139,879 +149574 -9695
Kudos
#294 (Top 0.0920%)
| Kudos/dag | 82.38 |
| Kudos/reaguursel | 17.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 9668 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -439 |
139,879 +149574 -9695
Kudos
#294 (Top 0.0920%)
| Kudos/dag | 82.38 |
| Kudos/reaguursel | 17.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 9668 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -439 |
7,981
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 4.7 |
| Topreaguursels | 32 |
| Woorden per reaguursel | 9.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.42 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 26 |
| Aantal x weggejorist | 98 |
| Geregistreerd op | 30-10-2021 |
| Eerste reactie op | 30-10-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 20:02:26 door vanonder op Stukje achterop
Die andere ff minnen met zn allen!
1 kudos 2026-06-24 18:33:16 door ValeLaPena op Afkoelen in het zwembad
Zwembad hoeft niet eens per sé.
-2 kudos 2026-06-23 16:51:00 door larsjuh80 op Hond uitlaten in Amsterdam
Daar teken ik voor op die leeftijd met zo'n stoot
4 kudos 2026-06-22 21:10:47 door Gregovic op Meisje kan geen hellingproef met de auto
@desneeuwruimer | 22-06-26 | 22:44: Het is nog steeds onderdeel van de bijzondere verrichtingen en ALS de auto is uitgerust met een dergelijk hellingstart systeem dan moet de leerling tijdens het examen kunnen laten zien dat ze snappen hoe het werkt en het kunnen gebruiken. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat het mag, gewoon ouderwets de handrem kunnen gebruiken is echt niet moeilijk maar laat tenminste goede voertuigbeheersing zien.
-11 kudos 2026-06-22 20:44:20 door desneeuwruimer op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Misschien wel hoor maar de hellingproef is geen vaardigheid meer die je voor het rijbewijs moet kennen. Dit is niet meer nodig omdat moderne autos over hill hold beschikken. Dat de meeste mensen geen nieuwe auto kopen als eerste autotje is dan even niet zo handig maar dat lost zich met de jaren wel op.
2 kudos 2026-06-21 19:43:04 door Ouwe_meuk op Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Nee dankje, hier maak ik mijn eigen saus wel bij.
-15 kudos 2026-06-21 08:02:27 door Ilovedixi op Nederlanders in Barcelona
Je hebt liever zo'n zure mossel die het haalt en dan sago naast je zit?
2 kudos 2026-06-21 06:40:44 door McGuyer op Autorijden voor beginners
De Dumpert Geheugentrainer van vandaag was niet heel moeilijk!
-3 kudos 2026-06-20 10:20:09 door Internetriddert op Wil je net oversteken
*Houdt.
7 kudos 2026-06-20 09:46:06 door Dweeziltje op Wil je net oversteken
@Pilslikker | 20-06-26 | 11:42: Hij zei busje.
-8 kudos 2026-06-20 09:42:03 door Pilslikker op Wil je net oversteken
Zag je die deur niet?
2 kudos 2026-06-19 20:15:00 door Kontaktloos op Natuur doet leuk in Rotterdam
Nee joh weer zo'n held op sokken
6 kudos 2026-06-19 20:05:59 door StevenQ op Natuur doet leuk in Rotterdam
Ben je er wel eens geweest?
Vast niet
5 kudos 2026-06-19 19:15:56 door GingerJ op Wielrenwedstrijd in beeld brengen
Alleen had Theo Koomen had makkelijk. Die kon namelijk gewoon blijven zitten met zijn microfoon
-3 kudos 2026-06-18 23:16:28 door owikzegmaarwat op Kakske
@dikkejenkie | 18-06-26 | 21:20: kakhiel?
0 kudos 2026-06-18 19:39:58 door Stomtoevallig op Reaguurder gaat naar het strand
Als jij daar morgen gaat wegdoezelen, ligt er niet ineens een masturberende vrouw naast je heh?
-2 kudos 2026-06-18 19:20:31 door dikkejenkie op Kakske
Haha kak.
4 kudos 2026-06-18 16:16:55 door Kalmaanenrap op Reaguurder gaat naar het strand
Ruk-anje
2 kudos 2026-06-18 16:10:51 door UFO-piloot op Reaguurder gaat naar het strand
Het strand wat bij de gemeente Westland hoort.
12 kudos 2026-06-18 16:05:56 door djaystielo op Reaguurder gaat naar het strand
wou je gaan kijken hoe die vent daar ligt te rukken?
0 kudos 2026-06-15 08:45:58 door Arie Boom-SWA op Agent lift ff 185 kg
@Janmetpet | 14-06-26 | 19:32: Moest hij in Dallas werken gisteren?
4 kudos 2026-06-14 19:11:33 door Dweeziltje op Oma is 80!
@Anus-Martius | 14-06-26 | 20:54: Ik ging er laatst heen voor een punt, maar die hebben ze daar niet.
1 kudos 2026-06-14 19:05:56 door Loosecanon op Oma is 80!
Wat moet je met 600 kilo? 3 meter is toch wel voldoende?
-1 kudos 2026-06-14 18:54:50 door Anus-Martius op Oma is 80!
Dan moet ze even langs de Karwei. Daar is 600 kg trektouw in de aanbieding met maarliefst 60% korting...
5 kudos 2026-06-14 17:32:16 door Janmetpet op Agent lift ff 185 kg
op maandag zijn ze ziek dankzij voetbal supporters
0 kudos 2026-06-14 17:17:10 door Anus-Martius op Willy en de keizer van Japan
Cuck Norris
0 kudos 2026-06-14 12:02:13 door 24qv op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
Zou Pamela er nog wonen?
