DumpStats voor Zeeuw1867

1,019,262 +1049148 -29886

Kudos

#10 (Top 0.0031%)

Kudos/dag 246.32
Kudos/reaguursel 54.97
Meeste kudos op 1 reaguursel 6244
Minste kudos op 1 reaguursel -427

18,541

Reaguursels

Reaguursels/dag 4.48
Topreaguursels 437
Woorden per reaguursel 17.1
Reacties per reaguursel 0.84
Meeste reaguursels op 1 dag 60
Aantal x weggejorist 229
Geregistreerd op 07-02-2015
Eerste reactie op 07-02-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-04 22:10:35 op Mark in Kyiv
@konijn55 | 04-06-26 | 21:59: Nederland staat overigens wel in een heel bedenkelijk rijtje landen wat een referendum ooit heeft afgeschaft. Volgens mij hebben we hier een aantal referenda gehad in Nederland en deed de politiek altijd het tegenovergestelde: EU grondwet, sleepwet, Oekraïneverdrag... alles waar 'het volk' tegen was werd alsnog gedaan. En dan vindt de politiek het ook nog gek dat er zo'n kloof is met de burgers...

10 kudos 2026-06-04 22:05:28 op Ouderen discriminatie
@Dweeziltje | 04-06-26 | 21:48: Oh fuck. Lees het nu pas.

-23 kudos 2026-06-04 21:46:07 op Ouderen discriminatie
Volgens mij faalt de uploader hier vooral. Het is toch vrij gebruikelijk om een parkeerplaats uitsluitend voor klanten van winkel X te hebben? En als winkel X nu toevallig 'Relaxst.nl Seniorenwinkel' heet kan ik eigenlijk alleen afkeurend zijn de foutgespelde winkelnaam.

19 kudos 2026-06-04 21:42:30 op Zomerhit 2026
Heerlijke broccoli-dis.

-2 kudos 2026-06-04 21:40:21 op Mark in Kyiv
Zowel de NAVO als de EU zouden ook iets moeten winnen bij de toelating van andere landen. En je moet kritisch zijn, want voor je het weet heb je een kutland in je unie. Wat doet Turkije bv. bij de NAVO? Levert dat de NAVO vrede en stabiliteit op? Nee. Wat betreft de EU moet je gewoon kritisch zijn of je er economische winst uit haalt. Ik maak me al boos over de Zuidelijke West-Europese landen die er economisch al eeuwen een zooitje van maken. Weet je waarom je voor de Euro in die landen geldbriefjes had met 50.000 lire, drachme of peseta's? Daar was een reden voor hè. In het Noorden van Europa was 1000 gulden of Mark al veel geld. Je wilt Oekraïne als één van de meest corrupte landen niet in de EU of NAVO. Daar zit echt geen winst in. Je moet even door je haat voor Rusland heenstappen voordat je domme beslissingen neemt waar je nog vele decennia last van hebt.

71 kudos 2026-05-18 17:01:02 op Begrafenis opa
Dat gezicht kan zo op een Marokkaanse jongen.

78 kudos 2026-05-17 16:43:21 op Vrouwen doen vrouw zijn
Ik zou hem ook gelijk helemaal volschijten. Maar goed, op mijn leeftijd kijkt daar verder ook niemand meer van op.

42 kudos 2026-05-17 16:42:40 op Entree bruidsmeisje gaat fout
Tenenkrommend. Ik zou er niet doodgeboren willen worden. Alles gemaakt, alles voorbereid, geen enkele spontaniteit en iets vieren wat 2 van de 3 keer toch weer kapot gaat. Ga gewoon lekker samenwonen en bemoei verder niemand met je relatie. Totaal niet interessant.

23 kudos 2026-05-05 19:38:08 op Krab treft voorbereidingen
Mijn balletjes zitten ook in de buurt van mijn holletje. Komt wel dichtbij zo, Claude.

7 kudos 2026-05-05 19:36:33 op FUUUUTT!!! Betrapt!
En dan dat verbaasd kijken als ze op heterdaad betrapt wordt... gadverdamme.

13 kudos 2026-05-05 19:07:08 op Martin Brundle vs Jimmy Fallon bij de GP van Miami
Jammer dat die kerel zo verschrikkelijk gemaakt is. Typisch Amerikaans ook om dat zo te waarderen, want hij kan echt wel iets. Maar het verdwijnt gewoon in het niets met ADHD 'kijk mij eens grappig zijn' verslaving.

