DumpStats voor DrijverS

3,022 +3927 -905

Kudos

#19825 (Top 6.2034%)

Kudos/dag 1.57
Kudos/reaguursel 19.01
Meeste kudos op 1 reaguursel 487
Minste kudos op 1 reaguursel -165

159

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 16.7
Reacties per reaguursel 0.93
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 37
Geregistreerd op 03-10-2015
Eerste reactie op 13-03-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-21 23:11:58 door Sniele op We zijn voor Turkije
Dan moet ge Pornhub of 1 van de andere miljoenen gratis pornowebsites bezoeken...

12 kudos 2026-06-20 20:32:22 door Willy1988 op Geen blije tuters dit WK
@aceshigh | 20-06-26 | 13:41: Dat waren dan waarschijnlijk marokkanen uit marokko. In nederland (en ook belgie en frankrijk) krijgen we alleen de geitenneukers uit het berggebied. Dat is tuig die ze in marokko zelf ook niet willen.

20 kudos 2026-06-20 11:41:04 door aceshigh op Geen blije tuters dit WK
Ik moet het hier toch even voor de Marokkaanse fans opnemen. Ik was vorige week in NY toen Marokko tegen Brazilië speelde. Ik heb, tot mijn verbazing, alleen maar vriendelijke en respectvolle Marokkanen gezien in NY. Deze fans zijn totaal niet te vergelijken met de Nederlandse Marokkanen die het iedere keer weer klaar weten te spelen om de boel te verzieken nadat Marokko gespeeld heeft.

0 kudos 2026-06-19 08:50:44 door Reactionist op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
@curryworstspecial | 18-06-26 | 20:39: Rekening houden met andere verkeersdeelnemers is inderdaad belangrijk. Op dit moment zo optrekken lijkt me in dit geval dan ook niet verstandig. Als je 2 tellen wacht, is er geen gevaar meer. Dat het niet klopt wat die 2 autos doen is natuurlijk waar, maar dat ga jij toch niet veranderen.

-4 kudos 2026-06-18 18:14:09 door GraafSteno op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
In elk geval heef hij het reactievermogen van een naaktslak gekoppeld aan een stevig onvermogen om te anticiperen. Lijkt me geen goed recept voor een goed en veilig weggebruiker.

0 kudos 2026-06-13 18:12:07 door arkos op Stukje Schotse cultuur
@xspalm | 13-06-26 | 15:21: Wat denk je van die tasjes? Net genoeg plek voor een telefoon en een inlegkruisje.

2 kudos 2026-06-13 12:36:35 door freakspark op Stukje Schotse cultuur
Ach ja... 60 jaar geleden was een vrouw in een broek ook ondenkbaar. Blijkbaar loop je gewoon een beetje achter. Bovendien zijn dit natuurlijk geen jurken maar rokken.

1 kudos 2026-06-13 10:59:46 door dedodododedadada op Tegenligger van de weg proberen te rijden
@WaterstofBadeend | Dat zegt ie niet. Wegen zat in de bebouwde kom waar ik het niet in mijn hoofd haal om 50 te rijden terwijl dat wel de maximum toegestane snelheid is. En zo zijn er genoeg stukken waar de max 50 is, maar waar net zo goed 70 op de borden kan staan. Op die manier zijn er ook wegen waar je bijvoorbeeld nog maar 60 mag rijden terwijl daar al die jaren voorheen 80 geacht werd veilig te zijn. Gewoon overzichtelijke N-wegen, doorgaande wegen. Soms is het zelfs verwarrend als de weg is ingericht als de 70 of 80 km weg van voorheen en je er nu nog maar 50 of 60 mag. Alleen maar een bordje veranderd. Dat wegbeeld klopt niet meer met de veranderde maximumsnelheid. En dat kan dus ook gelden voor een weg waar je 50 mag, maar waar 30 beter zou zijn.

4 kudos 2026-06-10 04:58:34 door pietpvv op De rijdende rukker
Veel woorden om interesse te ontkennen, negeren kan ook, je zou er bijna iets van gaan denken.

15 kudos 2026-04-07 17:58:20 door Logtie op Gewoon een normale dag in het verkeer in Rotterdam
Verkeerde rijstrook? Ze gaan beide rechtdoor. Wacht gewoon tot verkeer snelheid heeft en voeg dan in en niet bij een doorgetrokken streep. Heeft niks met gunnen te maken maar de regels te volgen en zo het overige verkeer niet in gevaar te brengen

1 kudos 2026-04-04 16:20:15 door Sjaakiesjaak op Zwartrijdende puber met grote muil
Nee hoor, dat is hetzelfde als zeggen dat alle Bulgaren alcoholisten zijn. Het is de onderkant van de samenleving daar die deze kant op is gekomen/komt