46,772 +52402 -5630
Kudos
#1212 (Top 0.3792%)
| Kudos/dag | 10.57 |
| Kudos/reaguursel | 14.28 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3164 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -190 |
46,772 +52402 -5630
Kudos
#1212 (Top 0.3792%)
| Kudos/dag | 10.57 |
| Kudos/reaguursel | 14.28 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3164 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -190 |
3,275
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.74 |
| Topreaguursels | 11 |
| Woorden per reaguursel | 14 |
| Reacties per reaguursel | 0.22 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 62 |
| Geregistreerd op | 07-05-2014 |
| Eerste reactie op | 14-05-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 20:46:01 op Nationaal Hitteplan
Als je erop gaat zitten wel, werkt ook verkoelend
2 kudos 2026-06-24 20:43:32 op Hoe gaat het met papa na de scheiding
leuk voor in de familie app
-15 kudos 2026-06-21 16:28:21 op Fijne zondag allemaal!
Wordt dit serieus geplust? Meisje wat er qua lichaam al heel jong uitziet en dat er bewust aandikt met Hello Kitty meuk. Dit gaat over de grens
2 kudos 2026-06-15 15:28:48 op Er is hoop.
Deze hoef je niet rijk voor te zijn, als je wilt kun je achter in een rij aansluiten maar ze heeft wel een nattezaadnaad
5 kudos 2026-06-13 20:58:05 op Fiets gestolen door kurwa's
Al weet je waar hij staat, een gestolen fiets komen ze niet voor. Zelf mee gemaakt dat ik wist waar m'n gestolen fiets stond, Politie gebeld en ze deden niets. Zelf maar opgehaald toen, wat de Politie afraadde...
2 kudos 2026-06-11 22:14:42 op Rob houdt van vlees
2 uren in een rij staan voor een ritje van 30 seconden, met de familie 400,- lichter voor een dagje efteling, nee bedankt. Gratis blijf ik nog liever thuis
8 kudos 2026-06-10 12:14:03 op Mestrekkertje komt schade nog even showen
Een typische Henk-Jan van de lokale hockeyclub is weer gek aan het doen, die heeft geen normen en waarden
0 kudos 2026-06-09 12:46:26 op Jij gaat de bus uit
Mag je straks ook niet meer zeggen van de deugers
0 kudos 2026-06-07 21:21:09 op Burenruzie gaat verkeerd
Waar is de rijdende rechter als je hem nodig hebt?
-22 kudos 2026-06-07 21:12:36 op Plop Kop
Eerst rustig zijn biertje wegzetten en vervolgens slaan, dat oogt als een daad met voorbedachte rade
14 kudos 2026-06-06 17:54:30 op Badmode op de catwalk!
Dit is een serie kleding ontworpen door de Russische ontwerper Ziepusnetnie
0 kudos 2026-06-01 14:05:36 op Mevrouw met dikke dijen
Ik was van de week een kinderzwembadje aan het opblazen voor m'n kids. Met de mond want ik kon de automatische opblazer niet vinden.. Toen ik op de helft was, pauze nam omdat ik wat blauw aanliep leek het zwembadje wel wat op deze mevrouw
1 kudos 2026-06-01 12:54:36 op DIY bladblazer knutselen
Ik zou hem achter op de fiets monteren
19 kudos 2026-05-30 21:44:54 op Mooi vrouwtje heb je daar
Ik betwijfel het. Hij ziet eruit alsof die weinig denk vermogen tot z'n beschikking heeft
0 kudos 2026-05-29 10:41:22 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Bij meer krijg je staffelkorting hoor. Dan kun je bv. 1+1 gratis boodschappen halen bij de Jumbo als je meer eten moet halen
0 kudos 2026-05-29 10:38:14 op Houterig deuntje
De gebruiksaanwijzing even gelezen, past niet in de vaatwasser staat erin
13 kudos 2026-05-26 13:53:09 op Warming up voor Defqon.1 in de tuin
Haha die laatste video, kneiter serieus met z'n handje omhoog, niemand op de dansvloer in een zielig achtertuintje met een cameraman die z'n werk ook iets te serieus lijkt te nemen. Veeg mij maar op
12 kudos 2026-05-26 13:42:14 op Bizar bloedgevecht in de trein
Vandaag op Dumpert, vandaag of morgen niet in de media xD
17 kudos 2026-05-04 12:04:07 op Gekkie gooit bijl door voorruit
Ver buiten de stad en ze doen verder niemand kwaad lijkt mij toch? Laat lekker gaan..
