75,928 +80830 -4902
Kudos
#653 (Top 0.2043%)
| Kudos/dag | 25.07 |
| Kudos/reaguursel | 25.42 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3726 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -265 |
75,928 +80830 -4902
Kudos
#653 (Top 0.2043%)
| Kudos/dag | 25.07 |
| Kudos/reaguursel | 25.42 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3726 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -265 |
2,987
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.99 |
| Topreaguursels | 19 |
| Woorden per reaguursel | 16.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 38 |
| Geregistreerd op | 12-01-2018 |
| Eerste reactie op | 09-03-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 16:09:54 door Kameleon4 op Picobello zwembadbouw
Denk dat je het een beetje overschat, als je dan ook nog gaat vermenigvuldigen dan gaat het snel.
Ik gok eerder 4,2x1,70 met 50 cm water is dat 3,6 ton.
In jouw vergelijk staat iedere centimeter water die je afwijkt in verhouding met 120 kg.
8 kudos 2026-06-24 15:56:20 door sander82 op Picobello zwembadbouw
ik geloof niet dat er een constructeur is geraadpleegd inderdaad
-17 kudos 2026-06-24 15:51:20 door Trigger001 op Picobello zwembadbouw
maar verdeeld over de hele oppervlakte dus de druk per vierkante centimeter valt best mee
35 kudos 2026-06-24 14:31:12 door Farthdater op Picobello zwembadbouw
Dat is geen twee meter breed. Hoe dan ook, dat balkon zal het wel begeven
-2 kudos 2026-06-16 00:16:54 door Creatieloos op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
@DenSB_ | 15-06-26 | 23:44: Banaan in het oor was hij in ieder geval wel gecharmeerd van.
11 kudos 2026-06-15 21:44:10 door DenSB_ op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Wim T. Schippers was de bedenker van het kunstobject "de pindakaasvloer". Dus hij hield wel van iets absurdistische kunst, denk dat hij de banaan aan de muur ook wel kon waarderen
0 kudos 2026-06-15 19:38:17 door Lekkerwijf op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
ze hebben de crash overleefd, maar komen ze nog levend thuis?
5 kudos 2026-06-15 19:09:54 door IkGebruikAltijdDeApp op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
Materiaal stuk, boelveel geld weg, jongemannen nog in leven. Lijkt me een prima uitkomst. Ga zo door.
5 kudos 2026-06-15 17:57:59 door dezakloper op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
*schijnt
5 kudos 2026-06-10 10:05:44 door SleezerBret-2.0 op Eet smakelijk, even zitten
Ik mis nog een stuk of 6 taserdarts daarbij.
0 kudos 2026-06-07 16:11:27 door Willy1988 op Als je een probleem hebt...
@Liegebeest | 07-06-26 | 18:08: In zijn verdediging, misschien wist hij Rocky wel maar niet welk nummertje.
2 kudos 2026-06-07 16:08:10 door Liegebeest op Als je een probleem hebt...
Jezus christus op een paarse eenhoorn, hoe kan je Rocky nou niet kennen?
Cultuurbarbaar!
1 kudos 2026-06-07 15:06:04 door LoodgieterMustafa op Als je een probleem hebt...
1. Se7en
7. Rocky
3 kudos 2026-06-07 15:05:41 door KaleZakMasseur op Als je een probleem hebt...
7. Rocky IV
7 kudos 2026-06-07 15:04:38 door highlord op Als je een probleem hebt...
@ForeverYang | 07-06-26 | 17:03:
1.Seven
7.Rocky IV
1 kudos 2026-06-07 15:04:10 door Fo Shizzle op Als je een probleem hebt...
1. Seven
4 kudos 2026-06-07 15:03:21 door ForeverYang op Als je een probleem hebt...
Seven
1 kudos 2026-06-06 08:32:20 door Aleksandr op De Vikingen komen op het WK
Aaaaah, bananen gooien naar Stanley Menzo, de goeie ouwe tijd.
