-261 +225 -486
Kudos
#271226 (Top 98.8700%)
Kudos/dag | -0.2 |
Kudos/reaguursel | -6.87 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 48 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -237 |
-261 +225 -486
Kudos
#271226 (Top 98.8700%)
Kudos/dag | -0.2 |
Kudos/reaguursel | -6.87 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 48 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -237 |
38
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.03 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 40.8 |
Reacties per reaguursel | 1.03 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 09-03-2021 |
Kudoverloop over tijd
126 kudos 2024-10-14 13:58:22 door BoerkaLover op Schattig mannetje wil niet gefilmd worden
Het ligt weer aan iedereen behalve aan deze etterbak, je moet je roze bril eens afzetten.
131 kudos 2024-10-14 13:40:09 door teennagel op Schattig mannetje wil niet gefilmd worden
Wat heb jij voor sprookjesboek gelezen?
183 kudos 2024-10-14 13:15:56 door Fr3dje op Schattig mannetje wil niet gefilmd worden
Deze heeft gewoon klappen nodig.
-3 kudos 2024-10-14 13:15:20 door Balikbayan op Schattig mannetje wil niet gefilmd worden
-weggejorist-
13 kudos 2024-10-14 13:12:57 door ariedeknaller op Schattig mannetje wil niet gefilmd worden
-weggejorist-
0 kudos 2024-09-04 10:55:28 door Vascoo op Non-Binairtje valt Trumpsupport aan
@OomSteven | 04-09-24 | 09:55: Ja man, en misschien rende die vent in die jurk enkel achter die vlogger aan om hem een knuffel te geven omdat hij ook pro-Trump is
-1 kudos 2024-09-04 09:16:06 door klaphaspel op Non-Binairtje valt Trumpsupport aan
Goh, je ziet een vent in jurk logisch dat je dan reageert. Wat je dan niet doet is die vent in z'n jurk in elkaar beuken. Wat jurkmeneer dus wel doet. Jurkmeneer is hier dus fout.
7 kudos 2024-09-04 07:55:36 door OomSteven op Non-Binairtje valt Trumpsupport aan
Misschien omdat er een flinke kerel in een jurk loopt en hij binnensmonds iets als "wtf" zegt. Prima dat je in een jurk loopt maar dat mensen dat niet gewend zijn/omdraaien is niet vreemd.
11 kudos 2024-09-04 06:56:32 door ForssPuisis op Non-Binairtje valt Trumpsupport aan
Wat er ook gezegd wordt, geweld is nooit de oplossing.
-4 kudos 2024-09-03 07:55:06 door Marieke005 op Groenlinksert is tegen vliegpas Eindhoven Airport
@Vascoo | 03-09-24 | 09:33: Hij vind dat het niet aangeboden moet worden, is er boos over en vraagt het stadsbestuur om in te grijpen. Maar hij verbiedt niemand iets? Als het gaat om de frequentie dan klopt je statement nog steeds niet omdat er niet 1 vliegtuig meer de lucht in gaat door het aanbod van Wizz air. Jouw koffievoorbeeld is niet vergelijkbaar met het aanbod van Wizz air die alleen overige stoelen die niet verkocht zijn vullen om meer efficiƫnt te vliegen maar geen vlucht extra maken hierdoor. De 8 koppen koffie van je vader zijn schadelijk voor hem, Wizz air vliegt niet meer dan anders.
16 kudos 2024-09-03 07:33:46 door Vascoo op Groenlinksert is tegen vliegpas Eindhoven Airport
@Marieke005 | 03-09-24 | 09: Het zou hypocriet zijn wanneer hij het anderen zou verbieden, maar het zelf wel zou doen. Maar hij verbiedt niemand wat. Hij wilt mensen enkel aanspreken op de frequentie van hetgeen. Zo hou ik van een enkele kop koffie in de ochtend, maar zie ik mijn vader er 8 wegdrukken op een dag. Is het dan hypocriet van mij dat ik hem erop attendeer dat 8 wellicht wat te veel is?
30 kudos 2024-09-03 07:26:07 door Marieke005 op Groenlinksert is tegen vliegpas Eindhoven Airport
Als je zelf rookt is het wel hypocriet om een ander aan te spreken op roken. Helemaal als je in de politiek een voorbeeldfunctie hebt. Maar het valt onder het altijd beschuldigende vingertje van Links naar iedereen behalve jezelf.
3 kudos 2021-08-18 22:41:05 door geluidsmaninjehoofd op Willem Engnek zijn rekening geblokkeerd.
@geluidsmaninjehoofd | 18-08-2021 | 18:28: Ik ben trouwens niet tegen het vaccin, wel flink tegen hoe het gegaan is, met het verbieden van demonstraties en geweld, een anti-wetenschappelijke 1,5 meter (want in de buitenlucht verspreid het niet), het niet inzetten van ventilatie en angst propaganda toepassen.
4 kudos 2021-08-18 16:28:08 door geluidsmaninjehoofd op Willem Engnek zijn rekening geblokkeerd.
