DumpStats voor Pielemans

46,772 +52402 -5630

Kudos

#1212 (Top 0.3792%)

Kudos/dag 10.57
Kudos/reaguursel 14.28
Meeste kudos op 1 reaguursel 3164
Minste kudos op 1 reaguursel -190

3,275

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.74
Topreaguursels 11
Woorden per reaguursel 14
Reacties per reaguursel 0.22
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 62
Geregistreerd op 07-05-2014
Eerste reactie op 14-05-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-24 20:46:01 op Nationaal Hitteplan
Als je erop gaat zitten wel, werkt ook verkoelend

-15 kudos 2026-06-21 16:28:21 op Fijne zondag allemaal!
Wordt dit serieus geplust? Meisje wat er qua lichaam al heel jong uitziet en dat er bewust aandikt met Hello Kitty meuk. Dit gaat over de grens

2 kudos 2026-06-15 15:28:48 op Er is hoop.
Deze hoef je niet rijk voor te zijn, als je wilt kun je achter in een rij aansluiten maar ze heeft wel een nattezaadnaad

5 kudos 2026-06-13 20:58:05 op Fiets gestolen door kurwa's
Al weet je waar hij staat, een gestolen fiets komen ze niet voor. Zelf mee gemaakt dat ik wist waar m'n gestolen fiets stond, Politie gebeld en ze deden niets. Zelf maar opgehaald toen, wat de Politie afraadde...

2 kudos 2026-06-11 22:14:42 op Rob houdt van vlees
2 uren in een rij staan voor een ritje van 30 seconden, met de familie 400,- lichter voor een dagje efteling, nee bedankt. Gratis blijf ik nog liever thuis

0 kudos 2026-06-09 12:46:26 op Jij gaat de bus uit
Mag je straks ook niet meer zeggen van de deugers

-22 kudos 2026-06-07 21:12:36 op Plop Kop
Eerst rustig zijn biertje wegzetten en vervolgens slaan, dat oogt als een daad met voorbedachte rade

14 kudos 2026-06-06 17:54:30 op Badmode op de catwalk!
Dit is een serie kleding ontworpen door de Russische ontwerper Ziepusnetnie

0 kudos 2026-06-01 14:05:36 op Mevrouw met dikke dijen
Ik was van de week een kinderzwembadje aan het opblazen voor m'n kids. Met de mond want ik kon de automatische opblazer niet vinden.. Toen ik op de helft was, pauze nam omdat ik wat blauw aanliep leek het zwembadje wel wat op deze mevrouw

19 kudos 2026-05-30 21:44:54 op Mooi vrouwtje heb je daar
Ik betwijfel het. Hij ziet eruit alsof die weinig denk vermogen tot z'n beschikking heeft

0 kudos 2026-05-29 10:41:22 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Bij meer krijg je staffelkorting hoor. Dan kun je bv. 1+1 gratis boodschappen halen bij de Jumbo als je meer eten moet halen

0 kudos 2026-05-29 10:38:14 op Houterig deuntje
De gebruiksaanwijzing even gelezen, past niet in de vaatwasser staat erin

13 kudos 2026-05-26 13:53:09 op Warming up voor Defqon.1 in de tuin
Haha die laatste video, kneiter serieus met z'n handje omhoog, niemand op de dansvloer in een zielig achtertuintje met een cameraman die z'n werk ook iets te serieus lijkt te nemen. Veeg mij maar op

-2 kudos 2026-05-02 17:40:30 op Een machete..
Valt mee hoor, het lichaam kan best wat hebben zelfs al was de arm eraf gehakt.

0 kudos 2026-04-15 15:06:53 op Mannen zijn gewoon grote kleuters
Ik wil wel even met jou knutselen Anne-Fleur. Komende vrijdagavond? Span ik hem goed aan, als jij dan een doek regelt.

