1,466 +1862 -396
Kudos
#30099 (Top 9.4182%)
| Kudos/dag | 0.38 |
| Kudos/reaguursel | 10.18 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 143 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -215 |
1,466 +1862 -396
Kudos
#30099 (Top 9.4182%)
| Kudos/dag | 0.38 |
| Kudos/reaguursel | 10.18 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 143 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -215 |
144
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.04 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16 |
| Reacties per reaguursel | 0.23 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 18-11-2015 |
| Eerste reactie op | 18-11-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2026-06-24 16:09:45 op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Trust me bro
1 kudos 2026-06-24 14:05:12 op Grapjas doet ondertitels
Tja er is ook niks noemenswaardig dat je anders over haar kan zeggeb
0 kudos 2026-06-23 15:41:40 op Berger filmen op de weg
Alleen als de auto ook in beslag wordt genomen.
4 kudos 2026-06-23 15:41:13 op Berger filmen op de weg
Moeilijk om uit je doppen te kijken?
14 kudos 2026-06-22 12:56:30 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Hoe had je zelf gereageerd als er gezegd werd alle zwarte mannen naar achter. Of was het dan ineens wel fout geweest?
17 kudos 2026-06-22 12:54:57 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
U staat achteraan
0 kudos 2026-06-19 00:19:58 op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Jij bent zeker wel zo'n iemand, die klaagt over dure boodschappen als gevolg van dit soort zaken en diefstal
0 kudos 2026-06-16 19:18:53 op Wat is er dan?
Ahjo mooie poets, geen kwaad in de zin.
0 kudos 2026-06-16 19:17:49 op Megaflitsbiem in Rotterdam vannacht
@Luchtbakker | 16-06-26 | 17:40: en een teveel aan chromosomen
-9 kudos 2026-06-16 08:57:24 op Kijk links, kijk rechts en afsteken die happ!
Bestaat er in Nederland nog legaal vuurwerk?
2 kudos 2026-06-15 19:40:06 op DSI pakt 2 mannen op
Toendertijd in bulk ingekocht. Hebben ze nog steeds plezier van
3 kudos 2026-06-15 10:31:36 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Lutser
3 kudos 2026-06-14 18:45:50 op Gelukkig maar 1 bekeuring...
Pfff, die eerste fout is ernstig zat, maar hoe die blauwe auto vervolgens naar de linkerbaan gaat, is net als max verstappen die de racelijn volgt. Ook nog eens onnodig links plakken.
26 kudos 2026-06-01 20:22:41 op Politie pakt trouwstoet
Ze presenteren het alsof ze een wereld prestatie hebben verricht, de politie. Ze hadden hier een voorbeeld kunnen stellen
-1 kudos 2026-05-25 08:38:21 op Meer beelden terrasterror Breda
@Tiszoalstis | 25-05-26 | 08:30: woosh
-3 kudos 2026-05-24 12:25:14 op Kettingbotsing in de wasstraat
Nou ouwe, letterlijk niet de bijnaam, zou je zelf wel eens willen horen na schade aan je auto.
7 kudos 2026-05-21 21:25:10 op Volvo is graag haantje de voorste
Volvo had er mooi rechts voorbij gekund, iedereen blij.
-4 kudos 2026-05-16 10:14:26 op Dé 'Appen op de fiets en op je muil'- compilatie
Je zou bijna hopen op chinese praktijken hier. Speciaal voor dit kutvolk. Egoisme ten top, bah.
3 kudos 2026-05-16 10:09:26 op Dé 'Appen op de fiets en op je muil'- compilatie
Ach doe nou niet alsof de ene generatie erger is dan de andere. Het is een wijdverspreid probleem.
29 kudos 2026-05-15 12:22:56 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Oh heerlijk, perfecte mensen om op de kast te jagen.
14 kudos 2026-05-02 15:02:04 op WTF. Gekken gooien cobra in zwembad De Fakkel
Tropicana 2.0
0 kudos 2026-04-23 22:08:18 op How-to: Een rouwadvertentie worden
Verbeter spelling en grammatica: Dat is hetgeen alle rassen verbindt. Alles en iedereen die in een golf rijdt vertoont asociaal rijgedrag.
-1 kudos 2026-03-31 19:57:48 op Glazenwasser wilt graag op de vluchtstrook praten
Tja wel zonde van de tijd. Al heb ik de neiging vaak.
