DumpStats voor HeldOpWitteSokken

139,879 +149574 -9695

Kudos

#294 (Top 0.0920%)

Kudos/dag 82.38
Kudos/reaguursel 17.53
Meeste kudos op 1 reaguursel 9668
Minste kudos op 1 reaguursel -439

7,981

Reaguursels

Reaguursels/dag 4.7
Topreaguursels 32
Woorden per reaguursel 9.1
Reacties per reaguursel 0.42
Meeste reaguursels op 1 dag 26
Aantal x weggejorist 98
Geregistreerd op 30-10-2021
Eerste reactie op 30-10-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-22 21:10:47 door Gregovic op Meisje kan geen hellingproef met de auto
@desneeuwruimer | 22-06-26 | 22:44: Het is nog steeds onderdeel van de bijzondere verrichtingen en ALS de auto is uitgerust met een dergelijk hellingstart systeem dan moet de leerling tijdens het examen kunnen laten zien dat ze snappen hoe het werkt en het kunnen gebruiken. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat het mag, gewoon ouderwets de handrem kunnen gebruiken is echt niet moeilijk maar laat tenminste goede voertuigbeheersing zien.

-11 kudos 2026-06-22 20:44:20 door desneeuwruimer op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Misschien wel hoor maar de hellingproef is geen vaardigheid meer die je voor het rijbewijs moet kennen. Dit is niet meer nodig omdat moderne autos over hill hold beschikken. Dat de meeste mensen geen nieuwe auto kopen als eerste autotje is dan even niet zo handig maar dat lost zich met de jaren wel op.

-3 kudos 2026-06-18 23:16:28 door owikzegmaarwat op Kakske
@dikkejenkie | 18-06-26 | 21:20: kakhiel?

4 kudos 2026-06-14 19:11:33 door Dweeziltje op Oma is 80!
@Anus-Martius | 14-06-26 | 20:54: Ik ging er laatst heen voor een punt, maar die hebben ze daar niet.

1 kudos 2026-06-14 19:05:56 door Loosecanon op Oma is 80!
Wat moet je met 600 kilo? 3 meter is toch wel voldoende?

-1 kudos 2026-06-14 18:54:50 door Anus-Martius op Oma is 80!
Dan moet ze even langs de Karwei. Daar is 600 kg trektouw in de aanbieding met maarliefst 60% korting...

3 kudos 2026-06-08 17:39:39 door De_GBS op Jonge Amsterdammers...
Het komt toch verdacht dicht in de buurt van de gemiddelde inwoner in sommige woonwijken.

0 kudos 2026-06-07 21:04:09 door simvastatien op Ik maak me onzichtbaar
Die hele bedoening zet de boel op de kop. Om het nog toonbaar te maken, moest er gekozen worden: De beelden op de kop, of de tijdsaanduiding.

9 kudos 2026-06-07 18:37:20 door aequum est aequum op Beeld aaien
En dan kom je erachter dat je twee soorten nat hebt. Stroefnat en gladnat.

2 kudos 2026-06-06 11:20:07 door menniehoennie op Roofknotje verkoopt kleding
@Aleksandr | 06-06-26 | 11:06: goede comeback. Je familielid komt door jou over als iemand die simpelweg niet geschikt is voor die baan. Niets mis mee, maar om dan smoesjes te gaan verzinnen om zijn eigen falen goed te praten is wel een beetje zwak.

10 kudos 2026-06-06 08:08:04 door menniehoennie op Roofknotje verkoopt kleding
@Aleksandr | 06-06-26 | 10:03: je familielid is een kleine zeur. Werk er zelf ook, klopt niets van wat je stelt. We zijn bezig om het binnen rustig te houden en de regels na te leven. Gevangenen hebben ook rechten en het is niet aan ons om gevangenen extra te straffen. Als iemand over de schreef gaat en wij zien dat, wordt hij gewoon gestraft, inclusief in de vorm van isoleercellen.

-6 kudos 2026-06-06 08:03:22 door Aleksandr op Roofknotje verkoopt kleding
Een familielid van me is bewaarder (en is alweer aan het solliciteren om uit dat DJI gedoe weg te komen) en van wat ik van hem hoor zijn de gedetineerden eigenlijk de baas. Door het structurele personeelsgebrek (gek he?) zou het letterlijk zelfmoord zijn de gedetineerden tegen je te krijgen dus draait alles erom ze binnen de regels (bewaarders worden zelf ook heel opzichtig gecontroleerd zodat de gedetineerden weten dat ze niks voor ze KUNNEN smokkelen) zo gelukkig mogelijk te houden.
Dit land is stuk.
Structureel stuk.

3 kudos 2026-05-30 12:12:14 door Nordic_Stalker op Man wordt boos van mijn geluid
Ook weer zo'n domme cliche-opmerking.
Niet elke "dikke bak" is gehuurd hoor.
Er zijn heus wel mensen die een 20 jaar oude S6 V10 van 15-20K kunnen betalen.
Echter, het onderhoud is nog steeds van een auto van 120K+ en dat kan niet iedereen betalen, getuige de dashboardlampjes.