DumpStats voor Kondtenman

9,973 +10418 -445

Kudos

#7478 (Top 2.3399%)

Kudos/dag 14.97
Kudos/reaguursel 21.4
Meeste kudos op 1 reaguursel 1263
Minste kudos op 1 reaguursel -70

466

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.7
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 19.8
Reacties per reaguursel 0.37
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 26-08-2024
Eerste reactie op 27-08-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

28 kudos 2026-06-21 22:39:29 op Agent doet beenveeg
Waarmee moeten ze helpen dan? Agent heeft de situatie prima onder controle en heeft niks aan één of andere wijsneus die het papierwerk verdubbelt en de arrestatie riskanter maakt. Als een agent hulp kan gebruiken, geeft hij of zij dat vast wel aan, en tot die tijd blijf je beter gewoon uit de weg.

41 kudos 2026-06-19 16:30:11 op Aso van de dag
Het mag niet, maar als er 3 banen verkeer vol zitten met verkeer dat allemaal ongeveer dezelfde snelheid rijdt, krijg je dit gedrag. Wil je links ingehaald worden, dan zullen jij (en je medeweggebruikers) naar rechts moeten gaan bij gebrek aan snelheidsverschil.

0 kudos 2026-06-18 20:18:28 op Auto vliegt in brand op de A28
En gewoon netjes op de vluchtstrook zetten. Ik weet niet of ik de ballen had gehad om daar nog de tijd voor te nemen. Netjes gehandeld.

8 kudos 2026-06-15 19:31:45 op Bakkie op?
En jij zit met je telefoon te kutten achter het stuur. Wie is hier nou de lul?

2 kudos 2026-06-10 21:41:03 op Mopje du jour
Nee het is elke keer toeval. Droom verder.

7 kudos 2026-06-09 20:33:57 op Jij gaat de bus uit
@DumpyShot | 09-06-26 | 18:55: Tegenwoordig wordt een buschauffeur met aan zekerheid grenzende kans in elkaar gemept als ze ergens wat van zeggen. Geef ze eens ongelijk als ze zich daartegen wapenen?

6 kudos 2026-06-05 10:44:36 op Praktijkles natuurkunde
@de bartsmitridder | 05-06-26 | 10:43: Oh dan komt het wel goed.

15 kudos 2026-05-31 21:04:08 op McFittie
Knippert in dat fragment geen enkele keer met z'n ogen. Als 'ie niet aan de drugs zit klopt er iets anders niet aan hem.

1 kudos 2026-05-25 20:23:59 op Druiloor
Rapalje.

12 kudos 2026-05-23 20:08:06 op Warm vandaag hè?
In deze niet wat magertjes voor jou?

36 kudos 2026-05-21 20:46:24 op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
Jongens ik heb een goed idee. Wat nou als er een groep gevormd wordt van dit soort lui die zich verantwoordelijk en geroepen voelen? Die groep zou dan allerlei van dit soort taken op zich kunnen nemen. Werk en beleid uitvoeren in het belang van iedereen. Een soort bestuur zeg maar. Dan geeft iedereen die lui een klein beetje geld en zorgen zij gewoon dat alles geregeld is. Ik zeg doen!

0 kudos 2026-05-19 18:02:20 op Hulp nodig ouwe?
@Uhoortnogvanons | 19-05-26 | 07:22: Waar heb jij het over?

0 kudos 2026-05-19 18:02:00 op Hulp nodig ouwe?
@Tomme_Pelg | 19-05-26 | 08:04: Ik bedoel dat oudje. Kijkt niet heel helder uit z'n ogen. De laatste keer dat ik dat bij iemand zo zag was ze kort daarna hlemaal de weg kwijt door dementie.

-8 kudos 2026-05-19 06:03:44 op Hulp nodig ouwe?
Iets zegt me dat die man beter niet meer kan gaan rijden.

9 kudos 2026-05-18 05:49:32 op Oma duikt er voor! | Dumpert Dashcam 66
Die mongool van 4:09 had ik volgens mij laatst achter me, een eindje verderop. Zat achter me te drukken en te slingeren dat ik door moest rijden. Ik reed 55 op een 50-weg én er reed iemand voor me dus ik kon sowieso niks.

