546 +1736 -1190
Kudos
#46286 (Top 14.4833%)
| Kudos/dag | 0.41 |
| Kudos/reaguursel | 1.49 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 67 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -78 |
546 +1736 -1190
Kudos
#46286 (Top 14.4833%)
| Kudos/dag | 0.41 |
| Kudos/reaguursel | 1.49 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 67 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -78 |
366
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.27 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 9.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.39 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 01-11-2022 |
| Eerste reactie op | 01-11-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-17 10:10:47 door KelderKebabKwab op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
Doe maar een aanname.
25 kudos 2026-06-16 19:09:47 door BebaardeZak op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
Ik krijg een beetje hoofdpijn van uw reaguursel.
0 kudos 2026-06-13 06:54:55 door DrachtigeBosbaviaan op Wil je knuffel?
praat Nederlands met me.
7 kudos 2026-06-11 20:29:42 door AhoySkipper op Ohnoes nee neeee
Volgens mij een Kia Soul.
3 kudos 2026-06-11 19:10:43 door Dizsaidup op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@Warmhands | 11-06-26 | 19:46: Je Nederlands is inderdaad kudt.
Er is geen touw aan vast te knopen.
-9 kudos 2026-06-11 17:46:37 door Warmhands op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Bel snel een takelwagen, shit zeg dat word een heel herstel buurt. MAND !
4 kudos 2026-06-07 14:31:48 door Loosecanon op Max komt niet van de lijn in Monaco
Warmhands: wat doe jij met de leestekens en hoofdletters joh! Ik wil aangifte doen van taalverkrachting.
-16 kudos 2026-06-07 14:04:09 door Warmhands op Max komt niet van de lijn in Monaco
Ja grapje..ik heb super van genoten . 30 keer bekijken,jammer dat er geen driver geluiden zijn
13 kudos 2026-05-28 20:38:39 door Pater_piemelprak op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Nee ik denk dat ze katholiek zijn.
2 kudos 2026-05-19 16:54:57 door Rozemary op Goochelaar komt eitjes halen
in Zoeterwoude?
3 kudos 2026-05-15 20:12:03 door Vage_eddie op Bewaking met honden
Dat, of je neemt gewoon je pilletje.
15 kudos 2026-05-13 19:10:58 door Superjeap op Er komt weer een baby
Alles in dit filmpje straalt pre-tiktok uit.
-1 kudos 2026-05-12 22:13:06 door Maloltalol op Vriendelijke voorbijgangers hebben dorst
@Borlaaz die komt zo ie zo niet...
3 kudos 2026-05-12 18:35:15 door HandSolo op Vriendelijke voorbijgangers hebben dorst
@Borlaaz | 12-05-26 | 19:14: Als ze je interieur eruit slopen ook niet. Stuur maar foto's in via de website en dan is het klaar.
4 kudos 2026-05-12 17:14:03 door Borlaaz op Vriendelijke voorbijgangers hebben dorst
Voor een waterfles van 20 eurocent komt de pliesie niet.
1 kudos 2026-05-11 18:51:11 door PatrickHatrick op Top 5 sierd de vos
Als je zijn dooie commentaar hoort dan krijg je dat vermoeden wel.
11 kudos 2026-05-11 18:46:32 door TommySound op Top 5 sierd de vos
Gisteravond tussen 21.00 en 23.00 in ieder geval nog niet
22 kudos 2026-05-10 09:22:41 door Uhoortnogvanons op Kramer breekt in tranen uit
Je tv verticaal filmen en dom lachen altijd -100.
-1 kudos 2026-05-10 03:57:16 door Depunt op Was Daan dronken?
@Johntampon15 | 09-05-26 | 22:36: Laat mij er buiten!
6 kudos 2026-05-09 20:36:15 door Johntampon15 op Was Daan dronken?
Op zich heb je wel een punt maar om midden in de nacht zo lopen te roeptoeteren in een woonwijk is ook niet erg sociaal natuurlijk!
16 kudos 2026-04-26 19:08:28 door Vage_eddie op Oekraïners doen fly-over
Russisch en Oekraiens lijken op elkaar als ABN en Vlaams.
Taal is niet wat een volk definieert.
-1 kudos 2026-04-11 13:36:34 door threeheadedmonkey op De rivier oversteken
Red Dwarf +veel.
-18 kudos 2026-04-10 21:20:03 door joostoponderzoek op Fietser steekt nog ff over
Nee, maar die poep moet je dan wèl uitsmeren of door het putje prakken
0 kudos 2026-03-29 22:09:28 door Matras88 op Mij overvallen? Kom op dan!
-weggejorist-
0 kudos 2026-03-29 16:08:39 door Delight75 op Mij overvallen? Kom op dan!
-weggejorist-
0 kudos 2026-03-29 15:43:45 door DenSB_ op Mij overvallen? Kom op dan!
-weggejorist-
0 kudos 2026-03-29 15:35:48 door JorisKopvot op Mij overvallen? Kom op dan!
-weggejorist-
6 kudos 2026-03-29 07:31:34 door CqNormAangepast op Hoe je vrienden maakt in Oostenrijk
Je mag weer terug naar Facebook
2 kudos 2026-03-28 20:51:35 door Wiskasz op Bijtanken op grote hoogte
Gegrijgen ?
