116,531 +139818 -23287
Kudos
#374 (Top 0.1170%)
| Kudos/dag | 88.28 |
| Kudos/reaguursel | 11.88 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1963 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -369 |
116,531 +139818 -23287
Kudos
#374 (Top 0.1170%)
| Kudos/dag | 88.28 |
| Kudos/reaguursel | 11.88 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1963 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -369 |
9,805
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 7.43 |
| Topreaguursels | 24 |
| Woorden per reaguursel | 8.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 44 |
| Aantal x weggejorist | 93 |
| Geregistreerd op | 12-11-2022 |
| Eerste reactie op | 12-11-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-21 17:29:30 door Cochin op MvdP herstel na rondje fietsen
@Dumpert_Reaguurder | 21-06-26 | 19:09: meestal verdomt moeders het.
8 kudos 2026-06-21 17:09:46 door Dumpert_Reaguurder op MvdP herstel na rondje fietsen
Bij normale mensen doet de vrouw dat, maar zolderkamerreaguurders zijn vrouwloos.
0 kudos 2026-06-21 14:50:05 door owikzegmaarwat op Conductrice zingt Het Tietenlied
Vreemd, nooit last van, en ik zit elk weekend in de trein. kort stukje, maar toch.
1 kudos 2026-06-21 12:30:10 door Het Vragevuur op Zand
Ja, want kinderen mogen nooit iets meekrijgen van het bestaan van seks. Ouwe Victoriaanse deugpastoor.
-2 kudos 2026-06-21 10:38:45 door van_Sukkelenburg op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
wilt?
1 kudos 2026-06-21 10:36:49 door threeheadedmonkey op Conductrice zingt Het Tietenlied
@Uhoortnogvanons | 21-06-26 | 12:28: Omdat hij ooit wel de trein heeft gepakt? Het ruikt hier overigens ook niet zo fris op zolder. Even een doekje en emmertje sop pakken.
4 kudos 2026-06-21 10:28:58 door Uhoortnogvanons op Conductrice zingt Het Tietenlied
Vraagje... Als je nooit de trein pakt, hoe weet je dan van die paupers, schreeuwende omroepers, zwervers, goor afval en zweetgeur?
0 kudos 2026-06-20 17:39:41 door SomeDuderr op Beste muziek voor hardlopen
@Consequent_Klote | 20-06-26 | 18:00: Maar ik denk dan ook niet dat jenkie een Nieuwe Nederlander is die iets op zn kerfstok heeft.
0 kudos 2026-06-20 16:00:53 door Consequent_Klote op Beste muziek voor hardlopen
@KelderKebabKwab | 20-06-26 | 17:51: KeldeKebabKwab heeft nog een paar sessies te gaan voor zijn jeugd verwerkt is.
0 kudos 2026-06-20 15:51:03 door KelderKebabKwab op Beste muziek voor hardlopen
"Mag ik het antwoord vertellen juf? Mag ik, mag ik mag ik?! alstublieft!" Zei dikkejenkie vroeger, toen hij voor in de klas zat en de juf vroeg wie het antwoord wist.
19 kudos 2026-06-19 18:52:06 door LiberoHeinzKessler op Wel lange relatie gehad
Er bestaan veel films van. Vaak zit moeder dan eerst vast in de wasmachine.
1 kudos 2026-06-19 18:06:00 door nten355 op BMW van 30 K naar de kleaute
Een bochten training zo nog beter zijn.
2 kudos 2026-06-19 10:54:32 door LaidBack op Goeiemorgen
Bedankt vriend.
1 kudos 2026-06-19 10:06:28 door LieverSudoDanZwitsal op Huis met zeezicht is prachtig
@xspalm | 19-06-26 | 11:37: tenzij het Starbucks koffie was natuurlijk.
0 kudos 2026-06-19 10:05:10 door Berend_Breedreet op Hydratatiepauze voor cobra
Vraag het aan aan Anouk, die heeft ervaring met black mamba's.
9 kudos 2026-06-19 09:43:23 door thebeast4000 op Hydratatiepauze voor cobra
gewoon vaker naast de tuinslang gaan zitten, op den duur went het.
6 kudos 2026-06-19 09:37:25 door xspalm op Huis met zeezicht is prachtig
Ja, meteen je koffie helemaal verdund
19 kudos 2026-06-19 09:33:01 door SpaceVogel op Hydratatiepauze voor cobra
Bier,. veel bier.
9 kudos 2026-06-18 19:22:21 door Kenny0031 op Vulkaan laat scheetje
Met een beetje geluk dunt het de influencers aardig uit.
0 kudos 2026-06-16 23:00:12 door Snowball_77 op Viespeuk drinkt asbak
Onzekere gast... maar ja, hij voelt zich even Queen of the World.... triest!!!
8 kudos 2026-06-16 22:16:33 door Liegebeest op Vos verzamelt bosje ratten
Inderdaad gek, een vos zegt namelijk altijd hatsjikideeee.
1 kudos 2026-06-16 20:43:06 door safrane op Is dit een wedstrijd?
Vrienden, de hond beste mens.
