DumpStats voor KaleZakMasseur 👶

480 +527 -47

Kudos

#48625 (Top 15.2152%)

Kudos/dag 6.08
Kudos/reaguursel 6.08
Meeste kudos op 1 reaguursel 65
Minste kudos op 1 reaguursel -11

79

Reaguursels

Reaguursels/dag 1
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13
Reacties per reaguursel 0.22
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 03-04-2026
Eerste reactie op 06-04-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-24 10:30:18 op Hell yeah motherfuckers!!!
Toch mooi dat ze er zijn, je zou om wat voor reden dan ook een orgaan nodig hebben.

4 kudos 2026-06-22 12:10:31 op Boom kappen
Mwa... ik hoor de kopjes rinkelen in de keuken.

0 kudos 2026-06-22 12:09:31 op Wtf zijn dat ?!?!
No no no no... Kat is duidelijk toch, oprotten van mijn voer.

17 kudos 2026-06-22 09:05:29 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Kijk zo krijgen we dus een mooi "Trumpiaanse" publieke omroep! Programma's die de burger helpt in deze door op (social)media gekwakt nepnieuws gedomineerde maatschappij worden vervangen voor lekker makkelijke pulp-tv. Houdt je volk dom en geef ze brood en spelen, panem et circenses!
Het volk kreeg een kermis, terwijl de koning de sleutels van het paleis in zijn zak stak.

2 kudos 2026-06-20 21:45:23 op Heftig treinongeluk in India
Verward persoon op het spoor, in Nederland wordt dan de dienstregeling opgeschort. Als je dat niet doet ontspoort er dus een trein.

0 kudos 2026-06-13 21:00:19 op Is de stroom eraf?
@PisFinger | 13-06-26 | 20:15: Ook niet als je op de grond staat?

0 kudos 2026-06-10 12:30:04 op Bober kurwa
@Loosecanon | 10-06-26 | 11:48: Jullie zijn collega's?

6 kudos 2026-06-07 13:01:09 op Bootje doet dansje
@Parabolicus | 07-06-26 | 12:53: Dit is een Damen ASD 2810-klasse havensleper met een vermogen van 4.200 kW, omgerekend ongeveer 5.706 pk.

7 kudos 2026-06-02 18:59:26 op Parkeren voor het warenhuis
kan iemand mij uitleggen waarom je dat lepels noemt? Ik begrijp dat nooit, het is toch een vorkheftruck?

3 kudos 2026-05-30 14:32:53 op Niet aan mij zitten
Hier in Nederland zeggen we gewoon Wit Rusland.

6 kudos 2026-05-30 13:24:46 op Koets in de water
... de poeskots van de poestkoetspoes.

9 kudos 2026-05-29 19:02:33 op Ginger Mercury
Jezus man, wat ben jij triest....

65 kudos 2026-05-29 12:26:10 op De lasnaad van de week
Dit is een vak jongens! Ga hiervoor wanneer je niet weet wat je na je middelbare school moet doen en vergeet die universiteit. Als je echt goed kunt lassen, ligt de wereld voor je open! We hebben mensen nodig die met hun handen kunnen werken!

-8 kudos 2026-05-27 21:15:43 op Even je kever aanzetten
Ik heb dus een keer een gozer gezien die een larve had van zo'n beest. Die leg je gewoon op de barbecue en daar kun je de hele familie eten...

64 kudos 2026-05-27 10:34:44 op Nederlands anno 2026
DIT mensen is wat we nodig hebben!!
Vrouwen die het geloof (hún geloof) op de hak nemen, een seksuele revolutie!!
Kijk eens hoeveel slimme, intelligente moslim meisjes op het WO zitten. Zij kunnen taboes binnen hun cultuur verbreken, een reset van binnenuit om die achterlijke mannelijke "leiders"van landen, volkeren en geloofsstromingen. Zet die ayatollahs en haat imams op een zijspoor zusters!! Power to the people!!

4 kudos 2026-05-26 21:45:34 op Truckert verliest de controle
Het incident deed zich rond tien voor acht voor op het einde van de oprit van de E19 in Sint-Job-in-'t-Goor. "Het gaat om een kop-staartaanrijding waarbij een zestal voertuigen betrokken was", zegt An Berger, woordvoerder van de federale politie. "Een persoon overleefde het ongeval niet, vier anderen raakten gewond en werden intussen overgebracht naar het ziekenhuis." Brandweer Zone Rand kwam ter plaatse om verschillende bestuurders uit hun voertuigen te bevrijden.

Een van de slachtoffers, de 36-jarige bestuurder van de witte vrachtwagen met rode aanhangwagen, raakte zwaargewond. Guy De Smedt (65), zaakvoerder van De Smedt en Zonen, waarvoor de man reed, reageert geschokt op het nieuws. "Ze houden hem momenteel in coma. Hij liep een beenbreuk, een bekkenbreuk en een klaplong op", zegt De Smedt.

1 kudos 2026-05-25 17:23:24 op Het is bloedheet weer.
Waar kan ik mij abonneren op deze weerbericht service?

9 kudos 2026-05-25 11:15:23 op Fles wijn adten
Jezus wat kansloos...... meer kan ik er ook echt niet van zeggen.