Niks wedstrijd stil leggen, hij raapte ze op en vrat ze zo op, zonder te verblikken of verblozen.
Dat waren kerels.
1 kudos 2026-06-03 13:41:33 door Leegzwembad op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Ga ze dat maar bij t moskee vertellen.
1 kudos 2026-06-03 12:24:58 door zoindepoepertt op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
DIT speelt ze in de kaart? hallo, je bedoelt 99% van elk nieuws item speelt ze in de kaart!
2 kudos 2026-06-03 09:30:42 door Tweeki op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
grappig dat je partijen noemt die dit volk juist NIET willen, de linkse partijen willen meer van dit soort volk importeren...
5 kudos 2026-06-03 09:01:44 door iwane75 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Nee, die zijn hier niet blij mee. Die zouden niet willen dat hij uberhaupt hier was om zich zo te kunnen gedragen.
3 kudos 2026-06-03 08:48:01 door MeerMeerikke op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Wilders en een partij met Neonazi's, hoe zie je dat?
63 kudos 2026-06-03 08:08:41 door 1234ikweethetooknietmeer op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Misschien hebben ze dan ook gewoon gelijk?
2 kudos 2026-05-31 18:29:02 door waarwasje op Brake-check du jour
Nou wat denk je?
23 kudos 2026-05-31 18:07:47 door DumpertNerd1980 op Brake-check du jour
De auto rechts van hem proberen in te halen maar die wijzigt telkens zijn snelheid.
1 kudos 2026-05-30 19:00:18 door De_wijze_jongeman op Bus vs rijinstructeur
Een buschauffeur is iemand die een bus bestuurt. Hij moet zich aan de verkeersregels houden net als alle andere verkeersdeelnemers. Soms maken mensen fouten, zo ook buschauffeurs. Buschauffeur zijn ook mensen.
1 kudos 2026-05-30 14:55:53 door EftelingDefenseForce op Bus vs rijinstructeur
Daarbij mag een bus niet zomaar de manoeuvre uitvoeren als er al een voertuig naast hem rijdt, want men moet tijdig de kans krijgen om te kunnen anticiperen...
4 kudos 2026-05-30 14:51:42 door Pimmetjes op Bus vs rijinstructeur
En dat geld alleen binnen de bebouwde kom. Buiten de bebouwde kom moet hij gewoon wachten.
7 kudos 2026-05-30 14:47:34 door Nordic_Stalker op Bus vs rijinstructeur
Hallo FlitZ...
19 kudos 2026-05-30 14:47:13 door onbelangrijkemening op Bus vs rijinstructeur
kan jij voortaan elk filmpje uitleggen?
31 kudos 2026-05-30 14:18:11 door nlnoob op Bus vs rijinstructeur
Hey dat zag ik ook in dit filmpje!
28 kudos 2026-05-30 14:17:42 door ArieKnarie op Bus vs rijinstructeur
Ben jij het Koos?
0 kudos 2026-05-13 14:32:30 door van_lotje_getikt op Trump over z'n ballroom
Plus nog een miljard voor "veiligheidsaanpassingen".
-7 kudos 2026-05-11 11:10:13 door Rest in privacy op Licht ontvlambaar type heeft broodje boos en doet er afstand van.
Zie hier, de twee betreffende bestuurders.
11 kudos 2026-05-11 11:06:43 door Jawatnee op Licht ontvlambaar type heeft broodje boos en doet er afstand van.
Omslachtig. Het busje had natuurlijk ook gewoon wat ruimte kunnen houden of naar links gekund.
1 kudos 2026-05-07 20:40:49 door vanonder op Eerste beelden Ali B in de bak
Eigenlijk hadden ze hem hiervoor extra moeten bestraffen om dat hij een voorbeeldfunctie had.
