157,588 +192836 -35248
Kudos
#242 (Top 0.0757%)
| Kudos/dag | 27.32 |
| Kudos/reaguursel | 21.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 13905 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1723 |
157,588 +192836 -35248
Kudos
#242 (Top 0.0757%)
| Kudos/dag | 27.32 |
| Kudos/reaguursel | 21.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 13905 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1723 |
7,180
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.24 |
| Topreaguursels | 33 |
| Woorden per reaguursel | 16.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.61 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 161 |
| Geregistreerd op | 10-03-2010 |
| Eerste reactie op | 07-09-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 10:17:19 door Tiszoalstis op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Joh, dan is het een hele goede spits, dat is namelijk exact de functie.
6 kudos 2026-06-19 17:40:22 door Schaars op Babyhertje met ballen van titanium
En ballen van titanium.
21 kudos 2026-06-14 14:12:17 door ilovejemoeder op Australie - Turkije stream kijken op een groot scherm!
büfferen
3 kudos 2026-06-13 01:06:39 door MikeMe op Badmode op de poesloop! #2
Dank!
2 kudos 2026-06-12 19:07:50 door Superjeap op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
en zelfs *bedreigen!
6 kudos 2026-06-12 12:26:32 door ricjuh op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Die staat nu permanent gesloten op Google
-1 kudos 2026-06-12 10:48:35 door Molochiaan op Rob houdt van vlees
@Peerke16 | 11-06-26 | 22:39: Het probleem is het doorduwen van dieet op basis van emotionele argumenten. De geloofwaardigheid is er niet. Om vervolgens als een soort late larf volgestopt te worden met een surrogaat waarvan de werking op het menselijk lichaam nooit toegelicht wordt. En om dán met het moraal aan je kant te gaan dwepen, dat is het vervelende. De aarde heeft genoeg te bieden, maar gezond verstand moet je zelf kweken.
0 kudos 2026-06-11 20:39:08 door Peerke16 op Rob houdt van vlees
Als je iets toch gewoon lekker vindt maar niet wil dat er een dier voor lijdt, wat is daar heb probleem bij precies? Ik hoor niet tot die groep hoor, maar als er een frikandel is waar geen dier voor hoeft te sterven en dus ook niet voor moet worden opgevoed en geslacht onder bedenkelijke omstandigheden, wat is daar nou precies op tegen?
3 kudos 2026-06-11 16:28:03 door Ultimoose op Rob houdt van vlees
Misschien hebben mensen geen hekel aan vlees, maar wel aan de manier hoe vlees van origine op ons bord kwam?
Ofzo? Ben zelf geen veganist...
0 kudos 2026-06-09 13:17:47 door Stonecity op Jij gaat de bus uit
Je moet wel ministers hebben die het daadwerkelijk willen aanpakken. Dat beloven ze tijdens de verkiezingen en daarna stemmen ze keihard tegen het aanpakken.
-1 kudos 2026-06-08 19:50:47 door KenJijDeSwaffelman op President Trump is boos.
*Prove
3 kudos 2026-06-07 16:54:59 door JoBoCopy op Pride Utrecht 2026
Pride ? wie kan hier nou trots op zijn
2 kudos 2026-06-07 09:35:15 door Ultrafox op Badmode op de catwalk!
@A.tractie | 06-06-26 | 17:27: In 2010 was dit nog de ideale vrouw; nu zijn het vette reten met extra veel vet.
https://www.youtube.com/watch?... Of vind je dit lelijk?
6 kudos 2026-06-06 15:27:36 door A.tractie op Badmode op de catwalk!
Rare vent.
-2 kudos 2026-06-06 15:23:30 door Klerkberk op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
White lives matter is niet plots racistisch.
"White Lives Matter" is ontstaan in het begin van 2015 als een racistische tegenreactie op de "Black Lives Matter"-beweging. De leus en de gelijknamige beweging werden in het leven geroepen door extremistische groeperingen en aanhangers van blanke superioriteit.
Lees je anders eerst even in, voordat je reageert.
0 kudos 2026-06-06 15:13:50 door El-Hombre op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
All Live Is Matter!
2 kudos 2026-06-06 14:55:27 door Erikjan79 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Je hebt het over discriminatie en niet racisme.
3 kudos 2026-06-06 14:44:03 door Hanglamp op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Dat is zo polariserend, en de doden dan?
3 kudos 2026-06-03 19:01:30 door pipopopie op Computer says no
En dat is precies wat ie doet! Niets!
-1 kudos 2026-06-03 11:22:58 door ijstijger2 op Lekker weertje voor een ritje in de cabrio
Dat is vooral goed te weten op het moment dat je in de file terechtkomt.
-2 kudos 2026-06-02 21:03:27 door vladimir poetin1072 op Vrouw loopt een politiebureau binnen en haalt een pistool te voorschijn.
Ik hoop voor je dat iedereen in je omgeving mentaal stabiel is
4 kudos 2026-06-02 20:54:56 door Kreezielepiet op Vrouw loopt een politiebureau binnen en haalt een pistool te voorschijn.
Je weet wat "suicide by cops" betekent?
18 kudos 2026-06-02 04:52:14 door Katdekat op Tijd voor mode!
Die zijn nu 50-60+. Rare fetish.
17 kudos 2026-06-02 04:51:44 door KABAAL op Tijd voor mode!
Jij hebt liever een jongensbipsje?
0 kudos 2026-06-02 03:29:55 door Rovig op Tijd voor mode!
Och dat krijg ik ook, en niet alleen daar overigens, dus ik zou ze gewoon doen
4 kudos 2026-06-01 12:15:20 door Het Vragevuur op Mevrouw met dikke dijen
Ga eens naar buiten, je haathormonen lopen over.
