40,185 +41706 -1521
Kudos
#1476 (Top 0.4619%)
| Kudos/dag | 14.04 |
| Kudos/reaguursel | 29.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2100 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -91 |
40,185 +41706 -1521
Kudos
#1476 (Top 0.4619%)
| Kudos/dag | 14.04 |
| Kudos/reaguursel | 29.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2100 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -91 |
1,379
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.48 |
| Topreaguursels | 18 |
| Woorden per reaguursel | 10.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.47 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 26 |
| Geregistreerd op | 22-08-2018 |
| Eerste reactie op | 22-08-2018 |
Shop via onze link โ jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-4 kudos 2026-06-20 12:18:09 door Creatieloos op Grote biem in slowmotion Almere
Best wel, in de wijk Slowmotion, is het altijd lekker rustig.
-2 kudos 2026-06-18 17:58:06 door Creatieloos op Muziek verenigt
Ik ga kijken in mijn kast met, boutjes, moertjes, stekkertjes en snoertjes.
En daarna eet ik, dikke vette pannekoeken.
-2 kudos 2026-06-17 16:35:26 door InternetNiet op Klein meisje heeft een huisdier gevonden
Even z'n anus controleren op doorscheuren, dan weet je het.
0 kudos 2026-06-17 15:53:11 door Superman9 op Klein meisje heeft een huisdier gevonden
Spivey bedoel je
-1 kudos 2026-06-17 15:04:51 door metdedeurinhuis op Klein meisje heeft een huisdier gevonden
Ik denk het wel, die is vooralsnog aan de dood ontsnapt.
0 kudos 2026-06-15 20:32:38 door Zolderkamerheldje op Eindelijk wat WK-statistieken waar je wel wat aan hebt
Nou nou misschien zijn er wel de plofkraak olympics in de onderwereld.
0 kudos 2026-06-14 12:09:03 door dikke_schwanz op Achterop bij de stunt
Welke van de 2?
0 kudos 2026-06-13 18:11:24 door Depunt op Achterop bij de stunt
En daarna weer snel de schuur in want het is al duur genoeg, de BMX natuurlijk wat dachten jullie dan?
-1 kudos 2026-06-13 17:14:33 door Loosecanon op Je fiets als een slak
O sorry, ik las voeding. Ik zal mezelf een minnetje geven en wegjorissen.
-6 kudos 2026-06-13 17:13:34 door Loosecanon op Je fiets als een slak
Hoe weet je wat hij eet?
1 kudos 2026-06-13 16:46:06 door Saekerhett op Stukje rijden
@Stommiie | 13-06-26 | 18:38:
Iemand filmt verticaal of iemand heeft VVS. En niet VSS.
-3 kudos 2026-06-13 16:38:07 door Stommiie op Stukje rijden
-1 hij filmt vss
1 kudos 2026-06-06 20:38:34 door Espesbes op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
volgens mij is dat de kreet "white power" en niet "white lives matter"
1 kudos 2026-06-06 20:38:08 door Attelenooje op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@ erikjan, heb je je ooit wel eens gerealiseerd dat landen, landsgrenzen en nationaliteiten per definitie gebaseerd zijn op uitsluiting en dus discriminatie. Laten we het helemaal afschaffen dan is er niks aan de hand toch?
-5 kudos 2026-06-06 16:22:57 door Vuaux op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Eindelijk iemand met verstand, moest ver naar beneden scrollen hiervoor. Maar goed dat is misschien ook weer geen verassing hier op Dumpert.
7 kudos 2026-06-06 16:01:26 door Routine op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@Erikjan79 | 06-06-26 | 17:21: Sinds wanneer zijn mensen die anders dan jij denken dom? Of is dit altijd jouw manier van een idee of opvatting van iemand teniet te doen i.p.v. met betere argumenten komen dan degene met wie je praat? Ook met een opvatting zoals als die kom je nogal bedrogen uit wanneer de mensen die anders dan jij denken in de meerderheid zijn.
-10 kudos 2026-06-06 15:21:55 door Erikjan79 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@Routine | 06-06-26 | 16:54:
Sinds wanneer moeten we naar domme mensen luisteren?
-18 kudos 2026-06-06 15:20:45 door Erikjan79 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@RW00 | 06-06-26 | 17:03:
Met all lives matter zou je willen suggereren dat de witte bevolking ook onderdrukt wordt of dat er systematisch racisme is jegens de witte mensen. Dat lijkt me nou niet echt aan de hand, hรจ?
-1 kudos 2026-06-06 15:03:17 door RW00 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@Leegzwembad | 06-06-26 | 16:26: All lives matter is in principe niks mis mee, het is juist iets waar ik het mee eens ben. Echter is dit ook een manier om de discussie af te leiden van het fenomeen dat er mensen zijn die zwarte mensen als minderwaardig zien.
2 kudos 2026-06-06 14:54:39 door Routine op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@Erikjan79 | 06-06-26 | 16:51: Mensen negeren waar je het niet mee eens bent, heeft op termijn zijn keerzijde als zij degene zijn die een meerderheid vergaren. Los van of iemand (feitelijk) gelijk heeft; niet luisteren naar iemand zijn boodschap (zonder het te ridiculiseren), werkt enkel en alleen averechts.
-7 kudos 2026-06-06 14:51:37 door Erikjan79 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@Leegzwembad | 06-06-26 | 16:26:
Dat is dezelfde groep als de wappies en moeten we dus compleet negeren.