0 kudos 2026-06-14 10:42:53 door HeldOpWitteSokken op Geen vuilnismannen nodig
@HermanBrood | 14-06-26 | 11:35: tags zijn duidelijk dacht ik, India en Shithole.
1 kudos 2026-06-14 09:35:28 door HermanBrood op Geen vuilnismannen nodig
Welk land?
0 kudos 2026-06-13 11:07:35 door darkracer125 op Het manoeuvreren van een schip is een kunst
https://www.dumpert.nl/item/73...
-2 kudos 2026-06-13 10:51:20 door PeterPandemie op Indian Simulator
Dat zijn oplichters, geen helpdesk medewerkers.
3 kudos 2026-06-13 10:19:03 door Jesdetsmie2 op Het manoeuvreren van een schip is een kunst
Stuurboord?
31 kudos 2026-06-13 06:12:02 door Re-Captcha op Indian Simulator
Niet afgekeken?
2 kudos 2026-06-12 19:54:51 door basbeest op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Dank, scheelt weer zoeken.
22 kudos 2026-06-08 18:54:41 door BoerkaLover op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
Iran hangt iedere dag 6 onschuldige burgers op, wellicht kunnen ze die overwinning vieren door der 900 op te hangen?
3 kudos 2026-06-08 17:39:39 door De_GBS op Jonge Amsterdammers...
Het komt toch verdacht dicht in de buurt van de gemiddelde inwoner in sommige woonwijken.
-1 kudos 2026-06-07 21:18:41 door NiCeY op Ik maak me onzichtbaar
Gekke Australische wijven.
0 kudos 2026-06-07 21:04:09 door simvastatien op Ik maak me onzichtbaar
Die hele bedoening zet de boel op de kop. Om het nog toonbaar te maken, moest er gekozen worden: De beelden op de kop, of de tijdsaanduiding.
-7 kudos 2026-06-07 19:43:42 door OttO1916 op Ik maak me onzichtbaar
Dan moet het wel AI zijn. Niet bruikbaar als bewijsmateriaal.
9 kudos 2026-06-07 18:37:20 door aequum est aequum op Beeld aaien
En dan kom je erachter dat je twee soorten nat hebt. Stroefnat en gladnat.
7 kudos 2026-06-07 10:11:13 door Superjeap op Bootje doet dansje
Een lolletje mag geld kosten, sok!
2 kudos 2026-06-06 11:20:07 door menniehoennie op Roofknotje verkoopt kleding
@Aleksandr | 06-06-26 | 11:06: goede comeback. Je familielid komt door jou over als iemand die simpelweg niet geschikt is voor die baan. Niets mis mee, maar om dan smoesjes te gaan verzinnen om zijn eigen falen goed te praten is wel een beetje zwak.
-3 kudos 2026-06-06 09:06:21 door Aleksandr op Roofknotje verkoopt kleding
@menniehoennie | 06-06-26 | 10:08: Klopt, en jij houd het rustig door de boeven te pleasen.
0 kudos 2026-06-06 08:27:39 door BoerkaLover op Roofknotje verkoopt kleding
@Aleksandr | 06-06-26 | 10:03: Blowen door de vingers zien betekent niet dat de gedetineerden de baas zijn.
10 kudos 2026-06-06 08:08:04 door menniehoennie op Roofknotje verkoopt kleding
@Aleksandr | 06-06-26 | 10:03: je familielid is een kleine zeur. Werk er zelf ook, klopt niets van wat je stelt. We zijn bezig om het binnen rustig te houden en de regels na te leven. Gevangenen hebben ook rechten en het is niet aan ons om gevangenen extra te straffen. Als iemand over de schreef gaat en wij zien dat, wordt hij gewoon gestraft, inclusief in de vorm van isoleercellen.
-6 kudos 2026-06-06 08:03:22 door Aleksandr op Roofknotje verkoopt kleding
Een familielid van me is bewaarder (en is alweer aan het solliciteren om uit dat DJI gedoe weg te komen) en van wat ik van hem hoor zijn de gedetineerden eigenlijk de baas. Door het structurele personeelsgebrek (gek he?) zou het letterlijk zelfmoord zijn de gedetineerden tegen je te krijgen dus draait alles erom ze binnen de regels (bewaarders worden zelf ook heel opzichtig gecontroleerd zodat de gedetineerden weten dat ze niks voor ze KUNNEN smokkelen) zo gelukkig mogelijk te houden.
Dit land is stuk.
Structureel stuk.
0 kudos 2026-06-05 22:09:05 door PSHH op Motorwinkel in Brazilië opent met opvallende actie
Ga heen, dat gedrocht weegt 2ton.
0 kudos 2026-06-05 20:58:23 door Kutzuiger op Motorwinkel in Brazilië opent met opvallende actie
Totdat er een mooie man voorbij komt.
0 kudos 2026-05-31 19:18:41 door Loosecanon op Rij je daar door de buurt
Wacht niet tot hij barst!
3 kudos 2026-05-30 12:12:14 door Nordic_Stalker op Man wordt boos van mijn geluid
Ook weer zo'n domme cliche-opmerking.
Niet elke "dikke bak" is gehuurd hoor.
Er zijn heus wel mensen die een 20 jaar oude S6 V10 van 15-20K kunnen betalen.
Echter, het onderhoud is nog steeds van een auto van 120K+ en dat kan niet iedereen betalen, getuige de dashboardlampjes.