230,143 +238198 -8055
Kudos
#127 (Top 0.0397%)
| Kudos/dag | 50.02 |
| Kudos/reaguursel | 64.09 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3201 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -502 |
230,143 +238198 -8055
Kudos
#127 (Top 0.0397%)
| Kudos/dag | 50.02 |
| Kudos/reaguursel | 64.09 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3201 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -502 |
3,591
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.78 |
| Topreaguursels | 90 |
| Woorden per reaguursel | 19.2 |
| Reacties per reaguursel | 1.02 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 89 |
| Geregistreerd op | 30-07-2013 |
| Eerste reactie op | 18-11-2013 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
37 kudos 2026-06-23 19:59:25 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Als je denkt dat een houtenvlonder een camper van rond de 3,5 ton gaat houden, dan ben je ook wel erg simpel.
12 kudos 2026-06-22 13:12:51 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Wat is er precies progressief aan racisme?
23 kudos 2026-06-22 13:00:58 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
@Dweeziltje | 22-06-26 | 12:59: Dat is juist het probleem. Racisme zou altijd strafbaar moeten zijn. Niet alleen 1 kant op.
199 kudos 2026-06-22 12:47:00 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Ik raad iedereen aan om een melding van racisme te maken bij het officiële meldpunt: https://discriminatie.nl/discr...
Hopelijk wordt deze dame veroordeeld voor racisme. Want laten eerlijk zijn: Dit was gewoon op en bloot racisme en seksisme.
23 kudos 2026-06-22 10:56:27 op Mea Culpa Thijs Römer
Niks in het linkse Amsterdam verbaasd mij meer. Goede mensen worden daar neergesabeld en slechte mensen de hemel in geprezen.
4 kudos 2026-06-21 20:48:47 op We zijn voor Turkije
Je kijkt teveel naar linkse media.
34 kudos 2026-06-21 18:39:32 op Paarshaar met Groenhaar
Je ziet aan alles dat deze 'gozer' enorm onzeker is. Vrouwen (ook deze dame) ruiken dat op 100 meter afstand.
112 kudos 2026-06-21 17:06:11 op Hoe lang duurt zo'n Oranjemars nou
Een uurtje wandelen dus. Deze gast brengt het of hij zojuist of hij zojuist de vierdaagse heeft gewandeld. Wat een drama.
25 kudos 2026-06-19 17:28:01 op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
Zou dit programma meer kijkers hebben dan deelnemers? Kan het mij niet voorstellen namelijk.
8 kudos 2026-06-19 13:40:33 op Zeuren is oppleuren
Het is een 'independent contractor' Hij is niet ontslagen, maar ze nemen in de toekomst geen diensten meer van hem af. Dat is totaal iets anders. Een geluk voor die kale bats is dat over een maandje iedereen deze video weer is vergeten. Dan heeft iemand anders zijn/haar 'moment of fame' op het internet. Waait wel over dus.
29 kudos 2026-06-18 21:04:36 op Engelengeduld
Eigenlijk zou je bepaalde mensen een rijontzegging voor het leven moeten geven.
34 kudos 2026-06-18 12:48:42 op WK kijken in stijl in Jordanië
Zou ook zo een homo ontmoetingsplek kunnen zijn. Geen enkele vrouw aanwezig.
15 kudos 2026-06-18 12:47:48 op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Wetenschap doet er niet toe bij de NPO. Gisteren nog een woordvoerder van dezelfde organisatie, die met droge ogen beweerde dat er geen verschil is tussen HD en 4K.
3 kudos 2026-06-17 14:53:10 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Kunnen ze die liegende woordvoerder er niet uitgooien en dan wel gewoon 4k streamen? Of een willekeurig directeurtje? 1 van de velen.
42 kudos 2026-06-17 13:55:33 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Sander Schimmelp**** is toch wel de belichaming van zuurlinks.
36 kudos 2026-06-17 13:53:11 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Die onderste was toch publiekelijk heel erg pro-vluchtelingen, totdat de gemeente plannen had voor een AZC naast zijn huis. Toen heeft hij direct bezwaar aangetekend. Dit soort hypocriete lullen mogen wat mij betreft verbannen worden uit de maatschappij.
10 kudos 2026-06-17 13:07:18 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Iedereen die een beetje technisch handig is. slaat de NPO over bij het WK. Het commentaar en de analyses zijn om te huilen. De verminderde beeldkwaliteit is een extra reden.
1 kudos 2026-06-17 10:44:13 op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Bang om voor racist uitgemaakt te worden.
37 kudos 2026-06-17 09:40:05 op Pizza bezorger voor de gek gehouden
Laat die jongen met rust. Kansloos tokkie volk.
