8,619 +17397 -8778
Kudos
#8648 (Top 2.7060%)
| Kudos/dag | 14.04 |
| Kudos/reaguursel | 5.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1353 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -269 |
8,619 +17397 -8778
Kudos
#8648 (Top 2.7060%)
| Kudos/dag | 14.04 |
| Kudos/reaguursel | 5.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1353 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -269 |
1,450
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.36 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 17.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.58 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 38 |
| Geregistreerd op | 16-10-2024 |
| Eerste reactie op | 18-10-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
17 kudos 2026-06-24 12:38:58 door jamaarikweethetbeter op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Sterker nog, voor heling wordt je harder voor gestraft dan het jatten.
2 kudos 2026-06-22 10:22:44 door LinkseRukker43 op Wat denkt je kat
Dit is misschien wel onzin, maar het doet niemand kwaad. In tegenstelling tot homo 'genezingen'.
5 kudos 2026-06-22 07:46:07 door Maxima_Hartman op Wat denkt je kat
@Kreationist | 22-06-26 | 09:42: Misschien voelt die kater zich ook wel gedwongen.
2 kudos 2026-06-22 07:42:57 door Kreationist op Wat denkt je kat
Gaat om de dwang in het homo-genezen, niet om het 'genezen' zelf.
7 kudos 2026-06-20 12:23:12 door JanHuyghen op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Met een onlyfans exposeert ze haar lichaam voor geld, nu wordt ze fysiek misbruikt. Vind ik toch een klein verschil.
-1 kudos 2026-06-13 06:17:03 door Eenopa op Badmode op de poesloop! #2
@BakkiePleurop | 12-06-26 | 22:06: ?? Poging om nederlands en engels samen te voegen? Ik ben lekker op vakantie op dit moment… terwijl jij nog werkt(?)
0 kudos 2026-06-12 21:34:01 door Ongetemd op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Eens! Dat kan ook bloedirritant zijn.
1 kudos 2026-06-12 20:06:57 door BakkiePleurop op Badmode op de poesloop! #2
lekker blijven imagineren
4 kudos 2026-06-12 19:55:31 door basbeest op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Ja man, dat rechtvaardigt ook echt dit gedrag.
2 kudos 2026-06-06 15:07:23 door TjerkBoerakker op Welk trucje gaat deze orca doen
Hoop dat er zo weinig mogelijk dieren met jou kennis hoeven te maken. Zij zitten daar in ieder geval niet op de wachten.
5 kudos 2026-06-06 09:01:01 door Forza_Ruud_Krol op Welk trucje gaat deze orca doen
Het is geen dierentuin met een educatieve of ecologische missie. Het is dierenexploitatie voor financieel gewin. Je mag daar voor of tegen zijn, maar je moet het niet anders noemen dan wat het is.
-6 kudos 2026-06-06 08:29:13 door Uhoortnogvanons op Welk trucje gaat deze orca doen
Deugen is mode tegenwoordig.
5 kudos 2026-06-05 23:22:06 door WoetWoet op Ondertussen op Aziatische school
Jij bent de enige die loopt te janken over cultural appropriation
0 kudos 2026-06-02 12:46:45 door Durhedduumwir op Goeiemorgen
Nou...ikke wel
-1 kudos 2026-06-02 08:39:47 door Eenopa op Goeiemorgen
@dissie | 02-06-26 | 09:15: och zuur jongetje toch.. je zou eens moeten weten.
4 kudos 2026-06-02 08:37:37 door threeheadedmonkey op Goeiemorgen
Bij mij is het andersom. Plamuurkop -1.
10 kudos 2026-06-02 07:15:34 door dissie op Goeiemorgen
we nemen je feedback mee thanks, groeten aan je vrouw met patazak tieten
4 kudos 2026-06-02 06:48:47 door zwavelzuursaus op Goeiemorgen
Joop Zoetemelk
-1 kudos 2026-05-30 20:09:27 door PisFinger op Doe maar een duikje
Daarom ademt hij eerst helemaal uit. Dan zink je. Alleen heb je dan ook helemaal geen lucht meer.
0 kudos 2026-05-30 18:34:02 door Pilslikker op Even met de heli
@Pilslikker | 30-05-26 | 20:33: boorplatform wel.
0 kudos 2026-05-30 18:33:27 door Pilslikker op Even met de heli
Mijn zus noemen ze een poorplatform
2 kudos 2026-05-30 17:34:15 door Superman9 op Alexia doet dansje
Dit is geen Nederlandse
1 kudos 2026-05-30 17:24:55 door Wiskasz op Doe maar een duikje
Beter kunnen is uploaden.
5 kudos 2026-05-30 16:45:14 door Zuchtjewind op Even met de heli
wat bedoel je?
1 kudos 2026-05-30 15:18:42 door aequum est aequum op We gaan een shotje doen
@Kloekkloek | 30-05-26 | 14:40: Hou toch eens op met je vrouwvriendelijke geneuzel. Bewaar dat maar voor de verjaardag bij je Libellegroepje.
-2 kudos 2026-05-30 12:40:49 door Kloekkloek op We gaan een shotje doen
Ze doet waarschijnlijk meer dan jouw vriendin. Anders zou je dat hier zo niet typen.
