DumpStats voor Walthanas

1,836 +1931 -95

Kudos

#26752 (Top 8.3709%)

Kudos/dag 0.29
Kudos/reaguursel 9.27
Meeste kudos op 1 reaguursel 228
Minste kudos op 1 reaguursel -17

198

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 37.2
Reacties per reaguursel 0.39
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 22-11-2007
Eerste reactie op 10-02-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-10 09:54:31 door ValeLaPena op Kajakker redt een leven
Klopt ongetwijfeld, maar dat konden ze deze man in zijn toestand niet uitleggen, en hij had sowieso niet de kracht om zich continu zelfstandig vast te houden.

0 kudos 2026-06-10 09:13:10 door robo71 op Kajakker redt een leven
@Walthanas | 10-06-26 | 09:38: Die zwemmer was uitgeput, echt overleg was even niet mogelijk denk ik..

0 kudos 2026-06-10 08:41:14 door DieMonde op Kajakker redt een leven
De fout die de meeste kajakkers maken bij het beoordelen van dit soort filmpjes. Meestal red je een andere kajakker met enige kennis van wat je het beste kunt doen. En zelfs die hebben in de paniek vaak moeite met de juiste handelingen uitvoeren bij een redding.

0 kudos 2026-06-10 08:34:54 door MrHippopotamus op Kajakker redt een leven
Jullie zien toch ook dat de geredde meneer niet meer mentaal en fysiek in staat is om zichzelf te naar de punt te geleiden?

3 kudos 2026-06-10 08:21:23 door Opzeauwteneauw op Kajakker redt een leven
Hier 15 jaar ervaring, en ik zat ook met stijgende verbazing naar het geklooi met de peddels en grepen te kijken. Je ziet de handgrepen op beide boten zitten, zo moeilijk is het niet. En je ziet hoe lastig het eskimoteren is als iemand aan je boot hangt. Als je dan ondersteboven in een lekker walsje terecht komt kan je flink de lul zijn.

-2 kudos 2026-06-10 07:41:58 door Toiletduck op Kajakker redt een leven
verkoop hem een beuk met je paddel iemand redden die out is maakt het vele male makkelijker

4 kudos 2026-06-10 07:38:45 door Walthanas op Kajakker redt een leven
@PSYx | 10-06-26 | 08:59: Als ervaren wildwatervaarder moet je weten hoe je op een zo veilig mogelijke manier anderen kunt redden *zonder* zelf ook in de problemen te komen. Dat zou je dus al moeten weten voor je in je kajak stapt en de rivier af begint te varen, en niet pas op de rivier zelf bedenken.

1 kudos 2026-06-10 07:36:42 door Walthanas op Kajakker redt een leven
@KaleZakMasseur | 10-06-26 | 08:55: Natuurlijk is het goed om iemand anders te proberen te helpen, maar *niet* als je daardoor jezelf ook jezelf dusdanig in de problemen helpt dat er nog iemand anders ook jou moet gaan redden. Dat is een van de eerste lessen van wildwaterreddingscursussen: zorg dat er niet nog meer mensen gered moeten worden door jouw (ondoordachte) actie!

7 kudos 2026-06-10 06:59:02 door PSYx op Kajakker redt een leven
Precies altijd slim om eerst even de mobiel te pakken en ChatGPT te vragen wat je moet doen, in dat geval gaf hij dat lijk op een professionele manier naar de kant kunnen brengen.

1 kudos 2026-04-10 21:30:49 door namem34558 op Inclusief en tolerant
@baldiebla1 | 10-04-26 | 20:55: ver links vinden alles eng wat niet mee gaat in hun waan

3 kudos 2026-03-20 11:07:27 door Waldo.Anker op Smerige vrachtwagen opvrolijken
@ijskauwt | 19-03-26 | 23:21: Hahaha zo vet, wat in dit filmpje roept "uitkeringstrekker" bij jou op? Misschien is de man vrij op donderdag of verdiend hij als kunstenaar meer dan jij.. Maar een creatief iemand, die zal vast wel een uitkering krijgen..

42 kudos 2026-03-19 21:54:09 door Zolderkamerheldje op Smerige vrachtwagen opvrolijken
Er zijn bepaalde grafiti artiesten waarvan ik graag een muurschildering in mijn woonkamer wil hebben. Helaas wordt ons land alleen besmeurt met "tags" en woonplaatsen. Als honden die over een plekje pissen.

0 kudos 2025-11-11 17:40:03 door WimmelM op Vliegen boven de slagvelden na WO1 in 1919
De ongeschonden gebouwen die je in deze beelden ziet, zijn noodinfrastructuur. Men heeft na de Wapenstilstand op korte tijd noodwoningen, scholen en boerderijen opgetrokken. Vele van deze gebouwen zijn achteraf nog jaren in gebruik geweest.

2 kudos 2025-11-11 13:40:02 door satoer op Vliegen boven de slagvelden na WO1 in 1919
Ook interessant te zien dat ze veel van die ruïnes hebben gestut met steunbalken. Zou verwachten dat mensen in die tijd andere dingen aan hun hoofd hebben dan oud erfgoed te stabiliseren. (Kan mij niet voorstellen dat dit voor die tijd moderne gebouwen zijn gezien het beter is om het volledig te herbouwen dan proberen een stukje muur te behouden.)

18 kudos 2025-09-30 20:05:26 door heddegijdagedoan op Uitsmijter gaat stapje te ver
Oftewel: hij werkte wel voor ons, maar we schuiven het af op een leverancier. Ga voor die camera staan en zeg dat JIJ het verkeerde bedrijf hebt laten werken voor JOU en dat JIJ aangifte gaat doen. Verantwoordelijk nemen heet dat.

2 kudos 2025-09-03 17:46:47 door KelderKebabKwab op Wolf in Rotterdam?
HEY WAAT RAAARRRRR. Je hebt, oh sorry "had" een hond die als TWEE DRUPPELS WATER op een wolf lijkt en dan zeggen mensen: "Oei, een wolf!" Nou ik snap de verbazing. hoor. Zag je natuurlijk ook niet aankomen.

Maar goed. En dit stukje is wél zonder sarcasme: Kudt dat je je maatje kwijt bent.