67,499 +78509 -11010
Kudos
#739 (Top 0.2312%)
| Kudos/dag | 27.58 |
| Kudos/reaguursel | 14.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2145 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -313 |
67,499 +78509 -11010
Kudos
#739 (Top 0.2312%)
| Kudos/dag | 27.58 |
| Kudos/reaguursel | 14.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2145 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -313 |
4,806
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.96 |
| Topreaguursels | 10 |
| Woorden per reaguursel | 9.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.34 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 27 |
| Aantal x weggejorist | 62 |
| Geregistreerd op | 12-10-2019 |
| Eerste reactie op | 12-10-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 12:42:51 door Hobaheemskerk op Debieltje in Polo
@hellfirenl | 24-06-26 | 04:56: Interpunctie!
8 kudos 2026-06-24 12:30:49 door Pilslikker op Even een fotofinishje pakken
1 ster
1 kudos 2026-06-24 12:17:36 door Reaguurdstert op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Ze heeft een bakkes die doet denken aan het hoofd van Clavicular na de mislukte neusoperatie en een mega pukkel tussen d'r tetten. Dus leuk om naar te kijken is al subjectief, daarnaast is die stem ook niet om aan te horen.
3 kudos 2026-06-24 11:48:53 door straatkat op Marktplaats krent te kakken zetten
Het is ook geen bedrijf hij heeft een loods waar die ouwe meuk verkoopt meneer Haverhoek
1 kudos 2026-06-24 11:48:15 door komisop op Marktplaats krent te kakken zetten
@CtrlAltDepeche | 24-06-26 | 11:57:
Laatste uur zijn ze ineens ook nog 2 reviews rijker.
24 kudos 2026-06-24 09:57:25 door CtrlAltDepeche op Marktplaats krent te kakken zetten
Gezien de reviews en de ronduit tenenkrommende schrijfstijl van het bedrijf, denk ik dat meer mensen het daar wel mee eens zijn.
11 kudos 2026-06-24 02:56:32 door hellfirenl op Debieltje in Polo
ik niet, debiellen zijn slimmer dan dit
5 kudos 2026-06-22 06:42:58 door Godjeminaz op NK wielrennen gaat fout
Waarom een spatie tussen amateur en wielrenners? Bij amateurfilmer doe je het goed, dus je kan het.
0 kudos 2026-06-21 11:23:18 door Opzeauwteneauw op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
An sich valt dat mee als je je bedenkt dat hij een half jaar geleden 2 goals had uit 16 wedstrijden. Dat zijn geen statistieken waar je als spits blij van wordt. Het antwoord daarentegen is uiteraard prachtig
1 kudos 2026-06-18 13:15:10 door ik_word_gek_in_NL op Meisje maakt een filmpje
Dank U!
1 kudos 2026-06-18 06:19:53 door Marmeladenglas op D'r zijn verborgen kastelen jongens
@Marmeladenglas | 18-06-26 | 08:14; Correctie: Hij benoemt eigenlijk precies wat hij mist.
2 kudos 2026-06-18 06:14:53 door Marmeladenglas op D'r zijn verborgen kastelen jongens
Dit hoeft niet te wijzen op een psychotische (waan)stoornis; voor dat oordeel zien we hier te weinig. Het kan ook goed passen binnen een verstoorde persoonlijkheidsontwikkeling. Je ziet hier mogelijk grootheidsfantasieën: iemand die misschien lijdt aan pseudologia phantastica als tegenwicht tegen een fragiel identiteitsgevoel of een overweldigend gevoel van machteloosheid en onbelangrijkheid.
Je kunt dit psychodynamisch bekijken en uitleggen als psychische compensatie: hij benoemt eigenlijk precies wat hij niet mist.
1. De kastelen: de constructie van een 'achterland'
Een symbool voor een verborgen, waardevol fundament dat in de realiteit ontbreekt.
Wat hij mist: een fundament, een thuis of een gevoel van oorsprong.
