DumpStats voor J.Mourinho 👶

30,004 +30536 -532

Kudos

#2132 (Top 0.6671%)

Kudos/dag 5.68
Kudos/reaguursel 38.32
Meeste kudos op 1 reaguursel 1611
Minste kudos op 1 reaguursel -54

783

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.15
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 32.1
Reacties per reaguursel 0.8
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 24
Geregistreerd op 09-01-2012
Eerste reactie op 09-01-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-19 23:44:26 door altijd-guus op Stukje metaal in je been
@Internetriddert | 19-06-26 | 20:13: |
Waar heb je het over kerel? Je sleept er al;lerlei dingen bij die heel niet relevant zijn, maar je raaskalt maar door...gaat het wel goed met je?

0 kudos 2026-06-19 14:57:54 door altijd-guus op Stukje metaal in je been
@Internetriddert | 19-06-26 | 16:30: Ik zeg negens dat het werken met je handen het hoogst haalbare is. Begrijpend lezen is voor jou schijnbaar wel een dingetje waar je nog wel wat aandacht aan mag geven.

-2 kudos 2026-06-19 14:30:29 door Internetriddert op Stukje metaal in je been
@altijd-guus | 19-06-26 | 15:35: Waarom is werken met je handen het hoogst haalbare voor jou?
En dan ook al vele jaren reaguurder, da's allemaal wel heel erg triest zeg.

1 kudos 2026-06-19 13:35:09 door altijd-guus op Stukje metaal in je been
@Farthdater | 19-06-26 | 15:24: nog iemand die nog nooit met zijn handen gewerkt heeft...Had je dat namelijk wel ooit eens gedaan, dan had je ook ontdekt dat nagels echt heel handig zijn...

2 kudos 2026-06-19 13:26:07 door KABAAL op Stukje metaal in je been
@Farthdater | 19-06-26 | 15:24: Echt wel, ook daar kruipt het vet onder. Maar daar hebben we nagelborstels voor. U wel bekend?

1 kudos 2026-06-19 13:24:37 door CBX1000 op Stukje metaal in je been
ben jij achterlijk ofzo? dat zijn handen van iemand die ECHT werkt, iets wat jij natuurlijk niet herkent, idioot.

-5 kudos 2026-06-19 13:24:04 door Farthdater op Stukje metaal in je been
@balletje-mayoo | 19-06-26 | 15:21: En als je jouw nagels kort houdt heb je die gore randen dus niet.

0 kudos 2026-06-02 13:19:00 door Vleespetje op Het was een geweldige dag
Je haalt twee moeilijke namen door elkaar kerel.
Nog even opnieuw googlen.
Degene die jij bedoelt was van de VVD.

0 kudos 2026-06-02 12:42:34 door RW00 op Het was een geweldige dag
@Attelenooje | 02-06-26 | 13:39: Ik denk dat je wat namen door elkaar haalt.

-1 kudos 2026-06-02 11:39:36 door Attelenooje op Het was een geweldige dag
Ik zie net dat lala, die veroordeeld is vanwege lidmaatschap van de hofstadgroep, wethouder wordt van amsterdam... dus waar hebben we het hier dan eigelijk over?

1 kudos 2026-06-02 11:22:14 door doemawat op Het was een geweldige dag
Ik denk van wel, het is hem al talloze malen eerder gelukt, bij Milieudefensie, bij ECN in Petten, noem maar op, echt eentje van de SP.

-2 kudos 2026-05-28 12:04:12 door DiePanzerVorwaerts3 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
Als je je wereldbeeld laat bepalen door filmpjes op Dumpert en angsthazerij op Facebook, dan ga je dat inderdaad denken. En met zo'n defaitistische houding wordt het ook nooit meer wat. Dus emigreren. Of stoppen met zeiken, eens lekker onder de mensen komen en je best doen om er wat van te maken, zoals het overgrote deel van de mensen hier.

18 kudos 2026-05-24 11:31:23 door stenenvreter op Lubach over Islamkritiek
er zijn geen oplossingen meer die niet onder het kopje extreem of radicaal passen helaas.
en hoe langer we wachten en dit door laten slepen door onze eigen angst om als extreem rechts bestempeld te worden. hoe extremer de overgebleven opties worden

3 kudos 2026-05-23 07:43:29 door HetGrijzeGebied op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Jawel hoor, flink wat kinderen biggen die nu op elkaars lip zitten en helemaal gek worden in een te klein huis. Nederland is vol. Er is hier geen plek voor mensen uit een cultuur met gezinnen van 12 man.

0 kudos 2026-05-20 17:54:51 door Cesare Lombroso op Ritje Wallonie
Patatten zijn aardappelen in België, maar in Wallonië spreken ze Frans, in dat geval dus pommes de terre of patates, en die bak je normaal niet in het vet. Ik vermoed dat je friet bedoelt.

1 kudos 2026-05-20 17:41:58 door SnotYoung op Ritje Wallonie
In België is wat wij friet of patat noemen daar gewoon friet.
En aardappels zijn daar patatten.
Dus ze maken daar van patatten friet.
Maargoed, ik snap wat je bedoelde...

2 kudos 2026-05-13 10:52:48 door groenteman op Ik denk die twee...
@Crohnluchter | 13-05-26 | 10:42: Als ze het appeltje alleen in haar mond houd, kun je haar zo opdienen.

0 kudos 2026-05-03 12:41:28 door SimonMc op Een machete..
@somewhere_in_space | 02-05-26 | 18:00: *Integendeel

-1 kudos 2026-05-03 05:34:39 door mr-P.Doh op Een machete..
@h452 | 02-05-26 | 17:49: Keep it in the family. Vind het oprecht brilliant om te zien dat de grootste homofoben met z'n drieën op een fatbike pijpleiding leggen en dan denken dat ze er echt tof uitzien

23 kudos 2026-05-02 15:49:59 door h452 op Een machete..
Probeer maar eens een fatbike te jatten in Capelle aan den IJssel.