DumpStats voor JanRooks

230,143 +238198 -8055

Kudos

#127 (Top 0.0397%)

Kudos/dag 50.02
Kudos/reaguursel 64.09
Meeste kudos op 1 reaguursel 3201
Minste kudos op 1 reaguursel -502

3,591

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.78
Topreaguursels 90
Woorden per reaguursel 19.2
Reacties per reaguursel 1.02
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 89
Geregistreerd op 30-07-2013
Eerste reactie op 18-11-2013

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

23 kudos 2026-06-22 13:00:58 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
@Dweeziltje | 22-06-26 | 12:59: Dat is juist het probleem. Racisme zou altijd strafbaar moeten zijn. Niet alleen 1 kant op.

23 kudos 2026-06-22 10:56:27 op Mea Culpa Thijs Römer
Niks in het linkse Amsterdam verbaasd mij meer. Goede mensen worden daar neergesabeld en slechte mensen de hemel in geprezen.

34 kudos 2026-06-21 18:39:32 op Paarshaar met Groenhaar
Je ziet aan alles dat deze 'gozer' enorm onzeker is. Vrouwen (ook deze dame) ruiken dat op 100 meter afstand.

112 kudos 2026-06-21 17:06:11 op Hoe lang duurt zo'n Oranjemars nou
Een uurtje wandelen dus. Deze gast brengt het of hij zojuist of hij zojuist de vierdaagse heeft gewandeld. Wat een drama.

8 kudos 2026-06-19 13:40:33 op Zeuren is oppleuren
Het is een 'independent contractor' Hij is niet ontslagen, maar ze nemen in de toekomst geen diensten meer van hem af. Dat is totaal iets anders. Een geluk voor die kale bats is dat over een maandje iedereen deze video weer is vergeten. Dan heeft iemand anders zijn/haar 'moment of fame' op het internet. Waait wel over dus.

29 kudos 2026-06-18 21:04:36 op Engelengeduld
Eigenlijk zou je bepaalde mensen een rijontzegging voor het leven moeten geven.

15 kudos 2026-06-18 12:47:48 op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Wetenschap doet er niet toe bij de NPO. Gisteren nog een woordvoerder van dezelfde organisatie, die met droge ogen beweerde dat er geen verschil is tussen HD en 4K.

36 kudos 2026-06-17 13:53:11 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Die onderste was toch publiekelijk heel erg pro-vluchtelingen, totdat de gemeente plannen had voor een AZC naast zijn huis. Toen heeft hij direct bezwaar aangetekend. Dit soort hypocriete lullen mogen wat mij betreft verbannen worden uit de maatschappij.

10 kudos 2026-06-17 13:07:18 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Iedereen die een beetje technisch handig is. slaat de NPO over bij het WK. Het commentaar en de analyses zijn om te huilen. De verminderde beeldkwaliteit is een extra reden.

Topcomment 433 kudos 2026-06-17 09:04:58 op Jeremy Clarkson heeft kanker
Jeremy Clarkson is een absolute held. Door woke-figuren gecanceld van de BBC en daarna een geweldige serie maken die bijna nog populairder is dan Top Gear. Niet klein te krijgen. Hopelijk overleefd hij deze vreselijke ziekte ook, en kunnen we nog lang van hem genieten.

40 kudos 2026-06-17 08:42:23 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Overal zie je leuke videos van Schotten, Nederlanders en Brazilianen, die leuk feest vieren. En dan zie je deze videos... Totaal niet verbaasd overigens dat het om een Noord-Afrikaans land gaat. Toch een beetje het afvoerputje van de Wereld. Helaas hebben wij er veel binnengehaald.

54 kudos 2026-06-03 20:18:38 op Die ene NSB-collega
Maak de stem van de vrouw dan op zijn minst onherkenbaar.

-4 kudos 2026-06-03 19:35:58 op Maxim doet een oproep
Nog nooit van deze dame gehoord. Wel van Maxim. Rembo & Rembo was leuk, daarna is toch wel snel achteruitgegaan bij hem. Teveel drugs schat ik zo. Die andere Rembo is daar ook aan onder door gegaan.

216 kudos 2026-06-01 16:42:58 op Politie pakt trouwstoet
Dat zou racistisch zijn. Dit is een 'culturele uiting', dus is de politie milder.

24 kudos 2026-06-01 15:34:13 op Creepshotter in boom aangepakt
Dat zag ieder nuchter en weldenkend persoon aankomen. Een AZC heeft bijna overal een (zwaar) negatieve impact op het sociale veiligheidsgevoel in de buurt.

138 kudos 2026-05-30 15:55:52 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
Onder het bollendak is toch wel 1 van de meest kutte plekken van Nederland. Wat een tuig verzameld zich daar. Niet normaal. Niks minder dan respect voor de politieagenten die hier dagelijks werken.