Topcomment 433 kudos 2026-06-17 09:04:58 op Jeremy Clarkson heeft kanker
Jeremy Clarkson is een absolute held. Door woke-figuren gecanceld van de BBC en daarna een geweldige serie maken die bijna nog populairder is dan Top Gear. Niet klein te krijgen. Hopelijk overleefd hij deze vreselijke ziekte ook, en kunnen we nog lang van hem genieten.
40 kudos 2026-06-17 08:42:23 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Overal zie je leuke videos van Schotten, Nederlanders en Brazilianen, die leuk feest vieren. En dan zie je deze videos... Totaal niet verbaasd overigens dat het om een Noord-Afrikaans land gaat. Toch een beetje het afvoerputje van de Wereld. Helaas hebben wij er veel binnengehaald.
0 kudos 2026-06-11 14:42:00 op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
Oefenwedstrijden zeggen helemaal niks. Die moet je ook niet kijken. Vanavond om 21:00 begint het echte werk. Dan gaan we zien hoe de ploegen er echt voorstaan.
21 kudos 2026-06-04 17:47:59 op Rechtbanktolk kan geen Engels naar Nederlands vertalen en weet niet wie Chris Jude is
Wat een clownshow. Iedereen die aanwezig was bij deze rechtspraak en niet ingreep, zou per direct ontslag moeten worden aangezegd.
6 kudos 2026-06-04 11:50:16 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
@sjaak0041 | 04-06-26 | 10:49: Zekers. Was een fantastisch programma als jonge jongen. Met hier en daar wat soft porno. Ik praat over de jaren 90.
34 kudos 2026-06-04 10:47:23 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Ik ben nog van de tijd dat de deelnemers van Temptation Island niet allemaal gefrustreerde influencertjes waren. Was een veel mooiere tijd. Wat heeft sociale media toch veel kapot gemaakt.
54 kudos 2026-06-03 20:18:38 op Die ene NSB-collega
Maak de stem van de vrouw dan op zijn minst onherkenbaar.
-4 kudos 2026-06-03 19:35:58 op Maxim doet een oproep
Nog nooit van deze dame gehoord. Wel van Maxim. Rembo & Rembo was leuk, daarna is toch wel snel achteruitgegaan bij hem. Teveel drugs schat ik zo. Die andere Rembo is daar ook aan onder door gegaan.
216 kudos 2026-06-01 16:42:58 op Politie pakt trouwstoet
Dat zou racistisch zijn. Dit is een 'culturele uiting', dus is de politie milder.
24 kudos 2026-06-01 15:34:13 op Creepshotter in boom aangepakt
Dat zag ieder nuchter en weldenkend persoon aankomen. Een AZC heeft bijna overal een (zwaar) negatieve impact op het sociale veiligheidsgevoel in de buurt.
138 kudos 2026-05-30 15:55:52 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
Onder het bollendak is toch wel 1 van de meest kutte plekken van Nederland. Wat een tuig verzameld zich daar. Niet normaal. Niks minder dan respect voor de politieagenten die hier dagelijks werken.
8 kudos 2026-05-30 14:04:07 op Je kunt beter een professional inhuren
BIj een klein beetje marge kan ik het soms nog wel iets van begrijpen. Dit ziet er uit als een frontale botsing. Heeft de bestuurder gisteren zijn rijbewijs opgehaald ofzo.
7 kudos 2026-05-30 12:56:49 op Prachtig weer, gemoedelijke sfeer
@jamaarikweethetbeter | 30-05-26 | 10:52: Je kan ook boos worden op de vele crack dealers, die willens en wetens zwakke mensen slachtoffer maken van die troep. Tegen zoveel crackverslaafden kan je als overheid niet op werken. Zeker niet als de poorten van het land ook nog eens massaal open staan.
112 kudos 2026-05-28 21:18:26 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
90% bejaarden. Het is makkelijk 'barmhartig' te zijn, als je daarvoor de consequenties niet hoeft te dragen. En waarom in het Engels? Dit is Nederland.
0 kudos 2026-05-28 21:10:19 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Eens. Het lijkt wel of hier een soort van massale schizofrenie heerst. Deze mensen protesteren vredig en er hangt een vrij gezellige sfeer. Veel vrouwen er bij ook, die zich terecht zorgen maken. Ik snap de reacties dus ook niet hier.
-2 kudos 2026-05-28 21:00:03 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
@DominiqueWeesie | 28-05-26 | 20:58: Ik baseer mijn politieke keuze niet op een filmpje. Maar veel reacties gaat over tuig en tokkies. Die zie ik niet in grote aantallen.