9 kudos 2026-06-01 07:55:49 door Farthdater op Uitbater doet huilie bij PowNed
Hoe weet je dat die gast uit Leiden komt?
1 kudos 2026-05-31 18:33:07 door shutupfool op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
Klopt. Veel motorrijders komen met de kutsmoes dat ze beter niet kunnen aansluiten in de rij. En dat ze zgn het snelst weg zijn.
2 kudos 2026-05-30 19:57:21 door oh nee he op Ff tanken
Dat zit ingebakken in het systeem. Kredietwaardigheid bouw je daar op door te lenen en dat op tijd terug te betalen, als je dat doet, gaat je score omhoog en kan je bijvoorbeeld een hypotheek nemen. In Nederland wordt er gekeken wat je verdient en wat je uitgeeft en dan pas wordt er gekeken wat je kan lenen
-1 kudos 2026-05-30 19:14:36 door held op toetsen op Ff tanken
Half Nederland rijdt in een lease auto
-3 kudos 2026-05-30 17:54:20 door jamaarikweethetbeter op Ff tanken
Het klopt inderdaad dat met de credit card boodschappen doen hier niet populair is en dat banken je alle risico's geven als je er 1 aanschaft. Maar aan de andere kant kan je hier in Nederland een 100% hypotheek krijgen en bezit niemand iets, dat is daar en in heel veel landen dan weer anders. Daar moet je wel een % op de bank hebben om een huis te kunnen kopen.
4 kudos 2026-05-30 17:45:31 door Coruix op Bus vs rijinstructeur
@FredFlinstone Een bus brengt per volume op de weg veel meer mensen van A naar B. Wil je drukte op de weg voorkomen, dan is de bus gewoon belangrijker dan een auto. Daarom mag die op de vluchtstrook en krijgt hij extra vaak voorrang. De handiger het OV, de meer mensen die nemen ipv de auto. Dat zorgt indirect voor minder verkeer en dus minder wachten voor de automobilist. Gek he? Wachten leidt tot minder wachten. Noem het een verdwaalde ambtenaar, of noem het een kortzichtige reaguurder. Misschien moet je toch maar wat minder vaak lange verhalen kort maken. Wethouders luisteren naar studies over gedrag in het verkeer. Jij luistert naar je onderbuikgevoel
6 kudos 2026-05-30 17:08:27 door Kakudmi op Ff tanken
Klarna heeft daar wel een mening over..
26 kudos 2026-05-30 16:45:26 door Pikkestrijder op Bus vs rijinstructeur
Het is geen onzinregel. De regel is er om te zorgen dat op drukke wegen de bus gewoon op de aangegeven tijden bij de volgende de haltes is. Maar de bus moet wel richting aangeven.
-23 kudos 2026-05-30 16:41:24 door FredFlinstone op Bus vs rijinstructeur
Om één lang verhaal kort te maken; In het verleden (pré-cam era): Zal dit menigmaal zijn fout gegaan.
Wat een stomme uitzondering op normale Verkeersregels is dit toch.
Verzonnen door verdwaalde Ambtenaren, die altijd geloven hun eigen Gelijk. ..
8 kudos 2026-05-30 15:51:46 door grotgraver op Ff tanken
Niet alleen in Amerika hoor.
6 kudos 2026-05-30 15:31:13 door HenkieWanky op Ff tanken
Het hele land loopt op crediet
-1 kudos 2026-05-28 22:47:31 door aceshigh op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@spacevogel, het gebrek aan argumentatie verraadt dat je een linkse rakker bent. Als je geen argumenten hebt gaat de linkse rakker op de man spelen.
1 kudos 2026-05-28 21:23:45 door A.tractie op Wat moet je met algemene kennis
Incontinent dan..
1 kudos 2026-05-28 20:18:29 door SimonMc op Wat moet je met algemene kennis
@Britt_Dekkers_Zadel | 28-05-26 | 19:07: "continet" bestaat ook niet.
1 kudos 2026-05-28 20:13:36 door zusje v Christina op Wat moet je met algemene kennis
Ha gay!
0 kudos 2026-05-28 20:09:49 door Hefan op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
Geef het nog even
0 kudos 2026-05-28 17:39:21 door John McClane op Wat moet je met algemene kennis
Diepe buiging, maar jij bent vast professor of zo, niemand is zo slim.
0 kudos 2026-05-28 17:12:10 door baldiebla1 op Wat moet je met algemene kennis
Goed.
Fout.
Goed.
Fout.
Zeer middelmatige kut score.
12 kudos 2026-05-28 17:07:51 door Britt_Dekkers_Zadel op Wat moet je met algemene kennis
25 cent lutser! En het continet 'Amerika'bestaat niet. Het is Noord-Amerika of Zuid-Amerika. Het Panama kanaal ligt in Panama en daarmee basta.
11 kudos 2026-05-28 16:50:59 door sirpantsareoff op Wat moet je met algemene kennis
wil je nu een lolly?
5 kudos 2026-05-28 16:42:23 door Ultrafox op Wat moet je met algemene kennis
Shit niet 0,25 cent maar gewoon 25 cent.
Balen dat je hier niets kan aanpassen nadat je op Verstuur hebt geklikt.
0 kudos 2026-05-28 14:39:35 door Deleukste op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@SpaceVogel | 28-05-26 | 15:56: Hersencel is gewoon 1 woord en van de rest van je verhaal is ook geen chocola te maken.
-3 kudos 2026-05-28 14:39:15 door bertbokworst op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@SpaceVogel | 28-05-26 | 15:56: Je mag mijn sperma wel in je bakkes krijgen , lekker groen lulletjevan me.
2 kudos 2026-05-28 14:13:11 door G.Kalf op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
Dank voor de kloppende mededeling, groenlinks-woordvoerder.
De 'aktie' ipv actie maakt het af.