DumpStats voor IJschpegel

139,499 +148524 -9025

Kudos

#298 (Top 0.0932%)

Kudos/dag 39.69
Kudos/reaguursel 29.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 3298
Minste kudos op 1 reaguursel -214

4,804

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.37
Topreaguursels 62
Woorden per reaguursel 10.6
Reacties per reaguursel 0.51
Meeste reaguursels op 1 dag 21
Aantal x weggejorist 58
Geregistreerd op 27-10-2016
Eerste reactie op 08-11-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-22 12:40:44 door MrRoyal op Wtf zijn dat ?!?!
Al een tijdje niet gebeurd ook, gezien de kerstboom er nog staat...

0 kudos 2026-06-19 12:37:10 door Mali op Oeps sorry
Dit is mijn humor.

1 kudos 2026-06-17 19:48:04 door Suigetsu op Kosso niet goed begrijpen
Juist omdat sommige verspreiders van desinformatie een groot bereik hebben, is een tegengeluid belangrijk.

1 kudos 2026-06-17 15:47:52 door Britt_Dekkers_Zadel op Kosso niet goed begrijpen
Ik leer anders behoorlijk veel van Sjamadriaan, vooral argumenten en feiten om wappies op hun plek te zetten. Daardoor wordt Nederland mooier.

13 kudos 2026-06-17 12:05:42 door Farthdater op Kosso niet goed begrijpen
Het een sluit het ander niet uit. Je kan NL mooier maken door de draak te steken met domme mensen. En als je geen publiek hebt heeft dat geen zin, dus je moet ook nog een beetje bekendheid vergaren.

10 kudos 2026-06-05 11:28:53 door Wakemeister op Redneck bowling
Een mooi in elkaar gemeubeld houten kruis in de fik steken en als het meezit iemand achter de auto aanslepen of ophangen.

11 kudos 2026-06-05 11:26:13 door De_Proleet op Redneck bowling
@LaidBack | 05-06-26 | 12:52: en daarna schieten met zware automatische wapens?

9 kudos 2026-06-05 10:52:38 door LaidBack op Redneck bowling
En als het bier rijkelijk gevloeid heeft gaan we crossen met de auto's en motoren.

-6 kudos 2026-06-05 08:58:34 door IJschpegel op Praktijkles natuurkunde
Ok, ik heb spijt van mij impulsief reaguursel.. Dit is een verschrikkelijk ongeluk, wat een domme misplaatste grap over vrij onderwijs zeer ongepast maakt. Heel veel sterkte aan de ouders, vrienden, klasgenoten en anderen.

3 kudos 2026-06-04 11:24:50 door IJschpegel op Vliegtuigspotten vanuit huis
@GraafSteno | 04-06-26 | 10:53: Het is eigenlijk bijna altijd een vliegtuig, en het is óf net opgestegen van Schiphol óf gaat daar landen.

27 kudos 2026-06-03 16:41:13 door wieberator op Maxim doet een oproep
@Dwingend_Gordijn: 100 jaar geleden noemde ook niemand zijn horloge een analoog horloge. Als er geen alternatief is, hoef je het onderscheid niet aan te duiden.

13 kudos 2026-06-03 16:27:49 door Dwingend_Gordijn op Maxim doet een oproep
'Lineaire tv' is een nieuwe term die voorheen gewoon tv kijken heette. Waarom verzin je die gen z namen voor normale termen?

1 kudos 2026-06-03 11:09:41 door Loosecanon op Gekkie probeert vuurtje uit te blazen..
Piet: dat is een interessante vraag. Iedereen die gebruik maakt van zorg en onderwijs kost geld. Dan hebben we nog de politie en defensie. Daar staat meestal tegenover dat je diverse soorten belasting betaalt, maar het lijkt me lastig om de balans op te maken.

2 kudos 2026-06-02 14:25:16 door Scarafax op Zou het lukken?
@Polyvalentevent | 02-06-26 | 11:43: Zeker een mooi rijtje, waar eenieder bij wil horen. Maar bedoel enkel aan te geven dat zijn statistieken in Oranje echt niet zo bijzonder zijn. En een aantal van die spelers uit dat lijstje hebben daarnaast op clubniveau veel meer gepresteerd dan een Depay. Depay heeft op clubniveau niets europees of wereld gepakt. Kluivert natuurlijk met zijn CL (waar hij de winnende scoorde), Supercup en Wereldbeker. Bergkamp met een Uefa Cup en Europacup II. En sowieso allemaal veel meer nationale prijzen, bekers en persoonlijke prijzen gepakt.

Nogmaals Depay is een zeer goede voetballer, met mooie statistieken. Maar ik vind dat zijn status nogal wordt overschat. Zelfs in het huidige Oranje is hij op toernooien tot nu toe niet de belangrijkste geweest in de aanval... dat is Gakpo.

3 kudos 2026-06-02 09:43:03 door Polyvalentevent op Zou het lukken?
@Scarafax | 02-06-26 | 11:34: Ik denk dat iedere spits graag in een rijtje met Kluivert, Van Persie, Bergkamp, Van Nistelrooij genoemd wordt. Zeker Bergkamp was bij uitstek wel een bijzondere/ uitzonderlijke speler.