DumpStats voor Ben-nie-gek

31,801 +33414 -1613

Kudos

#1995 (Top 0.6243%)

Kudos/dag 11.12
Kudos/reaguursel 27.63
Meeste kudos op 1 reaguursel 3964
Minste kudos op 1 reaguursel -162

1,151

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.4
Topreaguursels 8
Woorden per reaguursel 16.7
Reacties per reaguursel 0.53
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 35
Geregistreerd op 27-08-2018
Eerste reactie op 27-08-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-13 10:42:05 door Plankveurdekop op goedemorgen
Kende gij het verschil niet tussen un lapje stof en wat inktvlekken?

17 kudos 2026-06-13 10:34:14 door Ruud66 op Stukje Schotse cultuur
klopt. in de randstad hebben we helaas keti Koti en het Caribisch zomer carnaval

2 kudos 2026-06-13 08:34:13 door TweeKoplampen op Ha trage slak! Ik ga harder!
Adrenaline is wat dat betreft ook wel bijzonder. Mensen gaan soms zelf nog op de brancard liggen en een uur later liggen ze in coma.

1 kudos 2026-06-11 10:58:10 door Waarschijnlijk op Knicksfan mept agent neer
Populistisch...vroeger gebeurde dit ook. Jij laat je gewoon meeslepen en door anderen opjutten. Je ziet nu meer door die helden die met telefoontjes gerichte beelden streamen...

-1 kudos 2026-06-11 10:57:33 door Kevin28 op Knicksfan mept agent neer
Ik was vorig jaar bij een Knicks Game in Madison Square Garden. Was fantastisch! Geweldige sfeer. Nul problemen. Je ziet alleen de ellende, maar kan prima leuke Knicks filmpjes uploaden van vorig jaar, maar die halen het niet op Dumpert ben ik bang.

-3 kudos 2026-06-11 09:54:16 door JP8926 op Knicksfan mept agent neer
Het land van de onbegrensde mogelijkheden, daar is dan nog niet zo heel veel in veranderd. Voor de rest...

4 kudos 2026-06-11 09:17:47 door John McClane op Knicksfan mept agent neer
Ik neem aan dat je vroeger ook al niet over de steden droomde, dus al het moois is er gewoon nog altijd hoor. Maar onderschat Europa niet, mocht je het toch dichter bij huis willen zoeken.

2 kudos 2026-06-11 08:50:11 door Peterrrrrrrr op Knicksfan mept agent neer
Het land is nog steeds prachtig, en de meeste mensen nog steeds een stuk socialer dan de gemiddelde Nederlander. Ja, politiek is het door en door verrot, maar laat je daar niet door tegenhouden zou ik zeggen (na er enkele tientallen keren geweest te zijn).

-2 kudos 2026-06-11 08:47:59 door showarma op Knicksfan mept agent neer
Herkenbaar. Vorige maand geweest: normaal gesproken heerst er bij customs een soort 'buzz': 'Ik ga naar het land waar alles mogelijk is'. Er hing deze keer gewoon een ijzige stilte.

-1 kudos 2026-06-11 08:36:16 door walliewal op Knicksfan mept agent neer
De VS zijn prachtig. Alleen jammer van de Amerikanen.
Land of the Free and home of the Brave geld al een tijdje niet meer.

17 kudos 2026-06-11 08:20:11 door MrRoyal op Knicksfan mept agent neer
Dat moois is er nog steeds, alleen de mensen zijn door en door rot geworden. De wereld zelf is prachtig, het is een deel van de mensheid die het minder mooi maakt...

2 kudos 2026-06-10 12:51:54 door zoindepoepertt op Meneer wilde ff stoer doen
ze rennen gewoon tegen je aan met hun tanden en vluchten dan ook gelijk. bij alle wildzwijn aanvallen die je online kunt vinden zie je 1 gat of snee.
ik snap dat verhaal nooit van dat openrijten ?

10 kudos 2026-06-02 17:47:35 door crackdeluxe op Tornado chasen
Over daar na de tornado ook. Om weer nieuwe huizen van te maken.

-2 kudos 2026-05-28 14:54:26 door Lux-et-Libertas op Waarom had niemand gezegd dat jullie stranden hebben?
Heeft u ooit wel eens geprobeerd in Cornwall een duik te nemen in het water (bijvoorbeeld strand dichtbij Penzance) Ik denk het niet, ik heb het wel gedaan. Dat water is daar zo ontzettend t*ringt*fus koud, de kou slaat door je botten heen. Wat wel te doen is, is het strand van Holland at Sea bij Clacton, echter het strand is daar heel erg smal en de pier is er langer en breder dan in Scheveningen.

0 kudos 2026-05-27 09:24:05 door A.tractie op Wegpiraat
'Zo'n idioten', praat jij ook zo? Nog nooit iemand horen zeggen.

-2 kudos 2026-05-27 09:18:09 door Loosecanon op Wegpiraat
Ben-nie-gek: ben jij geslaagd voor een examen Nederlands?

3 kudos 2026-05-27 09:05:58 door henkslaaf op Wegpiraat
je gaat er vanuit dat deze idioot een rijbewijs heeft.

-1 kudos 2026-05-26 13:40:19 door Freddie M op Liev feelgood filmpje du jour
Ik ben 51 en werd door een snotneus met een gratis krant aangesproken als jonge man. Vond ik ergens het gewoon niet respectvol. .

4 kudos 2026-05-25 23:44:32 door Buddystutta op Liev feelgood filmpje du jour
30 april 55 geworden en ik deel het leed en erger nog ik krijg nu van me werk zelfs om de 5 weken een dag extra vrij omdat ik dus kennelijk wel heel oud ben....