2,697 +3010 -313
Kudos
#21325 (Top 6.6728%)
| Kudos/dag | 1.96 |
| Kudos/reaguursel | 9.43 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 158 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -39 |
2,697 +3010 -313
Kudos
#21325 (Top 6.6728%)
| Kudos/dag | 1.96 |
| Kudos/reaguursel | 9.43 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 158 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -39 |
286
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.21 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 15 |
| Reacties per reaguursel | 0.24 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 20-05-2022 |
| Eerste reactie op | 15-09-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 15:44:15 op Vetzakken in de sportschool
Het gaat ook fout in de eerste 5 seconden van haar betoog. waarom zouden dikke mensen er niet mogen zijn als ze iets aan hun lichaam willen doen en waarom zou je zonder ervaring er niet mogen zijn? hoe wordt je dan ervaren? Vlieg gewoon lekker op met je zelfingenomen mening.
55 kudos 2026-06-20 10:00:55 op Dumpert Stormbulletin: Blikseminslagen
Als ik dit zie, dan lijkt het erop dat moeder natuur van de randstad af probeert te komen.
29 kudos 2026-06-19 21:27:41 op Autorijden gaat fout
Ben blij dat je je eigen babygezicht op de film heb gezet en dit geupload hebt. Ben je lekker makkelijk te vinden. sneuneuzen met spraakgebrek. zelfs met zoontje van 9 heeft meer hersencellen.
8 kudos 2026-06-19 20:19:00 op Messi is een diva
Het is een hele goede voetballer idd. Maar het is ook een hele goede aansteller. Altijd al geweest.
2 kudos 2026-06-14 11:57:27 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Bij ons zit er een mooie sticker op met een pijl (richting straat). En wat denk je? met de handgreep van de weg af.
-1 kudos 2026-06-13 11:35:51 op Sagrada Família met vuurwerkjes
Dan kunnen ze weer helemaal opnieuw beginnen
-3 kudos 2026-06-13 10:44:53 op Op je muil gaan met skateboard
Ben benieuwd naar de aftermatch.
7 kudos 2026-06-13 10:41:20 op Gezellig ritje door de hoofdstad
Waarschijnlijk ben je zelf ook zo'n droeftoeter die gelijk verhaal gaat halen.
5 kudos 2026-06-13 10:38:27 op Vriend van mij
Lekker voor je!
2 kudos 2026-06-11 09:52:24 op Gelukkig viel de hamer niet
en anders is het wel een belabberde timmerman. of hij moet zijn jas nog aan de schroef willen ophangen.
20 kudos 2026-06-07 19:37:07 op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Wat is er nu weer mis met VMBO. Ben ook gewoon op VMBO begonnen en functioneer nu op HBO niveau.
3 kudos 2026-06-06 12:05:01 op Fietser tegen de grond gereden
@deodod(nog meer). Als je naar de linker buitenspiegel kijkt voordat ie afslaat zie ik toch duidelijk een lampje knipperen. Meestal noemen ze dat een knipperlicht ofwel richtingaanwijzer.
4 kudos 2026-06-06 10:45:32 op Fietser tegen de grond gereden
in de situatie voordat beide oprijden kun je duidelijk de intenties van de auto zien. linksaf slaan. het is geen gelijkwaardig kruispunt. waar fietser vandaag komt is geen plek waar je een fietser vandaan verwacht. ik zeg. 25% auto i.v..m. onoplettendheid. 75% fietser vanwege domheid.
11 kudos 2026-06-04 20:14:23 op Nog even over het Wilhelmus van gisteren..
text? leer zelf eerst Nederlands.
0 kudos 2026-06-03 20:02:11 op Nieuwe beelden aanval op Kiev
Nou, bijna 5 jaar. Het begon 24 feb 2022.
3 kudos 2026-06-02 16:51:31 op Hoeveel bordjes heb je nodig om niet onder bijna een trein te parkeren?
En wat doet die slagboom die op het einde naar beneden komt?
25 kudos 2026-06-01 19:22:02 op BMW pauper
Lok je uit? serieus. Ga je dit nu serieus goedpraten?
-1 kudos 2026-06-01 12:42:38 op Dumpert slowTV
Mooi
0 kudos 2026-06-01 12:30:28 op DIY bladblazer knutselen
Kun je er ook je bbq mee aansteken?
-1 kudos 2026-06-01 12:27:05 op Stuurfoutje
Hoppelijk gaat het licht niet uit van die man die aangereden is.
27 kudos 2026-05-30 11:45:33 op Meeisje vervoert lamp op de fiets
Aan de schandpaal!
8 kudos 2026-05-30 11:34:08 op Jerrycans afgepakt van herder
@jan1000001, geen idee of jij er verstand van hebt. Persoonlijk werk ik nog wel eens met gevaarlijke stoffen en nee, zeker bij ondoorzichtige jerrycans kun je het verschil moeilijk zien. Ik denk dat er ook een policy is dat er geen vaten geopend worden.
3 kudos 2026-05-28 21:05:44 op De lasnaad van de week
Gewoon een mooie las.
35 kudos 2026-05-28 16:04:16 op Ja nu is het verpest!
Wat een stuk verdriet ben je dan!
