2,448 +3630 -1182
Kudos
#22644 (Top 7.0855%)
| Kudos/dag | 1.44 |
| Kudos/reaguursel | 9.03 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 963 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -763 |
2,448 +3630 -1182
Kudos
#22644 (Top 7.0855%)
| Kudos/dag | 1.44 |
| Kudos/reaguursel | 9.03 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 963 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -763 |
271
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.16 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 16.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.41 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 12 |
| Geregistreerd op | 23-10-2021 |
| Eerste reactie op | 23-10-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-6 kudos 2026-06-22 08:59:40 op Kees haat warmte
Kees gewoon op je zolder blijven
-6 kudos 2026-06-14 15:04:54 op Scheidsrechter WK 2030
Ouderwets even gelachen dank
-2 kudos 2026-06-12 10:44:57 op Man gered uit puinhoop Amsterdam
Normaal filmen zij alles wat tegen de overheid is en nu een keer andersom? Ga weg met het recht lullen wat al krom is hier in Nederland
5 kudos 2026-06-11 19:26:59 op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
Leuk dan is van Dijk zijn 100sye wedstrijd de finale
0 kudos 2026-06-10 21:25:42 op Kinderen dansen op muziek
-weggejorist-
41 kudos 2026-06-08 20:44:25 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
+1 goed ingeburgerd met Homo en je moeder. En BMW meneer wat een mooi voorbeeld voor je dochter. Leuke bevestiging dat u nog in de ontkenningsfase zit maar denk dat u gelukkiger wordt als u eindelijk uit de kast komt ipv de auto
-4 kudos 2026-06-08 20:40:09 op Hier pak aan
Jammer Nog net te klein om op de stick te mogen voor broodje doner
8 kudos 2026-06-08 20:30:06 op Joris is even naar de WC
Ben benieuwd wanneer de eerste filmpje op Dumpert komt waarbij deze onder gemonteerd is.
0 kudos 2026-06-07 20:05:35 op Gratis kusje bij je koffie?
Bi-college rules
1 kudos 2026-06-07 19:07:00 op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Film dan door kud
0 kudos 2026-06-07 16:35:23 op Nieuw gezicht voor ANWB
-weggejorist-
5 kudos 2026-06-07 01:25:51 op Graag jullie mening
Ik heb wel wat stijfsel voor je haar als gel mocht je dit nodig hebben
0 kudos 2026-06-04 08:34:51 op Die ene NSB-collega
Fijn z'n collega die om om zijn collega's geeft
10 kudos 2026-05-25 09:56:10 op Peter, dat kan dus niet meer..
Peter welkom bij de zolderkamer vriendengroep
1 kudos 2026-05-25 09:53:09 op Mevrouw wordt boos op vriend die zn mattie niet helpt
Mattie inderdaad
5 kudos 2026-05-24 08:45:48 op Adtje voor de sfeer!
Geef mij maar mijn zolder
6 kudos 2026-05-17 18:24:05 op RC vliegtuig van groot formaat
Sommigen kiezen bewust voor geen kinderen en kunnen een hobby hebben
1 kudos 2026-05-11 23:03:41 op Boze bouwvakkers
Ach zou je ze liever in je tuin willen? Geef je adres maar
12 kudos 2026-05-03 13:29:31 op Nog een keer bommetje in het zwembad
Harde hand straffen op de Romeinse manier. Schandpaal en verrotte eieren en een groot bord ik ben heel stoer geweest en laat omstanders de eieren tegen ze aangooien
4 kudos 2026-05-03 08:21:40 op CEO Starbucks verdedigt achterlijk duur bakkie koffie
En Philips licenceert zijn merk aan een bedrijf die de machines maakt en pakt voor het gebruik van het merknaam minimaal 10% van de omzet. Dus ze produceren niet meer zelf.
5 kudos 2026-04-27 10:40:10 op Gelijke behandeling
Repost
5 kudos 2026-04-26 12:26:07 op Menneke wil niet lopen en niet nadenken
Heel simpel: I keer verzoek lopen of weggaan niet luisteren weg slaan meer van dit!
6 kudos 2026-04-25 10:25:34 op Uw fiets is in de gracht gevallen?
Het bestaat nog elkaar helpen een zeldzaam fenomeen
0 kudos 2026-04-20 18:59:16 op Thuis van een heftig avondje stappen
-weggejorist-
0 kudos 2026-04-09 11:12:59 op Het leven is heel mooi
-weggejorist-
-4 kudos 2026-04-06 21:41:25 op Meelopen bij een uitvaartondernemer in Dumpert Filmt Je Werkplek
Heeft er al iemand gezegd dat Claudia
Lekkere billen heeft?
