139,553 +148585 -9032
Kudos
#298 (Top 0.0932%)
| Kudos/dag | 39.7 |
| Kudos/reaguursel | 29.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3298 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -214 |
139,553 +148585 -9032
Kudos
#298 (Top 0.0932%)
| Kudos/dag | 39.7 |
| Kudos/reaguursel | 29.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3298 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -214 |
4,811
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.37 |
| Topreaguursels | 62 |
| Woorden per reaguursel | 10.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.51 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 21 |
| Aantal x weggejorist | 58 |
| Geregistreerd op | 27-10-2016 |
| Eerste reactie op | 08-11-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 09:48:49 door Jacob-Dubbel op Gisteravond in Kansas City
er waren toch een aantal schotten die het probeerden. alle schotten stonden schots en scheef.
-32 kudos 2026-06-25 09:47:31 door bit3m3 op Gisteravond in Kansas City
Goeie, en bij de Marrokkanen niet omdat er overal Marokkanen staan?
3 kudos 2026-06-22 13:02:10 door cabrão op Haast?
onzin
3 kudos 2026-06-22 12:40:44 door MrRoyal op Wtf zijn dat ?!?!
Al een tijdje niet gebeurd ook, gezien de kerstboom er nog staat...
-3 kudos 2026-06-22 10:02:15 door Okikidoki op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
De bouwcontainer ook.
1 kudos 2026-06-19 14:17:59 door Kloekkloek op Dumpert Hitteplan #3
Hoe vaker dit is, hoe normaler het wordt.
0 kudos 2026-06-19 12:37:10 door Mali op Oeps sorry
Dit is mijn humor.
-1 kudos 2026-06-19 08:57:46 door simvastatien op Dumpert Hitteplan #3
Heilig IJsboontje
2 kudos 2026-06-19 08:51:28 door CHUPACABRA213 op Dumpert Hitteplan #3
Als ik al niet eens meer mag fappen op een lekker wijf met goede tieten...
2 kudos 2026-06-19 08:46:09 door stvr op Dumpert Hitteplan #3
Ik snap je naam!
11 kudos 2026-06-19 08:45:12 door Naidas op Dumpert Hitteplan #3
Kijk dan niet, zeurpiet.
3 kudos 2026-06-19 08:27:13 door Loosecanon op Motor skipt de file
En ze mogen straks ook de milieuzone al niet in, wat een pech!
1 kudos 2026-06-17 19:48:04 door Suigetsu op Kosso niet goed begrijpen
Juist omdat sommige verspreiders van desinformatie een groot bereik hebben, is een tegengeluid belangrijk.
1 kudos 2026-06-17 15:47:52 door Britt_Dekkers_Zadel op Kosso niet goed begrijpen
Ik leer anders behoorlijk veel van Sjamadriaan, vooral argumenten en feiten om wappies op hun plek te zetten. Daardoor wordt Nederland mooier.
12 kudos 2026-06-17 12:15:53 door drs.Schnitzel op Kosso niet goed begrijpen
Ja prima toch?
14 kudos 2026-06-17 12:07:58 door Wateenaccountnaamzeg op Kosso niet goed begrijpen
En daar genieten wij weer van, wat is eigenlijk je punt?
13 kudos 2026-06-17 12:05:42 door Farthdater op Kosso niet goed begrijpen
Het een sluit het ander niet uit. Je kan NL mooier maken door de draak te steken met domme mensen. En als je geen publiek hebt heeft dat geen zin, dus je moet ook nog een beetje bekendheid vergaren.
3 kudos 2026-06-17 12:05:10 door John McClane op Kosso niet goed begrijpen
Een reaguurder deluxe dus.
250 kudos 2026-06-17 12:02:45 door TjerkBoerakker op Feesten, zuipen en zoenen..
Haha, daaruit maak ik op dat jouw dochter het neukzeug is.
318 kudos 2026-06-17 12:01:17 door Farthdater op Feesten, zuipen en zoenen..
Nou nou, om je dochter nou een waakvarken te noemen
6 kudos 2026-06-11 16:47:13 door Kameleon4 op Goed vasthouden
ligt eraan of je de schaal van zas of tien gebruikt
9 kudos 2026-06-10 09:14:50 door Ilovefatdicks op Wat vinden jullie...
Wat heb ik hier nu weer mee te maken?
2 kudos 2026-06-05 15:16:44 door Hetlievemeisje op Redneck bowling
Daarna op de meest uiteenlopende manieren houthakken.
10 kudos 2026-06-05 11:28:53 door Wakemeister op Redneck bowling
Een mooi in elkaar gemeubeld houten kruis in de fik steken en als het meezit iemand achter de auto aanslepen of ophangen.
1 kudos 2026-06-05 11:26:37 door Opa-Henk op Man doet robot
@nlnoob | 05-06-26 | 11:37: Ook niet!
11 kudos 2026-06-05 11:26:13 door De_Proleet op Redneck bowling
@LaidBack | 05-06-26 | 12:52: en daarna schieten met zware automatische wapens?
-5 kudos 2026-06-05 11:20:42 door Dottiekom op Redneck bowling
Precies en beetje schreeuwen en aan elkaar zitten!
9 kudos 2026-06-05 10:52:38 door LaidBack op Redneck bowling
En als het bier rijkelijk gevloeid heeft gaan we crossen met de auto's en motoren.
-9 kudos 2026-06-05 10:44:04 door kaasj123 op Bootje wisselen op het Gooimeer
En lef
0 kudos 2026-06-05 09:37:50 door nlnoob op Man doet robot
En deze vent?