8 kudos 2026-05-30 14:04:07 op Je kunt beter een professional inhuren
BIj een klein beetje marge kan ik het soms nog wel iets van begrijpen. Dit ziet er uit als een frontale botsing. Heeft de bestuurder gisteren zijn rijbewijs opgehaald ofzo.

7 kudos 2026-05-30 12:56:49 op Prachtig weer, gemoedelijke sfeer
@jamaarikweethetbeter | 30-05-26 | 10:52: Je kan ook boos worden op de vele crack dealers, die willens en wetens zwakke mensen slachtoffer maken van die troep. Tegen zoveel crackverslaafden kan je als overheid niet op werken. Zeker niet als de poorten van het land ook nog eens massaal open staan.

112 kudos 2026-05-28 21:18:26 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
90% bejaarden. Het is makkelijk 'barmhartig' te zijn, als je daarvoor de consequenties niet hoeft te dragen. En waarom in het Engels? Dit is Nederland.

0 kudos 2026-05-28 21:10:19 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Eens. Het lijkt wel of hier een soort van massale schizofrenie heerst. Deze mensen protesteren vredig en er hangt een vrij gezellige sfeer. Veel vrouwen er bij ook, die zich terecht zorgen maken. Ik snap de reacties dus ook niet hier.

-2 kudos 2026-05-28 21:00:03 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
@DominiqueWeesie | 28-05-26 | 20:58: Ik baseer mijn politieke keuze niet op een filmpje. Maar veel reacties gaat over tuig en tokkies. Die zie ik niet in grote aantallen.

-1 kudos 2026-05-28 20:47:22 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Waar zie jij precies tuig dan? De voorste paar mensen zien er uit als tokkies. Maar die heb je nou eenmaal nodig om wat leven in de brouwerij te brengen. Daarachter staan 100en normale Nederlanders.

9 kudos 2026-05-26 12:06:35 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
@68crat68 | 26-05-26 | 11:52: Niet helemaal helaas. Dit soort domlinkse figuren hebben vaak geen baan. Eventuele boete komt dan uit de bijzondere bijstand. Boete wordt dus betaald door de belastingbetaler

79 kudos 2026-05-21 21:44:24 op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
@Broek der Broeken | 21-05-26 | 21:40: Meneer de wegenwacht is geen professionele huurmoordenaar he. Ik snap best dat je door emoties overmand wordt wanneer je de junk spot die jouw portemonnee en telefoon heeft gestolen. Bovendien zat er 600 euro in de portemonnee, dat is veel geld voor hem en iedereen die een normale baan heeft. Hij reedt hem aan omdat de junk snel wegfietste en rijdt er dan nog een keer overheen in het heetst van de strijd. Bovendien jatte de junk de portemonnee uit de auto toen meneer de wegenwacht iemand met pech aan het helpen was. Dan weet je wel met wat voor tuig je te maken hebt.

157 kudos 2026-05-21 21:36:01 op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
@Broek der Broeken | 21-05-26 | 21:31: Ach ja, is in een opwelling gebeurt. Iemand die bij de wegenwacht werkt en dagelijks mensen helpt verdiend sowieso het voordeel van de twijfel. De stelende junk is dood en meneer de wegenwacht moet gewoon weer aan het werk kunnen. Er is een schreeuwend tekort aan wegenwachten. Dus een win/win voor de maatschappij.

19 kudos 2026-05-21 11:07:34 op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
Wij zijn een volkje dat graag de publieke ruimte netjes en op orde heeft. In plaats van daar handig gebruik van te maken als overheidsorganisatie, gaan ze het verbieden. De bezwaren wat betreft veiligheid klinken goed voor de bühne. Maar dat is ook grotendeels onzin, gezien ze 's avonds laat, bij weinig verkeer er aan werken. Maak gebruik van deze burgers die niet vies zijn om hun handen uit de mouwen te steken!

18 kudos 2026-05-20 09:34:19 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
De VRT is zowaar nog 'politiek correcter' als de NPO. Journalisten daar wringen zich in allerlei rare bochten om de waarheid maar niet onder ogen te hoeven komen/vertellen.

46 kudos 2026-05-18 17:38:02 op Kleine W voor depridennis
Deze roddelpraat figuren zijn natuurlijk kinderachtige provocateurs. Maar wtf is er aan de hand met ons rechtssysteem? Iemand achtervolgen en bedreigen met een van niet echt te onderscheiden automatisch wapen, levert je dus maar 180 uur taakstraf en 3 dagen zitten op. Er gaat hier iets helemaal verkeerd. 5 jaar en TBS is meer gepast.

15 kudos 2026-05-11 17:35:29 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
Gewoon keihard aanpakken. Klaar. Dit soort mensen leren alleen als acties weer zware consequenties krijgen. Als ze er van afkomen met allen een 'foei niet meer doen' , dan is over een tijdje een andere verkeersregelaar de lul. Of iemand anders. Gewoon kei- en keihard aanpakken dit soort tokkies.