DumpStats voor heldenvites

5,242 +6088 -846

Kudos

#13303 (Top 4.1626%)

Kudos/dag 1.88
Kudos/reaguursel 20.48
Meeste kudos op 1 reaguursel 586
Minste kudos op 1 reaguursel -102

256

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.09
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 8.6
Reacties per reaguursel 0.59
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 09-11-2018
Eerste reactie op 09-11-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-4 kudos 2026-06-16 17:41:29 door ioozereoh op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
en gelijk heeft u, maar helaas zijn er toch weer mensen die vinden dat het allemaal welkom is en nederland afbreekt. totdat ze in hun wijk komen te wonen, dan gaan ze de straat en anti dit en anti dat.

133 kudos 2026-06-16 09:17:29 door biem_bom op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
lijkt me echt zwaar vermoeiend leven als je niet eens meer een leuk kort filmpje van 8 seconde kan zien zonder meteen te gaan schuimbekken over de buitenlanders.

0 kudos 2026-03-19 13:18:52 door Pieter Kwaal op Klaar met vechten nu! Hup doorrijden!
Nou doe maar niet. Maar als BOA had hij wel in moeten grijpen. En het is een BOA. En dat weet ik omdat zo'n weginspecteur mij liet stoppen toen ik een Duitse leenauto had die de ANWB voor mij gergeld had. Ging de grens over naar Nederland en zo'n koekwous ging ineens voor mij rijden en aanwijzingen geven. Dus ik volgen. Stapt die uit en zegt hij inhet Duits u reed te snel. hahaha ik oh maar ik spreek Nederlands is dat jouw taak dan? Stotterend, uh nee maar ik dacht ik ga u er even op wijzen. Ja vast. Dus zulke toppers zijn de BOA's van Rijkswaterstaat niet. Ook daar willen vele agentje spelen.

-3 kudos 2026-02-02 11:49:20 door Dispuutspik op PAOK-supporters doen eerbetoon
Punt is dus dat bijna nooit zo is. Plus mensen die hier niet aan mee willen doen zitten gedwongen in de rook. Sfeeractie of niet, het is niets voor niets verboden.

4 kudos 2025-12-25 23:28:51 door bentley op Hij maakt hem weer
Mijn oma zei altijd: Wat je vindt moet je naar de politie brengen.

0 kudos 2025-12-03 09:44:14 door DominiqueWeesie op Kerstmark 2025
En de habberdoedas moet zijn kneitergluip in het qwertyrekje hangen want dit is geen gezicht!

2 kudos 2025-09-18 07:08:17 door RepublicOfDave op Polarisatie in Vathorst
@DiePanzerVorwaerts2 | 18-09-25 | 06:47: Het ligt niet alleen aan asielzoekers, ik begrijp best dat die ook op zoek zijn naar een beter leven of gratis geld. Bouwen in Nederland is altijd lastig, de EU maakt alles nog lastiger. Grond is best schaars, en onteigenen is in de praktijk lastig danwel kostbaar, en het is een lapmiddel, zogezegd kortetermijndenken. Nederland is al dichtbevolkt, hoogbouw is uitdagender dan in andere regios, wellicht moeten we minder mensen nastreven. Asielzoekers weren is een heel redelijke stap, deze kosten veel geld en dan tellen we de werkelijke kosten nog niet mee in criminaliteit en versplintering van de maatschappij over de komende decennia.

4 kudos 2025-09-18 05:06:22 door heldenvites op Polarisatie in Vathorst
Nou ik kan je vertellen dat de mooiste woningen worden verdeeld over de mensenmaat een verblijfsvergunning. Er worden er veel te veel toegelaten. Ik zit in een chalet waar ik graag uit wil maar mij lukt het niet.

-9 kudos 2025-09-18 04:47:32 door Rest in privacy op Polarisatie in Vathorst
Dat is intens triest maar dat ligt niet aan asielzoekers. Wel aan kortetermijndenken in de politiek en de onwil om betaalbare woningen te bouwen, laat staan om leegstand aan te pakken.

14 kudos 2025-09-18 04:47:22 door Rest in privacy op Polarisatie in Vathorst
Dat is intens triest maar dat ligt niet aan asielzoekers. Wel aan kortetermijndenken in de politiek en de onwil om betaalbare woningen te bouwen.

7 kudos 2025-09-17 18:12:03 door altijd-guus op Wilders disst Timmermans
JA, want de afgelopen 22 jaar PVV heeft laten zien dat het echt heel veel doet voor zijn achterban....

4 kudos 2025-08-14 21:32:31 door SubZer0 op Imbecielen, deel 53883
Kan je wel gemind worden, maar je hebt gelijk, zo wordt de fend off niet aangeleerd.

9 kudos 2025-06-26 21:48:49 door RepublicOfDave op Dumpert Opsporing Verzocht
@Pielemans | 26-06-25 | 22:51: Kan ik deels inkomen, maar als je glashard beweert dat Faber goud is dan ben je wel een beetje af. Er zit geen kwalitatief hoogwaardig materiaal om een regering mee te bouwen. Ook leveren ze veel, soms terechte, kritiek maar weinig haalbare oplossingen. Mijn stem gaat zo, net als de vorige ronde, naar JA21.

-11 kudos 2025-06-26 20:51:28 door Pielemans op Dumpert Opsporing Verzocht
Feit, hopelijk stemmen we massaal PVV, ze zijn finaal tegen gewerkt door de rest van de partijen om de PVV kapot te maken.

-11 kudos 2025-06-26 20:34:33 door GroteCamera op Dumpert Opsporing Verzocht
We hebben gezien wat de PVV doet, helemaal niks. Stemmen nota bene tegen hun eigen moties. Beter een andere partij de kans geven.

12 kudos 2025-06-05 16:44:45 door R_D80 op Kuuuut kapottt!!
Er is iemand omhoog geklommen om alles weer aan elkaar te naaien.

3 kudos 2024-12-03 12:12:39 door Dizsaidup op Kerstlampjes en Auto's
Je stelt voor om ook nog dronken te gaan rijden met je kerstboomauto?
Het moet niet gekker worden.

-1 kudos 2024-08-18 00:31:50 door DiePanzerVorwaerts op Vuistgevecht in Turkse parlement
@Remiremiremi | 17-08-24 | 12:29:
Vluchtelingen zijn vaak niet arm, die hebben immers geld en/of de middelen om weg te komen. Of ze hadden dat, mensensmokkelaars vragen best hoge bedragen. Verder heb je gelijk, er is niks mis met eisen stellen.