6 kudos 2026-03-23 23:12:15 door blackphilip op How toe dress like every men in Emsterdem
Nee hij is bevriend met jan-pieter en roderick. Niet met Mo en Achmed.
0 kudos 2026-03-19 16:39:54 door Warmhands op GL/PVDA vliegt naar de stembus
@Radleristkeinalkohol | 19-03-26 | 14:36: je heeft gelijk, ik krijgen cu en cda flyers door de brievenbus, maar ja jet staat nee/nee en als je alsnog je meuk instoppen is het ook gelijk een nee/nee van mij .
2 kudos 2026-03-19 13:36:01 door Radleristkeinalkohol op GL/PVDA vliegt naar de stembus
Wellicht is er een Duitser bij het flyeren verdwaald geraakt, want in NL is er al een halve eeuw geen "CDU" meer!
Interessant genoeg hebben we de vorige eeuw er wel 2 verschillende gehad, zowel rechts als links
-1 kudos 2026-03-19 05:42:12 door jake 3 op GL/PVDA vliegt naar de stembus
Huh?
1 kudos 2026-03-05 12:33:02 door Dr. Klatergoud op Meisje (19) mishandeld en bijna verkracht in Rotterdam
@Fogol | 05-03-26 | 12:48: Toch is hij lang genoeg gebleven om het hier onveilig te maken
3 kudos 2026-03-05 12:07:18 door KABAAL op Meisje (19) mishandeld en bijna verkracht in Rotterdam
@Fogol | 05-03-26 | 12:48: Maar hij is er wel.
0 kudos 2026-03-05 11:48:31 door Fogol op Meisje (19) mishandeld en bijna verkracht in Rotterdam
Beetje slecht ge-c&p hier, het originele artikel zegt dan ook dat die kerel een veiligelander is, en dus eigelijk geen kans heeft om hier te blijven.
5 kudos 2026-03-05 11:25:47 door AdjudantVanDerSteen op Meisje (19) mishandeld en bijna verkracht in Rotterdam
ik kan me voorstellen dat het voor homo's in een veilig Islamitisch land toch niet veilig is. Maar als je dan hier vrouwen komt verkrachten is je motivatie van je aanvraag wel verdwenen...
1 kudos 2026-03-02 23:46:54 door Warmhands op Sait Cinar heeft ook iets te vervellen over de oorlog
My British humour, bringing fireworks to a missle fight ..
2 kudos 2026-03-02 23:41:00 door KenJijDeSwaffelman op Sait Cinar heeft ook iets te vervellen over de oorlog
Allebei.
2 kudos 2026-02-25 09:51:33 door Warmhands op Ondertussen voor de russische ambassade
A Moscow resident received 15 days of arrest for displaying an Instagram logo* on his website.
The Meshchansky District Court of Moscow found Denis Soldatov guilty of publicly displaying prohibited extremist symbols. The charges stemmed from a December 15, 2025, publication on his website, Gulag-Info. One of the publications featured logos of the social network Instagram, which is banned in Russia.
During the hearing, Soldatov confirmed the circumstances and stated that the logo had already been removed and the website shut down. The court stated that this did not negate the fact of the offense and sentenced the man to 15 days of administrative arrest.
* Belongs to Meta, a company banned in the Russian Federation.
BAZA in MAX
Send news
2 kudos 2026-02-25 09:46:42 door Warmhands op Ondertussen voor de russische ambassade
@blackphilip | 25-02-26 | 00:06: hoezo ? Ik lees nieuws in het Russisch tis gewoon waar .
-1 kudos 2026-02-24 23:06:00 door blackphilip op Ondertussen voor de russische ambassade
Totale bullshit.
1 kudos 2026-02-23 23:27:56 door Orichinals op Raheem Sterling kent al een paar woordjes Nederlands!
Dat is nog afwachten, het was ooit een fantastische speler, maar of hij nog zoveel kan brengen, we gaan het zien.
9 kudos 2026-02-21 22:56:50 door dozenvouwer op Sla jij maar rustig door hoor
Afgelopen donderdag, Jin Sasaki vs Marlon Pagalpalan.
4 kudos 2026-02-15 17:38:10 door Athene_Noctua op JCVD daagt Jake Paul uit voor een bokswedstrijd
Die vond gevechten ook altijd mooi, zolang er namens hem werd gevochten.
10 kudos 2026-02-15 17:36:54 door Aristotalloss op JCVD daagt Jake Paul uit voor een bokswedstrijd
Behoorlijk dood dus.
14 kudos 2026-02-09 18:06:28 door Geheelnaarwaarheid op Ligt er weer eentje hoor
hem? Tja... Echt grappig inderdaad.
4 kudos 2026-02-01 14:13:18 door EdjeIsBackAgain op Doos langs de bestuurderskant uitladen
Is het niet Bloody hell Sanjay.
0 kudos 2026-01-28 11:31:26 door WhySoSeriousss op Dumpert Wekselvice
*ventielen (of 'valves', als je er op staat onterecht Engels te gebruiken)
8 kudos 2026-01-28 08:48:54 door Lucky Suky op Dumpert Wekselvice
Die trompetje.