3 kudos 2026-06-06 14:26:01 door Leegzwembad op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@nlnoob | 06-06-26 | 16:00: volgensmij was er ook een groep all lives matter wat vind je van die leus dan?
-9 kudos 2026-06-06 14:00:16 door nlnoob op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@dylanwild94 | 06-06-26 | 15:48:
Nee dat is het niet, de BLM beweging is in Amerika ontstaan nadat er een echt probleem was met racistische agenten die zwarte personen ombrachten. Natuurlijk is er misbruik van de beweging gemaakt en zijn er groepen die doorslaan, dit is totaal niet te vergelijken met de racisten van WLM.
-1 kudos 2026-06-06 14:00:08 door Toewan op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Fijn dat de NOS dat vermeldt in hun artikel.
27 kudos 2026-06-06 13:48:18 door dylanwild94 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
dat is bij de leus Black lives matters ook zo. en zo blijven we lekker met elkaar polariseren.
25 kudos 2026-06-06 13:47:44 door jamaarikweethetbeter op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Precies, maar leg dat de gemiddelde reaguurder maar eens uit. Selectief verontwaardigd doen is makkelijker.
-2 kudos 2026-05-26 17:41:12 door Gruutjes op Re: Show-off met je auto
Respect the skills!
4 kudos 2026-05-20 15:08:32 door Een lul op Moedervlekje?
Die is van de schoenmaker
-5 kudos 2026-05-20 13:14:04 door KnockKnockWhosthere op Moedervlekje?
Vind ik een terechte opmerking. En mensen kunnen ook verschillende skills leren hoor. Vind dat blijf bij je leest verhaal niet voor iedereen gelden.
1 kudos 2026-05-18 19:19:01 door LaidBack op Nerd denkt niet na
Niets is zo democratisch als een groepsverkrachting.
0 kudos 2026-05-18 09:37:30 door SnotYoung op Nerd denkt niet na
Als ze nymfomaan is zal ze er zelf ook wel plezier in hebben.
1 kudos 2026-05-18 06:49:19 door Maxima_Hartman op Nerd denkt niet na
Dit zijn halve psychopaten die toekijken en dat ding niet afremmen of stop zeggen.
22 kudos 2026-05-17 20:37:34 door Frikandellensnijder op Nerd denkt niet na
9 van de 10 zijn daar vaak positief over.
-2 kudos 2026-05-12 19:14:05 door ijskauwt op Paard is luchtballon
Maar bij jou komt het uit je oren.
3 kudos 2026-05-12 03:24:21 door larsp1982 op BDM
Waar gaan vrouwen met zo'n lichaam in deze kledij naar de VVE vergaderingen?? Ik vraag dit voor mezelf!
4 kudos 2026-05-11 18:45:54 door vlasteler op BDM
om uit te wonen
1 kudos 2026-05-11 16:54:49 door Henkyouverymuch op BDM
Je kunt er beter tegenover wonen.
4 kudos 2026-05-11 15:03:56 door JorisKopvot op BDM
@scroob | 11-05-26 | 16:54: En dan zwaait ze?
32 kudos 2026-05-11 14:54:30 door scroob op BDM
Ik niet, ik zou bij haar langsgaan.
-2 kudos 2026-05-10 16:29:54 door KopKaasKop op Potje airsoft winnen
Maar waarom zeggen die gasten, die al neergestoken zijn, dan niets tegen hun teammaten?
2 kudos 2026-05-09 20:52:55 door Chopperbob op Potje airsoft winnen
Teringpestpokkentyfusleijert*
18 kudos 2026-05-09 19:02:26 door darkracer125 op Potje airsoft winnen
@KopKaasKop | 09-05-26 | 19:13:
als je dood bent kun je je maten niet waarschuwen. dus hij gaat gewoon het hele vijhandelijke team af. stuk voor stuk zien ze hem allemaal niet totdat hij ze neer steekt.
36 kudos 2026-05-09 17:14:41 door Zoishetookweer op Potje airsoft winnen
@KopKaasKop | 09-05-26 | 19:13: omdat ze hem niet zien
6 kudos 2026-05-09 17:13:07 door KopKaasKop op Potje airsoft winnen
Nooit airsoft gespeeld. Iemand een kleine uitleg waarom deze man op zijn gemakkie mensen 'neersteekt'.
2 kudos 2026-05-08 17:24:56 door JP8926 op Shark heeft ook weekend
Let op, dit is niet baby shark hoor:
https://m.youtube.com/watch?v=...
6 kudos 2026-05-08 17:23:54 door Naregeit op Shark heeft ook weekend
Dank voor het helpen herinneren, heel fijn.
0 kudos 2026-04-30 18:34:58 door DiePanzerVorwaerts3 op Wel doorfeesten of even blijven liggen?
Jouw rechts of hun rechts?
-3 kudos 2026-04-25 23:55:26 door themokkaschnitt op IKEA geweest
Nee, een verkeerde windvlaag en sores
-4 kudos 2026-04-25 18:10:02 door 68crat68 op Gekkenhuis in Engelse 5de klasse
Wie ze?
-42 kudos 2026-04-25 17:58:19 door Olijke Guit op Gekkenhuis in Engelse 5de klasse
Hartmonitor. Wel handig nu ze sinds de vaccinaties met bosjes omvallen.