DumpStats voor bentley

35,050 +36226 -1176

Kudos

#1763 (Top 0.5517%)

Kudos/dag 6.65
Kudos/reaguursel 39.25
Meeste kudos op 1 reaguursel 4397
Minste kudos op 1 reaguursel -75

893

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.17
Topreaguursels 13
Woorden per reaguursel 13.7
Reacties per reaguursel 0.53
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 22-01-2012
Eerste reactie op 22-01-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-20 kudos 2026-06-16 11:03:21 op Auto duwt door
ach flikker toch op ryce met je kleine pikkie. Geef mensen gewoon wat ruimte ipv je gelijk te nemen. Ik schat in dat je of een polo of een C1 rijdt en je haar krullend is van nature.

3 kudos 2026-06-16 10:19:56 op Auto duwt door
hij versnelt licht? van 28 naar 53 binnen 20 meter? Dit doe je alleen om vlot in te voegen of even snel in te halen. Maja ik zie al in de reaguursels dat er alleen maar gehaaste bestuurders zitten.
Je mag bij mij invoegen hoor. ik geef je de ruimte wel

-1 kudos 2026-06-16 10:00:56 op Auto duwt door
@mrroyal: klopt wat je zegt, maar er bestaat ook nog iets zoals inzicht en fatsoen

-8 kudos 2026-06-16 09:33:51 op Auto duwt door
Waarom wil jij zo graag tussen die witte en zwarte auto. Je wint er niets mee. Rustig op het gas, geef zwarte auto wat ruimte en dan kan je rustig weer door. Dit zal je echt rust geven ipv gestresst een gat dicht proberen te rijden.

22 kudos 2026-05-24 09:09:18 op Rico verliest in de laatste sec van de 11e ronde
eerlijk is eerlijk. Rico heeft echt indruk gemaakt. Maar wie stopt eem gevecht na het luiden van de bel terwijl hij niet een KO is gegaan. Trouwens had hij nooit kans gemaakt op de winst, want de scorecards van de jury stonden ook in voordeel van Usik, terwijl Rico duidelijk 9-2 voor stond on rondes. Ik zeg dat er mensen zijn die heel veel geld verdiend hebben met dit gevecht. Rico mocht niet winnen.

-2 kudos 2026-02-27 09:25:09 op pov
Blijkbaar hebben ze daar geen fietspaden

-2 kudos 2026-02-13 09:27:15 op Media en de energietransitie, het is geen gelukkig huwelijk
Of je maakt slim gebruik van je opbrengst en stroomverbruik waardoor die 300,- naar 500,- gaat. Denk aan een elektrische auto of scooter of andere grootverbruikers aanzetten bij zonuren. Dan is de terugverdientijd iets korter. Of een dynamisch contract. Naja zoek het lekker uit.

11 kudos 2026-01-19 09:35:25 op Houding en gedrag is het probleem
Iedereen heeft er een hekel aan, maar toch rijden er zoveel mensen niet op de meest rechter rijstrook. Wie zijn die mensen?!

4 kudos 2025-12-26 00:28:51 op Hij maakt hem weer
Mijn oma zei altijd: Wat je vindt moet je naar de politie brengen.

15 kudos 2025-11-30 12:57:36 op Postbezorgert is liev <3
Kleine moeite, zoiets zou ik ook vaker kunnen doen. Weet u nog: verbeter de wereld, begin bij jezelf.

76 kudos 2025-09-30 09:43:14 op Jesper is een viespeuk
Ik vraag me oprecht af welke verstandelijke beperking deze gozer heeft. Dit is toch geen gezond gedrag.

1 kudos 2025-09-29 13:59:15 op Is het al weekend?
Ik vind er geen reedt aan, maar jij wilt natuurlijk alleen maar die anus zien.

27 kudos 2025-09-22 09:40:02 op Aso haalt in over fietspad | Dumpert Dashcam
Uit nieuwsgierigheid ook maar even streetview aangezet. Als je niet weet dat je hier vanuit de uitrit (verhoging) voorrang moet verlenen dan mag je wat mij betreft even opnieuw je theorie halen

2 kudos 2025-09-15 17:29:35 op Huisje flippen
Je moet er van houden, maar dit hout houdt helemaal niks.