Sorry, maar op te roepen om niet mee te doen aan een experimenteel vaccin, voor covid wat ongeveer net zo dodelijk is als een zware griep (o.a. van Dissel zegt dit ook, Stanford onderzoek), is toch echt wat anders.
6 kudos 2021-05-25 14:00:27 door quicky1000 op Lewis is een slechte verliezer
Er waren verschillende coureurs die 4 of 5 plaatsen opgeschoven waren. Dus met zo'n auto en team zou dat ook moeten kunnen. Als dat dan niet lukt dan heb je gewoon iets fout gedaan, als team maar zeker als rijder.
1 kudos 2021-03-26 15:46:16 door Vascoo op Touch my tralala
Als dat niet zo is zou ik het inderdaad een kwalijke zaak vinden
7 kudos 2021-03-26 13:45:52 door betweterig op Touch my tralala
Nee. Maar de grote vraag is wel: krijgt dit joch alsnog zijn 17K?
7 kudos 2021-03-26 09:30:07 door spidermonkey op Touch my tralala
Jij moet voortijdig je balletjesafgenomen worden
8 kudos 2021-03-24 11:25:18 door MaarIkBemoeiNiet op Johan kritisch op Oranje over Qatar en Turkije
Vascoo... natuurlijk hoef je je niet tegen ieder maatschappelijk probleem uit te laten. Punt is dat vrijwel het hele NL elftal een grote bek heeft over BLM en zwarte piet. Ongeacht of je het daarmee eens bent, kun je dan niet met hedendaagse slavernij waar jij indirect deel van uit maakt als je deelneemt aan dat WK, je bek houden. Puur en alleen omdat het jou beter uitkomt. Ik denk dat als je in de Dikke van Dale het woord hypocriet opzoekt je een foto van het NL elftal ziet staan. En dan achteraf zeggen ja we kunnen er niks meer aan doen. Sta op en toon ballen, net zoals ze toentertijd tegen Johan deden.
0 kudos 2021-03-21 10:47:10 door Genekoekellene op Meneer reageert op vegan
Mens, aap, omnivoor. Het is vervelend om te accepteren. Het feit dat je extra vitamines moet bijslikken als vegan onderstreept dit feit.
0 kudos 2021-03-21 10:46:33 door Vascoo op Meneer reageert op vegan
Met "iets" bedoelde ik dieren, sorry dat ik zo ongelooflijk onduidelijk was, is politieke correctheid hier nu ook een dingetje geworden? (als het een grap was had je me wel te pakken haha)
-1 kudos 2021-03-21 10:45:17 door Vascoo op Meneer reageert op vegan
Klopt, het doden van dieren voor vlees is ook voor voedselvoorraden, maar de mate en de manier waarop het nu gebeurd is overbodig
4 kudos 2021-03-21 10:34:01 door Herr.Spritze op Meneer reageert op vegan
Dus je geeft toe iets "fout" te doen, maar doet niets om het te veranderen? Dat is lekker makkelijk. Ik eet heel de dag door vleesproducten, ontbijt: broodbeleg met vleesproducten, lunch:beleg met vleesproducten, avondeten ook altijd met vlees of vis. Ik schaam me er niet voor, ik vind het ook niet fout en ga het zeker niet veranderen.
0 kudos 2021-03-21 10:30:51 door VP732 op Meneer reageert op vegan
Ik ga niets levends eten, zo simpel is het ook weer.
14 kudos 2021-03-21 10:22:09 door Broeiendezakrat op Meneer reageert op vegan
Het doden van sla is ook niet echt goed vind ik
1 kudos 2021-03-21 10:18:44 door DeGroningerr op Meneer reageert op vegan
Het doden van dieren voor vlees doe je ook voor die voedselvoorraden..
6 kudos 2021-03-21 10:18:40 door VolleToetn op Meneer reageert op vegan
Minnetje. Mand.
4 kudos 2021-03-15 09:17:41 door Vascoo op Demovrouw kopt politiebus: Proloog
Tja, op dit moment begrijp ik natuurlijk ook wel dat je dat als regering niet goed kunt praten. Feestjes van 20 man bij iemand thuis af moeten blazen, maar tegelijkertijd demonstraties van paar honderd door laten gaan... Maar misschien een idee als al dit gezeik voorbij is
-11 kudos 2021-03-15 07:56:55 door Graatjemager op Demovrouw kopt politiebus: Proloog
Dit is precies mijn idee. Niks doen en dan gaat iedereen gewoon rond een uur of 6 weer naar huis (wants etenstijd). Maar je ziet hieraan hoe zenuwachtig een regering wordt als niet iedereen gedwee meedoet.
0 kudos 2021-03-12 21:29:20 door Vascoo op Baudet vs. Azarkan in verhit gesprek
@tonylemacaroni, Ik begrijp je vergelijking wel. Ik zou ook gek worden als jij mij 2 jaar lang zit te porren ;) maar misschien moet ik dan bij mijzelf nagaan wat ik verkeerd doe, dat jij mij twee jaar lang zit te porren. Doet me denken aan een quote "the definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results", misschien moet Baudet is een andere aanpak proberen...? Het probleem anders verwoorden..?
