DumpStats voor thejollyjoker

35,427 +37077 -1650

Kudos

#1738 (Top 0.5438%)

Kudos/dag 5.24
Kudos/reaguursel 18.96
Meeste kudos op 1 reaguursel 4400
Minste kudos op 1 reaguursel -203

1,869

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.28
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 17.4
Reacties per reaguursel 0.18
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 20-12-2007
Eerste reactie op 20-12-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-07 01:02:42 door hyenavel op Inspirerend lied
Als je idd goed luisterd hoor je een peristaltische beweging die langzaam opgang komt. Mooi!

1 kudos 2026-06-06 21:35:32 door tikkerdetik op Inspirerend lied
@darkracer125 | 06-06-26 | 18:04: ik denk dat het Chinees Indisch was.

3 kudos 2026-06-04 11:17:09 door Beauty_Cees op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Ik ken een van deze vrouwen exact wel en Floor is gewoon een hele leuke vrouw. Daarbij zijn juist deze vrouwen totaal niet commercieel, want hebben zelf niet veel nodig en geloven echt dat de wereld er beter van wordt.
Heel wat anders dan die zogenaamde influencers die juist uit zijn op commerciële uitbuiting.

5 kudos 2026-06-03 15:08:41 door Weljajawel op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Ook ik ken dit soort vrouwen (en helaas ook een man) alleen hebben sommige deze spirituele wereld aan de kant gezet om het christelijk geloof te gaan volgen, naar mijn idee omdat ze zichzelf altijd al kwijt zijn en het zoeken in iets waar ze in geloven, mijn geloof is dat ze het ook daar niet gaan vinden en ze altijd aan het zoeken blijven.

34 kudos 2026-05-15 14:30:21 door TheGhost8204 op Rondje Zandvoort gaat mis
Ik zou me zorgen maken over dat systeem als 't begint te bellen als er helemaal niks aan de hand is....

Als zulke systemen gaan bellen zonder dat er impact is gedetecteerd werken ze dus gewoon niet goed.

6 kudos 2026-02-23 21:27:19 door Coñomaster op Open deur beleid in de auto
Erg is dat he. Vreselijke ontwikkeling. Ik rijd zelf ook vaak zakelijk met computers op 4 wielen, ze laten ze geen moment meer met rust. Zo naar. Dan ben ik zo ontzettend blij als ik in mijn roestende stinkbak uit 1992 zit, doe ik steeds vaker ook gewoon voor de fun. Gewoon ff lekker karren. Ding is eigenlijk al lang afgeschreven, maar gaat niet meer weg, is veel te leuk tegenwoordig. Europese regelgevingen maken het met ieder jaar erger, echt slechte zaak.

4 kudos 2026-02-02 13:49:32 door Earthworm_Jim op Haagse buschauffeur steelt de show
Ik weet niet wat de 'standaard' route is, ook niet opgezocht. Maar ik heb 2 jaar terug toch echt wel enorm kunnen genieten van alle natuurlijke pracht en praal in en om Californië.

51 kudos 2026-02-02 11:29:33 door DAFLUP op Haagse buschauffeur steelt de show
San Diego beginnen en dan alsmaar naar het noorden -> 101, Big Sur, highway 1 en dan evt. nog een stukje door Death Valley en Yosemite: toch wel echt de moeite waard.

3 kudos 2026-01-28 19:31:40 door Superjeap op Dumpert Djuice du dag
@Sensei | 28-01-26 | 20:15: en dat heet dus verkeerswit, ongeletterde.
RAL 9016 Verkeerswit is een populaire kleur uit de RAL waaier.

-1 kudos 2026-01-28 19:15:49 door Sensei op Dumpert Djuice du dag
@Superjeap | 28-01-26 | 19:53: 9016 is het meest wit ik werk met verf wijsneus...

2 kudos 2026-01-28 13:06:52 door Zwitsalpoep op Dumpert Djuice du dag
RAL9016 is de meest 'frisse' heldere wit binnen de RAL-waaier. RAL9003 is iets gedempter met grijs. Vriendelijke groet, uw Renault-monteur.

5 kudos 2026-01-17 04:01:02 door Triscepsis op Lights out bij dartwedstrijd
Als je dat dan toch doet, zou ik hem beter 2x in de tripple 80 prikken. En dan finishen met een dubbele 10 en half. Pak je gelijk de leg.