DumpStats voor Eenopa

8,618 +17396 -8778

Kudos

#8648 (Top 2.7060%)

Kudos/dag 14.04
Kudos/reaguursel 5.94
Meeste kudos op 1 reaguursel 1353
Minste kudos op 1 reaguursel -269

1,450

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.36
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 17.6
Reacties per reaguursel 0.58
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 38
Geregistreerd op 16-10-2024
Eerste reactie op 18-10-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-24 18:09:25 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@creamandchiveschips | 24-06-26 | 16:26: en nu de noordzee en het land volzetten met windmolens.. want dat heeft geen effect op de windkracht vanaf zee...

8 kudos 2026-06-24 14:04:08 op Tee (golf)
Wel lekker uitzicht op je stiefdochter.

8 kudos 2026-06-22 09:27:25 op Wat denkt je kat
Zucht, en dan wel de homo-genezing verbieden en dit niet....

12 kudos 2026-06-22 09:25:59 op Consumentenprogramma Kassa stopt
dat is wat ZIJ denken inderdaad. Het is dom kortzichtig echter. Hiermee laten ze nog meer zien dat ze geen bestaansrecht hebben.

15 kudos 2026-06-20 14:06:17 op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Nu heb ik standaard een hekel aan vloggers en infuencers.. en daarom een min.
Kleine kanttekening: niet te hypocriet doen hier over het meisje. Als ze een onlyfans had, was er niemand die er een negatieve opmerking over zou maken dat ze net 18 was.

2 kudos 2026-06-18 16:46:11 op Bijenzwerm
Wel smart van die bijen.

0 kudos 2026-06-17 15:00:41 op Metettica
Ja vast heel leuk allemaal, maar ze heeft roze haar. Ik durf niet meer.

0 kudos 2026-06-14 20:55:35 op BDS!
Teen plus 1

-1 kudos 2026-06-13 08:17:03 op Badmode op de poesloop! #2
@BakkiePleurop | 12-06-26 | 22:06: ?? Poging om nederlands en engels samen te voegen? Ik ben lekker op vakantie op dit moment… terwijl jij nog werkt(?)

0 kudos 2026-06-12 21:54:50 op Badmode op de poesloop! #2
Ja heel leuk. Moet zeggen dat ik hier in italie en hier op het strand al heel wat meer en mooiere dames heb gezien met soms minder en soms meer aan.

-14 kudos 2026-06-12 20:57:56 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Nee, dat heet goedpraten van een broeder van het linkse kamp. Eigenlijk passen juist fascisten en extreem links gewoon heel goed bij elkaar. Een pot nat.

118 kudos 2026-06-12 09:07:01 op Joyritje gaat fout
Ja. En de volgende keer 3 kinderen en een begeleider doodrijden.

0 kudos 2026-06-11 09:16:07 op Slalommen op de snelweg
@Anyways | 11-06-26 | 00:58: Er zullen weinig zijn die een man hebben.

3 kudos 2026-06-08 14:59:00 op In de islamosfeer...
@met vreselijke groet | 08-06-26 | 13:26: Ja maar zij dan!!!

27 kudos 2026-06-07 17:11:23 op Pride Utrecht 2026
Tot zo'n 20 jaar geleden was de pride nog echt een super gaaf feest voor LHB acceptatie met wat travestieten en gekkies. Daarna werd het gekaapt door iedere mentaal gestoorde wokie en werd het een walgelijke politieke scherts vertoning. Gisteren in Turijn ook een pride march. Ook daar vooral politiek en verder veel mensen, maar weinig spectaculairs te zien. De gemiddelde italiaan hoorde ik zeggen "arme italie, arme italie".

-7 kudos 2026-06-06 15:09:43 op Tongmevrouw
Ik gok dat ze lesbisch is en dat dit van heel veel trainen komt vanaf jonge leeftijd.

-26 kudos 2026-06-06 10:26:43 op Welk trucje gaat deze orca doen
En iedereen weer op de 'zielig' tour. Wees blij dat mensen kennis kunnen maken met zulke dieren en heel veel andere ook, in een dierentuin. Het zijn daarnaast gewoon dieren, geen mensen.

-2 kudos 2026-06-05 23:30:20 op Ondertussen op Aziatische school
Ja leuk. Maar niemand die begint te janken over 'cultural appropriation' met dat blonde haar?

-6 kudos 2026-06-02 11:13:04 op WTF video van de dag
tja, wat verwacht je nou.. een vrouw met een wapen

-11 kudos 2026-06-02 10:43:27 op Felyx op de snelweg
ja maar jij dan.. wat een kul argument als afleiding voor een actie die gewoon ridiculisering verdient; het op de snelweg rijden met je scooter.

-1 kudos 2026-06-02 10:39:47 op Goeiemorgen
@dissie | 02-06-26 | 09:15: och zuur jongetje toch.. je zou eens moeten weten.

6 kudos 2026-06-02 08:47:19 op Goeiemorgen
Mooi koppie hoor. Die jopen vind ik echter maar niks.

-2 kudos 2026-05-30 18:23:31 op Even met de heli
Vind we maar weinig vrouwen of andere op een boorplatform werken

17 kudos 2026-05-30 14:08:21 op Niet aan mij zitten
@very-ferry | 30-05-26 | 14:00: Je kunt je altijd gedragen. Toen mijn vrouw zwanger was, deed ze ook zoiets niet. En als man van een zwangere vrouw, gedraag je je ook gewoon zodat je niet aangehouden hoeft te worden.

4 kudos 2026-05-29 17:33:30 op De opkomst van Stalin
Ik dacht eerder aan Femke Halsema of die dikke timmertrans