3,022 +3927 -905
Kudos
#19825 (Top 6.2034%)
| Kudos/dag | 1.57 |
| Kudos/reaguursel | 19.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 487 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -165 |
3,022 +3927 -905
Kudos
#19825 (Top 6.2034%)
| Kudos/dag | 1.57 |
| Kudos/reaguursel | 19.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 487 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -165 |
159
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.08 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 16.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.93 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 37 |
| Geregistreerd op | 03-10-2015 |
| Eerste reactie op | 13-03-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-22 09:03:52 door Creatieloos op Netjes de buurvrouw op haar plaats zetten
@Nietstemelden | 22-06-26 | 07:36: Maar dan ben jij mijn broer.
6 kudos 2026-06-22 05:36:49 door Nietstemelden op Netjes de buurvrouw op haar plaats zetten
Klopt. Sterker nog dit is mijn moeder
1 kudos 2026-06-21 23:11:58 door Sniele op We zijn voor Turkije
Dan moet ge Pornhub of 1 van de andere miljoenen gratis pornowebsites bezoeken...
9 kudos 2026-06-21 21:22:19 door Het Vragevuur op We zijn voor Turkije
Je kunt beter op een tissue komen, dan plakt je scherm wat minder.
12 kudos 2026-06-20 20:32:22 door Willy1988 op Geen blije tuters dit WK
@aceshigh | 20-06-26 | 13:41: Dat waren dan waarschijnlijk marokkanen uit marokko. In nederland (en ook belgie en frankrijk) krijgen we alleen de geitenneukers uit het berggebied. Dat is tuig die ze in marokko zelf ook niet willen.
1 kudos 2026-06-20 15:29:31 door SlimmeLantarenpaal op Geen blije tuters dit WK
@aceshigh | 20-06-26 | 13:41: logisch dat waren Marokkanen uit Istanbul.
0 kudos 2026-06-20 14:59:23 door PrinsAssepoester op Geen blije tuters dit WK
Ironische comment.
12 kudos 2026-06-20 12:16:12 door MeerMeerikke op Geen blije tuters dit WK
@aceshigh | 20-06-26 | 13:41: Oh, het ligt aan ons, daar worden ze vriendelijker, doei.
2 kudos 2026-06-20 11:59:19 door Creatieloos op Vanavond afgelast
Humor voor mensen met humor.
20 kudos 2026-06-20 11:41:04 door aceshigh op Geen blije tuters dit WK
Ik moet het hier toch even voor de Marokkaanse fans opnemen. Ik was vorige week in NY toen Marokko tegen Brazilië speelde. Ik heb, tot mijn verbazing, alleen maar vriendelijke en respectvolle Marokkanen gezien in NY. Deze fans zijn totaal niet te vergelijken met de Nederlandse Marokkanen die het iedere keer weer klaar weten te spelen om de boel te verzieken nadat Marokko gespeeld heeft.
1 kudos 2026-06-19 14:59:52 door Leegzwembad op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
@zzz | 19-06-26 | 10:55: tja junkies zijn er van alle kleuren dat is niks nieuws.
-3 kudos 2026-06-19 08:55:49 door zzz op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
En is Alex Soze dan de Nederlandse cultuur?
0 kudos 2026-06-19 08:50:44 door Reactionist op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
@curryworstspecial | 18-06-26 | 20:39: Rekening houden met andere verkeersdeelnemers is inderdaad belangrijk. Op dit moment zo optrekken lijkt me in dit geval dan ook niet verstandig. Als je 2 tellen wacht, is er geen gevaar meer. Dat het niet klopt wat die 2 autos doen is natuurlijk waar, maar dat ga jij toch niet veranderen.
2 kudos 2026-06-18 22:38:59 door WomanCard op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
Niks aan de hand enkel even duidelijk maken aan die ander dat dit niet de bedoeling is
-3 kudos 2026-06-18 22:26:45 door Advanced070 op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
Snap de minnetjes niet. Dashcammert zoekt zelf het gevaar op.
-6 kudos 2026-06-18 20:16:56 door Hola op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
@GraafSteno | 18-06-26 | 20:14: Hij wilde hem aanrijden maar dorst het net niet.
3 kudos 2026-06-18 18:39:54 door curryworstspecial op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
ja, het is alsof je moet rekening houden met anderen hun fouten in het verkeer zodat ze niet zouden leren wat ze fout deden.
23 kudos 2026-06-18 18:29:16 door Petrike op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
typisch gen z gedrag, de persoon die alles goed doet de schuld geven
-4 kudos 2026-06-18 18:14:09 door GraafSteno op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
In elk geval heef hij het reactievermogen van een naaktslak gekoppeld aan een stevig onvermogen om te anticiperen. Lijkt me geen goed recept voor een goed en veilig weggebruiker.
2 kudos 2026-06-17 17:22:47 door pietpvv op Nedermoppie represent!
Heb er alweer paar van de hond gehaald.
0 kudos 2026-06-17 15:17:55 door Superman9 op Nedermoppie represent!
Leer Nederlands
6 kudos 2026-06-17 14:27:54 door John McClane op Nedermoppie represent!
Mooien?
7 kudos 2026-06-17 14:23:36 door straatkat op Nedermoppie represent!
Mijd?
0 kudos 2026-06-13 18:12:07 door arkos op Stukje Schotse cultuur
@xspalm | 13-06-26 | 15:21: Wat denk je van die tasjes? Net genoeg plek voor een telefoon en een inlegkruisje.
0 kudos 2026-06-13 14:34:22 door owikzegmaarwat op Stukje Schotse cultuur
het zijn schotten he, geen arabieren.
