19,408 +22300 -2892
Kudos
#3626 (Top 1.1346%)
| Kudos/dag | 4.32 |
| Kudos/reaguursel | 11.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 884 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -90 |
19,408 +22300 -2892
Kudos
#3626 (Top 1.1346%)
| Kudos/dag | 4.32 |
| Kudos/reaguursel | 11.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 884 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -90 |
1,762
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.39 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 14.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.36 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 24 |
| Geregistreerd op | 07-03-2014 |
| Eerste reactie op | 07-03-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-20 13:27:12 door WieWilWat op Altijd leuk in Ter Apel
@zup Volgens mij weet jij niet wat 'polariseren' betekend..
1 kudos 2026-06-20 12:29:55 door zup op Altijd leuk in Ter Apel
@tinustussengas, hey Martijn weet jij meer van dit filmpje omdat je veel meer informatie geeft dan wij uit het filmpje hebben kunnen opmaken? Of ben je gewoon lekker aan het polariseren?
1 kudos 2026-06-20 12:29:04 door WieWilWat op Altijd leuk in Ter Apel
En happen dat ze doen hier..
-1 kudos 2026-06-20 12:14:16 door RobbieH op Altijd leuk in Ter Apel
Trollolol..
4 kudos 2026-06-20 12:09:45 door DohnJoe1 op Altijd leuk in Ter Apel
Zou mij niks verbazen.
2 kudos 2026-06-16 14:27:09 door nieuwsgierige pelg op Extreemrechtse racisten bij de VAR
@ik_word_gek_in_NL | 16-06-26 | 14:29: Dat is geen correct Nederlands, maar wordt in sommige dialecten toch vaak gezegd. Maar krijg jij daar koude rillingen van?
-2 kudos 2026-06-16 12:29:59 door ik_word_gek_in_NL op Extreemrechtse racisten bij de VAR
Enigste???
2 kudos 2026-06-15 18:40:27 door padoempadoempert op Bavianen nemen huis over
@De levenslange vluch | 15-06-26 | 19:36: Moet je daarna wel in de weer met een doekje om al die bavianen hersenen, bloed en spuitpoep van je witte marmeren keukeneiland af te soppen.
5 kudos 2026-06-15 17:36:41 door De levenslange vluch op Bavianen nemen huis over
een jachtgeweer ook. En het geeft je een fijn gevoel.
22 kudos 2026-06-15 15:51:55 door NorbertDeBozeBever op Snelrecht op zijn best!
Hoe kunnen we de simpele regel "stam+t" weer in de genenpoel kruisen?
0 kudos 2026-06-09 21:07:10 door Olijke Guit op Spelen met VR bril
Carmageddon. De classic!
17 kudos 2026-06-09 09:38:35 door Goddelozesingel op Spelen met VR bril
Wat heeft dit met karma te maken? Dit is gewoon een spelletje natuurlijke selectie.
0 kudos 2026-05-22 17:40:21 door KenJijDeSwaffelman op Wingsoeten vanaf Tianmen Mountain
Zou hij Edgar heten?
4 kudos 2026-05-22 15:29:27 door jfk1968 op Wingsoeten vanaf Tianmen Mountain
@noge | 22-05-26 | 15:35: Anders kan hij de stap omhoog niet maken.
1 kudos 2026-05-22 13:35:16 door noge op Wingsoeten vanaf Tianmen Mountain
IDD en wat is de reden dat dat op het randje moet?!
0 kudos 2026-05-20 19:27:51 door very-ferry op Als de ziekte van Lyme niet je grootste probleem is
Zonder die stippen ook hoor
0 kudos 2026-05-20 18:31:07 door Arie Boom-SWA op Als de ziekte van Lyme niet je grootste probleem is
@Allesmag34 | 20-05-26 | 14:48: Da hep ook op veesboek gestaan
2 kudos 2026-05-20 16:37:30 door Verkerk op Als de ziekte van Lyme niet je grootste probleem is
Je hebt gelijk en toch zou ik het niet op mijn arm laten zetten.
9 kudos 2026-05-20 13:39:28 door SpaceVogel op Als de ziekte van Lyme niet je grootste probleem is
@Allesmag34 | 20-05-26 | 14:48: ales mach kwaa speling?
-15 kudos 2026-05-20 12:48:50 door Allesmag34 op Als de ziekte van Lyme niet je grootste probleem is
hindoeisme is in spiegelbeeld. maar kom wel vandaar. hitler heb het als haat sylbool gebruikt
6 kudos 2026-05-07 03:56:09 door EpkeZolderland op Vetste geodriehoek everooit
Daarom altijd een helm op als je gaat wiskunden.
5 kudos 2026-04-22 11:24:27 door Westsider op Prank gaat fout
Ik wandel vaak in dat parkje, dus vind dit echt een beangstigende gebeurtenis. Ik hoop dat die gast nooit meer vrijkomt
0 kudos 2026-04-17 23:04:48 door NietGekMaarAnders op 3..2..1.. go!
Altijd leuk: reaguurders die Temu afzeiken over hun goedkope producten, terwijl zij zelf bij Action, Tell Sell of bij Media Markt kopen. Die verkopen producten van dezelfde Chinese leveranciers maar voor een heel veel duurdere prijzen dan Temu.
