DumpStats voor Youtoo2 👶

811 +891 -80

Kudos

#39507 (Top 12.3621%)

Kudos/dag 33.79
Kudos/reaguursel 14.75
Meeste kudos op 1 reaguursel 178
Minste kudos op 1 reaguursel -18

55

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.29
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 16.7
Reacties per reaguursel 0.96
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 31-05-2026
Eerste reactie op 31-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-24 10:23:10 door Bertie Wooster op Mag jij van jou man
Dat is toch overduidelijkheid echt een symbool van vrijheid en een onafhankelijke vrouw. Ik weet zelf ook niet precies hoe, maar de experts zeggen dat bij de NPO en daar heb ik zelf flink voor betaald, dus het zal wel goed zijn.

7 kudos 2026-06-24 08:04:23 door owikzegmaarwat op Mag jij van jou man
@Youtoo2 | 23-06-26 | 17:49: de meeste zeggen het juist zelf te willen, maar ja die zijn dan ook succesfol geïndoctineerd

5 kudos 2026-06-23 08:11:34 door thajackal2036 op Samenvatting van NED - ZWE
@Berend Geil | 23-06-26 | 07:56: nee, die president die al zijn hele termijn zijn gezicht oranje maakt zodat hij na het wk kan zeggen dat hij al die tijd al voor Nederland was

-22 kudos 2026-06-23 05:56:54 door Berend Geil op Samenvatting van NED - ZWE
Je bedoelt die gast waar onze Willem de hele wedstrijd tegen Zweden naast zat? Nee die heeft zijn gezicht inderdaad nog niet laten zien...

0 kudos 2026-06-22 14:57:41 door owikzegmaarwat op Mea Culpa Thijs Römer
@Huilende Professor | 22-06-26 | 15:16: jij ook. Overigens zei ik dit niet allemaal om hem te verdedigen want die gast interesseer me verder ook niks maar sat maakt de minnetjes reageerders natuurlijk niet uit

-5 kudos 2026-06-22 11:51:16 door owikzegmaarwat op Mea Culpa Thijs Römer
Ja kom maar weer met de minnetjes maar zo denkt een rechter er ook over, die gaat een pedo niet zwaarder straffen dan een moordenaar.

-16 kudos 2026-06-22 08:58:40 door owikzegmaarwat op Mea Culpa Thijs Römer
Ik vind die extreme en nietsontziende haat naar pedo's maar zwaar overdreven. Een pedo is in mijn ogen niet anders dan iemand die zn vrouw vermoord met 40 messteken en haar vervolgens in stukken zaagt en 10 jaar lang zwijgt totdat ze 'm eindelijk pakken op basis van dna sporen.

-2 kudos 2026-06-15 10:11:19 door Witteke3991 op Paaltje geeft niet mee
@unfortunatelypeanutbutter | 15-06-26 | 10:46: Een Yamaha PW50 en een KTM SX 50 zijn letterlijk kinderbrommers.

3 kudos 2026-06-07 07:52:50 door PatrickHatrick op Man doet lijm in sleutelgat
Het is natuurlijk nooit altijd hetzelfde, maar in mijn ervaring zijn mensen die dit doen de types die een simpel meningsverschil niet kunnen accepteren en denken dat ze dit mogen flikken omdat zij de 'juiste' mening hebben en jij niet.

-1 kudos 2026-06-04 12:43:46 door Dizsaidup op Vliegtuigspotten vanuit huis
@Forza_Ruud_Krol | 04-06-26 | 11:40: Even inzoomen totdat de kleine lettertjes zichtbaar worden. Ik lees dat namelijk tussen de regels door.

5 kudos 2026-06-04 09:24:23 door Chubbyy op Vliegtuigspotten vanuit huis
Valt best mee joh
Schiphol: 500.000 vliegbewegingen per jaar
NATO Gelsenkirchen: 2600 vliegbewegingen per jaar

2 kudos 2026-06-03 20:41:42 door Hornoks op Limbo is boos
@Jolly_Jolke | 03-06-26 | 21:21:
Die is er ook overduidelijk niet vandaan, klinkt in de verste verte niet als Limburgs.

-3 kudos 2026-06-03 19:21:50 door Jolly_Jolke op Limbo is boos
@hornoks, er staat ook nergens dat het in limburgia is, alleen dat de chauffeur daar vandaan komt

15 kudos 2026-06-03 17:26:05 door ZeiksnorV3.0 op Limbo is boos
Niet eens in de buurt van halverwege. In vrachtwagen kon prima voorrang verlenen, auto kon ook prima deze inschattingsfout veilig opvangen. We zijn hier (zoals gewoonlijk) getuige een ego probleem.

18 kudos 2026-06-03 17:24:53 door Hornoks op Limbo is boos
Uploadert is niet de chauffeur.
Anders had ie wel geweten dat dit niet in Limburg, maar in Zwolle was.