DumpStats voor mambo43

7,256 +10134 -2878

Kudos

#10165 (Top 3.1807%)

Kudos/dag 1.05
Kudos/reaguursel 8.4
Meeste kudos op 1 reaguursel 1760
Minste kudos op 1 reaguursel -274

864

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.13
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 51.9
Reacties per reaguursel 0.22
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 14-09-2006
Eerste reactie op 15-08-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-13 08:34:14 door Veni-Vidi-Perdidi op Tegenligger van de weg proberen te rijden
@John McClane | 13-06-26 | 07:33:
Hij heeft geen gelijk. Zie hier: https://uitspraken.rechtspraak...
"De uitleg die de gemachtigde geeft aan het begrip inhalen, namelijk dat men na het voorbijrijden weer moet terugkeren naar de oorspronkelijke rijstrook, volgt het hof niet. Ook het voorbijrijden van een voertuig zonder dat van rijstrook wordt gewisseld moet als inhalen worden aangemerkt."

3 kudos 2026-06-13 06:35:00 door altijd-guus op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Wat een rare vergelijking. Op de middelste baan blijven plakken is gewoon een overtreding en ook nog eens mega irritant. Wat de cammer in deze video doet is geen overtreding, wellicht irritant, maar we zien niet waarom hij zo langzaam rijdt. Wellicht rijdt er iets voor hem, waardoor hij niet harder kan. Op het moment van inhalen rijden ze netjes 50...dus dit heeft niet met moraal te maken met met asociaal en gevaarlijk gedrag.

-14 kudos 2026-06-13 00:41:47 door Orichinals op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Je laatste deel heeft totaal niets met het eerste deel te maken, want nee, je hoeft niet naar links om voorbij de auto op de middelste baan, of rechts van je te gaan, je mag gewoon je snelheid aanhouden, wel uitkijken met passeren, dat de bestuurder niet onverwachts naar rechts komt, want dan heb je onnodige schade.

6 kudos 2023-09-12 05:10:33 door 666Paulito op Vliegtuigcrash in Hongarije
Ook als niet collega zie ik hier niets om te lachen. Mensen die hierom moeten lachen moeten zich laten helpen

10 kudos 2023-09-11 21:05:33 door Ed-Random op Vliegtuigcrash in Hongarije
Niemand vraagt je erom te lachen. Maar als je (net als ik) een collega ziet crashen, heb je vast ook een vermoeden van waar het fout is gegaan. Wat is jouw lezing?

25 kudos 2023-09-11 20:48:08 door bacongangster op 90 jaar oud
Goed verhaal ouwe. Ik zie mensen van mijn leeftijd (36), die al gestopt zijn met het 'leven'.. Alleen maar werken, overgewicht, nooit meer uitgaan, geen spanning en avontuur opzoeken want ze zijn altijd moe... Wat een verspilling van het leven is dat.

12 kudos 2023-08-18 08:11:57 door Uberschwanz op Stoere hond
Je hebt geen idee hoe tokkie je klinkt. Met je hondjes.

51 kudos 2023-08-18 07:15:21 door anonimoose op Stoere hond
Ga eerst zelf op cursus en neem later je honden mee.

1 kudos 2023-08-04 22:49:37 door Rest in privacy op Howto gelato bestellen als een pro
Dat zeg je allemaal wel, maar dat zijn allemaal woorden en deze mevrouw woont daar. Echte Gelato vs gelato...dat bedoelt ze nou juist. Dus ik denk dat jullie hetzelfde bedoelen maar je valt over de "Nederlandse" definitie van room vs melk. Jammer.

2 kudos 2023-08-04 14:11:28 door Hugedonger op Howto gelato bestellen als een pro
Vond het beiden interessant. Verklaart meer van het verschil in smaak en textuur tussen de meuk van de supermarkt en die van de specialist.

6 kudos 2023-02-10 22:18:54 door Sarcasmus op Camper doet een twerkje
er is geen auto voor hem. misschien is het probleem dat hij over de aanhanger heen kijkt inderdaad, maar ik verwacht eerder dat hij gewoon even een appje aan het versturen was dat ze veilig onderweg waren oid...

0 kudos 2022-11-22 09:08:07 door Hitman1992 op Gezelligheid in Roggel
Voor dit soort tuig als in het filmpje, ga je gang wat mij betreft. Van mij mag die sterven a la Ramsay Bolton.

5 kudos 2022-11-22 06:51:11 door KapteijnASO op Gezelligheid in Roggel
Van mij mag er een ban op die kut vechthonden. Die zijn gevaarlijker voor ons eigen volk dan de kerel uit dit filmpje