83 kudos 2026-05-17 20:46:22 op Weet je nog?
Winamp! It really whips the llama's ass!

43 kudos 2026-05-11 11:09:31 op Gek wijf heeft geen geduld
Ben jaren autobestuurder geweest. En één ding moet je nooit doen: Duscussies aangaan. Mag je niet doorrijden?? Boeien. Rij je even om. Is het mij niet waard. Dit zou elke bestuurder gewoon moeten doen. Heb je nooit geen gezeik of ruzie. Want het is wel vaak, eigen schuld, dikke bult. Want wat word jij er slechter van als je gewoon even omrijdt?? Ik vraag altijd even vriendelijk hoe ik het beste om kan rijden en bedankt zo voor het werk dat ze doen. Weten ze dat niet? So what?? Google maps erbij en ik kom toch wel waar ik moet zijn. Nee, nooit geen trammelant of ruzie gehad. Je eigen benadering valt of staat alles mee.

21 kudos 2026-05-08 19:42:36 op Hoe diagnosticeer je kanker?
Toffe video. Maar juist dat laatste stukje gaat hij snel overheen. Hoe ziet een goedaardige vs. een kwaadaardige cel er dan uit?

0 kudos 2026-05-07 19:51:39 op Einde verhaal!
@grotgraver | 07-05-26 | 18:20: Helaas wel.. Lange dag vandaag.

6 kudos 2026-05-07 17:41:21 op Einde verhaal!
@Kondtenman | 07-05-26 | 17:40: Excuses, begin 2020 natuurlijk.

14 kudos 2026-05-07 17:40:08 op Einde verhaal!
Wat zij Minister Bruins begin 2019 ookalweer? "Het virus komt hier niet, want er gaan geen directe vluchten van Wuhan naar Nederland".

7 kudos 2026-05-05 21:16:07 op Jurkje maat M
Hoi, ik kan hem vandaag nog ophalen.

17 kudos 2026-05-04 21:11:17 op Hoi, één overval asjeblief!
Je hoort haar helemaal in de war raken als een kind van 5: "ja maar... die overval?!"

9 kudos 2026-05-02 21:11:57 op Alles voor de fans
En die gozer, daar heb je het niet over verder?

49 kudos 2026-04-23 11:08:10 op Wat gaan we?
Als dit echt is, is het behoorlijk triest. Als het een grap is trouwens ook. Trieste kudtvideo.

3 kudos 2026-04-17 06:08:28 op Twee dames versus politie
@velpnetnaastarnhem | 17-04-26 | 04:20: Dit volk stemt PVV of nog eerder FVD.

67 kudos 2026-04-16 22:06:47 op Ik moet naar links!
Ik begrijp niet eens hoe je kan bedenken om zoiets te doen. Laat staat het dan daadwerkelijk doen.

16 kudos 2026-04-15 20:35:38 op Lekker hard op de dijk
@Verwardeman | 15-04-26 | 19:56: Mensen die doorrijden in gevaarrijke situaties denken altijd dat het wel kan, anders zouden ze niet doorgaan. Toch veroorzaken ze ongelukken. Hoe kan dat nou, zou hun oordeel misschien niet kloppen???

Topcomment 457 kudos 2026-04-15 19:43:49 op Lekker hard op de dijk
Gelukkig een eenzijdig ongeluk, toch wel de mooiste uitkomst denk ik zo. Hopelijk z'n lesje geleerd met dat debiele gedrag.

3 kudos 2026-04-13 16:44:40 op “Ruszkik haza!” (Russians go home!)
@Comitatus | 13-04-26 | 16:00: We moeten gewoon af van labels als links/rechts. Mensen laten zich veel te veel sturen n.a.v. aan welke kant van het lijntje een partij zich bevindt (of zegt zich te bevinden). Standpunten kunnen per onderwerp (economisch, immigratie, millieu, etc) variëren van links tot rechts binnen een partij. Maar nuance is vaak veel te lastig voor mensen.