54 kudos 2026-05-26 19:32:52 op Stelletje "vergeet" te betalen
Decadent en een golf gaan niet helemaal samen voor mijn gevoel. compensatiegedrag en golf wel.
5 kudos 2026-05-26 19:31:50 op Stelletje "vergeet" te betalen
Sukkel ben je
30 kudos 2026-05-26 15:19:41 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
Stuk verdriet! Speciaal voor jou ga ik straks dadels kopen uit Israel. Heerlijk vullen met monchou of ontbijtspek erom en dan ff in de oven. Om je vingers bij af te likken.
-7 kudos 2026-05-25 11:04:01 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Lijken wel beelden van stadstoezicht of is eigenaar van camera toevallig van de buurtwacht? filmt alles behalve eigen terrein.
4 kudos 2026-05-23 16:48:37 op Demo op het spoor
@CasSe. Nee dus! dat recht hadden ze niet op het spoor. dat was expliciet verboden. Dus lul niet zo stom met je recht.
3 kudos 2026-05-23 15:35:52 op Demo op het spoor
Zoom dan ff in op de gezichten van die kansloze personen. Dan kunnen de werkgevers ook gelijk zien wat ze in dienst hebben. Werkgevers? ja UWV is ook een vorm van werkgever.
7 kudos 2026-05-23 09:51:27 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Snap de minnetjes. In deze bedoel ik natuurlijk zijn broccoli-kapsel welke gevormd is als helm.
-12 kudos 2026-05-23 09:45:23 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Bloedzuiger heeft wel een mooie helm op zn hoofd.
20 kudos 2026-05-22 21:45:31 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Ga dan lekker weg!
0 kudos 2026-05-22 18:11:47 op ZOEKZOEK! Overval station Castricum
Zolang je dan niet zelf opgepakt wordt en lastige vragen krijgt..
32 kudos 2026-05-22 18:10:48 op ZOEKZOEK! Overval station Castricum
14 februari. Ben blij dat er zo snel na de daad, de daders gezocht worden zodat het nog lekker vers in het geheugen staat.
Ik wens niet veel mensen een slechte ziekte toe, maar dit soort volk mag het van mij echt krijgen zonder dat ik er medelijden mee krijg. Dat het een pijnlijk einde mag worden.
0 kudos 2026-05-19 22:07:06 op Meneer denkt ongestraft een vrouwtje te mishandelen
Dat zijn geen helden op sokken.
0 kudos 2026-05-19 18:48:54 op Even strak inparkeren
bacoos is wel een beetje gelijk. Het zal niet zo zijn dat ie auto stil gaat staan midden op straat om vervolgens daar te parkeren. anticiperen geldt ook voor voetgangers.
Neemt niet weg dat de chauffeur wel wat rustiger mag manoeuvreren.
2 kudos 2026-05-19 17:49:06 op Stagiair bij de timmerman
die ziet scheelt van alle cijfertjes
0 kudos 2026-05-19 17:30:52 op Ik ben er klaar mee
En waarom zou dat niet mogen? staat toch geen leeftijd bij.
-37 kudos 2026-05-18 20:49:27 op Ik ben een verkeersregelaar joh idioot!
Zeker niet aan de voorzijde van de auto door de windscherm van de motor.
0 kudos 2026-05-17 21:32:53 op Botsing tussen twee EA-18G Growlers tijdens Air Show
Gelukkig bestaan er schietstoelen.
29 kudos 2026-05-16 14:42:43 op Verkeerd laden = mega ongeluk
Eenzijdig ongeluk met 2 auto's. knap.
-1 kudos 2026-05-15 23:25:17 op Hier spreekt de dronopolitie
met een shotgun krijg je hem ook uit de lucht.
1 kudos 2026-05-14 13:39:54 op Marokkaanse NL-ers missen wat
@Mennie, aangezien ik een autochtone Nederlander ben bedoel ik ook zeker mezelf. maargoed misschien dat jouw bekrompen hersenen die link nog niet gelegd had.
25 kudos 2026-05-14 11:18:34 op Marokkaanse NL-ers missen wat
Ondertussen weet ik het verschil niet meer tussen de jonge Marokkaanse en Nederlandse generatie. Ze praten beide met buitenlands accent (straattaal) en hebben beide geen fatsoen meer. Dus misschien moet de autochtone Nederlander ook eens in de spiegel kijken.
2 kudos 2026-05-14 11:13:34 op Stoomtrein langs station Houten-Castellum
Kap nou gewoon eens een keer met dat gezeik over uitstoot en milieu, blablabla.
3 kudos 2026-05-12 22:07:31 op Fikkie stoken in Loosdrecht
iedereen moet de lasten delen. door deze debielen in Loosdrecht komen er zeker bij mij in de gemeente weer meer asielzoekers. Gewoon oppakken die bende en vastzetten in die AZC.
7 kudos 2026-05-12 20:10:43 op Wheelies voor de wederzijdse families
De meeste motorrijders die als een malloot een smakkert maken hebben niet zoveel goede onderdelen meer te doneren.
3 kudos 2026-05-10 09:34:17 op Miljoenen pakken door de Iran oorlog
Dit kon je natuurlijk op je klompen aanvoelen.
-1 kudos 2026-05-10 09:30:09 op Downhill in de jungle
Glijbaan voor grote kindjes.