DumpStats voor Janmetpet 👶

2,600 +4478 -1878

Kudos

#21794 (Top 6.8195%)

Kudos/dag 9.74
Kudos/reaguursel 3.81
Meeste kudos op 1 reaguursel 287
Minste kudos op 1 reaguursel -109

682

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.55
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 14.2
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 18
Aantal x weggejorist 15
Geregistreerd op 01-10-2025
Eerste reactie op 01-10-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-109 kudos 2026-05-04 18:43:08 op Hans Teeuwen is pratende mensen zat
misschien dat praten de mensen die Teeuwen zat werden. is ook een uitgescheten artiest die denkt alles te weten

-49 kudos 2025-11-21 21:45:57 op René Karst uitgeadt
Wat een eikel was die vent, maar goed, veel te jong.

-47 kudos 2026-06-13 17:56:24 op Faalhaaskarma
de vraagt blijft, begrijpen mensen wel wat de bedoeling is. Ze snappen wat een rood kruis is maar wat moet je er mee als er een dikke fikle door ontstaat

-46 kudos 2026-06-24 20:42:28 op Wat is het heet hè?!
Ja weet jij veel waarom, Nee. dus oordeel en veroordeel niet. tjee wel warm

-34 kudos 2026-04-10 22:21:25 op 1500,- euro stelen bij de appie
zolang ze niet voorbij de kassa zijn hebben ze niets gestolen, beetje vooroordeel. kijk ze gaan uit eindelijk zonder dat het op film staat waarschijnlijk zonder te betalen langs de kassa, maar das een aanname. dit filmpje zegt dat niet. het staat wel in het nieuws dat het gebeurt is, maar zijn dat deze mannen...

-33 kudos 2026-01-08 19:26:36 op Citaat uit het DHS beleid
Toch blijft ik zitten met de vraag waarom zij weg rijdt. Blijf een gewoon staan al een agent dat vraagt. Houdt even je smoel. En kijk dan eens wat jou recht is. Maar goed waarom rijdt ze weg, mocht dat!!!!!!!

-31 kudos 2025-11-02 18:55:34 op Poserende inbreker
Velen van ons hebben voorvaders uit vele delen van Europa of de wereld. Altijd dat gezien over een buitenlandse criminele idioten. Ja we moeten harder optreden naar criminaliteit. Maar stop eens met discriminatie tenslotte bent u ook import binnen deze grenzen, en dat geeft u dan weeg aan om te discrimineren om u zelf schoon te praten.

-25 kudos 2026-01-10 16:30:06 op Gebedsgenezer gearresteerd
Ik heb niets tegen de politie, maar normaal tegen een crimineel doen ze het heel zacht aardig. Dit is gewoon een zachte oplichter die wel hard word op gepakt. Politie mag van mij veel harder optreden. Doe normaal en er is niets aan de hand.

-23 kudos 2026-05-07 21:43:44 op 't ken net
stres allemaal stress. en dat laten ze zo zien dat hun baas de zweep er goed over haalt en dat er harder gewerkt moet worden. Dus waar willen we niet werken en ontstressen....

-23 kudos 2026-06-13 22:57:28 op Het is weekend!
ik haak af te jong mijns inziens

-23 kudos 2026-06-21 22:33:35 op Agent doet beenveeg
fijn dat er zoveel mensen de agent even helpen. en als ze hulp nodig zijn maar schreeuwen om oom agent. een land vol lafbekken

-22 kudos 2026-05-14 11:11:58 op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
je zult maar wonen tussen zover domme westerlingen die ook nog proberen te denken dat ze alles beter weten. wat een kut volk daar.

-21 kudos 2026-03-08 19:52:21 op Wilders uitgejoeld in Groningen
ik heb wilder nooit gemogen een naar mannetje. denk als jij macht heeft, Nederland veranderd in een dictatuur en hij dikke vriendjes id met iemand aan de andere kant van de oceaan.

-21 kudos 2025-11-06 20:37:24 op Dat haal ik prima
Vooroordeel, en vooroordelen. De man had haast zijn vrouw is aan het bevallen

-21 kudos 2026-05-02 18:34:04 op Jennifer Lopez, 56 jaartjes jong
nou ik sla over, stel je breekt haar in tweeën. Dik is niet alles naar deze moet eens gaan eten

-18 kudos 2026-03-17 17:31:19 op Handhaving versus vluchtende scooter
handhaving of politie, noem de reden waarom ze nodig zijn. Als ze niet nodig waren was de scooter nog heel en had een ieder van het lekkere zonnetjes kunnen genieten

-18 kudos 2026-05-03 21:34:40 op GTA Rotterdam Noord
bij ons bijna dagerkost kijk er niet vreemd van op, maar goed ik begrijp de nl naar de klote is.

-18 kudos 2025-12-09 19:53:56 op Geen inhaalverbod, dan maar zelf agentje spelen.
Ik blijf er bij, links rijders zijn egoïstische mensen. Maar dit was een vrachtwagen die gewoon recht heeft om in te halen, en ja dat duurt langer. Maar als je dit doet ben je af een grote klootzak, rechts in te halen en te remmen. Dat is overige verkeers deelnemers bewust in gevaar brengen. Art 5.

-15 kudos 2026-04-23 21:13:11 op Herres in Loosdrecht
praat niet zo dom, terwijl je weet waarom de ME daar ingezet werd. neem trouwens een wat asiel zoekers op doe wat minder moeilijk

-14 kudos 2026-06-09 12:09:23 op Rollen omgedraaid
klote mensen die de regels niet begrijpen, goede actie chauffeur.

-14 kudos 2025-12-02 19:31:53 op Wachten doen we in de Efteling
Oor en veroordeel niet iedereen. Omdat er maar 1 goede Limburger zijn ze niet allemaal gek..

-13 kudos 2026-01-10 22:35:11 op Audi F1 auto gespot in Barca
Film dagen van de nieuwe Audi, worden ook vaak gebruikt om een beetje te testen. Niks bijzonders dus.

-12 kudos 2025-11-03 16:58:53 op Gekke parkeer skills
Ben die werkend met twee vakkenvuller op stap geweest, komt dicht bij dit.

-11 kudos 2026-02-22 19:11:39 op Klein inschattingsfoutje
Doe gewoon, koop een gewone fiets en ze jatten hem niet klaar toch. maar nee lekker opvallen Tja dat heeft soms consequenties