DumpStats voor BennieDeKok

33,736 +40589 -6853

Kudos

#1851 (Top 0.5792%)

Kudos/dag 20.74
Kudos/reaguursel 12.38
Meeste kudos op 1 reaguursel 3579
Minste kudos op 1 reaguursel -189

2,726

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.68
Topreaguursels 7
Woorden per reaguursel 16
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 18
Aantal x weggejorist 41
Geregistreerd op 08-01-2022
Eerste reactie op 09-01-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-22 20:25:50 door groenteman op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Door je eed ben je toch hoofdelijk aansprakelijk? Misbruik is zelfs strafbaar (dus gaat verder dan terugbetalen). Probleem is alleen dat al die rechtse crimefighters als VVD, FVD en BBB geen enkel moreel besef hebben.

10 kudos 2026-06-18 19:53:22 door Ikbenhet op Wat heb je aan een garage
Veel mensen hebben een garage waar amper een auto in past. Ik vraag me af in welke auto's architecten en projectontwikkelaars rijden.

2 kudos 2026-06-18 18:09:47 door Wilcosplinter op Wat heb je aan een garage
nog erger: pleuren dan de auto in de straat bij de openbare plekken waardoor er minder plek is voor mensen die geen garage of oprit hebben of langs de weg op een tweebaansweg waardoor iedereen op elkaar moet wachten om erlangs te kunnen.

-4 kudos 2026-06-15 07:30:56 door Grootdenker op Rare Duitsers
Je kunt diagonaal méér auto's tegelijk in beeld krijgen dan bij horizontaal of verticaal, dus ergens wel slim bedacht van de filmer.

14 kudos 2026-06-03 19:47:50 door HeetMeisje89 op Die ene NSB-collega
Best wel triest dat jij stoer met alcohol associeert en niet met verantwoordelijkheid nemen.. Vrij kansloos.

-2 kudos 2026-06-03 19:29:10 door BennieDeKok op Dikke bak heb je daar
@Puddingbuks68 | 03-06-26 | 21:22:
Nee hoor, ik heb ook een tupperware-auto maar dan 320.000 euro goedkoper en die gaat langer mee.

41 kudos 2026-05-29 16:24:27 door Dweeziltje op Marechaussee spot snelle Duitsert
Die dubbeldekkerbus die in de fik stond zwaaide af en reed in een meer, en die vleesetende pony's met HIV waren uiteindelijk banger voor ons dan wij voor hun.

-3 kudos 2026-05-25 16:19:42 door Geen jeweetwel op Geef maar toe
1 kopje azijn voor deze zuurpruim. Je kan er ook de positieve kant van inzien ipv altijd alles maar negatief te benaderen. Zo moeilijk is het niet, lachen kost niets.

1 kudos 2026-05-25 15:49:44 door Kingcoder op Tweede PinksterBDM
door de tepels dat vind ik ook altijd zonde maar dat is hier niet aan de orde

1 kudos 2026-05-24 17:46:19 door Nordic_Stalker op Amerikaans bootje
Klok/klepel.
Met een lager gewicht kun je sneller optrekken maar om snel te gaan (als in hoge topsnelheid) heb je toch echt bergen pk's nodig om het aantal rpm/koppel te halen en te houden.