5,242 +6088 -846
Kudos
#13303 (Top 4.1626%)
| Kudos/dag | 1.88 |
| Kudos/reaguursel | 20.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 586 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -102 |
5,242 +6088 -846
Kudos
#13303 (Top 4.1626%)
| Kudos/dag | 1.88 |
| Kudos/reaguursel | 20.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 586 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -102 |
256
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.09 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 8.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.59 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 16 |
| Geregistreerd op | 09-11-2018 |
| Eerste reactie op | 09-11-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-4 kudos 2026-06-16 17:41:29 door ioozereoh op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
en gelijk heeft u, maar helaas zijn er toch weer mensen die vinden dat het allemaal welkom is en nederland afbreekt. totdat ze in hun wijk komen te wonen, dan gaan ze de straat en anti dit en anti dat.
-5 kudos 2026-06-16 17:17:46 door Gaatieklagen op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
@biem_bom | 16-06-26 | 11:17: hij heeft toch gelijk?
2 kudos 2026-06-16 16:27:00 door Britt_Dekkers_Zadel op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
Wat een ontzettend kutleven moet jij hebben @heldenvites
1 kudos 2026-06-16 14:08:54 door Aend op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
Lekker offtopic. Opzouten kneus.
-5 kudos 2026-06-16 12:03:57 door HUYV op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
De mannen in oranje shirtjes daaronder zien er anders best noord afrikaans uit. Waar ben jij dan? Aan het verzuren op je zolderkamer?
-13 kudos 2026-06-16 10:21:27 door Imprivata op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
@biem_bom | 16-06-26 | 11:17: D66 stemmer?
-18 kudos 2026-06-16 09:42:53 door krijgenwedatweer op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
@biem_bom | 16-06-26 | 11:17: Wegkijken is inderdaad altijd makkelijker.
133 kudos 2026-06-16 09:17:29 door biem_bom op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
lijkt me echt zwaar vermoeiend leven als je niet eens meer een leuk kort filmpje van 8 seconde kan zien zonder meteen te gaan schuimbekken over de buitenlanders.
4 kudos 2026-06-15 06:37:06 door Parabolicus op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Niet iedereen, wel heel veel mensen.
-2 kudos 2026-06-11 15:00:57 door ConkerTheKing op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
S-817-XF bedoel je?
-6 kudos 2026-05-30 13:49:14 door tnalpremak op Winkels in het centrum van Parijs timmeren hun ramen dicht
Oh dus al die rel supporters zijn moslims? Grappig dat alle ellende wat er speelt het altijd alleen moslims zijn. Die feyenoord supporters in rome die het fonteintje hebben gesloopt waren ook zeker moslim?
-3 kudos 2026-05-30 13:13:10 door Bernard von O. op Winkels in het centrum van Parijs timmeren hun ramen dicht
@Hunebedbouwer | 30-05-26 | 15:01: op basis waarvan concludeer je dit? Heb je voorbeelden?
7 kudos 2026-05-30 13:01:43 door Hunebedbouwer op Winkels in het centrum van Parijs timmeren hun ramen dicht
@Bernard von O. | 30-05-26 | 14:50: Helemaal niet. De media en Palliewappies zouden staan te juichen.
-13 kudos 2026-05-30 12:50:17 door Bernard von O. op Winkels in het centrum van Parijs timmeren hun ramen dicht
Janken? Als het een synagoge was geweest, dan stond de hele wereld op zijn kop. Omgekeerde wereld dit.
7 kudos 2026-05-27 20:02:40 door Klammedotje op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
De nederlandse cultuur?
9 kudos 2026-05-26 09:33:08 door Styllurt op Vissert heeft geluk
Die snapping turtle heeft volgens mij je leestekens opgegeten.
-2 kudos 2026-05-20 11:06:14 door threeheadedmonkey op Goedkope eieren
Zelfs reaguurders zouden deze twee niet doen. En dat zegt wat.
-1 kudos 2026-04-08 11:34:52 door LieverSudoDanZwitsal op Varen blijft ook lastig
Boot vol laten lopen, dat zou nog kunnen werken ook. En dan na de brug weer leeghozen.
