811 +891 -80
Kudos
#39507 (Top 12.3621%)
| Kudos/dag | 33.79 |
| Kudos/reaguursel | 14.75 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 178 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -18 |
811 +891 -80
Kudos
#39507 (Top 12.3621%)
| Kudos/dag | 33.79 |
| Kudos/reaguursel | 14.75 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 178 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -18 |
55
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.29 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.96 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 31-05-2026 |
| Eerste reactie op | 31-05-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 10:23:10 door Bertie Wooster op Mag jij van jou man
Dat is toch overduidelijkheid echt een symbool van vrijheid en een onafhankelijke vrouw. Ik weet zelf ook niet precies hoe, maar de experts zeggen dat bij de NPO en daar heb ik zelf flink voor betaald, dus het zal wel goed zijn.
7 kudos 2026-06-24 08:04:23 door owikzegmaarwat op Mag jij van jou man
@Youtoo2 | 23-06-26 | 17:49: de meeste zeggen het juist zelf te willen, maar ja die zijn dan ook succesfol geïndoctineerd
-2 kudos 2026-06-24 06:02:58 door Eenopa op Standbeeld voor Messi onthuld in Argentinië
TDS is een vervelende aandoening.
5 kudos 2026-06-24 05:42:41 door BoerkaLover op Standbeeld voor Messi onthuld in Argentinië
Bij ieder filmpje een link met Trump leggen,je kan ook ergens obsessief mee bezig zijn.
0 kudos 2026-06-23 17:37:06 door Luchtbakker op Debieltje in Polo
Kopie reacties zijn bij dit soort items populair op Dumpert.
2 kudos 2026-06-23 17:35:06 door BronstigPaard op Debieltje in Polo
Dat was nog geen reaguursel.
18 kudos 2026-06-23 15:49:41 door Youtoo2 op Mag jij van jou man
@Hadena | 23-06-26 | 16:23:
Ja dat zeggen hun mannen.
83 kudos 2026-06-23 14:23:30 door Hadena op Mag jij van jou man
allemaal vrijwillig, je weet toch!
5 kudos 2026-06-23 08:11:34 door thajackal2036 op Samenvatting van NED - ZWE
@Berend Geil | 23-06-26 | 07:56: nee, die president die al zijn hele termijn zijn gezicht oranje maakt zodat hij na het wk kan zeggen dat hij al die tijd al voor Nederland was
3 kudos 2026-06-23 06:35:41 door ItisIAgain op Samenvatting van NED - ZWE
@Berend Geil | 23-06-26 | 07:56:
nee, die niet inderdaad
-22 kudos 2026-06-23 05:56:54 door Berend Geil op Samenvatting van NED - ZWE
Je bedoelt die gast waar onze Willem de hele wedstrijd tegen Zweden naast zat? Nee die heeft zijn gezicht inderdaad nog niet laten zien...
0 kudos 2026-06-22 22:41:53 door mikkelokkio op Superheldenentree
Uit de arie van superheldmeneer.
0 kudos 2026-06-22 15:46:24 door Couscousmetappelmoes op Superheldenentree
@BeermanMormont | 22-06-26 | 14:50: Hier naartoe gezonden door Imro van Hetten
0 kudos 2026-06-22 14:57:41 door owikzegmaarwat op Mea Culpa Thijs Römer
@Huilende Professor | 22-06-26 | 15:16: jij ook. Overigens zei ik dit niet allemaal om hem te verdedigen want die gast interesseer me verder ook niks maar sat maakt de minnetjes reageerders natuurlijk niet uit
1 kudos 2026-06-22 13:16:25 door Huilende Professor op Mea Culpa Thijs Römer
@owikzegmaarwat | 22-06-26 | 10:58: Je hebt wel een goede nickname gekozen...
3 kudos 2026-06-22 12:50:22 door BeermanMormont op Superheldenentree
Uit het derde daluniversum natuurlijk.
-5 kudos 2026-06-22 11:51:16 door owikzegmaarwat op Mea Culpa Thijs Römer
Ja kom maar weer met de minnetjes maar zo denkt een rechter er ook over, die gaat een pedo niet zwaarder straffen dan een moordenaar.
-16 kudos 2026-06-22 08:58:40 door owikzegmaarwat op Mea Culpa Thijs Römer
Ik vind die extreme en nietsontziende haat naar pedo's maar zwaar overdreven. Een pedo is in mijn ogen niet anders dan iemand die zn vrouw vermoord met 40 messteken en haar vervolgens in stukken zaagt en 10 jaar lang zwijgt totdat ze 'm eindelijk pakken op basis van dna sporen.
6 kudos 2026-06-15 12:23:40 door very-ferry op Snelrecht op zijn best!
Het punt, je mist het.
-2 kudos 2026-06-15 10:11:19 door Witteke3991 op Paaltje geeft niet mee
@unfortunatelypeanutbutter | 15-06-26 | 10:46: Een Yamaha PW50 en een KTM SX 50 zijn letterlijk kinderbrommers.
-1 kudos 2026-06-15 08:46:35 door unfortunatelypeanutbutter op Paaltje geeft niet mee
De eerste 'fiets' die door het beeld rijdt is letterlijk een kinderbrommer.
0 kudos 2026-06-14 12:50:53 door Bllup op Touw vergeten bij bungeejump
@Plofcavia | 14-06-26 | 11:25: vind hem nog mild.
2 kudos 2026-06-14 09:25:19 door Plofcavia op Touw vergeten bij bungeejump
Ook al ken je de persoon in kwestie niet persoonlijk, sommige opmerkingen zijn gewoon te erg.