4 kudos 2026-03-23 17:11:40 op Dikke crash met vrachtwagen! | Dumpert Dashcam 62
@TheMountain_ | 23-03-26 | 16:48: waar staat jouw auto? Ik vraag dit voor een vriend die graag wil lachen
-1 kudos 2026-02-28 11:14:52 op Je zal maar 1 km moeten omrijden
Kijk het filmpje nog een keer.
-1 kudos 2026-02-19 10:17:28 op Fatbiker met maar 1 hersencel
Ik vind dat de automobilist op zo'n onoverzichtelijk punt ook wel hard komt aanrijden.
-8 kudos 2026-02-01 16:32:58 op Tesla botst op pijlwagen
Tja als je een zelfrijdende auto uitrust met verouderde techniek krijg je dit.
1 kudos 2026-01-19 20:00:13 op De echte beslisser in de extra tijd van de Afrikacup
Spijker, kop
4 kudos 2025-09-16 22:01:39 op Pittige maandag
Jij schijnbaar ook niet
-8 kudos 2025-09-11 20:58:31 op Ook Asha heeft een mening
Hahah nou zo "stoer" waren Nederlanders niet. Het was meer ja en amen. Dus leuke poging
7 kudos 2025-08-21 18:38:44 op Aso rijders negeren massal rode kruis
Nee je kan beter de eerste nanometer willen invoegen, waardoor 80 procent van de Nederlandse files worden veroorzaakt
19 kudos 2025-08-10 22:29:31 op Agressieve mafklapper entert boot
@split-87 | 10-08-25 | 22:28: u hoort dus bij de speedboot lui
6 kudos 2025-08-09 07:25:43 op Rodekruisfanfare op de N2
Klere, dan zou je helemaal beter moeten weten
-11 kudos 2025-08-03 21:11:59 op Hij wilde gelijk inhalen
Op veel wegen hebben ze bij invoegstroken belijning zodat je wel naar de linkerbaan mag, maar niet naar rechts. Draai dat maar op na het punt stuk.
-10 kudos 2025-08-03 21:09:35 op Klapper op de Nürburgring
Dumpert draait op internet explorer?
-6 kudos 2025-07-30 19:42:52 op Audi en Suzuki hebben ruzie
Really?
5 kudos 2025-06-28 16:24:45 op Malloot in Seat slingert door verkeer
Tja kan niet ontkennen dat ik af en toe noet dezelfde neiging heb, met al die mensen die in het midden blijven rijden of op rijstrook 2 bij 4 rijstroken
6 kudos 2025-06-28 16:20:31 op Bumperklevert wil er langs
@Robin_van_Pepsi | 28-06-25 | 15:31: wat is er irritant of onnodig aan rechtsrijden
5 kudos 2025-06-25 19:54:39 op Meest racistische gym ooit
Dus wat ie nu doet is reclame maken, meneer de Antilliaan
-1 kudos 2025-06-20 20:25:26 op Vrachtwagen heeft schijt aan rood
Doe dat gewicht keer 10
0 kudos 2025-06-18 18:22:35 op Busje met aan hanger douwt Volvo het gras in
Dit is voor mij een grotere ergenis dan linksplakkers
3 kudos 2025-06-15 18:32:52 op Juf komt gestrekt in examentelefoontje
Bijna geloofwaardig
20 kudos 2025-06-14 10:44:22 op Lekker lachen om het AT
U mocht niet meedoen dus?
21 kudos 2025-06-14 10:32:41 op Scooterknul rijdt in wandelgebied
Gaat het allemaal lekker met je? Zo te lezen niet echt
8 kudos 2025-06-13 11:42:02 op Busje komt zo
Flitspalen verdienen zichzelf terug. Zet ze op elke kruising met verkeerslichten
9 kudos 2025-06-13 11:39:50 op Ondertussen op Dumpert HQ
Liever kleine borsten dan neppe ballonnen
7 kudos 2025-06-13 11:28:33 op Man vloog uren voor crash ook met de Dreamliner van Air India
Maar hoe kan dit, hij is duidelijk in mexico. Zie oranje filter
11 kudos 2025-06-12 15:33:00 op Rechts inhalen A15
Als ik een gesprek tussen een henk en een ingrid zou moeten verbeelden over een aanrijding, dan zou het zo gaan
13 kudos 2025-06-10 18:48:10 op Wacht tot het ro...
Dat gun je dan de machinist weer niet
0 kudos 2025-06-08 23:30:01 op Crash met politieauto | Dumpert Dashcam 42
Ik ben van nature rustig en introvert. Maar als er iemand uitstapt en zich gedraagt zoals die witte auto. Komt er een soort duivel in mij naar boven