-1 kudos 2026-05-28 20:47:22 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Waar zie jij precies tuig dan? De voorste paar mensen zien er uit als tokkies. Maar die heb je nou eenmaal nodig om wat leven in de brouwerij te brengen. Daarachter staan 100en normale Nederlanders.
-5 kudos 2026-05-28 20:42:51 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Staat toch ogenschijnlijk een hoop normaal volk daarachter. Normale kleren etc.
2 kudos 2026-05-28 20:40:57 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Staat toch ogenschijnlijk een hoop normaal volk daarachter.
9 kudos 2026-05-26 12:06:35 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
@68crat68 | 26-05-26 | 11:52: Niet helemaal helaas. Dit soort domlinkse figuren hebben vaak geen baan. Eventuele boete komt dan uit de bijzondere bijstand. Boete wordt dus betaald door de belastingbetaler
112 kudos 2026-05-26 11:03:15 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
Klopt. En als Jumbo er een zaak van wil maken, dan is de kans heel groot dat mevrouw voor de kosten moet opdraaien. Met deze actie sponsort ze dus Israëlische dadelboeren.
79 kudos 2026-05-21 21:44:24 op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
@Broek der Broeken | 21-05-26 | 21:40: Meneer de wegenwacht is geen professionele huurmoordenaar he. Ik snap best dat je door emoties overmand wordt wanneer je de junk spot die jouw portemonnee en telefoon heeft gestolen. Bovendien zat er 600 euro in de portemonnee, dat is veel geld voor hem en iedereen die een normale baan heeft. Hij reedt hem aan omdat de junk snel wegfietste en rijdt er dan nog een keer overheen in het heetst van de strijd. Bovendien jatte de junk de portemonnee uit de auto toen meneer de wegenwacht iemand met pech aan het helpen was. Dan weet je wel met wat voor tuig je te maken hebt.
157 kudos 2026-05-21 21:36:01 op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
@Broek der Broeken | 21-05-26 | 21:31: Ach ja, is in een opwelling gebeurt. Iemand die bij de wegenwacht werkt en dagelijks mensen helpt verdiend sowieso het voordeel van de twijfel. De stelende junk is dood en meneer de wegenwacht moet gewoon weer aan het werk kunnen. Er is een schreeuwend tekort aan wegenwachten. Dus een win/win voor de maatschappij.
Topcomment 786 kudos 2026-05-21 21:22:39 op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
Deze man heeft de maatschappij juist een dienst bewezen door een stelende junk uit de samenleving te verwijderen. Geef de man een lintje ipv een gevangenisstraf.
19 kudos 2026-05-21 11:07:34 op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
Wij zijn een volkje dat graag de publieke ruimte netjes en op orde heeft. In plaats van daar handig gebruik van te maken als overheidsorganisatie, gaan ze het verbieden. De bezwaren wat betreft veiligheid klinken goed voor de bühne. Maar dat is ook grotendeels onzin, gezien ze 's avonds laat, bij weinig verkeer er aan werken. Maak gebruik van deze burgers die niet vies zijn om hun handen uit de mouwen te steken!
11 kudos 2026-05-20 13:15:51 op Neymar na 3 jaar terug in de Braziliaanse selectie voor het WK
Verschrikkelijke aansteller. Er zijn zoveel goede Braziliaanse voetballers, en dan selecteer je deze kwal. Ongelofelijk.
18 kudos 2026-05-20 09:34:19 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
De VRT is zowaar nog 'politiek correcter' als de NPO. Journalisten daar wringen zich in allerlei rare bochten om de waarheid maar niet onder ogen te hoeven komen/vertellen.
46 kudos 2026-05-18 17:38:02 op Kleine W voor depridennis
Deze roddelpraat figuren zijn natuurlijk kinderachtige provocateurs. Maar wtf is er aan de hand met ons rechtssysteem? Iemand achtervolgen en bedreigen met een van niet echt te onderscheiden automatisch wapen, levert je dus maar 180 uur taakstraf en 3 dagen zitten op. Er gaat hier iets helemaal verkeerd. 5 jaar en TBS is meer gepast.
14 kudos 2026-05-17 13:40:40 op Onderkoelde wadlopers gered met heli
Gewoon doorlopen, dan wordt je vanzelf warm. Zou mijn vader gezegd hebben.
0 kudos 2026-05-12 10:51:36 op Fotomomentje met het gezin
-weggejorist en opgerot-
15 kudos 2026-05-11 17:35:29 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
Gewoon keihard aanpakken. Klaar. Dit soort mensen leren alleen als acties weer zware consequenties krijgen. Als ze er van afkomen met allen een 'foei niet meer doen' , dan is over een tijdje een andere verkeersregelaar de lul. Of iemand anders. Gewoon kei- en keihard aanpakken dit soort tokkies.