-1 kudos 2026-03-23 09:42:44 door freakspark op De trein naar Lelystad wordt schoongemaakt
Probeer jij je uitstoot te verbéteren ipv te verminderen? Ja, dan schiet het niet op, inderdaad.
0 kudos 2026-03-19 13:18:52 door Pieter Kwaal op Klaar met vechten nu! Hup doorrijden!
Nou doe maar niet. Maar als BOA had hij wel in moeten grijpen. En het is een BOA. En dat weet ik omdat zo'n weginspecteur mij liet stoppen toen ik een Duitse leenauto had die de ANWB voor mij gergeld had. Ging de grens over naar Nederland en zo'n koekwous ging ineens voor mij rijden en aanwijzingen geven. Dus ik volgen. Stapt die uit en zegt hij inhet Duits u reed te snel. hahaha ik oh maar ik spreek Nederlands is dat jouw taak dan? Stotterend, uh nee maar ik dacht ik ga u er even op wijzen. Ja vast. Dus zulke toppers zijn de BOA's van Rijkswaterstaat niet. Ook daar willen vele agentje spelen.
1 kudos 2026-03-18 23:03:41 door WhySoSeriousss op Klaar met vechten nu! Hup doorrijden!
Ja, en geef ze zo'n stroomstok (stun gun)
3 kudos 2026-03-04 16:15:39 door Goude-rinus op Gymnast identificeert als stuiterbal
En hij heeft een korte broek aan .
-3 kudos 2026-02-02 11:49:20 door Dispuutspik op PAOK-supporters doen eerbetoon
Punt is dus dat bijna nooit zo is. Plus mensen die hier niet aan mee willen doen zitten gedwongen in de rook. Sfeeractie of niet, het is niets voor niets verboden.
1 kudos 2026-01-16 06:11:30 door pietpvv op Beelden van plofkraak in Amsterdam
Nee, mag niet.
4 kudos 2025-12-25 23:28:51 door bentley op Hij maakt hem weer
Mijn oma zei altijd: Wat je vindt moet je naar de politie brengen.
0 kudos 2025-12-03 09:44:14 door DominiqueWeesie op Kerstmark 2025
En de habberdoedas moet zijn kneitergluip in het qwertyrekje hangen want dit is geen gezicht!
3 kudos 2025-12-03 09:16:44 door Subietzometeenstraks op Kerstmark 2025
Ja precies.
Dat zal ze leren !
-15 kudos 2025-10-15 10:00:56 door tafelpoot38 op Opstootjes in Uithoorn gisteravond
Ja ik ben ook een beetje klaar met bier drinkende tokkies die lopen te protesteren voor gemeente huizen.
3 kudos 2025-10-14 17:50:08 door Tiszoalstis op Werk waar je je frustraties in kwijt kan
Ik weet zeker van niet.
2 kudos 2025-09-18 07:08:17 door RepublicOfDave op Polarisatie in Vathorst
@DiePanzerVorwaerts2 | 18-09-25 | 06:47: Het ligt niet alleen aan asielzoekers, ik begrijp best dat die ook op zoek zijn naar een beter leven of gratis geld. Bouwen in Nederland is altijd lastig, de EU maakt alles nog lastiger. Grond is best schaars, en onteigenen is in de praktijk lastig danwel kostbaar, en het is een lapmiddel, zogezegd kortetermijndenken. Nederland is al dichtbevolkt, hoogbouw is uitdagender dan in andere regios, wellicht moeten we minder mensen nastreven. Asielzoekers weren is een heel redelijke stap, deze kosten veel geld en dan tellen we de werkelijke kosten nog niet mee in criminaliteit en versplintering van de maatschappij over de komende decennia.
4 kudos 2025-09-18 05:06:22 door heldenvites op Polarisatie in Vathorst
Nou ik kan je vertellen dat de mooiste woningen worden verdeeld over de mensenmaat een verblijfsvergunning. Er worden er veel te veel toegelaten. Ik zit in een chalet waar ik graag uit wil maar mij lukt het niet.
-9 kudos 2025-09-18 04:47:32 door Rest in privacy op Polarisatie in Vathorst
Dat is intens triest maar dat ligt niet aan asielzoekers. Wel aan kortetermijndenken in de politiek en de onwil om betaalbare woningen te bouwen, laat staan om leegstand aan te pakken.
