DumpStats voor humpty_dumpty 👶

1,466 +1862 -396

Kudos

#30099 (Top 9.4182%)

Kudos/dag 0.38
Kudos/reaguursel 10.18
Meeste kudos op 1 reaguursel 143
Minste kudos op 1 reaguursel -215

144

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.04
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 16
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 18-11-2015
Eerste reactie op 18-11-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-24 14:05:12 op Grapjas doet ondertitels
Tja er is ook niks noemenswaardig dat je anders over haar kan zeggeb

0 kudos 2026-06-16 19:18:53 op Wat is er dan?
Ahjo mooie poets, geen kwaad in de zin.

2 kudos 2026-06-15 19:40:06 op DSI pakt 2 mannen op
Toendertijd in bulk ingekocht. Hebben ze nog steeds plezier van

3 kudos 2026-06-14 18:45:50 op Gelukkig maar 1 bekeuring...
Pfff, die eerste fout is ernstig zat, maar hoe die blauwe auto vervolgens naar de linkerbaan gaat, is net als max verstappen die de racelijn volgt. Ook nog eens onnodig links plakken.

26 kudos 2026-06-01 20:22:41 op Politie pakt trouwstoet
Ze presenteren het alsof ze een wereld prestatie hebben verricht, de politie. Ze hadden hier een voorbeeld kunnen stellen

-3 kudos 2026-05-24 12:25:14 op Kettingbotsing in de wasstraat
Nou ouwe, letterlijk niet de bijnaam, zou je zelf wel eens willen horen na schade aan je auto.

0 kudos 2026-04-23 22:08:18 op How-to: Een rouwadvertentie worden
Verbeter spelling en grammatica: Dat is hetgeen alle rassen verbindt. Alles en iedereen die in een golf rijdt vertoont asociaal rijgedrag.

-1 kudos 2026-02-19 10:17:28 op Fatbiker met maar 1 hersencel
Ik vind dat de automobilist op zo'n onoverzichtelijk punt ook wel hard komt aanrijden.

-8 kudos 2026-02-01 16:32:58 op Tesla botst op pijlwagen
Tja als je een zelfrijdende auto uitrust met verouderde techniek krijg je dit.

-8 kudos 2025-09-11 20:58:31 op Ook Asha heeft een mening
Hahah nou zo "stoer" waren Nederlanders niet. Het was meer ja en amen. Dus leuke poging

7 kudos 2025-08-21 18:38:44 op Aso rijders negeren massal rode kruis
Nee je kan beter de eerste nanometer willen invoegen, waardoor 80 procent van de Nederlandse files worden veroorzaakt

-11 kudos 2025-08-03 21:11:59 op Hij wilde gelijk inhalen
Op veel wegen hebben ze bij invoegstroken belijning zodat je wel naar de linkerbaan mag, maar niet naar rechts. Draai dat maar op na het punt stuk.

5 kudos 2025-06-28 16:24:45 op Malloot in Seat slingert door verkeer
Tja kan niet ontkennen dat ik af en toe noet dezelfde neiging heb, met al die mensen die in het midden blijven rijden of op rijstrook 2 bij 4 rijstroken

6 kudos 2025-06-28 16:20:31 op Bumperklevert wil er langs
@Robin_van_Pepsi | 28-06-25 | 15:31: wat is er irritant of onnodig aan rechtsrijden

8 kudos 2025-06-13 11:42:02 op Busje komt zo
Flitspalen verdienen zichzelf terug. Zet ze op elke kruising met verkeerslichten

11 kudos 2025-06-12 15:33:00 op Rechts inhalen A15
Als ik een gesprek tussen een henk en een ingrid zou moeten verbeelden over een aanrijding, dan zou het zo gaan

0 kudos 2025-06-08 23:30:01 op Crash met politieauto | Dumpert Dashcam 42
Ik ben van nature rustig en introvert. Maar als er iemand uitstapt en zich gedraagt zoals die witte auto. Komt er een soort duivel in mij naar boven