DumpStats voor kalebuurvrouw

28,786 +30055 -1269

Kudos

#2253 (Top 0.7050%)

Kudos/dag 5.54
Kudos/reaguursel 50.86
Meeste kudos op 1 reaguursel 2174
Minste kudos op 1 reaguursel -265

566

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.11
Topreaguursels 11
Woorden per reaguursel 28.1
Reacties per reaguursel 0.56
Meeste reaguursels op 1 dag 17
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 05-04-2012
Eerste reactie op 05-04-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-10 11:15:59 door MakeEarthGreatAgain op Hulp voor Tim in Oekraïne
@TUNF | 09-06-26 | 22:15: je hebt wel erg hoge verwachtingen van dealers. Die zijn alleen maar bezig met zoveel mogelijk geld pakken per voertuig.

15 kudos 2026-06-09 20:41:08 door Stommiie op Hulp voor Tim in Oekraïne
Mooi om te zien dat er dankzij onze medereaguurders inmiddels al meer dan 70k opgehaald is...daar kunnen jullie heel wat bussen voor 4k voor halen! Alles om ook maar enig verschil te maken, mooi om te zien!

9 kudos 2026-06-09 20:15:33 door TUNF op Hulp voor Tim in Oekraïne
Moet toch een dealer , ijn die een keer een bus inruilen en dan eens zo der extra marge aan jullie willen verkopen. Hier mogen we toch alleen maar electrisch rijden dus genoeg diesel bussen over lijkt me.

6 kudos 2026-05-03 13:29:45 door JanHuyghen op Doempert-mobiel in Zaporizhzhia
@ikvindhelemaalmooi het heeft even geduurd omdat rusland ontzettend veel materiaal had, het heeft een paar jaar geduurd maar nu is vrijwel alles naar de maan geschoten, en Oekraïne heeft nu de wapens ontwikkeld om zich te verdedigen. Zelfs de grootste sceptici aan het front, door de wol geverfde commandanten die geen onzin lullen, geven zo langzaamaan toe dat er lichtpuntjes verschijnen. De stierenstront die rusland spuit om de aanvallen van Oekraïne op hun economische sector te bagatelliseren is ronduit lachwekkend, Georgie brengt het mooi spottend.
https://www.youtube.com/watch?...

0 kudos 2026-04-10 11:49:32 door sharkooon op Dankje vanuit Oekraïne
Is er nou niemand van de dumpert redactie die even de link kan fixen in deze top comment?

-3 kudos 2026-04-09 20:13:39 door Koekaburra op Dankje vanuit Oekraïne
Ik weet dat we dit gesprek jaren geleden al een keer gevoerd heben in de reaguursels, maar ik blijf het na al die jaren bijzonder vinden dat de naam van Stepan Bandera nog steeds per se op de motorkappen van de auto's gestickerd moet worden ('Banderamobiel'). Zo ongeveer het enige waar Rusland en de EU het over eens zijn is dat dat een vreselijke nazi was

10 kudos 2026-04-09 18:29:37 door kalebuurvrouw op Dankje vanuit Oekraïne
Als Oekraïne stopt met vechten is er geen vrede maar bezetting. Daarbij; zo'n 70-80% van de Russische soldaten zit daar vrijwillig te doden voor wat centen, niet heel handig hè.

4 kudos 2026-03-28 18:25:27 door altijd-guus op Reaguurders en dumpert-mobiel naar Oekraïne!
@kalebuurvrouw | 28-03-26 | 10:58: Precies. dat jij de kale buurvrouw hebt liggen vingeren wil nog niet niet zeggen dat jij ontmaagd bent...
maar zonder gekheid, top dat jullie deze autoafleveractie blijven doorzetten! Mochten jullie nou een kapot aggregaat hebben en jullie krijgen hem niet aan de praat, wellicht kan ik jullie er dan bij helpen...laat maar horen, Dumpert heeft mijn email!

0 kudos 2026-03-25 09:40:53 door kalebuurvrouw op Shahed op centrum Lviv
@Greenhorn | 25-03-26 | 10:24: Tuurlijk, en zo waren er gisteren op meer dan 800 plekken in Oekraïne vrijwilligers als wij he.

0 kudos 2026-03-25 09:24:46 door Greenhorn op Shahed op centrum Lviv
@blackphilip | 25-03-26 | 08:41: Miu Ja, er wordt gesuggereerd "net op tijd weg". Je zou ook kunnen zeggen dat als ze daar niet waren geweest er ook geen drone was gekomen, midden tussen de burgers.

0 kudos 2026-03-25 05:36:02 door John McClane op Shahed op centrum Lviv
Zag gisteren toevaliig een Mercedes ML met Oekraïens kenteken rijden. Die was misschien ook wel handig geweest daar, maar de eigenaar ging r naar Nederland. Moest wel even aan jullie denken.

2 kudos 2026-03-25 03:31:02 door RoccoG op Shahed op centrum Lviv
Ik hoop echt dat jullie mooie werk ook in Palestina en Jordanië gedaan gaat worden.

-4 kudos 2026-03-24 22:30:46 door Greenhorn op Shahed op centrum Lviv
Ok, zou het kunnen dat jullie aanwezigheid is gespot door Russische spionnen en dit tot een drone-aanval heeft geleid?

1 kudos 2026-03-24 22:13:36 door PH-UTL op Shahed op centrum Lviv
Volgend insiders kan deze oorlog zo over zijn als Oekraïne gebruik zou kunnen maken van een F-35 vloot met bijhorende piloten en intel. Ik ben best een kenner, maar wist niet dat die F-35 zo dominant was. Blijkbaar stellen de yanks zelfs eisen aan de basis (grote muur op Volkel dankzij hen) zodat je niet op de displays kunt meekijken. Denk dat we het allemaal een beetje onderschat hebben, maar luchtruim Iran was niet voor niets na 3 dagen al relatief veilig).