5 kudos 2026-03-28 01:04:44 op Nieuwe nummer Ali B
Brit zou je mij doen?
2 kudos 2026-03-18 20:19:50 op Tokkiemevrouw is uit hotel gezet en BOOS
Os expres gedaan anders is het niet aan te zien
-10 kudos 2026-03-11 22:49:02 op Dango aan het flirten
Een rooie in bed is dolle pret ;-)
-1 kudos 2026-03-07 15:44:36 op Klote kikkers versus salamander
Blijft er nog een hapje over voor de reiger
-1 kudos 2026-03-01 09:34:31 op Trickshot van de dag
Ik zou direct de staatsloterij gaan kopen
-3 kudos 2026-03-01 01:46:40 op Ook feest in de straten van Iran
@konijn55 | 28-02-26 | 22:08: Ik hoop het zo. Ben dan benieuwd wat ome trump dan doet
13 kudos 2026-02-25 22:35:10 op Welkomstcomiteetje voor Olympiërs
Azijnpisser, ze hebben dit goed gecombineerd met een oefening. Iedereen blij
0 kudos 2026-02-22 22:24:10 op Wake me up inside
-weggejorist-
1 kudos 2026-02-22 10:19:50 op Kleine lekkage
Waarom de hoofdafsluiter dicht draaien?
1 kudos 2026-02-17 08:06:32 op Hert legt bijna het loodje
En jij bent roomser dan de paus
5 kudos 2026-02-02 19:46:11 op Stormloop bij de IKEA
Nee, concept is geflopt. Arbeid is zo laag dat andere producten goedkoper is inclusief in elkaar zetten. IKEA is te duur daar
-1 kudos 2026-02-01 14:33:40 op Hoe weet je dat je echt de lul bent vanavond?
Niet lullen maar poetsen kudt
0 kudos 2026-01-25 23:44:09 op Wegpiraat A16 Rottemerentunnel
-weggejorist-
7 kudos 2026-01-19 08:57:34 op Gangpad is alles
Stiekem staat dit nog op mijn bucketlist zo te rijden in een winkel
1 kudos 2026-01-07 22:56:33 op Weg uit mijn weiland
Die komt voorlopig nog niet op een draaipen
10 kudos 2026-01-05 23:34:58 op Sneeuwpret in Utrecht
@Broodje_warm_pees | 05-01-26 | 20:56: Wel als je een kleine sneeuwpop erbij maakt
2 kudos 2026-01-05 23:33:38 op Sneeuwpret in Utrecht
Ze trekken niet allemaal een uitkering zoals jij
11 kudos 2026-01-05 21:49:55 op Quattro power!
+1 voor het door filmen
15 kudos 2026-01-05 13:49:04 op Hendheving hebben sneeuwlol
Das incorrect. Weet nog heel goed dat mijn rijinstructeur naar de parkeerplaats van de expohallen in Hengelo en mocht ik van hem ook dit doen. Zo kon ik aanvoelen wat een auto doet met een sneeuwondergrond. Staat me nog steeds bij wat een top actie :-)
-1 kudos 2026-01-04 19:41:47 op Intussen voor het Amerikaanse consulaat in Amsterdam
Waarom zit het mooist altijd aan het eind?
-4 kudos 2026-01-01 18:30:39 op Bewoner krijgt rake klappen nadat zijn huis gebombardeerd is
@randy.marsch om die reden is het triest of wil je dit ook goed gaan praten?
19 kudos 2025-12-31 19:21:21 op Ff naar de dierenarts
Hiervoor kom ik naar Dumpert. Bedankt uploader!
0 kudos 2025-12-31 14:15:08 op Briefje aan de buren
@Randy.marsh | 31-12-25 | 10:24: Ach Randy als er rand debielen zijn die vuurwerk naar honden gooien of zien dat je aan het lopen bent en alsnog gaan afsteken is dat probleem niet van de hond toch? Wij nemen de verantwoordelijkheid voor onze dieren net als je dat ook doet als je kinderen hebt. Maar kennelijk ben je hoed in aannames en doe ik dat ook dat jij ook z'n radbdebiel bent
-14 kudos 2025-12-31 09:49:53 op Briefje aan de buren
Netjes maar best triest dat wij altijd een hutje op de hei in het buitenland verkiezen met oud en nieuw vanwege het vuurwerk en onze honden.