DumpStats voor Timw12345

2,697 +3010 -313

Kudos

#21325 (Top 6.6728%)

Kudos/dag 1.96
Kudos/reaguursel 9.43
Meeste kudos op 1 reaguursel 158
Minste kudos op 1 reaguursel -39

286

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.21
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 15
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 20-05-2022
Eerste reactie op 15-09-2022

Scherpe Amazon Deals โšก

Shop via onze link โ€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐Ÿ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-06 10:15:56 door dedodododedadada op Fietser tegen de grond gereden
@Timw12345 | Je hebt gelijk, zit er op te letten en slecht zichtbaar. Dat zie ik ondertussen wel vaker als ik schuin tegenover een auto sta, dat je de richtingaanwijzer in of onder de koplampen niet , nauwelijks of slecht kunt zien.

3 kudos 2026-06-06 10:05:01 door Timw12345 op Fietser tegen de grond gereden
@deodod(nog meer). Als je naar de linker buitenspiegel kijkt voordat ie afslaat zie ik toch duidelijk een lampje knipperen. Meestal noemen ze dat een knipperlicht ofwel richtingaanwijzer.

-1 kudos 2026-06-06 09:55:05 door dedodododedadada op Fietser tegen de grond gereden
Nou nee, de wielen staan rechtuit en geen knipper zichtbaar (panieklichten gaan aan als de fietser al onderuit geschoffeld is). De automobilist kan zowel rechtsaf, rechtdoor het parkeerplaatsje aldaar op, of linksaf maar moet altijd rekening houden met de meest kwetsbare verkeersdeelnemers en is in dit soort gevallen daarom ook aansprakelijk gesteld door de wetgever.

3 kudos 2026-05-28 19:04:50 door owikzegmaarwat op Ja nu is het verpest!
@Helly Hansom | 28-05-26 | 18:53: Ik zie jou al bij masterchef alles op een bord kwakken, bruine smurrie met slierten rood of groen erdoorheen, wat het ooit was is niet meer te herkennen. Kom je bij Gordon Ramsay voor de beoordeling en zeg je "in je buik word het toch gemengd!"

-4 kudos 2026-05-28 16:53:03 door Helly Hansom op Ja nu is het verpest!
In je buik wordt het ook gemengd. Geef gewoon het drankje wat ik bestel, altijd die overdreven poespas erbij.

1 kudos 2026-05-14 11:39:54 door Timw12345 op Marokkaanse NL-ers missen wat
@Mennie, aangezien ik een autochtone Nederlander ben bedoel ik ook zeker mezelf. maargoed misschien dat jouw bekrompen hersenen die link nog niet gelegd had.

3 kudos 2026-05-03 21:12:30 door Snikkelbeer69 op Almost got hit
Misschien een idee om je snelheid te verlagen als je de (eventuele) tegenliggers die jij voorrang moet verlenen niet kan zien?

7 kudos 2026-03-16 14:08:16 door Jhojo op Trekker binnenzetten
@Catalisator | 16-03-26 | 14:52: Lezen is een kunst. 'voor de vooras' betekent niet 'op de as'

2 kudos 2026-02-11 12:24:53 door LaidBack op Band op avontuur
De band ging op avontuur met de velg als vervoersmiddel.

1 kudos 2026-01-01 11:02:58 door Vh07 op 30 Cobra's in 1 minuut
Cobra's zijn massa explosieven als er eentje te dichtbij ligt gaan ze allebei tegelijk af.

11 kudos 2025-12-23 12:27:11 door koningsmoke op Dirk wil gedag zeggen
Mijn oma is laatst in elkaar geslagen door een jochie van 17... Houdt kinderen van 17 gewoon aan de lijn! Trauma voor het leven.

0 kudos 2025-12-23 12:08:42 door Muffinhead op Dirk wil gedag zeggen
waarom moeten kinderen altijd een 'trauma' oplopen van iets negatiefs vraag ik me af...ik ben ook door een hond in mijn gezicht gebeten toen ik 4 was maar toen reageerde de omgeving niet zo hysterisch dat me een trauma opgedrongen werd tenminste. elk negatief momentje is al genoeg om 'trauma's'
op te lopen tegenwoordig.

20 kudos 2025-12-23 12:02:09 door Pater_piemelprak op Dirk wil gedag zeggen
Ja dit is wel een dingetje hoor, snap de minnetjes niet. Mijn vrouw is als kind ook in haar gezicht gebeten door een hondje wat zoiets nooit zou doen.

Halve lip hing er af. Gelukkig een hele goede plastisch chirurg gehad destijds, want je ziet er nagenoeg niets meer van.

We zijn trouwens beiden gewoon hondenmensen, geen trauma gelukkig.

-13 kudos 2025-12-23 12:00:53 door AmnesiaKees op Dirk wil gedag zeggen
Zonder context ga ik ervanuit dat je zo'n onopgevoed koter hebt wat denkt dat elke hond een speeltje is en dus zijn klauwen niet thuis houdt. Aan de lijn dat mormel van je!

-1 kudos 2025-12-23 11:32:02 door martijnenco op Dirk wil gedag zeggen
Waarom minnetjes? Als het om een postbode betreft zou deze opmerking veel +'jes krijgen. Waarom dan nu niet?

3 kudos 2025-12-19 17:09:59 door --Geurkaars-- op Geldklopperij
Ik betaalde afgelopen week 32,50 voor een stukje suddervlees (sukade heet het dan) in Castricum. Ook best prijzig.....