7 kudos 2026-05-07 17:03:36 door TommySound op Eerste beelden Ali B in de bak
Niet te vergeten dat uitgerekend hijzelf juist de media opzocht en notabene hijzelf ook toestemming gaf bij zijn eerste rechtszaak om te filmen, juist voor de media! Domme gast..
0 kudos 2026-05-07 13:55:31 door Pater_piemelprak op Autoverhuurder klapt met 190+ km/u door Zoetermeer
Ja, en de 6e nul achter het stuur.
-3 kudos 2026-05-07 10:54:49 door Porkiepork op Autoverhuurder klapt met 190+ km/u door Zoetermeer
Een olympische VW
5 kudos 2026-05-01 20:20:06 door NatteKiwi op Dennis heeft er geen zin in
Waar zie je jezelf over 5 jaar?
-2 kudos 2026-05-01 20:05:20 door Goddelijkheid op Dennis heeft er geen zin in
waar ben je goed in en wat zou je nog beter kunnen doen is prima vraag toch
3 kudos 2026-04-25 12:53:14 door vaginale douche op Oprotten kudtwielrenners!!!
zelf rij ik om mijn afgedankt stadfiets soms ook wat meer midden op de weg (drukke weg zonder fietspad, Zaagmolenstraat Rotterdam). En dat doe ik om te voorkomen dat iemand mij op een paar centimeter afstand probeert in te halen als er een tegenligger aankomt. Dus zo dwing in veilige ruimte af. Ik kan mij zo voorstellen dat je op dit soort wegen bij voorkeur ook iets breder rijdt zodat je zorgt de sneller verkeer volledig naar de andere rijstrook moet.
0 kudos 2026-04-25 09:37:41 door Mr.Reance op Oprotten kudtwielrenners!!!
Als het Nederland was wel. In andere landen (zoals de VS) is de algemene regel dat je een fietser inhaalt zoals iedere andere weggebruiker oftewel via volledig gebruik van een andere rijbaan.
"Single file" (oftewel achter elkaar in het Nederlands) fietsen verandert dus niks aan de manier waarop fietsers ingehaald dienen te worden.
6 kudos 2026-04-25 09:34:19 door OkReception op Oprotten kudtwielrenners!!!
Ik snap dat mensen dit zeggen, maar door achter elkaar te gaan rijden wordt de inhaalactie langer voor de auto. Het lijken ~10 wielrenners te zijn. Nu is het alsof de auto ~10m aan mensen moet inhalen, een kleine vrachtwagen zullen we maar zeggen. Als ze achter elkaar gaan rijden, moet hij ineens ~20m gaan inhalen, een flinke vrachtwagen. Op het moment dat er nu onverwachts een tegenligger komt, is het eenvoudiger om even gas bij te geven of de inhaalactie te annuleren, dan wanneer hij ~20m aan wielrenners moet inhalen. Snel er voorbij wordt moeilijker, annuleren wordt moeilijker en tussen de wielrenners gaan rijden is gevaarlijk(er). Mand
6 kudos 2026-04-25 09:22:43 door Pimmetjes op Oprotten kudtwielrenners!!!
Stel je even voor dat je een meter verder naar links gaat rijden met je auto en je frustratie voor jezelf houdt. Eigen rechter spelen kun je niet afdoen door te wijzen naar de fout van een ander.
3 kudos 2026-04-21 22:40:34 door RegistrerenIsKt op Toeristen slopen bollenvelden
Ze beseffen het wel maar het interesseert ze niet.
-5 kudos 2026-04-21 22:11:57 door klokjerond op Toeristen slopen bollenvelden
Beseffen niet.
1 kudos 2026-04-18 06:49:03 door McGuyer op Waar gaan je gedoneerde schoentjes heen?
Maar dat wel weer in Edmonton (Queensland) eindigen.....
1 kudos 2026-04-16 17:35:53 door HarrieDeBoswachter op Vervelend kuchje
Die beweging is klaar sinds ozempic beschikbaar is. De meeste vooraanstaande leden zijn dood en de rest krijgt injecties.