DumpStats voor Ilovedixi

14,897 +16721 -1824

Kudos

#4925 (Top 1.5411%)

Kudos/dag 9.55
Kudos/reaguursel 11.9
Meeste kudos op 1 reaguursel 1217
Minste kudos op 1 reaguursel -92

1,252

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.8
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.7
Reacties per reaguursel 0.29
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 17-03-2022
Eerste reactie op 17-03-2022

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-15 kudos 2026-06-21 10:02:27 op Nederlanders in Barcelona
Je hebt liever zo'n zure mossel die het haalt en dan sago naast je zit?

19 kudos 2026-06-21 01:10:53 op Autorijden voor beginners
Het moment dat je maat een/zijn auto stuk rijdt en jij het k* vet vind en in een deuk ligt. Ja ik vind wat van die generatie. Filmen belangrijker dan welzijn.

2 kudos 2026-06-19 22:05:40 op Kampen hij komt eraan!!
Er is vast wel iemand met meer context? Als je zo stom bent om te verkondigen ipv te doen als wat je zegt waar is, was dit niet erg slim.

12 kudos 2026-06-17 22:06:00 op Liev meisje <3 vogels
Leuke dame, vind de natuur ook mooi. Kom graag met d'r mee kijken

6 kudos 2026-05-24 11:39:38 op Demo op het spoor
Mocht iemand uit de 2de kamer een keer meelezen, door dit softe gedoe en ongelijkheid met andere betogingen is waarom vertrouwen in de politiek weggaat. Niemand die een keer goed uitspreekt dat dit niet mag en alles op dezelfde manier aangepakt moet worden. Nee veels te bang om weer veroordeeld te worden vanuit de media. Spreek je uit en de stemmen komen je kant op.

0 kudos 2026-05-24 11:22:20 op Broer ben je politie?
Wtf, als je zo zuigt, dan begrijp ik zelf nog dat je zo'n reactie krijgt. Als hij daadwerkelijk je spiegel eraf trapt en een deuk, waarom bel je de politie niet als je daar beide staat? Wat een fucking mietje om op dat moment weer weg te rijden.

-48 kudos 2026-05-24 10:43:53 op Rico reactie na het gevecht
Zal vast allemaal niet allemaal precies goed zijn volgens de regels, alleen accepteer je verlies gewoon en laat het gevecht voor wat het was.

15 kudos 2026-05-23 09:21:27 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Damn als je zo kleinzielig bent, dan lijkt mij restaurant eigenaar niet het juiste beroep. Wat een nare manier van praten. Heerlijk dat de man bij vertrek nog even een vriendelijke dag wenst, top

9 kudos 2026-05-19 22:34:31 op Alleenstaande vader
Pas als je alleenstaande vader bent merk je hoeveel rechten vrouwen hebben. Gelukkig al veel aangepast afgelopen jaren.

6 kudos 2026-05-14 10:14:26 op Iemand bedreigen
Ja naast dashcam heb ik ook altijd pistool in dashboard kastje. Is precies hetzelfde natuurlijk

25 kudos 2026-05-10 09:43:11 op Afvalluhhh!!
Leuk, kan alleen denken dat die overtollige huid er dan sowieso onder zit.

4 kudos 2026-05-10 09:42:24 op Afvalluhhh!!
Gezien de duur ervan zal dat er al inzitten

-3 kudos 2026-05-01 22:59:21 op Ik film jou ook ja!!!
Had zo mooi kunnen zijn, benzine in de bus, aansteken en lekker wegrijden. Leer steeds meer dat je best veel kan doen en ermee weg kan komen. Gewoon ontkennen, was je niet, maar iemand die op je lijkt.

4 kudos 2026-04-30 23:11:28 op Dat wordt lopen
In NL werkt het niet, Polen zou nog eens beter kunnen werken, als de aanvraag ooit aankomt daar.