DumpStats voor metdedeurinhuis

67,499 +78509 -11010

Kudos

#739 (Top 0.2312%)

Kudos/dag 27.58
Kudos/reaguursel 14.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 2145
Minste kudos op 1 reaguursel -313

4,806

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.96
Topreaguursels 10
Woorden per reaguursel 9.1
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 27
Aantal x weggejorist 62
Geregistreerd op 12-10-2019
Eerste reactie op 12-10-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-22 06:42:58 door Godjeminaz op NK wielrennen gaat fout
Waarom een spatie tussen amateur en wielrenners? Bij amateurfilmer doe je het goed, dus je kan het.

2 kudos 2026-06-18 06:14:53 door Marmeladenglas op D'r zijn verborgen kastelen jongens
Dit hoeft niet te wijzen op een psychotische (waan)stoornis; voor dat oordeel zien we hier te weinig. Het kan ook goed passen binnen een verstoorde persoonlijkheidsontwikkeling. Je ziet hier mogelijk grootheidsfantasieën: iemand die misschien lijdt aan pseudologia phantastica als tegenwicht tegen een fragiel identiteitsgevoel of een overweldigend gevoel van machteloosheid en onbelangrijkheid.
 
Je kunt dit psychodynamisch bekijken en uitleggen als psychische compensatie: hij benoemt eigenlijk precies wat hij niet mist.
 
1. De kastelen: de constructie van een 'achterland'
Een symbool voor een verborgen, waardevol fundament dat in de realiteit ontbreekt.
Wat hij mist: een fundament, een thuis of een gevoel van oorsprong.
 
2. De boze koninklijke ouders: geïmporteerde status en bescherming. Een projectie van de behoefte aan onschendbaarheid en ultieme bescherming. Wat hij mist: veilige hechting, erkenning en bescherming.
 
3. 'Dan gaat het volgens mij': de claim op autonomie. Een wanhopige poging om controle te ervaren in een leven waarin hij zich waarschijnlijk volstrekt machteloos voelt. Wat hij mist: zeggenschap over zijn eigen leven.

6 kudos 2026-06-14 13:23:00 door SuperDuke25 op Andre Hazes Jr Plaspauze
ja, en "ik persoonlijk" is een pleonasme.
Laten we hem maar niet af gaan rekenen op zijn taalgebruik anders blijven we bezig hier.

0 kudos 2026-04-23 07:44:54 door ikdenkwat op Madonna 67 jaar
zo zo bedankt voor de mededeling, zo kan ik een beeld vormen.

7 kudos 2026-02-15 16:12:47 door Murphys_Law op Soms zit het mee, vaak zit het tegen…
"Geen groter vermaak dan leedvermaak" is anders al een eeuwenoud spreekwoord.

Overigens is het bijzonder dat:

1. het rollerbed kennelijk omhoog stond,
2. de lading niet was gezekerd, en
3. de deuren de ULD's niet hebben tegengehouden.

2 kudos 2026-02-15 12:38:56 door edjuh71 op Life is life
Ongekend! Krijg elke keer wéér kippenvel bij het zien van die beelden van dat Argentijnse mannetje met die bal.

0 kudos 2026-02-09 22:49:23 door kayenta op Viola Holt vs Hans van der Togt
@LiberoHeinzKessler | 09-02-26 | 23:21:
Ze is wel onder ons, althans wat er nog van over is.
Of is ze uitgestrooid?

14 kudos 2026-01-18 21:58:22 door Schuurm op Huis nodig?
Aangezien jij blijkbaar de cijfers voor je hebt liggen:
Hoeveel sociale huurwoningen komen er per jaar vrij in Alphen en hoeveel gevangen komen er per jaar vrij uit die gevangenis?

14 kudos 2026-01-15 19:49:19 door Stonede Neger op Nog een classic van Robert Jensen
"Over de doden niets dan goeds." Is juist een schertsende uitspraak die we gebruiken om aan te stippen dat mensen vaak nogal hypocriet zijn en na iemand's dood slechts positieve dingen te melden hebben.

1 kudos 2026-01-12 22:58:49 door WhySoSeriousss op IJskoud
Je bedoelt denk *in.
Nog steeds erg raar om te zeggen, maar een strike of spare gooien met bowlen, levert de maatschappij echt niets op.