-6 kudos 2026-06-05 08:58:34 door IJschpegel op Praktijkles natuurkunde
Ok, ik heb spijt van mij impulsief reaguursel.. Dit is een verschrikkelijk ongeluk, wat een domme misplaatste grap over vrij onderwijs zeer ongepast maakt. Heel veel sterkte aan de ouders, vrienden, klasgenoten en anderen.
3 kudos 2026-06-04 11:24:50 door IJschpegel op Vliegtuigspotten vanuit huis
@GraafSteno | 04-06-26 | 10:53: Het is eigenlijk bijna altijd een vliegtuig, en het is óf net opgestegen van Schiphol óf gaat daar landen.
6 kudos 2026-06-04 08:53:57 door GraafSteno op Vliegtuigspotten vanuit huis
Nee niet of, maar wel wát. En waar het vandaan komt of heen gaat. Vliegtuignerds vinden dat leuk.
4 kudos 2026-06-04 07:47:25 door MVahl op snoek laat zichzelf los
*referentie
-1 kudos 2026-06-04 07:24:35 door very-ferry op snoek laat zichzelf los
U kent hem persoonlijk?
27 kudos 2026-06-03 16:41:13 door wieberator op Maxim doet een oproep
@Dwingend_Gordijn: 100 jaar geleden noemde ook niemand zijn horloge een analoog horloge. Als er geen alternatief is, hoef je het onderscheid niet aan te duiden.
-27 kudos 2026-06-03 16:39:53 door BlauwePlatvink op Potje ballen in Brazilië
pfff....
13 kudos 2026-06-03 16:27:49 door Dwingend_Gordijn op Maxim doet een oproep
'Lineaire tv' is een nieuwe term die voorheen gewoon tv kijken heette. Waarom verzin je die gen z namen voor normale termen?
-1 kudos 2026-06-03 14:27:07 door pietjansen op Gekkie probeert vuurtje uit te blazen..
@Loosecanon | 03-06-26 | 13:09: ik reageerde op de specieke woorden van IJschpegel. Maar inderdaad, als je het zo zegt is het inderdaad een interessante vraag. Het is inderdaad ook geen eenvoudig antwoord, maar lukkig heeft het CPB hier wel een poging toe gedaan:
https://www.cpb.nl/ongelijkhei...
-1 kudos 2026-06-03 14:21:10 door DeSpuitendeZuiger op Dikke glijbaan
Snap de min niet. Vind het ook erg overdreven.
-2 kudos 2026-06-03 14:13:57 door Gaat het niet dan? op Sta je nou nog te lullen?
Dat is Robert die z'n t opgedronken heeft.
0 kudos 2026-06-03 13:15:51 door ZoutePikanto op re: Wanneer hij in z'n moedertaal praat
Moeder is doof.
0 kudos 2026-06-03 12:49:10 door Tripke123 op Sta je nou nog te lullen?
Lewandowski
-1 kudos 2026-06-03 11:42:49 door owikzegmaarwat op Bodycam beelden neergestoken Britse student
Er staat niet voor niets op Nos vaak "De bodycambeelden kunnen als schokkend worden ervaren"
https://nos.nl/artikel/2616887...
1 kudos 2026-06-03 11:09:41 door Loosecanon op Gekkie probeert vuurtje uit te blazen..
Piet: dat is een interessante vraag. Iedereen die gebruik maakt van zorg en onderwijs kost geld. Dan hebben we nog de politie en defensie. Daar staat meestal tegenover dat je diverse soorten belasting betaalt, maar het lijkt me lastig om de balans op te maken.
4 kudos 2026-06-03 08:48:16 door pietjansen op Gekkie probeert vuurtje uit te blazen..
Waarom kost jouw gezin de maatschappij geld? Kun je zelf ook niet iets bijdragen?
2 kudos 2026-06-02 14:25:16 door Scarafax op Zou het lukken?
@Polyvalentevent | 02-06-26 | 11:43: Zeker een mooi rijtje, waar eenieder bij wil horen. Maar bedoel enkel aan te geven dat zijn statistieken in Oranje echt niet zo bijzonder zijn. En een aantal van die spelers uit dat lijstje hebben daarnaast op clubniveau veel meer gepresteerd dan een Depay. Depay heeft op clubniveau niets europees of wereld gepakt. Kluivert natuurlijk met zijn CL (waar hij de winnende scoorde), Supercup en Wereldbeker. Bergkamp met een Uefa Cup en Europacup II. En sowieso allemaal veel meer nationale prijzen, bekers en persoonlijke prijzen gepakt.
Nogmaals Depay is een zeer goede voetballer, met mooie statistieken. Maar ik vind dat zijn status nogal wordt overschat. Zelfs in het huidige Oranje is hij op toernooien tot nu toe niet de belangrijkste geweest in de aanval... dat is Gakpo.
-1 kudos 2026-06-02 11:17:08 door Langnek op Helikoptermans met skills
ziekenhuis in St Gallen.
1 kudos 2026-06-02 09:53:06 door zusje v Christina op Asopauper heeft rijbewijs
Of bankovervaller op de vluchtstrook?
3 kudos 2026-06-02 09:43:03 door Polyvalentevent op Zou het lukken?
@Scarafax | 02-06-26 | 11:34: Ik denk dat iedere spits graag in een rijtje met Kluivert, Van Persie, Bergkamp, Van Nistelrooij genoemd wordt. Zeker Bergkamp was bij uitstek wel een bijzondere/ uitzonderlijke speler.