-1 kudos 2026-06-16 20:27:45 door dikkejenkie op Verdwaalde reaguurder
@NatteKiwi | 16-06-26 | 22:19: Nee ik kijk geen sport, behalve korfbal en schaken.
-4 kudos 2026-06-16 20:19:29 door NatteKiwi op Verdwaalde reaguurder
Dat komt omdat jij zo'n F1-mongooltje bent.
6 kudos 2026-06-16 13:44:18 door whmmm op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
Ik wel. Jenkie heeft gelijk.
15 kudos 2026-06-15 21:01:46 door LieverSudoDanZwitsal op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Nee hoor. Hier het bewijs: rot op met je godvergeten links-rechts-denkende polariserende populistische kudt gejank.
0 kudos 2026-06-15 20:53:48 door Bossguus1955 op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
hoop van wel.
0 kudos 2026-06-15 20:28:43 door Eierbal de lekkerste op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
-weggejorist-
-42 kudos 2026-06-15 19:02:41 door pvpb op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
Leuk, maar jij bent nog nooit in Japan geweest zie ik.
3 kudos 2026-06-15 18:37:47 door trucker0werner op Belgen over Koeman en Depay
met voetballen kun je ook keer scoren, en alleen met scoren kun je winnen
-1 kudos 2026-06-14 19:49:33 door Nolliebollie op Het WK op de Duitse televisie
Netjes verbouwd idd
2 kudos 2026-06-14 16:05:36 door PeterPandemie op Gelukkig maar 1 bekeuring...
*Omsmelten tot een enorme buttplug.
0 kudos 2026-06-13 09:07:41 door ijstijger2 op Stroperigheid bij de NPO
@StevenQ | 12-06-26 | 20:11: 4 fouten in zo'n klein stukje tekst is wel veel.
-1 kudos 2026-06-13 06:17:57 door ItisIAgain op Stroperigheid bij de NPO
@Imprivata | 12-06-26 | 19:57:
Misschien beter eens objectief te leren luisteren i.p.v. anderen nablaten
-2 kudos 2026-06-12 18:52:30 door dikkejenkie op Stroperigheid bij de NPO
@simvastatien | 12-06-26 | 19:59: Je schrijft intelligent verkeerd.
14 kudos 2026-06-12 18:11:10 door StevenQ op Stroperigheid bij de NPO
@Imprivata | 12-06-26 | 19:57:
Waarom is hij volgens jij links?
Het probleem met mensen die rechts populistische stemmers is dat ze altijd elke journalist die zich bij feiten houd "links" vinden.
Dat is hetzelfde als Trump die alle journalisten die hem factchecken "Fake News " noemt
0 kudos 2026-06-12 18:01:24 door kopstoot op Stroperigheid bij de NPO
@Imprivata | 12-06-26 | 19:57: En dat is erg, omdat?
4 kudos 2026-06-12 17:59:54 door simvastatien op Stroperigheid bij de NPO
@Imprivata | 12-06-26 | 19:57:
Die kwaliteiten vind je ook niet bij rechts.
-13 kudos 2026-06-12 17:57:29 door Imprivata op Stroperigheid bij de NPO
En links....
0 kudos 2026-06-11 14:03:11 door Schijtebrij op Karma blijft mooi om te zien
@OmeWank | 10-06-26 | 20:17: nee, sgaap...
0 kudos 2026-06-11 12:22:50 door prachtigmachtigmooi op Karma blijft mooi om te zien
een scheitweetje
0 kudos 2026-06-11 12:22:03 door prachtigmachtigmooi op Karma blijft mooi om te zien
een scheitweetje
2 kudos 2026-06-11 10:50:01 door Kornflake op Mopje du jour
Stammenstrijd tussen partij 1 en 2. Man wordt gevraagd om keuze te maken. Man denkt slim te zijn door een 3e partij te kiezen. Blijkt pistool meneer een 4e partij te zijn die tegen partij 3 is.
1 kudos 2026-06-11 09:55:43 door TheGreatPoombah op Mopje du jour
@Servicekanon | 10-06-26 | 20:16: Kijk, zo doe je je naam eer aan.
1 kudos 2026-06-11 07:04:01 door Teddutil op Belgen ontdekken Rotterdamse delicatesse
Maar frikadellen vind je zeker heerlijk?
3 kudos 2026-06-10 20:25:39 door dikkejenkie op Mopje du jour
@Servicekanon | 10-06-26 | 20:16: Dank!
1 kudos 2026-06-10 19:30:19 door Pi_LePape op Karma blijft mooi om te zien
Leuk weetje. Als dikkejenkie een reaguursel typt, krijg je schijt.
6 kudos 2026-06-10 18:52:19 door JAFO op Karma blijft mooi om te zien
Rare definitie van leuk heb jij
5 kudos 2026-06-10 18:30:04 door JorisKopvot op Mopje du jour
@Servicekanon | 10-06-26 | 20:16: Uitleggen wat een trol is, is makkelijker.
0 kudos 2026-06-10 18:21:26 door nergens_goed_voor op Mag ik even piano spelen?
@Grote Superknurft | 10-06-26 | 20:18: Nee ook niet.