4,211 +5048 -837
Kudos
#15715 (Top 4.9174%)
| Kudos/dag | 5.96 |
| Kudos/reaguursel | 6.22 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 484 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -32 |
4,211 +5048 -837
Kudos
#15715 (Top 4.9174%)
| Kudos/dag | 5.96 |
| Kudos/reaguursel | 6.22 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 484 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -32 |
677
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.96 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 16.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.24 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 20-09-2023 |
| Eerste reactie op | 18-07-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-24 14:00:03 door KlaagKadaver op Vetzakken in de sportschool
Niet alleen moet je schijt hebben aan wat een ander denkt maar ook onthouden dat ze helemaal niet op je letten, iedereen is bezig met zichzelf.
Dus ze denken helemaal niks over je.
Dat is wat ze zegt.
1 kudos 2026-06-23 17:53:35 door Captain Pervert op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
Meestal vind je ze in de deuropening, nadat Priscilla zegt dat ze zwanger is.
1 kudos 2026-06-23 17:34:43 door Farting_Furby op Verkoeling zoeken in de water
Nooit een echte vrouw gezien dus? Sneu. Vaker je AI rukbunker verlaten, knap je van op
5 kudos 2026-06-23 14:58:35 door wastedtime op Hey Koos, mag dit?
Doet 'ie toch ook?
10 kudos 2026-06-21 17:31:02 door BennieDeKok op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
Kopen ze toch gewoon een nieuwe.
Extra boete met een bedrag net zo hoog maken als de aanschafwaarde van de scooter. Scooter verkopen via de domeinen. Beter voor het milieu en voor mij als opkoper.
16 kudos 2026-06-18 20:39:55 door Grandma-with-wheels op Beste interview van het WK tot nu toe
Ik hoorde hier een zielig verhaal over: een Japans jongetje hoorde deze belediging en rende jankend naar zijn vader toe en vroeg: papa, lijken wij echt allemaal op elkaar?
Donder op, zegt de man, ik ben je buurman.
0 kudos 2026-06-17 17:13:39 door creamandchiveschips op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
@404_Hot_Found | 17-06-26 | 15:08: Even los van je kutverhaal, zei ik niet dat hij het aan willekeurige mensen ging weggeven. Wellicht aan zijn naaste, maar goed.
4 kudos 2026-06-17 13:19:49 door Rest in privacy op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
@404_Hot_Found | 17-06-26 | 15:08: Wat een ontzettend dom verhaal zeg.
-6 kudos 2026-06-17 13:08:21 door 404_Hot_Found op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Ja want zo rollen rijken... die geven wat ze teveel hebben weg. Hou toch op man. Kan me nog herinneren hoe ik vroeger voor een aannemer bezig was met het aanleggen van een zwembad achter een villa op de Kollenberg in Sittard. Ruim 30 graden die dag en alleen maar stenen dat gat in slepen. Al rond de middag door het eigen drinken heen. Geloof nou maar niet dat je eens een glaasje water aangeboden kreeg of zo. Nee, sterker nog... toen die klootviool zag dat we uit de tuinslang dronken kwam hij mijn leidinggevende vragen of we nog water nodig hadden voor onze werkzaamheden. Antwoord was nee, dus de tuinslang werd direct weer netjes opgeborgen. Dat was trouwens meteen mijn laatste werkervaring in de bouw... ik heb datzelfde moment nog mijn ontslag ingediend... die rijke stinkerd eens goed laten weten wat ik van hem vond en ben huiswaarts gekeerd. Dit is een beetje wat je doorgaans kon verwachten in een villawijk. In volksbuurtjes werd je nog net niet verplicht mee te eten na het werk. Voor de meeste rijken bestaat zoiets als "genoeg geld" simpelweg niet.
-1 kudos 2026-06-16 21:35:18 door NatteKiwi op Scheidsrechtercam bij NED - JPN
Wat goed van die scheidsrechter zeg.
1 kudos 2026-06-16 17:11:24 door Uhoortnogvanons op Kies de nieuwe badmode
'Kies de nieuwe badmode' staat er. Daarom.
3 kudos 2026-06-16 14:23:49 door Jackiegoal op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Nee klopt geen bal van, is AI.
2 kudos 2026-06-15 20:43:08 door Skier. op Om de WK stemming er een beetje in te houden...
