30,004 +30536 -532
Kudos
#2132 (Top 0.6671%)
| Kudos/dag | 5.68 |
| Kudos/reaguursel | 38.32 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1611 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -54 |
30,004 +30536 -532
Kudos
#2132 (Top 0.6671%)
| Kudos/dag | 5.68 |
| Kudos/reaguursel | 38.32 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1611 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -54 |
783
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.15 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 32.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.8 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 24 |
| Geregistreerd op | 09-01-2012 |
| Eerste reactie op | 09-01-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
12 kudos 2026-06-23 17:34:21 door BlauwePlatvink op Dames hebben een mening
@larsp1982 | 23-06-26 | 13:30: ik ook als ze haar bek maar houdt.
29 kudos 2026-06-23 11:30:25 door larsp1982 op Dames hebben een mening
met of zonder buttplug, zou dr doen.
24 kudos 2026-06-23 11:19:19 door freddiefred op Dames hebben een mening
100%
0 kudos 2026-06-19 23:44:26 door altijd-guus op Stukje metaal in je been
@Internetriddert | 19-06-26 | 20:13: |
Waar heb je het over kerel? Je sleept er al;lerlei dingen bij die heel niet relevant zijn, maar je raaskalt maar door...gaat het wel goed met je?
-2 kudos 2026-06-19 18:13:37 door Internetriddert op Stukje metaal in je been
@altijd-guus | 19-06-26 | 16:57: En dan ook nog dom reageren.
Man, waar zit je waardigheid?
0 kudos 2026-06-19 14:57:54 door altijd-guus op Stukje metaal in je been
@Internetriddert | 19-06-26 | 16:30: Ik zeg negens dat het werken met je handen het hoogst haalbare is. Begrijpend lezen is voor jou schijnbaar wel een dingetje waar je nog wel wat aandacht aan mag geven.
-2 kudos 2026-06-19 14:30:29 door Internetriddert op Stukje metaal in je been
@altijd-guus | 19-06-26 | 15:35: Waarom is werken met je handen het hoogst haalbare voor jou?
En dan ook al vele jaren reaguurder, da's allemaal wel heel erg triest zeg.
0 kudos 2026-06-19 13:40:26 door Farthdater op Stukje metaal in je been
@altijd-guus | 19-06-26 | 15:35: Voor uit je neus vreten heel handig ja, niet mijn ding
1 kudos 2026-06-19 13:35:09 door altijd-guus op Stukje metaal in je been
@Farthdater | 19-06-26 | 15:24: nog iemand die nog nooit met zijn handen gewerkt heeft...Had je dat namelijk wel ooit eens gedaan, dan had je ook ontdekt dat nagels echt heel handig zijn...
2 kudos 2026-06-19 13:26:07 door KABAAL op Stukje metaal in je been
@Farthdater | 19-06-26 | 15:24: Echt wel, ook daar kruipt het vet onder. Maar daar hebben we nagelborstels voor. U wel bekend?
1 kudos 2026-06-19 13:24:37 door CBX1000 op Stukje metaal in je been
ben jij achterlijk ofzo? dat zijn handen van iemand die ECHT werkt, iets wat jij natuurlijk niet herkent, idioot.
-5 kudos 2026-06-19 13:24:04 door Farthdater op Stukje metaal in je been
@balletje-mayoo | 19-06-26 | 15:21: En als je jouw nagels kort houdt heb je die gore randen dus niet.
15 kudos 2026-06-19 13:21:35 door balletje-mayoo op Stukje metaal in je been
Dat noemen ze werkhanden... Snap wel dat je dit niet herkent
4 kudos 2026-06-19 13:21:29 door RBlake op Stukje metaal in je been
Mannennagels
-5 kudos 2026-06-18 19:06:36 door NatteKiwi op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
+1 Ik denk dat de 'echte' Mourinho dit ook had kunnen zeggen.
3 kudos 2026-06-17 09:23:36 door Creatieloos op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Niet het scherpste messie in de lade.
0 kudos 2026-06-02 13:25:48 door Attelenooje op Het was een geweldige dag
Jullie hebben gelijk, past nig beter bij de vvd ook!
0 kudos 2026-06-02 13:19:00 door Vleespetje op Het was een geweldige dag
Je haalt twee moeilijke namen door elkaar kerel.
Nog even opnieuw googlen.
Degene die jij bedoelt was van de VVD.
0 kudos 2026-06-02 12:42:34 door RW00 op Het was een geweldige dag
@Attelenooje | 02-06-26 | 13:39: Ik denk dat je wat namen door elkaar haalt.
-1 kudos 2026-06-02 11:39:36 door Attelenooje op Het was een geweldige dag
Ik zie net dat lala, die veroordeeld is vanwege lidmaatschap van de hofstadgroep, wethouder wordt van amsterdam... dus waar hebben we het hier dan eigelijk over?
1 kudos 2026-06-02 11:22:14 door doemawat op Het was een geweldige dag
Ik denk van wel, het is hem al talloze malen eerder gelukt, bij Milieudefensie, bij ECN in Petten, noem maar op, echt eentje van de SP.
0 kudos 2026-05-31 15:32:25 door Geen jeweetwel op Guccipetje gezocht
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-31 15:31:52 door Geen jeweetwel op Guccipetje gezocht
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-30 18:58:46 door nieuwsgierige pelg op Fijn weekend allemaal!
