bus uit
Eens, een beetje een kerel probeert te helpen.
3 kudos 2026-06-08 06:41:36 door Slissy_boy op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Sinds wanneer moet Dumpert actueel zijn? Kijk naar de l33t pooltafel!?!
7 kudos 2026-06-08 05:04:32 door Handige Harrie op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Haal maar van Dumpert af dit filmpje, jongens. Is al van een poosje geleden.. Wel goed dat de agent zo rustig en de-escalerend te werk gaat!
0 kudos 2026-06-05 18:37:35 door Cromabuik op Onkruid vergaat niet
Of tussen de regenwormen.
Hoort er gewoon bij. Niet zeuren.
0 kudos 2026-06-05 11:28:39 door Koning Veritas op Praktijkles natuurkunde
A.tractie sterft samen met Janmetpet snel uit als we Jan moeten geloven. Het is 'meeontwikkelt'. Gewoon tegenwoordige tijd.
-2 kudos 2026-06-05 11:19:19 door Creatieloos op Praktijkles natuurkunde
@A.tractie | 05-06-26 | 13:05: In één zwak geformuleerde zin, best knap, op een bepaalde manier.
2 kudos 2026-06-05 11:15:47 door LaidBack op Vrouw achter het stuur
Is het ook niet. Je moet de snelheid hoog genoeg houden en dan stelt het niets voor.
4 kudos 2026-06-05 11:05:16 door A.tractie op Praktijkles natuurkunde
Wereldbevolking, bovenkamer, meeontwikkeld, allemaal gewoon één woord.
7 kudos 2026-06-05 11:04:55 door Koning Veritas op Praktijkles natuurkunde
Oh de ironie.
0 kudos 2026-06-03 23:33:42 door RTGennin op Dashboard van de dag
op de juiste manier ritsen werkt niet beter of slechter door eventuele wetgeving...