Vroeger had je ook geen twee ouders nodig die fulltime werken om het gezin te kunnen bekostigen. Toen kon die ander de tuin doen. Maar voor jou wel chill dat je ouders die tuin doen hoor, want die hypotheek van 85.000 gulden is inmiddels wel afbetaald zodat het allemaal wat rustiger aan kan bij ze.
10 kudos 2026-06-14 17:37:24 door luchtbakkers op Autoinbraak Toyota aygo Haarlem
Was het maar een aanname. Zelfs de politie zelf zegt dat ze er graag prioriteit aan hadden gegeven maar simpelweg de capaciteit niet hebben. Of terwijl; ze doen er gewoon niets mee en dat weten de inbrekers heel goed.
0 kudos 2026-06-08 20:27:09 door Equalized2 op Hopeloze brakechecker
Polo*
0 kudos 2026-06-08 15:36:16 door Kudtenpiemol op Potje 2 v 8 MMA in Tsjechie
Domme reactie
1 kudos 2026-06-07 17:36:58 door flapmerin op Botenruzie Amsterdam
@Clyde_Frog | 07-06-26 | 19:21: Volgens mij was het laatste topjaar daar 1274
1 kudos 2026-06-07 17:21:17 door Clyde_Frog op Botenruzie Amsterdam
@Skyline | 07-06-26 | 16:39: Jep, dat was het ooit ja.
25 kudos 2026-06-07 14:39:09 door Skyline op Botenruzie Amsterdam
Was amsterdam leuk dan?
3 kudos 2026-05-31 07:27:07 door Voppa op Meisje heeft het warm
Er zit een rare kronkel in je hoofd
1 kudos 2026-05-27 08:25:00 door Zolderkamerheldje op Howto de baas en Microslop Teams te slim af zijn
Of gewoon even een stevig potje gamen.
Dan is het "Oh Dirk is vanochtend zo fanatiek bezig geweest ik snap wel dat hij even een pauze nodig heeft"
5 kudos 2026-05-26 21:03:41 door Lekker Bezig op Howto de baas en Microslop Teams te slim af zijn
Dit zorgt ervoor dat je status niet verandert. Maar je kunt ook gewoon de Mouse app installeren.
3 kudos 2026-05-24 21:33:37 door Forza_Ruud_Krol op In Almere hebben ze ook de zomer in hun bol
Er mag zoveel niet.
3 kudos 2026-05-17 18:59:34 door Noviomagum2020 op Het winnende lied op songfestival
ik vond het meteen al de winnaar. Alles op de goede plek.
8 kudos 2026-05-17 13:35:26 door Westsider op Het winnende lied op songfestival
Bohemian Rhapsody is ook onsamenhangend. Juist dat verrassingseffect maakt dat je blijft kijken.
0 kudos 2026-05-07 06:30:45 door KeesNeuqvlees op Effe cash betalen bij de appie
Waarschijnlijk draagt hij een meta-bril en heeft verder niemand door dat ze gefilmd worden.
6 kudos 2026-05-07 06:18:53 door afgelopen op Effe cash betalen bij de appie
Nee, hoe je dit aanpakt is dat je dit soort zielige aandachtstrekkers die boodschappen doen met een camera op hun voorhoofd zo min mogelijk aandacht geeft. Gewoon dat circus negeren, snel afrekenen en weer door. Een beetje zoals die kansloze zelffilmmeisjes in de sportschool.
7 kudos 2026-05-05 17:13:03 door Badderbeest! op Lekkere maaltijd in India
Twijfelachtig? Je hebt twijfels?
0 kudos 2026-04-22 07:35:44 door Dee Miller op Toeristen slopen bollenvelden
@Bigaroque | 21-04-26 | 22:34: Geef eens gewoon antwoord op de vraag in plaats van de onnozele popi-jopi uit te hangen.
Kennelijk weet je niet waar ziektes bij planten en gewassen vandaan komen.
2 kudos 2026-04-21 20:34:54 door Bigaroque op Toeristen slopen bollenvelden
@Dee Miller | 21-04-26 | 22:27: Jij woont kennelijk niet tussen de bollenboeren.
4 kudos 2026-04-21 20:30:58 door Nozemans op Toeristen slopen bollenvelden
Je ziet ze er toch overheen walsen en tussen liggen?