14 kudos 2025-09-18 04:47:22 door Rest in privacy op Polarisatie in Vathorst
Dat is intens triest maar dat ligt niet aan asielzoekers. Wel aan kortetermijndenken in de politiek en de onwil om betaalbare woningen te bouwen.
7 kudos 2025-09-17 18:12:03 door altijd-guus op Wilders disst Timmermans
JA, want de afgelopen 22 jaar PVV heeft laten zien dat het echt heel veel doet voor zijn achterban....
5 kudos 2025-09-17 18:04:41 door Graham op Wilders disst Timmermans
Nee dank je. Stem weggooien doe ik liever zelf als het moet.
4 kudos 2025-09-15 19:46:08 door pegasus123 op Merijn Scholten doet muziek maken
Ga even ergens anders lobbyen alsjeblieft
0 kudos 2025-08-14 22:27:55 door STD-C309 op Imbecielen, deel 53883
En ze waren zo lekker IM bezig met amber, hesjes, pionnen etc.
4 kudos 2025-08-14 21:32:31 door SubZer0 op Imbecielen, deel 53883
Kan je wel gemind worden, maar je hebt gelijk, zo wordt de fend off niet aangeleerd.
9 kudos 2025-06-26 21:48:49 door RepublicOfDave op Dumpert Opsporing Verzocht
@Pielemans | 26-06-25 | 22:51: Kan ik deels inkomen, maar als je glashard beweert dat Faber goud is dan ben je wel een beetje af. Er zit geen kwalitatief hoogwaardig materiaal om een regering mee te bouwen. Ook leveren ze veel, soms terechte, kritiek maar weinig haalbare oplossingen. Mijn stem gaat zo, net als de vorige ronde, naar JA21.
-11 kudos 2025-06-26 20:51:28 door Pielemans op Dumpert Opsporing Verzocht
Feit, hopelijk stemmen we massaal PVV, ze zijn finaal tegen gewerkt door de rest van de partijen om de PVV kapot te maken.
19 kudos 2025-06-26 20:45:10 door Xara op Dumpert Opsporing Verzocht
je bedoeld JA21 toch? PVV is Kudt
-11 kudos 2025-06-26 20:34:33 door GroteCamera op Dumpert Opsporing Verzocht
We hebben gezien wat de PVV doet, helemaal niks. Stemmen nota bene tegen hun eigen moties. Beter een andere partij de kans geven.
-13 kudos 2025-06-13 06:32:51 door Sjorsdereppert op Quincy toch terug naar Nederland
Zit pedofilie, schoolshooten en seriemoorden dan in de blanke genen volgens u?
-17 kudos 2025-06-13 06:29:20 door Sjorsdereppert op Quincy toch terug naar Nederland
Hou je mond, vuile nazi
12 kudos 2025-06-05 16:44:45 door R_D80 op Kuuuut kapottt!!
Er is iemand omhoog geklommen om alles weer aan elkaar te naaien.
27 kudos 2025-05-18 16:33:07 door Kloekkloek op Klant wil geen onkruid meer in de tuin
Tot het gaat regenen, dan loopt het water niet heel fijn weg of allemaal naar 1 plek. Ook ga je dan keihard onderuit omdat het mega glad is.
49 kudos 2025-05-18 16:27:23 door Troelvink op Klant wil geen onkruid meer in de tuin
zodat de bijen en insecten daar lekker kunnen loungen? Onkruid is de mens die de natuur niet respecteert.
3 kudos 2024-12-03 12:12:39 door Dizsaidup op Kerstlampjes en Auto's
Je stelt voor om ook nog dronken te gaan rijden met je kerstboomauto?
Het moet niet gekker worden.
-1 kudos 2024-08-18 00:31:50 door DiePanzerVorwaerts op Vuistgevecht in Turkse parlement
@Remiremiremi | 17-08-24 | 12:29:
Vluchtelingen zijn vaak niet arm, die hebben immers geld en/of de middelen om weg te komen. Of ze hadden dat, mensensmokkelaars vragen best hoge bedragen. Verder heb je gelijk, er is niks mis met eisen stellen.
29 kudos 2024-08-17 10:49:28 door Chrisdus. op Vuistgevecht in Turkse parlement
@Remiremiremi | 17-08-24 | 12:29: Mand.