480 +527 -47
Kudos
#48625 (Top 15.2152%)
| Kudos/dag | 6.08 |
| Kudos/reaguursel | 6.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 65 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -11 |
480 +527 -47
Kudos
#48625 (Top 15.2152%)
| Kudos/dag | 6.08 |
| Kudos/reaguursel | 6.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 65 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -11 |
79
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13 |
| Reacties per reaguursel | 0.22 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 03-04-2026 |
| Eerste reactie op | 06-04-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-24 21:46:42 op Weinig lucht toeristje
Dat zijn ook een ander soort mensen...
-1 kudos 2026-06-24 12:45:21 op Mevrouw enorm kwaad over haar dates!
Beter kort en dik van het douwen dat lang en dun van het rukken.
17 kudos 2026-06-24 11:18:03 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Op wie zijn eiland was dit?
6 kudos 2026-06-24 11:15:14 op Vetzakken in de sportschool
Lekker leesbare zin ook.
1 kudos 2026-06-24 10:30:18 op Hell yeah motherfuckers!!!
Toch mooi dat ze er zijn, je zou om wat voor reden dan ook een orgaan nodig hebben.
6 kudos 2026-06-23 19:53:44 op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
Als je een oor
2 kudos 2026-06-23 19:44:36 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Zijn hoofd ook niet met zo een Henk en Annie camper.
4 kudos 2026-06-22 12:10:31 op Boom kappen
Mwa... ik hoor de kopjes rinkelen in de keuken.
0 kudos 2026-06-22 12:09:31 op Wtf zijn dat ?!?!
No no no no... Kat is duidelijk toch, oprotten van mijn voer.
2 kudos 2026-06-22 09:08:52 op Truckert heeft reactievermogen
Toch fijn, een rozenkransje aan je spiegel...
17 kudos 2026-06-22 09:05:29 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Kijk zo krijgen we dus een mooi "Trumpiaanse" publieke omroep! Programma's die de burger helpt in deze door op (social)media gekwakt nepnieuws gedomineerde maatschappij worden vervangen voor lekker makkelijke pulp-tv. Houdt je volk dom en geef ze brood en spelen, panem et circenses!
Het volk kreeg een kermis, terwijl de koning de sleutels van het paleis in zijn zak stak.
2 kudos 2026-06-20 21:45:23 op Heftig treinongeluk in India
Verward persoon op het spoor, in Nederland wordt dan de dienstregeling opgeschort. Als je dat niet doet ontspoort er dus een trein.
28 kudos 2026-06-20 16:41:42 op Jong geleerd oud gedaan
Jong geleerd oud gedaan? Een aanrander in de dop?
2 kudos 2026-06-20 11:19:22 op Moose was not amused
Motorman moes niet in zijn territorium komen.
3 kudos 2026-06-17 21:21:18 op Make-upartiest met haar Aladdinlamp
Grappig, ik kreeg hem voor het eerst mee via Popeye.
0 kudos 2026-06-13 21:00:19 op Is de stroom eraf?
@PisFinger | 13-06-26 | 20:15: Ook niet als je op de grond staat?
3 kudos 2026-06-13 11:14:32 op Ha trage slak! Ik ga harder!
Kijken waar je heen wil, ook in een bocht!
4 kudos 2026-06-13 11:08:36 op Badmode op de poesloop! #2
Tering... wat een man-eaters!!
10 kudos 2026-06-12 08:23:28 op De enkelbreker
Goeie zin ook.
0 kudos 2026-06-10 12:30:04 op Bober kurwa
@Loosecanon | 10-06-26 | 11:48: Jullie zijn collega's?
2 kudos 2026-06-10 12:27:22 op Achterlijke die aan het inhalen is
@dumpert_user_1045465 | 10-06-26 | 12:21: in of buiten?
1 kudos 2026-06-10 08:55:51 op Kajakker redt een leven
*risico... beter dan niks doen toch?
-1 kudos 2026-06-09 17:01:43 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
*Omo?!
3 kudos 2026-06-07 17:05:41 op Als je een probleem hebt...
7. Rocky IV
6 kudos 2026-06-07 13:01:09 op Bootje doet dansje
@Parabolicus | 07-06-26 | 12:53: Dit is een Damen ASD 2810-klasse havensleper met een vermogen van 4.200 kW, omgerekend ongeveer 5.706 pk.
10 kudos 2026-06-05 09:55:44 op Australiër sloopt cafe in Vietnam
Naar de Vietnamse petoet... ben je mooi mee.
5 kudos 2026-06-05 09:29:10 op Nog inne dan! Dis echt de loatste
Ik hoop voor de barman dat hij ver genoeg stond...