0 kudos 2021-03-12 21:23:43 door Vascoo op Baudet vs. Azarkan in verhit gesprek
Ik bedoelde niet dat emotie per definitie slecht is. Wanneer je emotie weet te verwerken in je woorden, en zo kracht zet bij wat je zegt, alleen maar mooi, passie, dat zie ik graag. Maar je ziet hier een ongecontroleerde woede/frustratie uit Baudet komen, persoonlijk heb ik daar niks mee. Stel je voor dat hij zo reageert met Putin of Erdogan tegenover hem...
0 kudos 2021-03-12 18:14:49 door drivemecrazy op Baudet vs. Azarkan in verhit gesprek
Te allen tijde.
0 kudos 2021-03-12 16:59:53 door Cum infamia op Baudet vs. Azarkan in verhit gesprek
Leiderschap is meer dan mooie vlakke praatjes houden. Als je echt als politicus ergens voor staat mag je ook oprechte emotie tonen. Het probleem van gladde mediatrainingstypetjes is wel voorspelbaar en "redelijk" maar ook een treurige leegte. Ik zie dan liever oprechte woede die Omtzicht en Leijten tonen in debatten dan een Jetten die altijd koel overkomt.
3 kudos 2021-03-12 16:24:15 door keesjebeestje op Baudet vs. Azarkan in verhit gesprek
Je hebt helemaal gelijk Pim fortyn is ook totaa niet te vergelijken met thiery maar hem gebeurde hetzelfde, mocht thiery het zelfde als de held pim overkomen hoop ik dat er eindelijk een keer zijde komt en iedereen die aan die framing, en cancel cultuur meedoet een enorm klote leven tegemoet gaan.
15 kudos 2021-03-12 16:01:34 door Psykenner op Baudet vs. Azarkan in verhit gesprek
Rutte beheerst niet, Rutte voert het gros van de tijd dat hij wakker is een act op.
Baudet is meer de combi van mens en bestuurder die je wilt hebben dan de meeste 2e Kamerleden. Juist omdat hij nooit de politiek in heeft gewild.
25 kudos 2021-03-12 15:43:16 door tonylemacaroni op Baudet vs. Azarkan in verhit gesprek
Je moet de emotie in context zetten, Al jarenlang wordt er niet normaal gepraat over de problemen die racistisch of discriminerend zouden zijn, het probleem wordt altijd over een brede groep uitgesmeerd, Als ik jouw 2 jaar lang met een stok por en jij je emoties toont om mij te laten in zien wat voor lul ik ben, Zou dat ook maar iets zeggen over jouw kwaliteiten als leider? Lijkt mij dat je het simpelweg zat bent, leiders die iets zat zijn en emoties tonen zijn niet per definitie ongeschikt.
Dit is in jouw optiek gek, in de realiteit sterk verwoord tijdens emotie, best knap. ik zelf begin te haperen op die momenten en eindig met dus koffie?
43 kudos 2021-03-12 15:29:14 door brabantsboertje op Baudet vs. Azarkan in verhit gesprek
Je haalt twee zaken door elkaar;
Gewetenloos is namelijk niet hetzelfde als emotieloos.
0 kudos 2021-03-10 18:00:30 door Gelehesje op Ome William opweg
Dat koningshuis is toch 1 groot schouwspel en een put vol beren.
Haha, "haar ras" en "haar kleur", ze is een fucking halfbloedje. Ze is ook gewoon blank. Ben benieuwd wanneer ze zelf gecanceld wordt.
1 kudos 2021-03-10 09:31:43 door Bertbrekfust op Ome William opweg
Ik ben het er in ieder geval mee eens dat de interpretatie van het gesprek waarschijnlijk heel belangrijk is en dat het met het racisme van de koninklijke familie als personen wel meevalt. Zelfs Harry en Meghan zijn er open en eerlijk over dat Meghan zelf in de eerste instantie goed is ontvangen in de familie. Als haar ras zo'n issue was hadden ze wel vanaf het begin af aan hun hakken in het zand gezet. Wanneer Oprah vraagt of het gesprek van negatieve aard was antwoord Meghan zelfs wat ontwijkend. "Het ging over de huidskleur. Vul zelf maar in of dat een negatieve lading had". Het zal wel iets specifieks zijn wat in het verkeerde keelgat is geschoten, zoals hoe de Britse media zal reageren op een donker, koninklijk kind.
Ik vind Meghan totaal niet oprecht overkomen, maar verder begrijp ik haar en Harry in principe wel. Als mijn schoonfamilie niet publiekelijk voor me op zou willen komen in de pers, of mijn kind niet belangrijker zou vinden dan hun publieke imago, dan zou ik ook de banden verbreken. Royals of niet.