DumpStats voor Potverdikkeme

2,789 +2972 -183

Kudos

#20888 (Top 6.5360%)

Kudos/dag 3.76
Kudos/reaguursel 12.51
Meeste kudos op 1 reaguursel 170
Minste kudos op 1 reaguursel -23

223

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.3
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.1
Reacties per reaguursel 0.37
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 13-06-2024
Eerste reactie op 13-06-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

6 kudos 2026-06-17 18:55:23 op Aandachtsmevrouw wil aandacht
Komt door je timing en intonatie, heel belangrijk bij humor, dus bijvoorbeeld zo (let maar op de likes gaan nu sky-high):
"Er zijn ook standup-comedians die gewoon op een kruk zitten….
Ik vind dat dus echt niet kunnen."

-2 kudos 2026-06-12 15:55:00 op Welkom in Brabant!
Wat een geweldig leven moet jij hebben als dit al een heftige ervaring is.

-7 kudos 2026-06-02 12:20:44 op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Die man betrapt wss zn vrouw voor de zoveelste keer met een ander, waarom zou iemand dit anders zo uit het niets doen?

-6 kudos 2026-05-24 16:20:27 op Flotilla gekkies aanpakken
Begin een nieuwe partij (ja dat kan in NL), schrijf een boek of begin een YouTube-kanaal.
En ga praten met andere fanatiekelingen (geloof, voetbal en weet ik veel wat).
Maar val het grootste deel van de bevolking gewoon niet ongevraagd lastig met je overtuigingen.

6 kudos 2026-05-22 14:56:11 op Meisje heeft een serieuze vraag
Dilemma's… hiervoor moet ik ook de billen zien voordat ik een weloverwogen keuze kan maken.

-14 kudos 2026-05-12 11:41:28 op Goeiemormiddag
Ja leuk, maar vergeet het huishouden niet en als ik thuiskom niet weer een diepvriespizza….

12 kudos 2026-05-11 10:35:10 op Volkert in jonge jaren
Die beste man aan het begin; allemaal bomen gepoot. Lijkt me dan zeker niet iemand die bomen/bos kapot wil maken.

De agrarische sector lijkt vooral klem te zitten tussen leningen, subsidies en regeltjes waardoor ze gedwongen keuzes moeten maken of anders kapot gaan. Aangezien dit stapje voor stapje is gegaan ligt hier een grote verantwoordelijkheid bij overheid en banken.

-4 kudos 2026-05-07 13:55:44 op En terecht!
@MojoNL | 07-05-26 | 11:54: oplossing; bij boeken van je vakantie op een plattegrond (met bomen, bars, animatieteam, enz) aanvinken welke stoelen je wilt. Zijn er alleen nog kutplekken, dan boek je lekker een andere vakantie.

48 kudos 2026-05-02 19:26:41 op Ff die vrouw aanspreken
Zo zat er laatst een gezin voor mij in het vliegtuig. Ma en 2 kinderen op een rijtje van 3. En pa in een rijtje apart ernaast.
Die kinderen zaten te zeuren om een iPad en pa legde uit dat dit niet paste in de schermtijd afspraken.
Waarna hij zn koptelefoon op deed en zelf ging zitten ofzo en niks meer hoorde of zag.
Ma kon het oplossen. Wat een waardeloze kerel.

4 kudos 2026-04-22 12:53:09 op Aandachtshoer doet aandachtshoeren
Waarschijnlijk heeft ze honderden filmpjes waar niemand naar haar kijkt of interesse heeft in haar oefeningen of wat dan ook.
Deze man had gewoon pech.

31 kudos 2026-04-21 11:07:32 op Heldhaftige koe omgelegd door politie
De schutter blijkt een eindje verder bij wegwerkzaamheden een chauffeur geraakt te hebben, waardoor deze gelanceerd werd via een geparkeerde vrachtwagen met transportoplegger.

31 kudos 2026-04-16 12:16:30 op Inhalen heeft voorrang!
Filmer heeft gelijk. Tegemoetkomende auto maakt inschattingsfout (lijkt op inhalen voor een bocht) en moet terecht terug op eigen helft achter de fietsers.

2 kudos 2026-04-15 15:34:53 op Schoolhoofd tackelt schoolshutter in Oklahoma
Bij sommige mensen van bepaalde omvang is het dus eigenlijk moeilijker om de vitale delen te raken. Zou het "amerikaanse" postuur een soort evolutive zijn?

12 kudos 2026-04-15 15:30:57 op Hendjes in de lucht
Waar is de stoomlocomotief die ik aan het eind hoorde?

17 kudos 2026-04-13 09:03:18 op Rennen met uw kut
Heul lang geleden zo rond m'n 10e jaar liep ik de 5 km avondvierdaagse en tussendoor liepen we ook wel eens stukjes hard. Daar liep ook een figuur die we passeerden, hij zei elke avond "hardlopers zijn doodlopers".
Ik vond dat een sukkel. Deze man ook.
Ga trainer worden ofzo, maar niet ongevraagd advies geven.