0 kudos 2026-04-13 21:05:25 door Wertha op Zieke onboard
Maak er maar 480p van.
14 kudos 2026-04-12 09:58:13 door ByteRider op Pastie of pastie niet?
heeft
12 kudos 2026-04-11 19:52:41 door Departed82 op Vraag het AI
Weerstand opbouwen is goed voor je. Meer dan goed.
3 kudos 2026-04-10 08:53:34 door J0ttem op Stevig ontbijten
Asstronaut
0 kudos 2026-03-27 18:03:47 door tinustussegas op J.Lo in Las Vegas
@Voppa | 27-03-26 | 10:32: Graag gedaan.
2 kudos 2026-03-27 10:09:59 door VanUitDeZolderkamer op J.Lo in Las Vegas
Als dit je inkomen is en hoort bij je imago dan is dit wenselijk. Ze kan nu nog geld binnenharken op de combinatie van looks en skills. Als de looks voorbij zijn en het alleen nog de zang skills geld binnenbrengen zal het eindbedrag langer zijn. Zo draait de wereld nou eenmaal. En geef haar eens ongelijk. Lekker doen zolang je lekker bent!
7 kudos 2026-03-27 09:32:18 door Voppa op J.Lo in Las Vegas
Beste Tinus, dank voor je feedback, we geven het door
5 kudos 2026-03-24 13:36:35 door Daan_O op Motorrijder vs wielrenboomer
Mag een fietser gewoon
2 kudos 2026-03-15 20:38:37 door WhySoSeriousss op Straatfittie met abrupt einde
soms is het terecht, soms is het gewoon "zin om iemand te schoppen". als ik dit roze polotje zo zie, denk ik dichterbij het laatste.
3 kudos 2026-03-10 17:23:51 door AmraniPlatje op Vrouwmensch uit Murica heeft een flinke attitude
"Hoi meiden, ik heb dus een probleem met mijn borsten, en ik vroeg me af of jullie foto's kunnen delen om te vergelijken?"
4 kudos 2026-03-10 10:24:38 door Hornoks op Vrouwmensch uit Murica heeft een flinke attitude
Man/vrouw, echt/nep, maakt in dit geval niks uit: -1.
7 kudos 2026-03-10 10:17:20 door macflipper op Vrouwmensch uit Murica heeft een flinke attitude
Filter maakt het er niet mooier op.
0 kudos 2026-03-03 15:50:33 door comentator op Skateknul gaat los
eerste grind was op de schaamlip
0 kudos 2026-03-03 11:24:18 door Jacob-Dubbel op Skateknul gaat los
hopelijk zat de griptape aan de binnenkant.
0 kudos 2026-02-26 16:33:08 door Flexibessie op Britney heeft een paar nieuwe outfitjes gekocht
doet ze toch echt zelf
6 kudos 2026-02-26 12:31:16 door Routine op Dus je wil iemand steken maar ze zijn te ver weg?
Is het vermoeiend om overal een Trump-referentie van te maken?
-4 kudos 2026-02-26 11:50:52 door Headshot_happiness op Dus je wil iemand steken maar ze zijn te ver weg?
Dafuqq
-2 kudos 2026-02-19 15:01:48 door lordwally op BREEK: Randy Andy gearresteerd op landgoed Sandringham
En de rest laat je dan lekker lopen? Je vergeet de clintons.
2 kudos 2026-01-01 22:41:17 door eventijdelijktoch op Vuurwerk in azc ?
@Shoque12 | 01-01-26 | 16:30: Zo, jij bent dom.
-14 kudos 2026-01-01 15:30:16 door Shoque12 op Vuurwerk in azc ?
Geloof je het zelf, asielzoekers zonder haar naar ons?
1 kudos 2025-12-24 14:09:18 door Umlaut op Pitbull grijpt moeder en kind in NYC
Je mag je overal ter wereld verdedigen. Ik dacht bij het zien van dit filmpje: maar er moet toch iemand zijn die een mes bij heeft? Een aanvallende hond is gewoon potentieel dodelijk en hij was gefocust op een peuter... Direct afmaken als hij niet loslaat. 'T ging om het leven van een kind.
8 kudos 2025-12-22 18:16:55 door vlasteler op Meisje doet hamster na
Zwart slipje +1. Tegenwoordig allemaal die stomme broekjes ook.
2 kudos 2025-12-22 14:29:52 door dissie op Gezellig met oma in de auto
Tering rommel is nog duur ook meiden maken elkaar helemaal gek, van wimper zerum tot haarwortel olie en alles valt onder 'welness' tegenwoordig
-2 kudos 2025-12-14 11:17:39 door lutjebroek op Ajax shirt in brand gestoken bij de training Feyenoord
Ajax shirt wordt in Thailand gemaakt. Staat gewoon op de label.
0 kudos 2025-12-07 08:58:17 door Orichinals op Aanslagje in de kelderklasse
@Delight75: Beide, want 'hij erna ook', dat 'ook' bevestigt dat beide weglopen.
-38 kudos 2025-12-07 00:14:20 door Delight75 op Aanslagje in de kelderklasse
Ja wie loopt er nou weg...hij of erna?
6 kudos 2025-12-06 11:03:58 door Dumpert_Reaguurder op adhd-ert met snelle tong
Dit is geen beffer, maar een rimmer..........