2. De boze koninklijke ouders: geïmporteerde status en bescherming. Een projectie van de behoefte aan onschendbaarheid en ultieme bescherming. Wat hij mist: veilige hechting, erkenning en bescherming.
3. 'Dan gaat het volgens mij': de claim op autonomie. Een wanhopige poging om controle te ervaren in een leven waarin hij zich waarschijnlijk volstrekt machteloos voelt. Wat hij mist: zeggenschap over zijn eigen leven.
5 kudos 2026-06-18 05:05:04 door Loosecanon op Postbezorgert te druk bezig met z’n telefoon
Zijn auto heeft het moeten vergelden. Dat is dus kennelijk een zelfrijdende auto die verhaal is gaan halen.
2 kudos 2026-06-18 01:00:20 door Anaalintruder op Meisje maakt een filmpje
Dan ga ik mijn bh ook uittrekken!
4 kudos 2026-06-17 21:36:45 door fordyyy op Magneten zijn vet
Van dyck brown?
4 kudos 2026-06-17 20:24:27 door simvastatien op D'r zijn verborgen kastelen jongens
Dat kan allemaal wel kloppen, maar laten we ermee beginnen, dat hij zijn bordje gaat leegeten.
21 kudos 2026-06-17 20:08:31 door Geen jeweetwel op D'r zijn verborgen kastelen jongens
Da kan veel korter. Koekoek.
3 kudos 2026-06-17 19:21:18 door KaleZakMasseur op Make-upartiest met haar Aladdinlamp
Grappig, ik kreeg hem voor het eerst mee via Popeye.
0 kudos 2026-06-14 18:22:29 door Gimobe op Andre Hazes Jr Plaspauze
Je kan ook zeggen hem persoonlijk, dus nee dit is geen pleonasme.
6 kudos 2026-06-14 13:23:00 door SuperDuke25 op Andre Hazes Jr Plaspauze
ja, en "ik persoonlijk" is een pleonasme.
Laten we hem maar niet af gaan rekenen op zijn taalgebruik anders blijven we bezig hier.
7 kudos 2026-06-14 11:15:34 door nieuwsgierige pelg op Onzinnige dingen kopen
In de groentenwinkel.
1 kudos 2026-05-05 05:54:26 door biblebeltsurvivor op Geboorte van een olifant
dit zijn Afrikaanse: 22 maanden
-2 kudos 2026-05-05 05:53:07 door biblebeltsurvivor op Geboorte van een olifant
Nee joh... 't is geen tweeling!
0 kudos 2026-04-23 07:44:54 door ikdenkwat op Madonna 67 jaar
zo zo bedankt voor de mededeling, zo kan ik een beeld vormen.
-5 kudos 2026-03-20 15:51:08 door DohnJoe1 op Hoeveel wil je in je wrap?
Deze is vers en raakt daardoor uit
2 kudos 2026-03-14 16:06:39 door DohnJoe1 op De natuur is wild
5 seconden
2 kudos 2026-02-19 04:42:14 door VanUitDeZolderkamer op Zin in honing
Zonder schoenen en veiligheidshelm ?
5 kudos 2026-02-17 21:30:00 door Vage_eddie op Heet water op barsten in het ijs
Ze hebben er ijs, maar hebben ze ook genoeg steden?
0 kudos 2026-02-15 23:42:55 door HermanBrood op Lol in de muziekzaak
Met losse veters.
-2 kudos 2026-02-15 18:30:36 door Orichinals op Soms zit het mee, vaak zit het tegen…
@owikzegmaarwat: Gelukkig heeft iedereen andere humor. Een fijne avond verder.
1 kudos 2026-02-15 17:32:17 door owikzegmaarwat op Soms zit het mee, vaak zit het tegen…
En het is niet eens grappig. een vrachtwagen die stilstaat en een pallet die op de weg ligt wat ie net verloren is, nou ik lig in een scheur hier hoor....