0 kudos 2026-06-13 13:21:42 door xspalm op Stukje Schotse cultuur
Ik vind die kwastjes aan die kousen pas gay
2 kudos 2026-06-13 12:36:35 door freakspark op Stukje Schotse cultuur
Ach ja... 60 jaar geleden was een vrouw in een broek ook ondenkbaar. Blijkbaar loop je gewoon een beetje achter. Bovendien zijn dit natuurlijk geen jurken maar rokken.
1 kudos 2026-06-13 10:59:46 door dedodododedadada op Tegenligger van de weg proberen te rijden
@WaterstofBadeend | Dat zegt ie niet. Wegen zat in de bebouwde kom waar ik het niet in mijn hoofd haal om 50 te rijden terwijl dat wel de maximum toegestane snelheid is. En zo zijn er genoeg stukken waar de max 50 is, maar waar net zo goed 70 op de borden kan staan. Op die manier zijn er ook wegen waar je bijvoorbeeld nog maar 60 mag rijden terwijl daar al die jaren voorheen 80 geacht werd veilig te zijn. Gewoon overzichtelijke N-wegen, doorgaande wegen. Soms is het zelfs verwarrend als de weg is ingericht als de 70 of 80 km weg van voorheen en je er nu nog maar 50 of 60 mag. Alleen maar een bordje veranderd. Dat wegbeeld klopt niet meer met de veranderde maximumsnelheid. En dat kan dus ook gelden voor een weg waar je 50 mag, maar waar 30 beter zou zijn.
-1 kudos 2026-06-13 09:02:40 door Wateenaccountnaamzeg op Fiets gestolen door kurwa's
Dat hier ook af toe enkele verwarden reageren zegt niks over de rest. Verder kom je aardig autistisch over.
0 kudos 2026-06-13 08:55:28 door Sjakkieflessenrukker op Gezellig ritje door de hoofdstad
@Klerkberk | 13-06-26 | 10:34: Lekker blijven dromen linkse rukker.
0 kudos 2026-06-13 08:34:14 door Klerkberk op Gezellig ritje door de hoofdstad
-weggejorist-
-1 kudos 2026-06-13 08:32:52 door WaterstofBadeend op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Je bent wel een heel bijzonder niveau debiel als je er vanuit gaat dat harder rijden veiliger is. Volg de regels, dan is er niets aan de hand.
7 kudos 2026-06-13 08:23:04 door Knalluh8497 op Gezellig ritje door de hoofdstad
Dat is niet de enige reden waarom ik racistisch ben.
7 kudos 2026-06-13 08:20:04 door jajas op Fiets gestolen door kurwa's
ben zo blij dat jij een triest leven hebt.
7 kudos 2026-06-13 08:13:17 door Uhoortnogvanons op Fiets gestolen door kurwa's
Ga toch fietsen, 'slimme' linkse ophitser.
1 kudos 2026-06-10 06:54:58 door Madco3 op De rijdende rukker
Jij speelt graag hard-to-get?
4 kudos 2026-06-10 04:58:34 door pietpvv op De rijdende rukker
Veel woorden om interesse te ontkennen, negeren kan ook, je zou er bijna iets van gaan denken.
0 kudos 2026-06-08 07:34:59 door WilfredGeenNee op Burenruzie gaat verkeerd
Het is maar 13,6 % van de Nederlanders.
4 kudos 2026-06-07 21:37:04 door Buckylastard op Burenruzie gaat verkeerd
@harrybadmuts | 07-06-26 | 23:00: Wereldbevolking!
3 kudos 2026-06-07 21:00:26 door harrybadmuts op Burenruzie gaat verkeerd
Friese bevolking!
6 kudos 2026-06-06 16:17:16 door KnockKnockWhosthere op Fietser tegen de grond gereden
BengaGays
0 kudos 2026-06-05 16:07:26 door Superior-bastard op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Je spelt 'kut' verkeerd.
0 kudos 2026-06-05 15:33:19 door Joy131 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
-weggejorist-
4 kudos 2026-04-07 20:14:33 door Vmbo-plutser2 op Gewoon een normale dag in het verkeer in Rotterdam
Haar probleem.
15 kudos 2026-04-07 17:58:20 door Logtie op Gewoon een normale dag in het verkeer in Rotterdam
Verkeerde rijstrook? Ze gaan beide rechtdoor. Wacht gewoon tot verkeer snelheid heeft en voeg dan in en niet bij een doorgetrokken streep. Heeft niks met gunnen te maken maar de regels te volgen en zo het overige verkeer niet in gevaar te brengen
35 kudos 2026-04-07 16:57:46 door afgelopen op Gewoon een normale dag in het verkeer in Rotterdam
Iedereen met verkeersinzicht, of uberhaupt een IQ boven de 22 gedraagt zich niet als deze mevrouw.
0 kudos 2026-04-06 18:21:41 door Ennubenikhetzat op Gappie valt van het dakkie
Een Micropenis komt dan ook niet vaak voor.
1 kudos 2026-04-04 16:20:15 door Sjaakiesjaak op Zwartrijdende puber met grote muil
Nee hoor, dat is hetzelfde als zeggen dat alle Bulgaren alcoholisten zijn. Het is de onderkant van de samenleving daar die deze kant op is gekomen/komt
-3 kudos 2026-04-04 11:23:38 door banditoz op Zwartrijdende puber met grote muil
Daar worden zie wel anders aangepakt, daarom komen ze hierheen.
2 kudos 2026-03-29 08:46:16 door hulpgod op Brabant bant "Holland"
Nee, idd. Jij komt zeer vriendelijk over. Echt gezellig.