0 kudos 2026-06-14 08:37:57 door slootschurftklootzak op Touw vergeten bij bungeejump
-weggejorist-
-1 kudos 2026-06-13 06:01:16 door Ik spreek Nederlands op Spelletje chicken spelen
Hij loopt, hij zegt, hij denkt en jawel hij rijdT.
3 kudos 2026-06-13 05:56:11 door goud-haan op Spelletje chicken spelen
* rijdt.
7 kudos 2026-06-08 16:57:31 door Loosecanon op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
Eigenlijk zou de wet toch gewoon gewijzigd moeten worden? Nu is belediging van een ambtenaar in functie al strafbaar, breid dat uit.
4 kudos 2026-06-07 08:12:11 door McGuyer op Man doet lijm in sleutelgat
@PatrickHatrick Is het nooit of altijd?
3 kudos 2026-06-07 07:52:50 door PatrickHatrick op Man doet lijm in sleutelgat
Het is natuurlijk nooit altijd hetzelfde, maar in mijn ervaring zijn mensen die dit doen de types die een simpel meningsverschil niet kunnen accepteren en denken dat ze dit mogen flikken omdat zij de 'juiste' mening hebben en jij niet.
28 kudos 2026-06-05 16:08:19 door Johntampon15 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Bijstand
Zorgtoeslag
Huursubsidie
Kindgebonden budget
Kwijtschelding gemeentelijke belastingen
Kinderopvangtoeslag
Regelingen sport en cultuur
En vast nog tal van voordelen...
12 kudos 2026-06-05 15:43:59 door Reddevil op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Profiteren, profiteren en nog eens profiteren
22 kudos 2026-06-05 15:02:46 door De_Proleet op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Dan kunnen ze het hier net zo kut maken als daar.
5 kudos 2026-06-05 08:17:18 door dikkeBMW19 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Ook niet over Nigeria waar juist een Genocide bezig is op christenen.
-4 kudos 2026-06-05 04:17:16 door RandyBiel op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Kippen en varkens zijn belangrijker voor ze
0 kudos 2026-06-04 18:02:34 door Youtoo2 op Vliegtuigspotten vanuit huis
@Chubbyy | 04-06-26 | 11:24:
Het is geen Gelsenkirchen maar Geilenkirchen.
2 kudos 2026-06-04 16:39:59 door Forza_Ruud_Krol op Vliegtuigspotten vanuit huis
@Dizsaidup | 04-06-26 | 14:43:
Dus je bent met me eens dat dat er niet staat.
0 kudos 2026-06-04 15:11:45 door HoppapaShakalaka op Vliegtuigspotten vanuit huis
Vliegveld Ypenburg is heerlijk rustig
-1 kudos 2026-06-04 12:43:46 door Dizsaidup op Vliegtuigspotten vanuit huis
@Forza_Ruud_Krol | 04-06-26 | 11:40: Even inzoomen totdat de kleine lettertjes zichtbaar worden. Ik lees dat namelijk tussen de regels door.
0 kudos 2026-06-04 10:13:43 door Farthdater op Ff op de foto met Mads Mikkelsen
@Wakemeister | 04-06-26 | 11:21: Ga naar Madame Tussauds zou ik zeggen
1 kudos 2026-06-04 10:12:43 door Farthdater op Ff op de foto met Mads Mikkelsen
@mikkelokkio | 04-06-26 | 12:00: Ronnie Pickering
-1 kudos 2026-06-04 10:00:19 door mikkelokkio op Ff op de foto met Mads Mikkelsen
Wie?
4 kudos 2026-06-04 09:40:18 door Forza_Ruud_Krol op Vliegtuigspotten vanuit huis
@Dizsaidup | 04-06-26 | 11:38:
Waar staat dat hij daar een hekel aan heeft/had?
-3 kudos 2026-06-04 09:38:37 door Dizsaidup op Vliegtuigspotten vanuit huis
Waarom verhuis je naar een ander vliegveld als je ontdekt dat je een hekel aan vliegtuigen hebt?
5 kudos 2026-06-04 09:24:23 door Chubbyy op Vliegtuigspotten vanuit huis
Valt best mee joh
Schiphol: 500.000 vliegbewegingen per jaar
NATO Gelsenkirchen: 2600 vliegbewegingen per jaar
4 kudos 2026-06-04 09:21:55 door Wakemeister op Ff op de foto met Mads Mikkelsen
Ik wil graag met Charlie Chaplin op de foto.
0 kudos 2026-06-04 09:14:02 door Farthdater op Ff op de foto met Mads Mikkelsen
Bekend? Ik ken alleen Giancarlo Esposito van dat hele rijtje.
2 kudos 2026-06-03 20:41:42 door Hornoks op Limbo is boos
@Jolly_Jolke | 03-06-26 | 21:21:
Die is er ook overduidelijk niet vandaan, klinkt in de verste verte niet als Limburgs.
-3 kudos 2026-06-03 19:21:50 door Jolly_Jolke op Limbo is boos
@hornoks, er staat ook nergens dat het in limburgia is, alleen dat de chauffeur daar vandaan komt
15 kudos 2026-06-03 17:26:05 door ZeiksnorV3.0 op Limbo is boos
Niet eens in de buurt van halverwege. In vrachtwagen kon prima voorrang verlenen, auto kon ook prima deze inschattingsfout veilig opvangen. We zijn hier (zoals gewoonlijk) getuige een ego probleem.
18 kudos 2026-06-03 17:24:53 door Hornoks op Limbo is boos
Uploadert is niet de chauffeur.
Anders had ie wel geweten dat dit niet in Limburg, maar in Zwolle was.