-3 kudos 2026-02-15 17:10:13 door banjo-kazooie op Soms zit het mee, vaak zit het tegen…
Is het confronterend omdat je ook een incapabele mongool bent in je werk?
17 kudos 2026-02-15 16:23:26 door metdedeurinhuis op Soms zit het mee, vaak zit het tegen…
Blijft een kutlachje
7 kudos 2026-02-15 16:12:47 door Murphys_Law op Soms zit het mee, vaak zit het tegen…
"Geen groter vermaak dan leedvermaak" is anders al een eeuwenoud spreekwoord.
Overigens is het bijzonder dat:
1. het rollerbed kennelijk omhoog stond,
2. de lading niet was gezekerd, en
3. de deuren de ULD's niet hebben tegengehouden.
2 kudos 2026-02-15 12:38:56 door edjuh71 op Life is life
Ongekend! Krijg elke keer wéér kippenvel bij het zien van die beelden van dat Argentijnse mannetje met die bal.
6 kudos 2026-02-12 05:52:07 door Matusalem op Mode is mode
Nee dat zou raar zijn.
0 kudos 2026-02-10 14:44:53 door PSHH op Viola Holt vs Hans van der Togt
Als Viola nu in de kist zou gaan liggen en haar ogen sluit, dan zou je zeggen het is goed zo.
0 kudos 2026-02-10 07:53:26 door pishaas op Viola Holt vs Hans van der Togt
https://www.youtube.com/watch?...
2 kudos 2026-02-10 06:08:27 door KabbelendKontwater op Viola Holt vs Hans van der Togt
Jij bent ook heel spiritueel he?
0 kudos 2026-02-09 22:49:23 door kayenta op Viola Holt vs Hans van der Togt
@LiberoHeinzKessler | 09-02-26 | 23:21:
Ze is wel onder ons, althans wat er nog van over is.
Of is ze uitgestrooid?
-1 kudos 2026-02-09 22:21:47 door LiberoHeinzKessler op Viola Holt vs Hans van der Togt
Ze is alweer een tijdje niet meer onder ons....
21 kudos 2026-02-09 21:51:25 door Prinses_Naomi op Viola Holt vs Hans van der Togt
Necrofiel.
12 kudos 2026-02-09 21:39:48 door Tettensmurf op Viola Holt vs Hans van der Togt
Als ik jou was had ik haar dan toch 16 jaar geleden gedaan. Ik wil niet zeggen dat de taart inmiddels bedorven is, maar...
3 kudos 2026-01-19 06:53:44 door Schraalhans op Weense kunstacademie biedt Trump lidmaatschap aan
Liever van niet.
14 kudos 2026-01-18 21:58:22 door Schuurm op Huis nodig?
Aangezien jij blijkbaar de cijfers voor je hebt liggen:
Hoeveel sociale huurwoningen komen er per jaar vrij in Alphen en hoeveel gevangen komen er per jaar vrij uit die gevangenis?
-4 kudos 2026-01-15 19:58:56 door Michelosss op Nog een classic van Robert Jensen
Over de doden niets dan goeds? Dus over Hitler mag je alleen maar goede dingen zeggen?
14 kudos 2026-01-15 19:49:19 door Stonede Neger op Nog een classic van Robert Jensen
"Over de doden niets dan goeds." Is juist een schertsende uitspraak die we gebruiken om aan te stippen dat mensen vaak nogal hypocriet zijn en na iemand's dood slechts positieve dingen te melden hebben.
1 kudos 2026-01-12 22:58:49 door WhySoSeriousss op IJskoud
Je bedoelt denk *in.
Nog steeds erg raar om te zeggen, maar een strike of spare gooien met bowlen, levert de maatschappij echt niets op.
7 kudos 2026-01-12 20:05:35 door KuitSpak1337 op Lekkâh speklappie
Ik denk beide
6 kudos 2026-01-12 19:18:23 door split-87 op Lichamen stapelen op in Iran
Roept hij zelf al