Ik wil gerust een van die twintig zijn. Op de kleine voorwaarde dat ik de eerste mag zijn.
0 kudos 2026-05-30 14:13:36 door Sjonnie666 op Fijn weekend allemaal!
Zegt 1 van die 20...
2 kudos 2026-05-30 14:12:14 door Tietenzijnmooi op Fijn weekend allemaal!
En daarna moet ze zeker nog inklokken?
-2 kudos 2026-05-28 12:04:12 door DiePanzerVorwaerts3 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
Als je je wereldbeeld laat bepalen door filmpjes op Dumpert en angsthazerij op Facebook, dan ga je dat inderdaad denken. En met zo'n defaitistische houding wordt het ook nooit meer wat. Dus emigreren. Of stoppen met zeiken, eens lekker onder de mensen komen en je best doen om er wat van te maken, zoals het overgrote deel van de mensen hier.
9 kudos 2026-05-27 17:53:04 door Nordic_Stalker op Mevrouw heeft weer een mening over het weer
In hun ogen ís dat nuttig, da's het hele tenenkrommende eraan.
18 kudos 2026-05-24 11:31:23 door stenenvreter op Lubach over Islamkritiek
er zijn geen oplossingen meer die niet onder het kopje extreem of radicaal passen helaas.
en hoe langer we wachten en dit door laten slepen door onze eigen angst om als extreem rechts bestempeld te worden. hoe extremer de overgebleven opties worden
9 kudos 2026-05-24 11:20:32 door Het Vragevuur op Lekker weer in Scheveningen
*zwakbegaafde
De ironie.
3 kudos 2026-05-23 07:43:29 door HetGrijzeGebied op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Jawel hoor, flink wat kinderen biggen die nu op elkaars lip zitten en helemaal gek worden in een te klein huis. Nederland is vol. Er is hier geen plek voor mensen uit een cultuur met gezinnen van 12 man.
0 kudos 2026-05-20 17:54:51 door Cesare Lombroso op Ritje Wallonie
Patatten zijn aardappelen in België, maar in Wallonië spreken ze Frans, in dat geval dus pommes de terre of patates, en die bak je normaal niet in het vet. Ik vermoed dat je friet bedoelt.
1 kudos 2026-05-20 17:41:58 door SnotYoung op Ritje Wallonie
In België is wat wij friet of patat noemen daar gewoon friet.
En aardappels zijn daar patatten.
Dus ze maken daar van patatten friet.
Maargoed, ik snap wat je bedoelde...
4 kudos 2026-05-18 16:51:24 door LaidBack op Tokkie-magneet vs schedel
Welk deuntje heb je ingezet?
14 kudos 2026-05-18 07:37:16 door dampo op Bericht aan alle buurjongens
wel met de vlakke hand dan he
2 kudos 2026-05-13 10:52:48 door groenteman op Ik denk die twee...
@Crohnluchter | 13-05-26 | 10:42: Als ze het appeltje alleen in haar mond houd, kun je haar zo opdienen.
-3 kudos 2026-05-13 08:42:07 door Crohnluchter op Ik denk die twee...
De 2 spekarmen misschien? Ze was wel verleidelijk een appeltje aan het eten.
-4 kudos 2026-05-13 07:50:27 door Hetlievemeisje op Ik denk die twee...
Nee, eerder 3.
4 kudos 2026-05-11 22:33:03 door Samwise_Gamgeeeeezz op Hoerenneukert geylt op jonge moppies
Rob Kneus
0 kudos 2026-05-07 19:16:14 door Horejas op PSG won gisteren
-weggejorist-
-12 kudos 2026-05-07 17:32:05 door hansworzt op PSG won gisteren
nee die jongens van legio warschau zijn gezellig.
0 kudos 2026-05-03 12:41:28 door SimonMc op Een machete..
@somewhere_in_space | 02-05-26 | 18:00: *Integendeel
-1 kudos 2026-05-03 05:34:39 door mr-P.Doh op Een machete..
@h452 | 02-05-26 | 17:49: Keep it in the family. Vind het oprecht brilliant om te zien dat de grootste homofoben met z'n drieën op een fatbike pijpleiding leggen en dan denken dat ze er echt tof uitzien
19 kudos 2026-05-02 17:20:32 door pietpvv op WTF. Gekken gooien cobra in zwembad De Fakkel
Niets racistisch aan, laat uzelf alstublieft niets aanpraten.
3 kudos 2026-05-02 16:00:44 door somewhere_in_space op Een machete..
En toch lijkt het verder niets uit te maken. In tegendeel zelfs.
23 kudos 2026-05-02 15:49:59 door h452 op Een machete..
Probeer maar eens een fatbike te jatten in Capelle aan den IJssel.
0 kudos 2026-04-29 22:41:02 door DiePanzerVorwaerts3 op Dikke schijt eraan..
Misschien je selectieprocedure bijstellen.
6 kudos 2026-04-23 09:01:21 door doppelkaars op How-to: Een rouwadvertentie worden
Wie zegt dat die een rijbewijs heeft? Zonder rijbewijs start je auto ook gewoon.
0 kudos 2026-04-22 12:05:38 door ShoarmaSjaak op Mannen zijn vies!
zou mij niets verbazen
1 kudos 2026-04-15 19:03:48 door Meta op Breek: Rotterdamse buschauffeurmepper opgepakt!
Wel in een woonerf waar er maar stapvoets gereden mag worden.