2,693 +3361 -668
Kudos
#21363 (Top 6.6847%)
| Kudos/dag | 3.37 |
| Kudos/reaguursel | 5.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 100 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -75 |
2,693 +3361 -668
Kudos
#21363 (Top 6.6847%)
| Kudos/dag | 3.37 |
| Kudos/reaguursel | 5.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 100 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -75 |
454
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.57 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 9.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 15 |
| Geregistreerd op | 15-04-2024 |
| Eerste reactie op | 15-04-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
14 kudos 2026-06-24 22:14:42 op Maatje heeft nieuwe motor gekocht
Nee wat naast je zit wel!
1 kudos 2026-06-19 19:11:33 op Aso van de dag
Zo hier het spannendste beeld uit zijn week… sterkte en nu lekker slapen.
4 kudos 2026-06-19 19:09:58 op Opa Fietser heeft altijd voorrang
Het is toch wat he uploadertje…echt heel heftig en ik zou als ik u was slachtofferhulp aanvragen..
-3 kudos 2026-06-18 21:33:48 op Meer brandende auto A28
Wat heeft hij niet gehaald dan, het avondeten
6 kudos 2026-06-11 19:02:13 op Droeftoeter vergeet te betalen
Ik voel je jaloezie, maar hard werken en sparen en jij kan dat ook betalen…
Dus omdat jij het niet kan betalen is alles tokkie en is stelen normaal omdat iemand het wel kan betalen!
7 kudos 2026-06-11 18:52:31 op Ondertussen in Peru
Ze hebben de heupen om te baren iig wel
28 kudos 2026-06-10 18:48:44 op Road ragers stappen uit om het even uit te vec.. praten
Volwassen mannen die echt even verhaal willen doen om het alfamannetje te laten zien…zo lachwekkend
-6 kudos 2026-06-10 18:28:56 op Ff een klein zetje
Zo gaat dat hier in Purmerend, rechtsaf en je zit op de koemarkt
-1 kudos 2026-06-09 20:06:34 op Muntjes rapen in de V.S
Volgens mij heb jij al genoeg op
-3 kudos 2026-06-09 20:04:31 op Rare koe
In de slaapkamer onder jouw zolderkamer
1 kudos 2026-06-07 17:09:25 op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
@clitlikker | 07-06-26 | 15:17: ik zie toch echt dat hij halverwege blijft hangen en vervolgens naar links gaat en gas geeft..
Brake check blijft fout hoe je het wilt wenden of keren!
Maar mocht jij dit inderdaad wel ok vinden raad ik je aan om nog war verder te leren, dit is inderdaad niet voor iedereen weggelegd.
0 kudos 2026-06-07 15:12:24 op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
Ja hij is een lul, maar jij ook droeftoeter met je uploaden en de baan afsnijden
-1 kudos 2026-06-05 20:19:35 op Beetje rouwdouwen met 4x4
Wat zeg je..?
-2 kudos 2026-06-05 20:15:05 op Horror partytrick
Noemen ze dit scharen, maar ja ieder zijn pleziertje gewenst
-9 kudos 2026-06-05 20:08:50 op Lelsabbelen
Hee ik heb niks te doen dus pleur ik het maar op dumpert….pffff
8 kudos 2026-06-04 18:49:19 op snoek laat zichzelf los
Schandalig dat jullie zo omgaan met een beest wat er misschien al eerder was, jammer dat die haak niet in je vinger zat
35 kudos 2026-06-04 18:41:33 op Roedel zwerfhonden weet nog niet wie de baas is
Dit moeten we dus doen als die hyena's met capuchon op lastig doen
12 kudos 2026-06-04 18:15:51 op Doe maar een duikje
Ach ja zo ieder zijn ding, ik blijf wel hier om te kijken naar dit soort zwakzinniggedrag
-27 kudos 2026-06-03 22:08:34 op Die ene NSB-collega
Dit vertel je (en stop) je collega's en niet de politie, je denkt goed bezig te zijn maar helaas..
6 kudos 2026-06-03 22:03:25 op 2 bus chauffeur met elkaar op de vuist
Is dit nou de vogeltjesdans?
1 kudos 2026-06-03 22:01:56 op Ey maat effe driften in de regen
Wow hij staat op dumpert…
57 kudos 2026-06-01 18:37:55 op Politie pakt trouwstoet
En maar vreemd vinden dat wij walgen van ..multiculti etc, het zal nooit wat worden!