0 kudos 2026-05-29 08:20:48 door nlnoob op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Waar worden ze weggestuurd?
Bedoel je op afstand gehouden? Ja dat is met elke tegendemonstratie, komt doordat twee bozen groepen die elkaar de hersens in slaan zoveel rommel geeft.
10 kudos 2026-05-29 06:44:36 door Eenopa op Ja nu is het verpest!
@Puddingbuks68 | 28-05-26 | 21:15: ik ben een opa en het antwoord op je vraag is: ja
2 kudos 2026-05-28 22:49:22 door Waarisdel0gica op Mevrouw, ikat zag u rijden met een telefoon in de hand, dat wordt een prent
En dat vinden mannen tegenover vrouwen nog een stukje moeilijker. Maar dat zullen we niet toegeven.
1 kudos 2026-05-28 19:15:57 door Puddingbuks68 op Ja nu is het verpest!
Je noemt jezelf 'Eenopa' en je noemt dit een 'lulz'?
40 kudos 2026-05-28 10:36:42 door dikkejenkie op Mevrouw, ikat zag u rijden met een telefoon in de hand, dat wordt een prent
Klopt, aan de andere kant gaat het ook wel vrij ver om je hand te amputeren tijdens het rijden om onder een boete vandaan te komen.
-1 kudos 2026-05-25 11:06:02 door KudtEV op Motor vliegt uit de bocht
OMG. OMG.
-1 kudos 2026-05-25 09:51:37 door Nordic_Stalker op Motor vliegt uit de bocht
Bennie weet echt veel.
5 kudos 2026-05-25 09:45:46 door BennieDeKok op Motor vliegt uit de bocht
Vrouwen meestal wel. Mannen soms ook. Natuurlijke, instinctieve, sociale en biologische reactie.
Mensen zijn kuddedieren. En zo waarschuwen ze de kudde. Bloedirritant, dat wel.
-3 kudos 2026-05-24 10:02:36 door darkracer125 op Mij klem zetten?
@Badderbeest! | 24-05-26 | 11:19:
ik snap dat de meeste van ons nooit van de zolder af komen.
maar links staan gewoon huizen.
soms wonen mensen op de rand van het "bewoonde" gedeelte van de stad.
18 kudos 2026-05-24 09:19:47 door Badderbeest! op Mij klem zetten?
Ja zo'n gezellige woonwijk met terreinhekwerken en een distributiecentrum.
-2 kudos 2026-05-18 13:02:57 door mr.Cam op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
Kaag is ook een over het paard getilde wereldvreemde narcist met een dedain van 's Gravenhage tot Brussel. De kokhalsreflex is een natuurlijk fenomeen in deze en hoeft niet medisch behandelt te worden. Revalidatie in een willekeurige kroeg wordt wel aangeraden.
-4 kudos 2026-05-18 09:44:37 door very-ferry op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
@PakBak | 18-05-26 | 10:56: Hoe herken je een persoon die zwaar geindoctrineerd is en blijkbaar makkelijk te beinvloeden is? Iemand die denkt dat Kaag er zit/zat voor hem/haar
7 kudos 2026-05-18 08:56:38 door PakBak op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
Hoe herken je een persoon die zwaar geindoctrineerd is en blijkbaar makkelijk te beinvloeden is?
Extreme haat naar Kaag.
-3 kudos 2026-05-18 08:14:50 door very-ferry op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
@Godjeminaz | 18-05-26 | 09:55: Ik denk dat juist de kinderlijke naïviteit de afkeer naar dit vreselijke mens enigszins kan temperen
16 kudos 2026-05-18 07:55:11 door Godjeminaz op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
Dat verbetert wel als je volwassen word.
2 kudos 2026-05-15 17:49:42 door ioozereoh op Moppie met sterke benen
dat vragen heel veel mensen die wel een leven hebben ook van u af
3 kudos 2026-05-15 07:26:04 door John McClane op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Dit zijn 100% geen Amsterdammers.
2 kudos 2026-05-15 07:22:19 door Satria op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
deze mensen stemmen wat anders
9 kudos 2026-05-15 07:13:12 door StevenQ op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Je weet niet eens wat communisten zijn
2 kudos 2026-05-14 10:11:35 door redthehaghue op Vis geeft showtje weg
@kipinbamisaus | 14-05-26 | 11:53:
De rest is anders ook gewoon een zooitje...
1 kudos 2026-05-14 10:04:50 door Psykenner op Starter op de huizenmarkt
Ok boomer
1 kudos 2026-05-14 10:02:05 door bamibami123 op Vis geeft showtje weg
Arnold komt hem wel redden.
1 kudos 2026-05-14 09:54:35 door ItisIAgain op Starter op de huizenmarkt
@AyatollahKees | 14-05-26 | 11:47:
De rest klopt ook, salaris van mijn vrouw telde in die tijd voor maar 8 jaar mee
Ik betaalde 9.2% rente
8 kudos 2026-05-14 09:53:55 door kipinbamisaus op Vis geeft showtje weg
Het is gewoon roofdier in het Nederlands he?