DumpStats voor HTWI

2,448 +3630 -1182

Kudos

#22644 (Top 7.0855%)

Kudos/dag 1.44
Kudos/reaguursel 9.03
Meeste kudos op 1 reaguursel 963
Minste kudos op 1 reaguursel -763

271

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.16
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 16.4
Reacties per reaguursel 0.41
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 23-10-2021
Eerste reactie op 23-10-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-6 kudos 2026-06-22 08:59:40 op Kees haat warmte
Kees gewoon op je zolder blijven

-2 kudos 2026-06-12 10:44:57 op Man gered uit puinhoop Amsterdam
Normaal filmen zij alles wat tegen de overheid is en nu een keer andersom? Ga weg met het recht lullen wat al krom is hier in Nederland

41 kudos 2026-06-08 20:44:25 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
+1 goed ingeburgerd met Homo en je moeder. En BMW meneer wat een mooi voorbeeld voor je dochter. Leuke bevestiging dat u nog in de ontkenningsfase zit maar denk dat u gelukkiger wordt als u eindelijk uit de kast komt ipv de auto

-4 kudos 2026-06-08 20:40:09 op Hier pak aan
Jammer Nog net te klein om op de stick te mogen voor broodje doner

8 kudos 2026-06-08 20:30:06 op Joris is even naar de WC
Ben benieuwd wanneer de eerste filmpje op Dumpert komt waarbij deze onder gemonteerd is.

5 kudos 2026-06-07 01:25:51 op Graag jullie mening
Ik heb wel wat stijfsel voor je haar als gel mocht je dit nodig hebben

0 kudos 2026-06-04 08:34:51 op Die ene NSB-collega
Fijn z'n collega die om om zijn collega's geeft

1 kudos 2026-05-11 23:03:41 op Boze bouwvakkers
Ach zou je ze liever in je tuin willen? Geef je adres maar

12 kudos 2026-05-03 13:29:31 op Nog een keer bommetje in het zwembad
Harde hand straffen op de Romeinse manier. Schandpaal en verrotte eieren en een groot bord ik ben heel stoer geweest en laat omstanders de eieren tegen ze aangooien

1 kudos 2026-02-22 10:19:50 op Kleine lekkage
Waarom de hoofdafsluiter dicht draaien?

5 kudos 2026-02-02 19:46:11 op Stormloop bij de IKEA
Nee, concept is geflopt. Arbeid is zo laag dat andere producten goedkoper is inclusief in elkaar zetten. IKEA is te duur daar

7 kudos 2026-01-19 08:57:34 op Gangpad is alles
Stiekem staat dit nog op mijn bucketlist zo te rijden in een winkel

10 kudos 2026-01-05 23:34:58 op Sneeuwpret in Utrecht
@Broodje_warm_pees | 05-01-26 | 20:56: Wel als je een kleine sneeuwpop erbij maakt

11 kudos 2026-01-05 21:49:55 op Quattro power!
+1 voor het door filmen

15 kudos 2026-01-05 13:49:04 op Hendheving hebben sneeuwlol
Das incorrect. Weet nog heel goed dat mijn rijinstructeur naar de parkeerplaats van de expohallen in Hengelo en mocht ik van hem ook dit doen. Zo kon ik aanvoelen wat een auto doet met een sneeuwondergrond. Staat me nog steeds bij wat een top actie :-)

0 kudos 2025-12-31 14:15:08 op Briefje aan de buren
@Randy.marsh | 31-12-25 | 10:24: Ach Randy als er rand debielen zijn die vuurwerk naar honden gooien of zien dat je aan het lopen bent en alsnog gaan afsteken is dat probleem niet van de hond toch? Wij nemen de verantwoordelijkheid voor onze dieren net als je dat ook doet als je kinderen hebt. Maar kennelijk ben je hoed in aannames en doe ik dat ook dat jij ook z'n radbdebiel bent

-14 kudos 2025-12-31 09:49:53 op Briefje aan de buren
Netjes maar best triest dat wij altijd een hutje op de hei in het buitenland verkiezen met oud en nieuw vanwege het vuurwerk en onze honden.