7 kudos 2026-05-30 21:26:16 op Mooi vrouwtje heb je daar
Dat was nou net die zwieber die Rico nodig had
9 kudos 2026-05-30 21:00:50 op Verkeersaso gespot
Het is toch wat he uploadert.. maar mocht je het inderdaad niet begrijpen, de audi doet inderdaad (onbewust) iets fout en reageert prima door gelijk terug te sturen.
Maar he jij zit er meer mee dan die polo.
12 kudos 2026-05-30 20:54:36 op Politie uitdagen is klappen vragen
Kijk hem staan dat stukje schimmel..hou me tegen hou me tegen..
Lekker een een tasertje in zijn nog niet ingezakte pistachenootjes en hij snapt het wel.
1 kudos 2026-05-29 20:51:51 op Kinderbrommer klapt op busje
Hans gaat het betalen.. u en ik dus.
6 kudos 2026-05-20 22:04:51 op Vol moppie neemt ons mee
Goed gedaan mop doen weinig mensen je na, nu stoppen met eten en komt het vanzelf weer goed
-1 kudos 2026-05-18 20:52:20 op Ik ben een verkeersregelaar joh idioot!
Lul van een bestuurder, maar Ik besluit…pfff
19 kudos 2026-05-14 17:59:15 op Audi aso geeft mij geen voorrang
Uploadertje, je doet of je bent verkracht door 5 man tegelijk…niet iedere auto is een pauperbak als jij hem niet kunt betalen.
-4 kudos 2026-05-14 17:43:50 op Hemelvaartsdag
Joh wat kon er gebeuren…
14 kudos 2026-05-10 21:57:06 op Koningsdag Ridderkerk, schildertje gaat KO
Die string zou voor de meeste een normale onderbroek zijn, ik begrijp ook nooit zo goed dat chubbies altijd een maatje te klein kopen.
-2 kudos 2026-05-10 15:11:55 op Zingen jullie ook mee?
Alleen crisis of ook een pak alimentatie, ik ga voor beide.
12 kudos 2026-05-10 15:07:38 op Klootzak krijgt karma
Die zou je toch zo met een paar steentjes aan zijn gore poten de zee in willen duwen..
16 kudos 2026-05-04 21:06:04 op Bezorger is 2 mins stil
Bedankt voor het reSpect, en filmend kneusje..jij bent af!
0 kudos 2026-05-01 21:36:30 op Crowd Surfing 1.9
Komt ie dan he..
4 kudos 2026-05-01 21:28:10 op Rijke mensen zijn de weg kwijt
Vrees dat dat niet wederzijds zal zijn, maar he hoop doet leven
5 kudos 2026-05-01 21:25:24 op Boze burger vindt dat jongens te hard rijden
Burger…jij hebt waarschijnlijk zo'n beroep dat je denkt boven de wet te staan..viespeuk.
8 kudos 2026-05-01 21:14:43 op Ik praat niet met jou!!!
Gap, je petje zit te strak
10 kudos 2026-05-01 21:12:15 op Lange slurf uit de modder
Die gasten vreten echt alles
22 kudos 2026-04-29 20:43:28 op Aso treitert Duitse rijschool
Best wel sneu als je zo in het leven staat…aub een heel hoop minder.
4 kudos 2026-04-29 20:33:50 op Accu leeg...
Vieze rat ben je!
0 kudos 2026-04-25 18:44:29 op Autisme op jonge leeftijd
Best knap met eentje
-5 kudos 2026-04-23 21:57:28 op Verkeer blokkeren op de fiets
Het moment dat flakka inslaat
1 kudos 2026-04-20 18:49:46 op Riep daar iemand zas?
Denk dat ik voor de middelste zou gaan ..mocht ik mogen kiezen dan
1 kudos 2026-04-20 18:43:53 op Bier uur geweest
Wel grappig dat het alleen klotst in het begin en op het einde..
12 kudos 2026-04-10 22:02:19 op Deze poes is:
Als die snor iets kleiner was, sprak het Duits denk ik.
-4 kudos 2026-04-10 21:13:13 op Rollen met bolle moppie
Heerlijk deze
-1 kudos 2026-03-26 21:42:46 op Midwinterseizoen weer voorbij
Wel lastig stemmen zo
0 kudos 2025-12-27 01:07:14 op Boze Golfmeneer in Almere
Zo en nu gauw weer terug naar je begeleider
3 kudos 2025-12-25 11:37:39 op Steek aan dat ding!
Ja het moet je ding zijn, een vent een vuurpijl in je reet laten steken…ik pas er even voor