-3 kudos 2026-04-21 20:27:46 door Dee Miller op Toeristen slopen bollenvelden
@QuietWhistler | 21-04-26 | 22:13: En ziektekiemen verplaatsen zich niet via de wind en insecten? Lul toch niet zo dom man.
5 kudos 2026-04-21 20:13:04 door QuietWhistler op Toeristen slopen bollenvelden
Beetje een ongeïnformeerde reactie dit. Mensen die zomaar tussen de velden lopen nemen ziektes met zich mee die de bloemen en de bollen aantasten. Ook werden er in dit geval zonder pardon bloemen uit het veld getrokken en geplukt.
3 kudos 2026-04-13 22:28:04 door WhySoSeriousss op Past precies toch
prima toch. ik zou niet meer bij deze man in de bus stappen. laat hem maar een baan zoeken met wat minder verantwoordelijkheid.
3 kudos 2026-04-13 07:05:11 door MaStaH op Paaltje laat auto branden
Verzekering heeft de auto opgehaald en geld uitgekeerd
0 kudos 2026-03-31 07:23:44 door comentator op Re: LUMC neemt klachten serieus
is gewoon droef man
2 kudos 2026-03-31 06:35:59 door Raketijsje op Re: LUMC neemt klachten serieus
Is gewoon boef man
0 kudos 2026-03-23 19:18:57 door owikzegmaarwat op Gevulde paaseitjes in België ineens niet meeer gevuld
gewoon niet meedoen aan trends en geen paaseitjes kopen. je koopt nog steeds chocola maar dan in een eivorm want hihi pasen... me reet. gewoon een normale milka reep kopen als je zonodig wat wil.
11 kudos 2026-03-20 07:25:00 door Mister-mistur op Journalist van RT in Libanon is zo terug hoor..
geld
0 kudos 2026-03-03 13:23:05 door Ibizaking op SNEL OVER DE LINKERBAAN NAAR BELGIE
@Mister Write | 03-03-26 | 09:46: ga vandaag nog eens kijken dan.
4 kudos 2026-03-03 08:46:56 door Mister Write op SNEL OVER DE LINKERBAAN NAAR BELGIE
Gisteren weer fluitend getankt in België à 1,48 per liter en daarmee 29 euro bespaard.
5 kudos 2026-03-03 08:35:56 door JoeMomma69 op SNEL OVER DE LINKERBAAN NAAR BELGIE
Zeg maar gerust 20 euro per volle tank. Maar jij weet het beter. Succes
0 kudos 2026-03-03 08:14:44 door Geheelnaarwaarheid op SNEL OVER DE LINKERBAAN NAAR BELGIE
@dadenkikookja | 03-03-26 | 07:41: Ja natuurlijk maar die slinkt ook als je weer van wat verder af moet komen. Mensen zien al heel gauw het voordeel maar vergeten ook heel snel het precieze kosten/baten plaatje.
1 kudos 2026-03-03 06:56:02 door Dennoe op SNEL OVER DE LINKERBAAN NAAR BELGIE
De tijd die het je kost is een dingetje, daarnaast kost een beetje middenklasser 30 tot 50 cent per km, inclusief onderhoud en afschrijving. Het kan gewoon bijna nooit uit.
9 kudos 2026-03-03 06:41:15 door dadenkikookja op SNEL OVER DE LINKERBAAN NAAR BELGIE
moah, minimaal 50 cent per liter goedkoper tikt toch wel aan hoor.
4 kudos 2026-03-03 06:26:41 door Corrie badpak op SNEL OVER DE LINKERBAAN NAAR BELGIE
En de helft besparen wel?
4 kudos 2026-02-28 17:30:08 door omhethoekjekijken op Burj Khalifa bijna niet meer hoogste gebouw ter wereld
ze kunnen gemaakt zijn zoals ze willen
10 kudos 2026-02-16 08:26:43 door Superjodokus1 op Kleptomaan mag ook helemaal niks!
Geen geld om shit te kopen, laten we een puppy in huis nemen.
1 kudos 2026-02-15 21:16:56 door BraadWorstLul op Famillie flodder
Er weerspiegelt een dooie boom in het raam.
2 kudos 2026-02-15 20:57:56 door Miel98 op Famillie flodder
Ik zie toch een struik zonder blad in het midden.