11 kudos 2026-05-05 18:59:52 op Broodjesdropping valt letterlijk in het water
Met een BMI van 25 kun je ook niet echt zeggen dat je net een hongerwinter achter de rug hebt. Misschien houdt de piloot daar alvast rekening mee.

1 kudos 2026-05-05 16:10:36 op Ff die belijning bijpunten voor de pot
Lang geleden, toen mijn vrouw nog mijn vriendin was, kon ik dit ook. En nee, ik heb het niet over witte lijnen trekken.

4 kudos 2026-05-05 15:58:47 op Kijk em es hangen
't Is nog erger: het zijn eigenlijk onze spullen.

4 kudos 2026-05-05 15:57:48 op 6 man op 1 scooter
Ik snap er geen fuck meer van hoor. De GenZ is preutser dan preuts, maar zelfs toen ik zo oud was zou ik me ongemakkelijke voelen bij zo'n actie. En ik ben van de generatie dat als we met een groep naar het strand gingen, alle vrouwen gewoon topless gingen. Werd ook niets gefilmd.

-6 kudos 2026-05-05 15:49:07 op DSI in Westerbork
Ik heb geen idee waar ik naar kijk, maar ook de stelligste overtuiging dat ik dat ook helemaal niet wil weten.

55 kudos 2026-05-05 15:45:41 op Hey hier blijven mevrouwtje
Drugs of geen drugs, 'I wasn't driving' is wel de meest vrouwelijke reactie ooit hoor.

4 kudos 2026-04-25 12:37:32 op Politieachtervolging op het dak!
Je wordt gemind, maar er staat onder de video 'Sto Charkov' dus ik vermoed dat je helemaal niet ver van de waarheid zit.

6 kudos 2026-04-25 12:10:05 op Superfly meisje
Ik vraag me dan af: welk werk heeft ze gedaan zodat ze haar nepborsten kon betalen?

2 kudos 2026-04-19 22:48:01 op Papa is de beste
@vlasteler | 19-04-26 | 22:08: Die ken ik anders: neem haar langs achter, zonder condoom, en roep dan dat je Aids hebt.

-32 kudos 2026-04-19 15:06:58 op Peter Hongaar op bezoek bij de Orban-staatsomroep
Ik snap wel wat het probleem is, maar dit is toch riskant. Politiek moet zich niet bemoeien met wat er in de media uitgezonden wordt. De media moet zich niet inlaten met politici om een verhaal te laten vertellen. Deze zender in Oostblokistan zal ongetwijfeld corrupt zijn, dus goed dat dat aangepakt wordt. Maar het mag nooit resulteren in een zender waar de politiek heel erg blij mee is, want dan doet de media gewoon zijn werk niet goed. Daar gaat het, zij het in veel kleinere mate, in Nederland ook gewoon mis. De NOS weet dondersgoed dat ze de regering niet teveel moeten bekritiseren en dat ze vooral de politieke krachten die niet in het midden zitten scherp moeten wegzetten als 'radicaal' of 'extreem', liefst nog met het woordje 'ultra' ervoor. Of dat nou links of rechts is maakt mij geen fuck uit. Een echte democraat komt ook op voor het verdedigen van tegengeluiden. En begin niet over 'fake news', want daar maken inmiddels ALLE partijen zich schuldig aan.

20 kudos 2026-04-18 18:50:47 op Drones neerhalen
Ik was pas nog bij de Efteling, maar er stond een lange rij bij de dronevlucht. Nu ik dit zo zie heb ik eigenlijk wel wat gemist.

6 kudos 2026-04-18 17:04:37 op Vet trucje
Op de fiets

6 kudos 2026-04-18 17:04:18 op Biertje atten
Heeft ie nou blauw haar?

12 kudos 2026-04-18 17:01:23 op Epische vette storm
Pray for us today? Waarom denk je dat God al die Tornado's naar de VS stuurt dan? Wij hebben er geen last van hier hoor.

13 kudos 2026-04-18 16:59:05 op Drones neerhalen
Vliegtuigje is een YAK 52 volgens mij, gebouwd eind jaren 70 in Joegoslavië. Volgens mij kun je best een paar Engelse snobs vinden die hier grof geld voor betalen. Is weer eens iets anders dan kleiduiven schieten.