0 kudos 2026-03-30 14:08:05 op Verkeersagent treft dove automobilist
Precies het probleem in Nederland, het deugen en niets durven zeggen. Ook niet op de verjaardagen want oe, misschien vind tante Gerda het echt niet leuk

-27 kudos 2026-03-27 14:19:49 op Ali B komt uit de rechtzaal
DIt kan niet jongens maar wel constant zitten te lachen. Het deugprobleem van tegenwoordig, kap met die onzin. Als je iets leuk vindt dan vind je het leuk en mag je best eerlijk zijn

1 kudos 2026-03-27 14:12:43 op Hoofdpijn op het werk
Heeft mazzel dat hij niet vol geraakt wordt maar de balk als het ware over z'n hoofd schaaft. Als hij z'n hoofd net wat anders had gehad had hij de volledige klap gehad en was het game-over geweest

-1 kudos 2026-03-27 14:08:26 op Het is weer papa dag
Lijkt mij een foutje, kan soms best lastig zijn met kinderen door het verkeer. Zullen we niet meteen iemand zo aan de schandpaal nagelen door het op Dumpert te plaatsen

90 kudos 2026-03-27 14:04:41 op Mag ik u rijden?
Heerlijk dit, een perfecte les hoe je eigenlijk moet omgaan met racisme

1 kudos 2026-03-11 21:43:56 op Verkiezingsposter Voutje, Dom
@AnoniemeAlcoholist | 11-03-26 | 19:04: Je hebt je duidelijk niet ingelezen wat dit inhoudt, dit is totaal niet realistisch. Ik ben ondernemer en betaal omzetbelasting, winst belasting en om het naar privé te krijgen loonheffing van 50%. Dan ga ik privé wat beleggen en mag ik als ik 10k winst heb op papier(niet gerealiseerd) op 1 januari 3600,- aftikken. 2 weken later zakt mij niet gerealiseerde winst weer weg, zo gaat dat soms, vooral met crypto en ben ik gewoon 36% van mijn "aandelen" kwijt. Ga eens na wat er gebeurd als ieder land in de EU of de hele wereld dit zou doen, wat gebeurd er dan op 1 januari? ;) Deze mensen staan te ver van de realiteit, het is het oude communisme. "Onteigening speelt een fundamentele rol in de theorie en praktijk van het communisme. Het is het proces waarbij privébezit van productiemiddelen (zoals fabrieken, landbouwgrond, mijnen en banken) wordt overgedragen aan de gemeenschap of de staat."

2 kudos 2026-03-11 21:29:02 op Verkiezingsposter Voutje, Dom
Eens, dit is pure onteigening. Het staat haaks op hun veel gebruikte slogan "Rust in je portemonee.". Als dit doorgaat wat zo blijkt gaat het Nederland op de lange baan enorm veel geld kosten

87 kudos 2026-03-07 22:50:34 op Kip 9 bij de Burger King
Had je in de uren voorafgaand aan het filmen of bij het uploaden niet kunnen bedenken dat dit niet grappig was?

-1 kudos 2026-03-07 21:36:28 op Links of rechts?
Normaal stem ik rechts maar nu links

-3 kudos 2026-03-06 20:28:10 op Oranje boven
Je krijgt veel minnetjes maar dat was ook het eerste wat ik ook dacht. Knappe meid maar ze mag nog wat ouder worden

5 kudos 2026-03-04 19:49:49 op Het woensdaggevoel!
Ik heb m'n twijfels, grondigere inspectie lijkt mij nodig om het met zekerheid te zeggen

6 kudos 2026-02-22 15:44:11 op Bus Newcastle fans haalt bus in
Ik voetbal zelf ook veel maar snap dit nooit. In de wedstrijd ben je in mijn optiek even elkaars tegenstander(niet met geweld) en daarna is het gewoon weer klaar toch.

72 kudos 2026-02-22 15:39:16 op Overval gisteren in Pokemonwinkel in Rotterdam
Je hoeft niet eens meer te raden, je weet al wat voor figuren het zijn Wanneer zeggen we nou echt eens genoeg is genoeg? We betalen ons scheel aan dit soort volk en je krijgt er 9 van de 10 keer ellende voor terug.

12 kudos 2026-02-19 14:28:09 op Hélène, Noah en Merel eindigen met een leuke reactie van de fans
Leuke meid die Helene. Tof hoe ze reageert op die dicpicks xD al blijft het een vreemd iets om een foto van je fluit naar een dame te sturen welke je waarschijnlijk nog nooit in het echt gezien hebt.. Ik snap er de lol niet van, tenzij ze er echt om vraagt maar dat verwacht ik niet.

0 kudos 2026-02-19 14:21:35 op Hoeveel mensen ken jij met shirtspijt?
Er valt van beide partijen wat te zeggen. Dit zijn wel overdreven en irritantie lui, maar goed dat werkt voor de kijkcijfers, daarom wordt het nu ook gedeeld. Ik merk wel dat ik veel vraagtekens heb gekregen sinds Corona richting de overheid, het blindelings vertrouwen is er niet meer en dat komt niet door deze wappies.