0 kudos 2026-06-03 08:44:19 op Buurtbemiddeling 2.0
Kleine bitch auto ook.
7 kudos 2026-06-02 18:59:26 op Parkeren voor het warenhuis
kan iemand mij uitleggen waarom je dat lepels noemt? Ik begrijp dat nooit, het is toch een vorkheftruck?
0 kudos 2026-06-02 13:16:14 op Het was een geweldige dag
You may kiss me!
3 kudos 2026-06-01 21:35:04 op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Het zou je moeder maar wezen...
1 kudos 2026-05-31 11:56:58 op Klootviool, ff stukje touren
Voor wie zelf wil knutselen: www. knightriderstore.
com
5 kudos 2026-05-31 11:49:13 op Spelen met klepje
Is dat nou een motor die pingelt?
7 kudos 2026-05-30 19:11:33 op Surfen doe je op golven
Dire Straits +1
3 kudos 2026-05-30 14:32:53 op Niet aan mij zitten
Hier in Nederland zeggen we gewoon Wit Rusland.
6 kudos 2026-05-30 13:24:46 op Koets in de water
... de poeskots van de poestkoetspoes.
9 kudos 2026-05-29 19:02:33 op Ginger Mercury
Jezus man, wat ben jij triest....
-8 kudos 2026-05-29 16:20:03 op Iedereen heeft wel een beetje homo
@Westsider | 29-05-26 | 16:07: Beter? Dus er was ook sex in die 8 jaar?
65 kudos 2026-05-29 12:26:10 op De lasnaad van de week
Dit is een vak jongens! Ga hiervoor wanneer je niet weet wat je na je middelbare school moet doen en vergeet die universiteit. Als je echt goed kunt lassen, ligt de wereld voor je open! We hebben mensen nodig die met hun handen kunnen werken!
-1 kudos 2026-05-29 08:18:31 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Waar ligt Loonsdrecht?
3 kudos 2026-05-29 08:04:11 op Houterig deuntje
Mooi, een ballad.
-8 kudos 2026-05-27 21:15:43 op Even je kever aanzetten
Ik heb dus een keer een gozer gezien die een larve had van zo'n beest. Die leg je gewoon op de barbecue en daar kun je de hele familie eten...
64 kudos 2026-05-27 10:34:44 op Nederlands anno 2026
DIT mensen is wat we nodig hebben!!
Vrouwen die het geloof (hún geloof) op de hak nemen, een seksuele revolutie!!
Kijk eens hoeveel slimme, intelligente moslim meisjes op het WO zitten. Zij kunnen taboes binnen hun cultuur verbreken, een reset van binnenuit om die achterlijke mannelijke "leiders"van landen, volkeren en geloofsstromingen. Zet die ayatollahs en haat imams op een zijspoor zusters!! Power to the people!!
4 kudos 2026-05-26 21:45:34 op Truckert verliest de controle
Het incident deed zich rond tien voor acht voor op het einde van de oprit van de E19 in Sint-Job-in-'t-Goor. "Het gaat om een kop-staartaanrijding waarbij een zestal voertuigen betrokken was", zegt An Berger, woordvoerder van de federale politie. "Een persoon overleefde het ongeval niet, vier anderen raakten gewond en werden intussen overgebracht naar het ziekenhuis." Brandweer Zone Rand kwam ter plaatse om verschillende bestuurders uit hun voertuigen te bevrijden.
Een van de slachtoffers, de 36-jarige bestuurder van de witte vrachtwagen met rode aanhangwagen, raakte zwaargewond. Guy De Smedt (65), zaakvoerder van De Smedt en Zonen, waarvoor de man reed, reageert geschokt op het nieuws. "Ze houden hem momenteel in coma. Hij liep een beenbreuk, een bekkenbreuk en een klaplong op", zegt De Smedt.
9 kudos 2026-05-26 21:42:53 op Truckert verliest de controle
1 dode en 4 gewonden, hoop niet dat uploadert het op z'n geweten heeft..
8 kudos 2026-05-26 21:39:38 op Truckert verliest de controle
Ehh.. en het eerste wat je doet is je telefoon pakken en filmen?
1 kudos 2026-05-25 17:23:24 op Het is bloedheet weer.
Waar kan ik mij abonneren op deze weerbericht service?
16 kudos 2026-05-25 12:18:50 op Kleine boem is ook HO
Olá... un occident!
9 kudos 2026-05-25 11:15:23 op Fles wijn adten
Jezus wat kansloos...... meer kan ik er ook echt niet van zeggen.
4 kudos 2026-05-18 20:59:56 op Kinderbrommer in het bos
...blowjob?