-2 kudos 2026-05-02 17:40:30 op Een machete..
Valt mee hoor, het lichaam kan best wat hebben zelfs al was de arm eraf gehakt.
0 kudos 2026-04-15 15:06:53 op Mannen zijn gewoon grote kleuters
Ik wil wel even met jou knutselen Anne-Fleur. Komende vrijdagavond? Span ik hem goed aan, als jij dan een doek regelt.
17 kudos 2026-04-12 17:58:49 op Even de knieschijf terugploppen
Als ik mag kiezen heb ik toch liever een bamischijf
0 kudos 2026-04-04 20:11:57 op Rob Jetten ontkent alles
-weggejorist-
0 kudos 2026-03-30 14:08:05 op Verkeersagent treft dove automobilist
Precies het probleem in Nederland, het deugen en niets durven zeggen. Ook niet op de verjaardagen want oe, misschien vind tante Gerda het echt niet leuk
0 kudos 2026-03-30 14:04:13 op Tijd om een vers straatbiertje te tappen
Als je moet plassen?
0 kudos 2026-03-27 22:31:31 op Robot is niet zo dol op kinderen
Jammer, geen dubbelslap
5 kudos 2026-03-27 22:29:28 op Robot is niet zo dol op kinderen
Kibbeling
-27 kudos 2026-03-27 14:19:49 op Ali B komt uit de rechtzaal
DIt kan niet jongens maar wel constant zitten te lachen. Het deugprobleem van tegenwoordig, kap met die onzin. Als je iets leuk vindt dan vind je het leuk en mag je best eerlijk zijn
1 kudos 2026-03-27 14:12:43 op Hoofdpijn op het werk
Heeft mazzel dat hij niet vol geraakt wordt maar de balk als het ware over z'n hoofd schaaft. Als hij z'n hoofd net wat anders had gehad had hij de volledige klap gehad en was het game-over geweest
-1 kudos 2026-03-27 14:08:26 op Het is weer papa dag
Lijkt mij een foutje, kan soms best lastig zijn met kinderen door het verkeer. Zullen we niet meteen iemand zo aan de schandpaal nagelen door het op Dumpert te plaatsen
90 kudos 2026-03-27 14:04:41 op Mag ik u rijden?
Heerlijk dit, een perfecte les hoe je eigenlijk moet omgaan met racisme
1 kudos 2026-03-11 21:43:56 op Verkiezingsposter Voutje, Dom
@AnoniemeAlcoholist | 11-03-26 | 19:04: Je hebt je duidelijk niet ingelezen wat dit inhoudt, dit is totaal niet realistisch. Ik ben ondernemer en betaal omzetbelasting, winst belasting en om het naar privé te krijgen loonheffing van 50%. Dan ga ik privé wat beleggen en mag ik als ik 10k winst heb op papier(niet gerealiseerd) op 1 januari 3600,- aftikken. 2 weken later zakt mij niet gerealiseerde winst weer weg, zo gaat dat soms, vooral met crypto en ben ik gewoon 36% van mijn "aandelen" kwijt. Ga eens na wat er gebeurd als ieder land in de EU of de hele wereld dit zou doen, wat gebeurd er dan op 1 januari? ;) Deze mensen staan te ver van de realiteit, het is het oude communisme. "Onteigening speelt een fundamentele rol in de theorie en praktijk van het communisme. Het is het proces waarbij privébezit van productiemiddelen (zoals fabrieken, landbouwgrond, mijnen en banken) wordt overgedragen aan de gemeenschap of de staat."
2 kudos 2026-03-11 21:29:02 op Verkiezingsposter Voutje, Dom
Eens, dit is pure onteigening. Het staat haaks op hun veel gebruikte slogan "Rust in je portemonee.". Als dit doorgaat wat zo blijkt gaat het Nederland op de lange baan enorm veel geld kosten
0 kudos 2026-03-11 21:21:25 op Jochem Westhoff van Pow krijgt een klap van stoere kerel
-weggejorist en opgerot-
0 kudos 2026-03-09 22:48:24 op Verdachte GO-043
Da's geen pretje hoor
13 kudos 2026-03-08 21:21:09 op Aandachtmevrouw krijgt aandacht
Snap wel dat ze toeteren, er valt weinig te tieteren
44 kudos 2026-03-08 21:17:41 op Grondige beeldanalyse geeft nieuw inzicht
Alvast gefeliciteerd Mehmetali, je bent de grootste kneus van 2026!
31 kudos 2026-03-07 22:53:57 op Meisjes zijn gezellig met water aan het spuiten
Die neemt altijd een geitje mee heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen
87 kudos 2026-03-07 22:50:34 op Kip 9 bij de Burger King
Had je in de uren voorafgaand aan het filmen of bij het uploaden niet kunnen bedenken dat dit niet grappig was?
-1 kudos 2026-03-07 21:36:28 op Links of rechts?
Normaal stem ik rechts maar nu links
15 kudos 2026-03-06 21:03:45 op Vraagje: Is dit een repost? (Gaat niet om Mehmetali)
Hey dat is die lieve jongen Mehmetali
-3 kudos 2026-03-06 20:28:10 op Oranje boven
Je krijgt veel minnetjes maar dat was ook het eerste wat ik ook dacht. Knappe meid maar ze mag nog wat ouder worden
5 kudos 2026-03-04 19:49:49 op Het woensdaggevoel!
Ik heb m'n twijfels, grondigere inspectie lijkt mij nodig om het met zekerheid te zeggen
0 kudos 2026-03-02 22:50:03 op Troela snapt het woord "Racisme" niet helemaal
-weggejorist-
6 kudos 2026-02-22 15:44:11 op Bus Newcastle fans haalt bus in
Ik voetbal zelf ook veel maar snap dit nooit. In de wedstrijd ben je in mijn optiek even elkaars tegenstander(niet met geweld) en daarna is het gewoon weer klaar toch.
72 kudos 2026-02-22 15:39:16 op Overval gisteren in Pokemonwinkel in Rotterdam
Je hoeft niet eens meer te raden, je weet al wat voor figuren het zijn Wanneer zeggen we nou echt eens genoeg is genoeg? We betalen ons scheel aan dit soort volk en je krijgt er 9 van de 10 keer ellende voor terug.
30 kudos 2026-02-21 16:35:12 op Me grijpt in bij demo tegen nieuwe opvanglocatie Den Haag
@RoccoG | 21-02-26 | 16:29: geen aanstellerij, het begint op te vallen ;)
7 kudos 2026-02-21 16:34:41 op Me grijpt in bij demo tegen nieuwe opvanglocatie Den Haag
Correct, weet waar je op stemt. Dit is het verlengstuk van VVD, D66 etc.
12 kudos 2026-02-19 14:28:09 op Hélène, Noah en Merel eindigen met een leuke reactie van de fans
Leuke meid die Helene. Tof hoe ze reageert op die dicpicks xD al blijft het een vreemd iets om een foto van je fluit naar een dame te sturen welke je waarschijnlijk nog nooit in het echt gezien hebt.. Ik snap er de lol niet van, tenzij ze er echt om vraagt maar dat verwacht ik niet.
0 kudos 2026-02-19 14:21:35 op Hoeveel mensen ken jij met shirtspijt?
Er valt van beide partijen wat te zeggen. Dit zijn wel overdreven en irritantie lui, maar goed dat werkt voor de kijkcijfers, daarom wordt het nu ook gedeeld. Ik merk wel dat ik veel vraagtekens heb gekregen sinds Corona richting de overheid, het blindelings vertrouwen is er niet meer en dat komt niet door deze wappies.